4.12.2021, 15:54 | #14841 |
Deo inventara foruma
Član od: 15.11.2006.
Lokacija: Niš
Poruke: 3.329
Zahvalnice: 792
Zahvaljeno 887 puta na 554 poruka
|
Re: Dnevnik gledanja filmova II
In the Shadow of the Moon (2019)
Bas dobro pocinje misteriozna ubistva sve ima prizvuk na B detektivske filmove 80ih ali ne ovo je ustvari Sci Fi film, da ne gresim dusu donekle interesantan ali nisam bas nesto odusevljen. https://imgur.com/dLUEc2d Poslednja ispravka: Nestor (4.12.2021 u 16:03) |
4.12.2021, 17:50 | #14842 | |
Veteran
Član od: 7.7.2011.
Poruke: 706
Zahvalnice: 262
Zahvaljeno 130 puta na 101 poruka
|
Re: Dnevnik gledanja filmova II
Citat:
|
|
4.12.2021, 19:36 | #14843 |
Starosedelac
Član od: 19.8.2007.
Poruke: 1.952
Zahvalnice: 47
Zahvaljeno 768 puta na 461 poruka
|
Re: Dnevnik gledanja filmova II
Ne, ima ga u celosti na youtubetu, ali samo sa ruskim titlovima, ja sam jedva negde uspeo da nađem verziju za skidanje zapravo.
|
4.12.2021, 23:13 | #14844 |
Deo inventara foruma
Član od: 15.11.2006.
Lokacija: Niš
Poruke: 3.329
Zahvalnice: 792
Zahvaljeno 887 puta na 554 poruka
|
Re: Dnevnik gledanja filmova II
What Happened to Monday (2017)
Dovoljno interesantan da zadrzi paznju mada bilo mi je previse Noomi Rapace koja mi je nesto antipaticna i radije bi gledao neku drugu glumicu puta 7 no dobro i ovako je sto bi Ameri rekli "disposable" odgledas jednom i vise nikad se ne vratis na njega. |
4.12.2021, 23:28 | #14845 | |
Deo inventara foruma
Član od: 23.2.2009.
Lokacija: Belgrado
Poruke: 9.727
Zahvalnice: 1.639
Zahvaljeno 3.775 puta na 1.843 poruka
|
Re: Dnevnik gledanja filmova II
https://www.imdb.com/title/tt9098872/
The Rescue Citat:
Sjajno |
|
5.12.2021, 20:46 | #14846 |
Deo inventara foruma
Član od: 15.11.2006.
Lokacija: Niš
Poruke: 3.329
Zahvalnice: 792
Zahvaljeno 887 puta na 554 poruka
|
Re: Dnevnik gledanja filmova II
Fractured (2019)
Kao i uvek kod Brad Anderson oseca se da ce biti neki twist a sam film je snimljen tako da kao odaje ste se zapravo desava a u isto vreme ima nameru da vas poprilicno zbuni i na kraju nisam bio nesto posebno zadovoljan, moze da se pogleda ko je ljubitelj misterije i trilera ali sve u svemu nista posevno. |
6.12.2021, 8:26 | #14847 |
Starosedelac
Član od: 19.8.2007.
Poruke: 1.952
Zahvalnice: 47
Zahvaljeno 768 puta na 461 poruka
|
Re: Dnevnik gledanja filmova II
THE POWER OF THE DOG
Kvalitetna drama o nepomirljivosti ljudskih karaktera negde u prerijama Montane u prvoj polovini prošlog veka, koja, uz sjajnu i efektnu završnicu, i pored gomile zvučnih imena, pre svega počiva na odlično odrađenom liku kojeg glumi Benedikt Kebidžpeč. |
6.12.2021, 8:46 | #14848 | |
Deo inventara foruma
Član od: 22.10.2007.
Lokacija: Niš
Poruke: 3.020
Zahvalnice: 230
Zahvaljeno 404 puta na 330 poruka
|
Re: Dnevnik gledanja filmova II
Citat:
|
|
6.12.2021, 10:58 | #14850 |
Starosedelac
Član od: 19.8.2007.
Poruke: 1.952
Zahvalnice: 47
Zahvaljeno 768 puta na 461 poruka
|
Re: Dnevnik gledanja filmova II
Čovek ima najgenijalnije ime i prezime u filmskoj industriji, kako god da ga napišeš svi znaju o kome se radi.
|
6.12.2021, 12:38 | #14851 |
Deo inventara foruma
Član od: 22.10.2007.
Lokacija: Niš
Poruke: 3.020
Zahvalnice: 230
Zahvaljeno 404 puta na 330 poruka
|
Re: Dnevnik gledanja filmova II
Sve teže nalazim stare (po nečemu interesantne filmove), ako neko ima koju sugestiju... ( jer ovo novo nije ni za kriv k*...)
|
6.12.2021, 14:46 | #14853 |
Član
Član od: 12.12.2011.
