Forum Sveta kompjutera

Nazad   Forum Sveta kompjutera > Test Play > Mrežne igre > MMORPG igre
Uputstvo Članstvo Kalendar Današnje poruke Pretraži

MMORPG igre Massively multiplayer online role-playing games - WoW, Guild Wars, Eve Online, Age of Conan, Lineage, kao i mnoge druge...

Odgovor

Alatke vezane za temu Vrste prikaza
Stara 6.6.2011, 14:13   #2101
branko78
Član

Član od: 17.5.2007.
Zahvalnice: 23
Zahvaljeno 21 puta na 21 poruka
Određen forumom Re: Runes of Magic

Pa da ti kazem pravo ja sam bio 2-3 runa u KT-u, ako su iskusni scouti i znaju da se bufuju pre i u toku bitke onda tako ide.

Nigde na forumima igre se ne mogu naci na jednom mestu taktike potrebne za resavanje instanci. Malo se comunity ubudjavio, poslednja instanca koja je imala dobar opis kako se rade taktije je bio WA, za RT i KT ide dps or wipe.

Videcemo kad dignu level cap na 67 nadam se da ce se moci raditi sa mesovitim grupama igraca.
branko78 je offline   Odgovor sa citatom ove poruke
Stara 7.6.2011, 21:24   #2102
branko78
Član

Novosti u vezi Class balansa:

Aloha Ladies & Gentlemen.

During the last few weeks we’ve been giving you the first glimpses of the balancing patch in Chapter IV. If you haven’t read any of those statements yet, you can read them up here:
As previously stated, Frogster & Runewaker are working together to improve the way classes and skills function in Runes of Magic, aiming to bring DPS classes closer to each other. In certain situations some classes might be more effective than others.
Skills that have been unpopular for a while are also being addressed for both PvE & PvP reasons. While it’s a long and difficult path, it’s a step in the right direction and we’re walking it together carefully yet with determination.

Please bear in mind that even though these changes have been confirmed, it’s still only a preview and balancing is still an ongoing -process. As long as Runes of Magic exists there will be fine tuning and adjustments that need to be made along the way. Finding the right balance is important for all MMOs that feature multiple classes, skills, and powerful equipment. When facing challenges, players must not be frustrated due to them either being too easy or too hard; but should feel rewarded when overcoming them. This is the balance we want to achieve.

With Chapter IV we aimed to get two classes adjusted first: the Scout and the Mage. We’ve already disclosed some confirmed changes included in the upcoming patch and today we want to give you a little bit more. And by more we do NOT mean further changes to the Scout or Mage, but instead other classes that will get a few skills overhauled with the release on the 16th June 2011 as well. Here are some examples:

Warrior
  • 1-H Weapon Master
    • Before (Lvl 1-50): Increases damage with one-handed swords, axes, or hammers by 5 - 45%.
    • Now (Lvl 1-50): Increases damage with one-handed swords, axes, or hammers by 5 - 80%.
  • 2-H Weapon Master
    • Before (Lvl 1-50): Increases damage with two-handed swords, axes, or hammers by 5 - 40%.
    • Now (Lvl 1-50): Increases damage with two-handed swords, axes, or hammers by 5 - 75%.
  • Defensive Formation
    The defense bonus has been aligned with the penalty to attack power. The buff now only applies to the caster and the duration has been reduced. This strengthens the warriors possibilities to temporary act as an off-tank.
    • Before (Lvl 1-50): Cooldown 2 minutes. Increases Physical Defense of all party members by 500 - 6300 points, but decreases Physical Attack Power by 5 – 63% and Magical Attack Power by 5 - 63% for 60 seconds.
    • Now (Lvl 1-50): Cooldown 2 minutes. Increases your Physical Defense by 5 - 50%, but decreases Physical Attack Power by 5 - 50% and Magical Attack Power by 5 - 50% for 30 seconds.
Rogue
  • Shadowstab
    Dexterity now adds additional damage. This should further emphasize the main attribute of the class.
    • Before (Lvl 1-65): Causes 60.0% - 333.0% main hand weapon DPS with an additional Bleed effect. For 8 seconds Bleed causes 5.0 - 167.5 damage every 2 seconds. (Extra effect is produced only if the main hand is wielding a dagger.)
    • Now (Lvl 1-65): Causes 70.0% - 388.5% + 0.20 x AGI main hand weapon DPS with an additional Bleed effect. For 8 seconds Bleed causes 5.0 - 167.5 damage every 2 seconds. (Extra effect is produced only if the main hand is wielding a dagger.)
  • Crippling Poison (Rogue/Druid)
    The effect has been changed to strengthen the combinations supportive abilities. The damage dealt by the target can now be seriously reduced.
    • Before: 30 seconds cooldown. Strikes your target with Crippling Poison decreasing its Magical Defense by 30% for 10 seconds.
    • Now: Passive. Your Poisonous Effect will lower attack speed and spell casting speed of your target by 5%. Effect can be stacked up to four times.
  • Trap Skills (Rogue/Mage)
    The trap damage and DoT effectiveness have been increased to bring the damage of this combination in line with other rogue combinations.
Priest
  • Holy Candle Shield (Set-Skill)
    The skill now only grants immunity to the caster. Other party members will now only be affected by a damage reduction.
    • Before: Allows all team members within a range of 80 to resist all damage.
    • Now: Damage taken by party members within a range of 80 is reduced by 60%. Players who leave this area do not benefit from this ability.
  • Group Heal It is no longer possible to continuously use Group Heal only, because it will exhaust you. Exhaustion is a stackable debuff which will temporarily increase your mana requirements.
    • Before (Lvl 1-65): Restores 65.0 – 910.0 HP to all party members within range of 120.
    • Now (Lvl 1-65): Restores 65.0 – 910.0 HP to all party members within range of 120. You will enter a state of Exhaustion, increasing the mana requirement for group healing skills.

