24.10.2022, 0:03 | #15501 |
Starosedelac
Član od: 19.8.2007.
Poruke: 1.952
Zahvalnice: 47
Zahvaljeno 768 puta na 461 poruka
|
Re: Dnevnik gledanja filmova II
PEARL
https://www.imdb.com/title/tt18925334/ Nepotreban prikvel ovogodišnjeg solidnog hororca X, s obzirom da ne donosi ništa novo po pitanju priče i toga kako su se pojedini likovi odande našli tu gde su, ali tehnički sjajno odrađen, sa režijom i montažom sporadičnih scena u stilu filmova iz 30-ih godina prošlog veka, i odličnim performansom Mije Got u glavnoj ulozi kao glavne atrakcije filma. |
24.10.2022, 15:13 | #15502 | |
Deo inventara foruma
|
Re: Dnevnik gledanja filmova II
Citat:
Poseban plus za Miju Got, razvalila je sa glumom u ovom filmu. |
|
24.10.2022, 16:11 | #15503 | |
Deo inventara foruma
Član od: 15.11.2006.
Lokacija: Niš
Poruke: 3.329
Zahvalnice: 792
Zahvaljeno 887 puta na 554 poruka
|
Re: Dnevnik gledanja filmova II
Citat:
Oegye+in 1bu (2022) aka Alienoid Malo je frustrirajuce da posle 2:20 film se bukvalno zavrsio kao da je epizoda neke serije i da moram da cekam drugi deo. Dobar spoj fantazije i Sci Fi, za moj ukus predugacak sa ok CGI u nekim delovima u nekim los i sad ostaje da docekam drugi deo. Heon-teu (2022) aka Hunt Ok film nesto brzeg tempa gde se konstantno nesto desava i okrece pa je malo teze pratiti ko je ko sta kad... Jes duzi ali makar brzo prodje vreme pa vredi pogledati za ljubitelje spijunskih filmova. Leave No Trace (2018) Interesantno za ovakav tip filma bez ikakve akcije nesto sporijeg tempa bas drzi paznju, ponajvise zahvaljujuci glimi Ben Foster-a i Thomasin McKenzie kao i same price. Nije svacija soljica caja ali svakako ce leci nekima a nekima ne. Poslednja ispravka: Nestor (24.10.2022 u 17:17) |
|
Sledeći korisnik se zahvaljuje korisniku Nestor na korisnoj poruci: | ||
polarnimeda (25.10.2022) |
24.10.2022, 21:11 | #15504 |
Starosedelac
Član od: 19.8.2007.
Poruke: 1.952
Zahvalnice: 47
Zahvaljeno 768 puta na 461 poruka
|
Re: Dnevnik gledanja filmova II
LUCKIEST GIRL ALIVE
https://www.imdb.com/title/tt4595186/ Dobar do umereno odličan, s obzirom na dvoslojnu i ozbiljnu tematiku koju pokriva i način na koji se prepliću flešbekovi i trenutni događaji, sa scenom pred sam kraj koja bi bila i logična i efektna završnica cele priče, i onda sunovrat u vidu preteranog propovedanja i tupog ogoljavanja glavne poruke, dok se sve ne pretvori u bljutavi pamflet za čime uopšte nije bilo potrebe. |
25.10.2022, 15:35 | #15505 |
Deo inventara foruma
Član od: 15.11.2006.
Lokacija: Niš
Poruke: 3.329
Zahvalnice: 792
Zahvaljeno 887 puta na 554 poruka
|
Re: Dnevnik gledanja filmova II
Don't Worry Darling (2022)
Kad bi reko od kojih filmova pozajmljuje tj mesavina kojih mislim da bi to bio spojler tako da Spoiler za Mix:
Shark: The Beginning (2021) Ne znam da li ovo treba da bude pocetak neke trlogije ili cega vec ili samo se zove ovako ali ovaj film je sasvim zabavan i interesantan za gledanje. |
25.10.2022, 21:26 | #15506 |
Starosedelac
Član od: 19.8.2007.
Poruke: 1.952
Zahvalnice: 47
Zahvaljeno 768 puta na 461 poruka
|
Re: Dnevnik gledanja filmova II
THE STRANGER
https://www.imdb.com/title/tt11897478/ Sjajna australijska triler-drama efektnog sporog tempa, kvalitetno tehnički odrađena, sa teškom i napetom atmosferom i odličnom glumom Šona Harisa koji zasenjuje sve ostale kako film odmiče. |
25.10.2022, 23:27 | #15507 |
Deo inventara foruma
Član od: 15.11.2006.