Poruke: 319
Zahvalnice: 69
Zahvaljeno 72 puta na 58 poruka
|
Re: Dnevnik gledanja filmova II
|
Sledećih 2 korisnika se zahvaljuje korisniku svarogog na korisnoj poruci: | ||
Васа С. Тајчић (9.12.2021), Suad Novic (6.12.2021) |
6.12.2021, 15:19 | #14854 |
Deo inventara foruma
Član od: 24.10.2005.
Lokacija: ************
Poruke: 8.660
Zahvalnice: 2.261
Zahvaljeno 1.921 puta na 1.404 poruka
|
Re: Dnevnik gledanja filmova II
Nash Bridges (2021), https://www.imdb.com/title/tt10665108/
Nash Bridges continues to run San Francisco's SIU in 2020 while confronting a changing city, a new boss, and a world in which police work focuses on modern data-crunching and predictive policing. Although the world around him has changed, Nash hasn't. TV film ili pilot za novu sezonu nekada legendarne serije Neš Bridžis. Kome se sviđala serija, verovatno će mu se svideti i ovaj film/pilot. Meni je bio OK. *** *** *** Jungle (2017), https://www.imdb.com/title/tt3758172/ Jungle is a 2017 Australian biographical survival drama film, based on the true story of Israeli adventurer Yossi Ghinsberg's 1981 journey into the Amazon rainforest. A group of friends join a guide for a trek into the Bolivian jungle, searching for an Indian village. The men soon realize that the jungle is a difficult place to be. Prilično dobar film, sa nekim baš dobrim scenama u džungli. Preporuka. *** *** *** Haytarma (2013), https://www.imdb.com/title/tt2871482/ A story about a tragic date in the history of the Crimean Tatar nation - 18 of may 1944 -Stalin's deportation of the Crimean Tatars. Main character of the film - a pilot, twice Hero of the Soviet Union, Amehtan Sultan - goes on furlough to his native town Alupka in May of 1944 and witnesses the deportation. Odlična priča o jednom od izuzetno kontraverznih događaja skorije istorije: o Staljinovoj prisilnoj deportaciji gotovo celokupne populacije Krimskih Tatara sa Krima u pustinjske oblasti sovjetske centralne Azije. Kao razlog je navedena moguća saradnja Krimskih Tatara sa Nemcima, ali je deportacija obuhvatila i decu, žene i starce. |
6.12.2021, 15:22 | #14855 | |
Deo inventara foruma
Član od: 15.11.2006.
Lokacija: Niš
Poruke: 3.329
Zahvalnice: 792
Zahvaljeno 887 puta na 554 poruka
|
Re: Dnevnik gledanja filmova II
Citat:
The Night of the Generals (1967) Being There (1979) Brubaker (1980) Sweet Smell of Success (1957) Mr. Smith Goes to Washington (1939) The Odd Couple (1968) The Big Country (1958) The Long Goodbye (1973) Ace in the Hole (1951) Meet John Doe (1941) The Talk of the Town (1942) 'Breaker' Morant (1980) Medianeras (2011) Inherit the Wind (1960) My Favorite Wife (1940) The Awful Truth (1937) Sophie Scholl - Die letzten Tage (2005) Zwartboek (2006) Boy A (2007) |
|
Sledećih 3 korisnika se zahvaljuje korisniku Nestor na korisnoj poruci: | ||
6.12.2021, 21:44 | #14856 |
Banned
|
Re: Dnevnik gledanja filmova II
Citat:
|
7.12.2021, 0:57 | #14857 |
Veteran
Član od: 3.3.2016.
Lokacija: Ankh-Morpork
Poruke: 884
Zahvalnice: 230
Zahvaljeno 159 puta na 123 poruka
|
Re: Dnevnik gledanja filmova II
Ja baš nedavno odgledao The Long Goodbye (1973)... Topla preporuka. Ne znam koliko je vjeran Čendlerovom romanu, ali u pitanju je odličan neo-noir. Sjajna fotografija, atmosfera i dobro pogođen cast. A i tek sam gledajući film shvatio da je Marlowe zapravo bio glavna inspiracija za lik Spikea Spiegelea...
|
7.12.2021, 4:21 | #14858 |
Deo inventara foruma
Član od: 15.11.2006.
Lokacija: Niš
Poruke: 3.329
Zahvalnice: 792
Zahvaljeno 887 puta na 554 poruka
|
Re: Dnevnik gledanja filmova II
|
Sledeći korisnik se zahvaljuje korisniku Nestor na korisnoj poruci: | ||
Васа С. Тајчић (9.12.2021) |
7.12.2021, 9:37 | #14859 |
Starosedelac
Član od: 19.8.2007.