Poslednja ispravka: branko78 (7.6.2011 u 21:32)
Stara 7.6.2011, 21:25   #2103
branko78
Član

Druid
  • Unity with Mother Earth
    The effect has been changed. The druid can now use this skill in emergency situations to increase his Healing. Also, due to the guaranteed critical hits this skill also enhances druids which focus on dealing damage. However, the druid is unable to move for the duration of the effect.
    • Before: For 20 seconds no spell will consume Nature’s Power.
    • Now: Enables every spell you cast to land a critical attack, and increases Healing by 10% for 15 seconds, but you will be unable to move during this time.
  • Mother Earth’s Fountain The limitation to 4 targets has been removed (the spell will now affect up to 12 targets) and the cooldown has been slightly reduced. Also it is now possible to cast this spell even without Nature’s Power, but the effect will be weaker.
    • Before (Lvl 1-65): 5 seconds cooldown. Consumes 2 points of Nature’s Power restoring 70 - 980 HP (including your own) to up to 4 friendly targets in a range of 100. Also regain 1 point of Nature’s Power.
    • Now (Lvl 1-65): 4 seconds cooldown. Restores 56 - 784 HP to your friendly targets within a range of 100. If you possess Nature’s Power, it will consume 1 point of Nature’s Power to enhance the power and restore 70 - 980 HP.
  • Shield of Light (Druid/Mage)
    The effect is now based on the HP of the targets instead of a fixed amount to keep it matched to other similar skills like “Electrostatic Charge”.
    • Before (Lvl 1-65): 60 seconds cooldown. Requires 3 points of Nature's Power, bathing 3 friendly targets within a range of 60 in a shield of light that can absorb 50 – 1512.5 points of damage for 60 seconds. (Effect cannot be used in conjunction with Wave Armor)
    • Now (Lvl 1-65): 60 seconds cooldown. Baths 3 friendly targets within range of 60 in a shield of light that can absorb 5 – 11.5% HP damage for 60 seconds. (Effect cannot be used in conjunction with Wave Armor)
Only a couple more days, less than 2 weeks and we’ll be turning the next pages, opening Chapter IV – Lands of Despair. It will be up to you to counter Sismond’s plans wherever you can to help in restoring the peace to the land. Only then King Callaway might stand a chance to reunite the old races and stand together.

Stay tuned!

Lead Community Manager Silberfuchs & the RoM Community Management team [/COLOR]
Stara 8.6.2011, 8:03   #2104
altas
Veteran

Član od: 18.4.2007.
Zahvalnice: 222
Zahvaljeno 293 puta na 156 poruka

Veliki napredak!!! Stvarno im sada skidam kapu! Konacno ce ljudi moci u IV chapteru da rade sadrzaj (tj. 2 instance) iz III chaptera!!!
altas je offline   Odgovor sa citatom ove poruke
Stara 8.6.2011, 8:36   #2105
Anaxander
Veteran