Lokacija: Niš
Poruke: 3.329
Zahvalnice: 792
Zahvaljeno 887 puta na 554 poruka
|
Re: Dnevnik gledanja filmova II
Sin-ui hansu (2014) aka The Divine Move
Mislio sam da ima vise akcije a manje igranja GO no ovde je obrnuto, ipak solidan blend oba tako da nije los. Hellraiser (2022) Ocekivao sam malo vise s obzirom na prethodna dva filma ovog reditelja ali mogu da kazem da nije los mada cini mi se malo uzdrzan. Verdens verste menneske (2021) aka The Worst Person in the World Nadao sam se boljem s obzirom da mi je Oslo, 31. august jedan od omiljenih filmova ali taj film sam odgledao otprilike u istim godinama koje ima glavni lik u filmu a pored toga ima sam jos dosta slicnih razmisljanja i neku manje vise slicnu istoriju tako da sam se bas poistovetio sa likom ali u ovom filmu to nisam uspeo i uzecu da je do mene tako da preporucujem da se pogleda. |
26.10.2022, 16:26 | #15508 |
Deo inventara foruma
Član od: 15.11.2006.
Lokacija: Niš
Poruke: 3.329
Zahvalnice: 792
Zahvaljeno 887 puta na 554 poruka
|
Re: Dnevnik gledanja filmova II
Dalkomhan insaeng (2005) aka A Bittersweet Life
Glavni lik nije nikakav heroj i ako spolja deluje Cool, Calm & Collected iz njega izbija bes i neke situacije u pocetku koje eskaliraju cini se bez potrebe mogle su se lako resiti recima ali upravo zbog tog bese koj nosi u sebi glavni lik je verovatno umoran od tog gorko slatkog zivota. Jedino mi nije jasno zasto je uradio sto je uradio kako bi sebe doveo u losu situaciju, nekako nisam to doziveo kao sto se prikazuje jer je taj deo najkraci u filmu te po meni nema nikakve romanse. Ok film Barbarian (2022) Film najbolje funkcionise u prvih 45 minuta dok se ide dublje i dublje i u tim momentima tenzija proizvodi strah medjutim kad film stane sa tim i dodje do "otkrovenja" te dodje do nagle tranzicije stice se utisak kao da se gleda neki drugi film ili druga epizoda neke serije i prestaje da bude strasan. Humor je dobro ubacen i odlican je jer ga nema previse a Justin Long je odlican u tim momentima ali ostaje zal za propustenim potencijalom jer mogao je biti puno bolji da npr. Spoiler za Otkrovenje:
|
27.10.2022, 12:01 | #15509 | |
Starosedelac
Član od: 2.12.2012.
Poruke: 1.546
Zahvalnice: 175
Zahvaljeno 417 puta na 270 poruka
|
Re: Dnevnik gledanja filmova II
Citat:
|
|
27.10.2022, 16:23 | #15510 | |
Deo inventara foruma
Član od: 15.11.2006.
Lokacija: Niš
Poruke: 3.329
Zahvalnice: 792
Zahvaljeno 887 puta na 554 poruka
|
Re: Dnevnik gledanja filmova II
Citat:
892 (2022) aka Breaking Uzasno dosadan za gledanje, siguran sam da su mogli puno bolje da ispricaju pricu ovog nesrecnika. Tesko drzi paznju. The Good Nurse (2022) Eddie Redmayne vrlo dobar dok je Jessica Chastain standardna, mislim od nje nikad nemam taj wow momenat vec mi je vazda ista a sto se price i filma tice drzi paznju i ako je sporiji tempo ali ima tenzije cak do mere da zalazi u horor. E jedino ostaje gorak ukus na kraju. Spoiler za Kraj:
Sin-ui hansu: Gwisoopyeon (2019) aka The Divine Move 2: The Wrathful Zabavniji od prvog dela, tempo brzi i ima vise akcije. |
|
28.10.2022, 22:52 | #15511 |
Deo inventara foruma
Član od: 15.11.2006.
