Forum Sveta kompjutera

Nazad   Forum Sveta kompjutera > Test Drive > Foto i audio/video
Uputstvo Članstvo Kalendar Današnje poruke Pretraži

Foto i audio/video Fotoaparati, Televizori, MP3 i DVD/DivX plejeri...

Odgovor
 
Alatke vezane za temu Vrste prikaza
Stara 30.5.2016, 16:41   #1
Acidi Borici
Novi član
 
Član od: 15.7.2010.
Poruke: 22
Zahvalnice: 0
Zahvaljeno jedanput na jednoj poruci
Određen forumom DLNA konfuzija

Gospodo
Posto sam totalni laik a bio sam primoran da uzmem nov tv zbog dece, imam par problema i nedoumica jer se u sve ovo upustam sa dosta ne znanja i probleme resavam u letu.
Bicu sto jasniji i precizniji u opisivanju onoga sto me muci.

Prvo i osnovno : DLNA mi je OFF ( moze da se ukljuci, naravno ali je trenutno OFF )

TV i PC nisu povezani HDMI kablom.

1. Instalirao serviio, podesio sta treba, pustio jedan film i sve radi kako treba.
( Film pustio iz opcije Media Server na tv-u )
2. U Windowsu napravio library, podesio WMP za streamovanje, testirao tako sto sam u Win Exploreru desnim klikom na fajl isao na opciju send to : model tv. Fajl je pusten, sve radi ok.
Kada hocu da testiram tako sto umesto iz WinExplorera krenem da pustam iz "Media Servera" na tv-u, vidim share sa kompa, vidim foldere ali samih fajlova nema pa ne mogu da ih pustim.
Da li neko zna zasto?

E sad, da se vratim na naslov teme : Ako mi DLNA nije ukljucen u opcijama TV-a a uz pomoc gore navedenih nacina uspevam da pustim video sadrzaj, cemu meni uopste DLNA sluzi?
Mislio sam da ukljucivanjem DLNA omogucavam da uz pomoc jedne od gore navedenih opcija streamujem fajlova sa pc-a na tv ali izgleda da sam u krivu.
Kada ga ukljucim ( podesim na on ) ne primecujem nikakvu razliku u odnosu na gore navedene nacine reprodukcije video fajlova.

Jos jedno pitanje : Da li je moguce da reprodukujem sliku sa monitora na tv bezicnim putem ili mora hdmi kabl?

Svaka pomoc dobro dosla, hvala unapred.
Acidi Borici je offline   Odgovor sa citatom ove poruke
Stara 30.5.2016, 21:42   #2