Član od: 12.9.2007.
Zahvalnice: 51
Zahvaljeno 118 puta na 72 poruka

GH nerf, hmmm... ne znam za instance posle HOS-a, ali je do njega jedini način za lečenje bio gh spam. Voleo bih sad da vidim kako bi oni lečili jiashu sa jednim pristom u timu, naravno, sa nekom prosečnom opremom za hoto, tako da zapravo može da nestane mane. Ako stvarno hoće da uklone gh spam, neka promene mehaniku boss fightova pa za njim neće mnogo ni biti potrebe. Ipak su kiklopi sa tenkom od 8k bili najzabavnija stvar u igri...
Anaxander je offline   Odgovor sa citatom ove poruke
Stara 8.6.2011, 10:03   #2106
_Grotesque_
Veteran

Član od: 16.2.2006.
Zahvalnice: 263
Zahvaljeno 102 puta na 73 poruka

Ako cemo pravo, kad sami igraci nisu mogli da nadju malo interesantniji nacin da igraju igru sa priestom, mozda ovaj "forced fun mode" i nije tako losa stvar...
A i nije losa fora ako bude moralo 2 priesta za neku instancu, ili priest + druid.
Cisto osvezenja radi.
_Grotesque_ je offline   Odgovor sa citatom ove poruke
Stara 8.6.2011, 13:16   #2107
Sun Tzu
Starosedelac

Član od: 10.8.2007.
Zahvalnice: 417
Zahvaljeno 1.006 puta na 568 poruka

Citat:
branko78 kaže: Pregled poruke
Now (Lvl 1-50): Cooldown 2 minutes. Increases your Physical Defense by 5 - 50%, but decreases Physical Attack Power by 5 - 50% and Magical Attack Power by 5 - 50% for 30 seconds.
Znači ceo balans se sveo da vrate na to kako je ranije bilo?
Citat:
_Grotesque_ kaže: Pregled poruke
A i nije losa fora ako bude moralo 2 priest
Jedan manje skaut, manje dps, duže traje sve, veće smaranje.
Sun Tzu je offline   Odgovor sa citatom ove poruke
Stara 8.6.2011, 13:40   #2108
Anaxander
Veteran

@_Grotesque_
Pa nalazili su, ali negde se nije moglo drugačije. Recimo, ja se sećam "izvesnog" tenka koji je u hotu non-stop bežao van dometa mog gh. Ništa strašno, neko bi rekao, ali kad se on vrati sa ražama i one raspale aoe i spuste sve blizu nule, eto seksa jer sam ja tada na polovini velikog heala kojim sam lečio tenka umesto da budem pri kraju gh kojim bi vratio sve na max. Sad se ima po 100k helta pa se zaboravilo kako se nekad ginulo po kiklopima od onih što charguju, jadni magovi... da si nekada igrao prista...
Stara 8.6.2011, 17:29   #2109
altas
Veteran

Eh, Cyclops Strongholds i kasnije Kalin kao endgame instanca majka. Tad je igra bila bajka. Sto rece Daz, 1 charge u cyc i ode mage, morali smo cc 1, a udri 2 ostala, ako krene 2 grupa - wipe.
Kalin - 10 puta minimalno wipe kod Goddnessa dnevno, samo da bi se skontalo kako rade burici...
Razlika na tadasnji period i sadasnji se svela na ovo - tada je bilo: Wooooohooooo, pao Cyc/Kalin, ubili Ugudu/Regina, najjaci smo, tooooo, bravooooo, gzzzzzzzzz...
Sada ociste endgame instance: Pffffffff, p***a mu materina, nijedan dobar stat, ffs!!!
Stara 8.6.2011, 17:45   #2110
Hrundibakshi
Član

Član od: 9.11.2010.
Zahvalnice: 6
Zahvaljeno jedanput na jednoj poruci
Talking Re: Runes of Magic

Warrior klan opet u nostalgia/hate modu. Niste u toku, ne znate sta se desava. palamdite bez potrebe. Da me ne mrzi da pisem romane, objasnio bih zasto smo tu gde jesmo™.
Hrundibakshi je offline   Odgovor sa citatom ove poruke
Sledeći korisnik se zahvaljuje korisniku Hrundibakshi na korisnoj poruci:
_Grotesque_ (8.6.2011)
Stara 9.6.2011, 1:15   #2111
branko78
Član

Nema bas svako sad 100k hp... tj. nema kod nas ima kod nemaca, ali igra je pravljena po svim merilima za njihov dzep i za njihove standarde. Zato mi uvek moramo da docekamo taj povecani level-cap da bi normalno radili neke stvari u "mesovitom" party. Ipak, najave su da ce za taj novi 12-man instance trebati +100k hp za melee tako da cemo morati i to da doguramo.
Stara 9.6.2011, 10:07   #2112
altas
Veteran