Lokacija: Niš
Poruke: 3.329
Zahvalnice: 792
Zahvaljeno 887 puta na 554 poruka
|
Re: Dnevnik gledanja filmova II
Blasted: Gutta vs aliens (2022)
Zabavan i dopao mi se a dosta pomaze i sto je sniman u Norveskoj pa sve lepo izgleda, nije nesto posebno i humor je malo klinacki na momente ali nekako mi prijao za gledanje. Moloch (2022) Vrlo atmosferican i sjajno izgleda i prica je ok ali nekako fali nesto, nije strasan a trebao bi da bude ima nekih delova koji bas nemaju nikakve veze sa pricom i sluze da se popuni vreme tako da moze da se pogleda a moze i da se preskoci. The Little Things (2021) Bas mi se gledao ovakav old school detektivski film i dopalo mi se svem kraja a moram da priznam da mi i Jared Leto poprilicno je iritantan u ovom filmu i ne znam zbog cega kao da copa u filmu mrsav je sa velikim stomakom. Tako da ako neko ima novije klasicne detektivske filmove za preporuku dajte sto vise. No Sudden Move (2021) Moze li film imati previse tvistova... pa moze ovaj je pravi primer kad se pretera i sve nekako ispadne bljuntavo i dosadno. Poslednja ispravka: Nestor (29.10.2022 u 1:18) |
30.10.2022, 2:58 | #15512 |
Starosedelac
Član od: 19.8.2007.
Poruke: 1.952
Zahvalnice: 47
Zahvaljeno 768 puta na 461 poruka
|
Re: Dnevnik gledanja filmova II
ALL QUIET ON THE WESTERN FRONT
https://www.imdb.com/title/tt1016150/ Nijesam čitao knjigu po kojoj je film rađen, ali bih rekao da je u pitanju vraški dobra ekranizacija, sa odličnom režijom i fotografijom, produkcijom na kojoj se nije štedelo, i scenama bitki, borbi i stradanja koje po intezitetu sporadično mogu da stanu rame uz rame sa onima iz Redova Rajana. |
Sledećih 3 korisnika se zahvaljuje korisniku Pipboy na korisnoj poruci: | ||
30.10.2022, 3:36 | #15513 |
Deo inventara foruma
|
Re: Dnevnik gledanja filmova II
^^
Mislim da je ovo mozda jedina ponovna ekranizacija/rimejk koji ima smisla (u moru besmislenih rimejkova i verzija). I mislim da ce biti poprilicno bolji sa danasnjom kinematografijom i produkcijom. Originalni film je naravno klasik ali misli da horor Prvog sv. rata ipak bolje ide sa modernom kinematografijom. Videcemo, hvala za podsetnih da je izasao |
30.10.2022, 13:14 | #15514 | |
Novi član
Član od: 6.6.2012.
Poruke: 21
Zahvalnice: 109
Zahvaljeno 7 puta na 7 poruka
|
Re: Dnevnik gledanja filmova II
Citat:
|
|
30.10.2022, 18:07 | #15515 |
Deo inventara foruma
Član od: 15.11.2006.
Lokacija: Niš
Poruke: 3.329
Zahvalnice: 792
Zahvaljeno 887 puta na 554 poruka
|
Re: Dnevnik gledanja filmova II
V.I.P. (2017)
Ako vas je neko nekad vise iritirao svojom pojavom i samo smeskom koji ima svaka cast, do duse Korejci odlicno rade zlikovce u filmovima a ovaj je sasvim solidan film o korupciji i nevidjenom zlu koje se provlaci ko od sale. Vredi pogledati. The Infernal Machine (2022) Solidan misteriozni triler do momenta kad pocne da preteruje sa pojedinim likovima tu se malo gubi i sam film gresi sto daje naznaku ko je misteriozni lik koji proganja glavnog lika. Kraj i rasplet nista posebno ali zabavan je bio vecim delom. Run Sweetheart Run (2020) Uglavnom #MeToo film ali nekako skroz bez fokusa jer malo vuce na 80s vajb pa malo ima Kill Bill momenata a odeja solidna no egzekucija nesto losija. |
31.10.2022, 1:45 | #15516 |
Starosedelac
Član od: 19.8.2007.
Poruke: 1.952
Zahvalnice: 47
Zahvaljeno 768 puta na 461 poruka
|
Re: Dnevnik gledanja filmova II
BARBARIAN
https://www.imdb.com/title/tt15791034/ Dobro izrežiran i odglumljen, sa standardnom i izlizanom pričom i apsurdno-komičnim tonom (za čega je najzaslužniji glumac Džastin Long koji je savršeno kastovan), ali daleko od bilo kakvog "najstrašnijeg horora godine", lol. |
31.10.2022, 16:13 | #15517 |
Deo inventara foruma
Član od: 15.11.2006.