Poruke: 1.952
Zahvalnice: 47
Zahvaljeno 768 puta na 461 poruka
|
Re: Dnevnik gledanja filmova II
YAKUZA AND THE FAMILY
https://www.imdb.com/title/tt13356884/ Odličan japanski film, koji je u svoja prva dva poglavlja standardan triler o jakuzama sa svim očekivanim opštim mestima, dok se u trećem pretvara u punokrvnu dramu koja na interesantan način prikazuje neglamurozan život krimosa koji su nekad žariri i palili, a koji su sada zaboravljeni i odbačeni od društva, sa malo i nimalo šanse da se integrišu u društvo i okaju svoje grehe iz mlađih dana. Zanimljiv tehnički momenat vezan za film je upadljiv način na koji je poslednje poglavlje filma odrađeno, sa drugačijim formatom slike i kamerama koje su koristili. Ovo, uz glumce koji izgledaju primetno starije, navodi na zaključak da su sam film (čija radnja pokriva period od 20 godina) zapravo i snimali u više navrata, tokom godina, a ne odjednom iz cuga. |
8.12.2021, 19:14 | #14860 |
Banned
Član od: 28.4.2009.
Poruke: 919
Zahvalnice: 162
Zahvaljeno 273 puta na 199 poruka
|
Re: Dnevnik gledanja filmova II
Proglašeni pobednici murikanskog 2021 People's Choice Awards:
# Najbolji film 2021: Black Widow (pobednik) Coming 2 America F9: The Fast Saga Dune No Time to Die Shang-Chi and the Legend of the Ten Rings The Tomorrow War Venom: Let Their Be Carnage # Najbolja komedija 2021: Coming 2 America Free Guy (pobednik) He’s All That Hitman’s Wife’s Bodyguard Jungle Cruise Space Jam: A New Legacy Thunder Force Vacation Friends # Najbolji akcioni film 2021: Black Widow F9: The Fast Saga Godzilla vs. Kong No Time to Die Shang-Chi and the Legend of the Ten Rings (pobednik) The Suicide Squad The Tomorrow War Venom: Let There Be Carnage # Najbolja drama 2021: A Quiet Place Part II Cruella (pobednik) Dune Fatherhood Halloween Kills In the Heights Old Respect # Najbolji porodični film 2021: Cinderella Luca (pobednik) Raya and the Last Dragon The Boss Baby: Family Business The Mitchells vs. the Machines Tom and Jerry Vivo Yes Day # Najbolji glumac 2021: Chris Pratt (The Tomorrow War) Daniel Craig (No Time to Die) Dwayne Johnson (Jungle Cruise) (pobednik) Eddie Murphy (Coming 2 America) John Cena (F9: The Fast Saga) Ryan Reynolds (Free Guy) Simi Liu (Shang-Chi and the Legend of the Ten Rings) Vin Diesel (F9: The Fast Saga) # Najbolja glumica 2021: Awkwafina (Shang-Chi and the Legend of the Ten Rings) Charlize Theron (F9: The Fast Saga) Florence Pugh (Black Widow) Jennifer Hudson (Respect) Leslie Jones (Coming 2 America) Margot Robbie (The Suicide Squad) Salma Hayek (Hitman’s Wife’s Bodyguard) Scarlett Johansson (Black Widow) (pobednik) # Najbolja tv-serija 2021: Cobra Kai Grey’s Anatomy Law & Order: Special Victims Unit Loki (pobednik) Saturday Night Live The Bachelor This Is Us WandaVision # Najbolja dramska tv-serija 2021: Outer Banks 9-1-1 Cobra Kai Grey’s Anatomy (pobednik) Law & Order: Special Victims Unit The Equalizer The Walking Dead This Is Us # Najbolja humoristička tv-serija 2021: Brooklyn Nine-Nine Grown-ish Never Have I Ever (pobednik) Only Murders in the Building Saturday Night Live Ted Lasso The Upshaws Young Rock # Najbolja sf/fantazijska tv-serija 2021: Loki Lucifer (pobednik) La Brea Shadow and Bone Superman and Lois The Falcon and the Winter Soldier The Flash WandaVision itd, itd, itd. (Izvori: Eonline, TheWrap...) P.S. Šteta Florence Pugh, a njena je Jelena Belova (uz David Harbour-ovljevog Alekseja) jedino što Black Widow diže iznad proseka. Poslednja ispravka: torivoje (8.12.2021 u 21:27) |
Sledećih 3 korisnika se zahvaljuje korisniku torivoje na korisnoj poruci: | ||
Bookmarks sajtovi |
Tagovi |
filmovi, preporuka, review |
|
|
Slične teme | ||||
tema | temu započeo | forum | Odgovora | Poslednja poruka |
Da li neko zna koji je ovo film? | DJ_MY_SOUL | Kompjuteri i film | 2589 | 9.4.2024 13:29 |
Najbolji horror film ikad napravljen? | FRIghTMaN | Kompjuteri i film | 734 | 6.11.2013 1:57 |
Problem tokom gledanja filmova, tacnije steka mi slika a zvuk ide normalno | Dijenek | Kvarovi | 27 | 15.5.2010 13:19 |
Slabiji zvuk govora od ostatka zvukova (prilikom gledanja filmova)... | polarnimeda | Operativni sistemi | 2 | 14.10.2008 13:12 |
Taj film... | aerochivija | Brbljaonica | 15 | 20.7.2008 21:46 |