|
Kompjuteri i film Uticaj kompjutera na film i primena kompjutera na filmu |
|
Alatke vezane za temu | Vrste prikaza |
22.11.2017, 9:44 | #11921 |
Starosedelac
Član od: 2.11.2005.
Lokacija: Beograd, Srbija
Poruke: 2.714
Zahvalnice: 29
Zahvaljeno 908 puta na 671 poruka
|
Re: Dnevnik gledanja filmova II
Uh, odličan film 2:22!
|
22.11.2017, 16:22 | #11923 |
Starosedelac
Član od: 1.9.2012.
Lokacija: Zajecar
Poruke: 1.888
Zahvalnice: 780
Zahvaljeno 681 puta na 431 poruka
|
Re: Dnevnik gledanja filmova II
Radius
Hvala za preporuku, i meni se film dopao. Jako interesantna sf ideja sa elementima drame i nečim što ja zovem "jeftin izlaz" na samom kraju, ali svakako vredi pogledati. Ne mogu reći da mi se kraj nije dopao ali mislim da je to moglo da se odradi bolje. Podseća na one kratke sf priče koje su mogle da se nađu po časopisima. Glumci su mi skroz nepoznati a dobri. I od mene preporuka. Ocena 7/10. Poslednja ispravka: Vladimirus86 (22.11.2017 u 16:29) |
22.11.2017, 16:39 | #11924 |
Član
Član od: 5.6.2017.
Poruke: 78
Zahvalnice: 0
Zahvaljeno 13 puta na 9 poruka
|
Re: Dnevnik gledanja filmova II
|
22.11.2017, 18:56 | #11925 |
Starosedelac
Član od: 15.7.2016.
Poruke: 1.396
Zahvalnice: 104
Zahvaljeno 481 puta na 282 poruka
|
Re: Dnevnik gledanja filmova II
Begotten (1990)
http://www.imdb.com/title/tt0101420/?ref_=nv_sr_1 Od reditelja filmova Shadow of the Vampire i Suspect Zero njegov može se reći debi film sa početka devedesetih. Veoma bizaran i bez ikakvog dijaloga, posmatrate niz raznih scena koje mogu biti jezive i veoma uznemirujuće. Priču je teško objasniti, posle gledanja vam jedino preostaju informacije sa neta (Wikipedia itd) ali ono što sam uspeo da skapiram de je cela poenta priče je sam život. Osim sjajne kinematografije koja daje utisak kao da je ovo snimano 1910 a ne 1990, sam film nije baš lagan za gledanje. Ocena 6/10 Poslednja ispravka: code master (23.11.2017 u 0:31) |
Sledeći korisnik se zahvaljuje korisniku code master na korisnoj poruci: | ||
Skenderevo (23.11.2017) |
22.11.2017, 22:33 | #11926 |
Deo inventara foruma
Član od: 24.10.2005.
Lokacija: ************
Poruke: 8.660
Zahvalnice: 2.261
Zahvaljeno 1.921 puta na 1.404 poruka
|
Re: Dnevnik gledanja filmova II
|
23.11.2017, 17:28 | #11927 |
Član
Član od: 28.5.2011.
Lokacija: Over the Rainbow
Poruke: 170
Zahvalnice: 40
Zahvaljeno 244 puta na 158 poruka
|
Re: Dnevnik gledanja filmova II
Ružni, prljavi, zli
Italijanska crna komedija o ogromnoj porodici koja živi u pretrpanoj straćari na obodu Rima. U straćari žive četiri generacije porodice, koje se izdržavaju uglavnom krađama i prostitucijom, ali i radeći sve druge poslove; poštene ili nepoštene, bez razlike. Rako bih da film dosta podseća na strip Alan Ford. |
23.11.2017, 22:45 | #11928 |
Veteran
Član od: 22.12.2005.
Lokacija: Podgorica
Poruke: 567
Zahvalnice: 1.573
Zahvaljeno 524 puta na 179 poruka
|
Re: Dnevnik gledanja filmova II
http://www.imdb.com/title/tt0974015/?ref_=nv_sr_1
Po mom mišljenju nerealno je visoka ocjena na imdb-u. Čak mi i Batman Vs Superman u poređenju sa ovim djeluju kao vrhunsko ostvarenje. Prije svega, priča je po meni očajna: likovi potpuno nevažni za priču ali se potenciraju kroz čitav film; operacije koje se naglašavaju kao izuzetno opasne, rizične, sa krajnje neizvjesnim rezultatom se naravno bez ikakvog problema završavaju apsolutno uspješno, a finalna borba je blagi užas. Izbor likova je po meni također očajan : jedino mi je Wonder Woman korektna, i Aquaman mi je kao lik i pojava odličan, jedino sam se konstantno pitao šta će on u ovom filmu - volio bih da vidim njegov samostalan film. Fatman je tradicionalno blagi užas, Cyborg i Flash očajni, a povrh svega svi zajedno postaju besmisleni jer se vraća Superman ... Ma, totalno razočarenje 5/10 |
Sledeći korisnik se zahvaljuje korisniku ezenkiel na korisnoj poruci: | ||
Ekiman (25.11.2017) |
24.11.2017, 23:54 | #11929 |
Deo inventara foruma
Član od: 22.10.2007.