Lokacija: Niš
Poruke: 3.329
Zahvalnice: 792
Zahvaljeno 887 puta na 554 poruka
|
Re: Dnevnik gledanja filmova II
Beterang (2015) aka Veteran
U pocetku bas zabavan spoj akcije i komedije a onda postaje nesto mracniji te se komicni mementi pojave tu i tamo a i akcije ima nesto manje no ok film. Asura (2016) aka The City of Madness Solidan politicki triler koji pokazuje kako funkcionise taj svet i koliko korupcija kaci svaki moguci nivo a kraj je bukvalno kao iz western filmova. Athena (2022) Kad sam odgledao prvi pun trejler koji je izgledao odlicno plasio sam se jedne stvari koja se ispostavila tacnom kad sam odgledao film jer ovo je tipican primer “Style over Substance“. Film izgleda prelepo i rad kamere je fenomenalan ali o likovima ne znamo nista, nit znamo ko je Karim ni ko su mu braca vec znamo samo sta im se desilo i to je to. Malo su preterali sa pirotehnikom i u jednom momentu mi je bilo neverovatno da policija u punoj opremi ne moze da razbije grupu tinejdzera sa bakljama i petardama no ok. Lep za gledanje ali na zalost zaboravan. |
31.10.2022, 17:11 | #15518 | |
Starosedelac
Član od: 17.5.2008.
Poruke: 1.470
Zahvalnice: 1.098
Zahvaljeno 607 puta na 452 poruka
|
Re: Dnevnik gledanja filmova II
Citat:
|
|
31.10.2022, 18:10 | #15519 |
Deo inventara foruma
Član od: 15.11.2006.
Lokacija: Niš
Poruke: 3.329
Zahvalnice: 792
Zahvaljeno 887 puta na 554 poruka
|
Re: Dnevnik gledanja filmova II
The Florida Project (2017)
"Excuse me. Could you give us some change, please? The doctor said we have asthma and we have to eat ice-cream right away." ovo je citat iz filma koji sam negde pronasao i resio da pogledam film jer sam mislio da ce biti pun simpaticnih trenutaka sa simpaticnim klimcima ali ovaj film je nesto sasvim drugo i znam da je na dobrom glasu ali meni je bio smor, em su deca iritantna, nevaspitana, pogana em sto za rodditelja ne treba trositi reci i da znam da ce cela prica o tome gde zive i blizu cega te su sve karte bacene na kraj. Meni ni malo zanimljiv. The Duke (2020) Dovoljno zanimljiv pre svega zahvaljujuci Jim Broadbent-u u sustini njegov lik je najinteresantnija pojava u filmu a prica je ok s obzirom da je bazirana na istinitim dogadjajima. Echo Boomers (2020) Losa gluma a prica tanka, protracen Michael Shannon dok mladjani Patrick Schwarzenegger s obzirom da ne moze da bude big action hero tesko da ce bez veze dobiti neku bolju ulogu a nista bolji nije ni Alex Pettyfer. |
2.11.2022, 20:33 | #15520 |
Deo inventara foruma
Član od: 15.11.2006.
Lokacija: Niš
Poruke: 3.329
Zahvalnice: 792
Zahvaljeno 887 puta na 554 poruka
|
Re: Dnevnik gledanja filmova II
Ddeu-geo-un pi (2022) aka Hot Blooded
Solidan krimic u stilu mala bara puno krokodila. Boiseu (2021) aka On the Line Nisam imao pojma o "Voice phishing" ovim prevarama i koliko novca su ukrali, ovde se solidno prikazuje kako to funkcionise i nerealno kako se bori protiv toga ali ipak zabavno za gledanje. |
Bookmarks sajtovi |
Tagovi |
filmovi, preporuka, review |
|
|
Slične teme | ||||
tema | temu započeo | forum | Odgovora | Poslednja poruka |
Da li neko zna koji je ovo film? | DJ_MY_SOUL | Kompjuteri i film | 2589 | 9.4.2024 13:29 |
Najbolji horror film ikad napravljen? | FRIghTMaN | Kompjuteri i film | 734 | 6.11.2013 1:57 |
Problem tokom gledanja filmova, tacnije steka mi slika a zvuk ide normalno | Dijenek | Kvarovi | 27 | 15.5.2010 13:19 |
Slabiji zvuk govora od ostatka zvukova (prilikom gledanja filmova)... | polarnimeda | Operativni sistemi | 2 | 14.10.2008 13:12 |
Taj film... | aerochivija | Brbljaonica | 15 | 20.7.2008 21:46 |