Kako nema?
Eno, Brka na Nosingeru se buffuje do 200k hp-a. Likovi iz BH-a i jos par guildova koje znam odavno presli 100k hp-a. Nisu Nemci, ne trose pare, ali lete i to visoko.
Stara 9.6.2011, 13:12   #2113
branko78
Član

To su 10-15 tenkova na serveru koji se bufuju tako. Pricamo o prosecnim redovnim igracima, mani Brku on vec mesec dana dodje valjda pogleda AH i ode. Imam jos 3 itema da uradim sa KT statovima (koji su inace ds/dod) i to je to, sad imam 51,2k unbuf hp i oko 35k pat sa wariorom. Kad ocu da tenkam bufujem se max do 82k ali to je sa housemaid buffom i u tom slucaju biram hp buff, kad neidem ko tenk onda bufujem patack i dodjem hp do 69k hp i 43k pat.
Stara 10.6.2011, 17:24   #2114
altas
Veteran

Selam Aleykum!
Runes of Magic za Arapsko/Blisko istocno trziste - jos je u CH1. Mozda budem probao.
http://rom.tahadi.com/en/node
Stara 10.6.2011, 19:53   #2115
_Grotesque_
Veteran

Citat:
altas kaže: Pregled poruke
Selam Aleykum!
Runes of Magic za Arapsko/Blisko istocno trziste - jos je u CH1. Mozda budem probao.
http://rom.tahadi.com/en/node
Runes of Might, buraz... Runes of Might.

Stara 10.6.2011, 21:19   #2116
Anaxander
Veteran

Runes of Fail najviše odgovara.
Sledeći korisnik se zahvaljuje korisniku Anaxander na korisnoj poruci:
altas (10.6.2011)
Stara 11.6.2011, 2:28   #2117
_Grotesque_
Veteran

Ne bih da budem onaj sto mase praherom i to, ali ok.. rekli ste sta ste imali (vise puta ) i ajde nemojte da mracite vise.
Ako vam se ne igra, nemojte i tako. Pustite nas da se zanimamo.
Stara 11.6.2011, 4:43   #2118
petar blagojevic
Član

Član od: 29.12.2008.
Zahvalnice: 0
Zahvaljeno 36 puta na 26 poruka

Citat:
Ne bih da budem onaj sto mase praherom i to, ali ok.. rekli ste sta ste imali (vise puta ) i ajde nemojte da mracite vise.
Prestao sam da igram RoM pre više od godinu dana kada je igra bila u 2 poglavlju, i onda i sada ista kuknjava, igra ništa ne valja, propala je, ubrzo sledi kraj i slično.
Koliko sam video, kada sam se logovao posle instalacije klijenta,igra i dalje gura dalje, ima igrača na serverima, ide novo poglavlje itd.
Sigurno nije sada sve sjajno, ali nije bilo bajno ni u chapter 2 i 1 , i tada su ljudi masovno odustajali , a vidim da neki mnogo hvale taj period.
petar blagojevic je offline   Odgovor sa citatom ove poruke
Stara 11.6.2011, 12:18   #2119
Anaxander
Veteran

Igra je prolazila kroz velike promene, neko se navikao neko nije. Mi koji nismo žalimo za onim što smo voleli.

Citat:
Što jes, jes, u pravu su, samo trolujemo bezveze.
Stara 11.6.2011, 12:35   #2120
altas
Veteran

Odgovor

Bookmarks sajtovi

Tagovi
balkanija, besplatan, f2p, frogster, hrundi, mmorpg, runes of magic

Vaš status
Ne možete postavljati teme
Ne možete odgovarati na poruke
Ne možete slati priloge uz poruke
Ne možete prepravljati svoje poruke

BB kod: uključeno
Smajliji: uključeno
[IMG] kod: uključeno
HTML kod: isključeno

Slične teme
tema temu započeo forum Odgovora Poslednja poruka
Lords of Magic SE millancche Strateške igre 6 5.11.2021 16:58
2. ugao (smešne i zanimljive slike) holodoc Cvet kompjutera 9446 2.4.2021 19:23
Elemental: War of Magic ForceCommander Strateške igre 47 29.10.2012 23:49
Partition Magic 8 ostavlja 7,8 MB neiskorisceno! zokocx Aplikativni softver 19 5.4.2008 14:36
Partition Magic Captain Jack Sparrow Aplikativni softver 3 14.12.2006 18:38

Sva vremena su po Griniču +2 h. Sada je 8:04.