|
Zvuk na računaru Zvučne karte, zvučnici, slušalice... |
|
Alatke vezane za temu | Vrste prikaza |
|
21.7.2006, 7:54 | #1 |
Novi član
Član od: 21.7.2006.
Zahvalnice: 2
Zahvaljeno 0 puta na 0 poruka
|
Problem sa zvukom
Prvo da kazem da sam totalni laik za te stvari , pa ako neko moze da mi pomogne jer sam izgleda nesta s****o sa zvukom .
Problem je da kad pustim mp3 ili divx ton pocne na svakih par sekundi da koci kao da ga nesta gusi , to se jos vise primeti na mp3 , a na filmu kada se ton zagusi i slika u tom trenutki malo secka , a sve mi je radilo vec godinama super pa pretpostavljam da imam sve potrebne codece . E sad problem je mozda sto sam ja skinuo neki program preko satelitskog interneta koji izgleda ima veze sa audiom i bojim se da sam nesta izbrisao , jer uvek mi je u uglu stajao neki zvucnik za jacinu zvuka i sl. a sad mi stoji neka druga ikona ? Kada udjem u kontrolnu tablu / zvukovi i zvucni uredjaji pise mi Realtek AC97 Audio , da li je mozda u tome problem , jos jednom napominjem da sam totalni laik pa ako je neko nesto shvatio sta sam napisao bio bih mu veoma zahvalan da mi pomogne Unapred hvala ! |
29.7.2006, 13:51 | #2 |
Član
Član od: 26.7.2006.
Zahvalnice: 0
|
Re: Problem sa zvukom
Prijatelj ima isti problem, sve smo promenili : ploca, ram, vga, live, napajanje, hdd, cpu i nista (ceo comp nov sem lima), zakljucak je sledeci ili da kupi ceo komp nov ili da zovemo Moldera, posle 6-8 meseci zezanja smo odustali (kupio je laptop)
|
30.7.2006, 12:18 | #3 |
Član
Član od: 18.5.2006.
Zahvalnice: 0
Zahvaljeno 3 puta na 3 poruka
|
Probaj sa oporavkom sistema na datum od pre instalacije doticnog programa.
|
30.7.2006, 20:47 | #4 |
Starosedelac
Član od: 6.12.2005.
Zahvalnice: 406
Zahvaljeno 181 puta na 133 poruka
|
Ako ti je sad neka druga ikonica u baru verovatno si instalirao druge (pogresne) drajvere na neku foru.
Ako znas koja ti je kartica deinstaliraj postojece i instaliraj prave drajvere,mislim da je to to... |
20.10.2006, 13:02 | #5 | |
Novi član