Lokacija: Niš
Poruke: 3.020
Zahvalnice: 230
Zahvaljeno 404 puta na 330 poruka
|
Re: Dnevnik gledanja filmova II
Crooked House (2017)
http://www.imdb.com/title/tt1869347/ Ekranizacija ne baš tako poznatog trilera Agate Kristi. Sjajna uloga i gluma Glen Klouz. |
25.11.2017, 0:28 | #11930 |
Veteran
Član od: 9.4.2010.
Lokacija: Fantasy land
Poruke: 885
Zahvalnice: 68
Zahvaljeno 230 puta na 154 poruka
|
Re: Dnevnik gledanja filmova II
The Fifth Element
Као мали сам доста готивио овај филм (мада, тада нисам нисам ни гледао филмове као нешто озбиљно), али нисам очекивао да ће ми се овако мало допасти сада када га гледам по 2. пут. Не знам да ли је до чињенице да нисам неки велики љубитељ научне фантастике, до радње филма или чињенице да је у многим деловима изгледао као Б продукција...Има много добрих елемената, али... Оцена 7,5/10. Valerian and the City of a Thousand Planets Разочаран сам у одређеној мери, јер визуелно задовољство није довољно да би филм био квалитетан, а осим ефеката (који су 95% филма), приказом разноликости раса и светова и пар занимљивих акционих сцена, ништа конкретно не функционише. Сценарио је сиромашан, глума, а посебно глумци...Истина, нема досаде, али генерално је лоше. Оцена 6/10. In Your Eyes Идеја је добра, али једно је идеја, а друго њена реализација. Почело је чудно, наставило се занимљиво и завршило необично. У сваком случају, не лош, али не и нешто добар. Оцена 6/10. Circle Занимљив, пристојан, али без неког објашњења шта се крије иза круга елиминације. Оцена 6/10. The Circle Том Хенкс и Ема Вотсон су прихватили лош сценарио. Филм је практично прича о слободи која би постојала када би све било јавно, па онда има део где се прича о демократији у том погледу, па камере свуда, бла бла бла..., али је јасно да је све супротно. Донекле је деловало као пропаганда, али филм верно дочарава јад данашњице када погледате колико зомбификованих људи постоји који само буље у екране, верују вестима–пропаганди, не размишљају својом главом, све желе аутоматски итд. Оцена 5,5/10. The Wall У почетку сам мислио да је у питању мексичка граница, али...Плус, занимљив разговор 2 војника супротних страна, а мислио сам да ће бити нека већа пропаганда међутим било је некако фер. Крај је изненађујуће позитиван. Оцена 5,5/10. The Book of Henry Могао је бити квалитетан, али је неравномеран са причом разбацаном на више страна. Једноставно не функционише као целина, а и прича нема поенту. Оно што се деси једном карактеру у филму након првих пола сата је страшно и након тога се прелази на 2. део приче. Мислим да се превише хтело, а ништа се није постигло. Позитивна је пре свега глума као и неке сцене, али је то премало. Оцена 5,5/10. The Bad Batch Просечан са пар веома познатих фаца. Радња је у пустињи где су групе одбачених и лоших људи подељене па имате свакаквих ликова, а све се врти око једне девојке. Доста је суво, споро и оквирно нема неког дешавања. Оцена 5,5/10. Table 19 Глуми пар познатих фаца, а радња се одвија на свадби...Ана Кендрик колико год да ми није симпатична, добро глуми. Волтер и онај клинац су били најупечатљивији део филма. Оцена 5,5/10. Okja Колико год да волим животиње и филмове са животињама о чему сведоче и моје оцене тих филмова, овај филм налазим на самој граници и тешко ми је да га оценим. Није довољно да шаље поруку, да створи одређен проценат емоција и слично, већ мора да буде кохерентна целина што у овом случају није. Глума је солидна, а генетски модификовано прасе оставља највећи утисак, посебно његов пријатељски однос са девојчицом. Ван наведеног, све је превише бледо. Оцена 5/10. Norman Чудан, али веома просечан. Ричард Гир је одиграо феноменалну улогу, а лик ког презентује је веома необичан. Има доста чудних ситуација, доста ствари са Јеврејима те мало и политичке сатире. Оцена 5/10. It Comes at Night Покушај прављења некакве постапокалиптичне мистерије, али безуспешан. Нема овде ничег вредног па ме оцене “професионалних критичара” и не чуде. Ко жели квалитетан трилер, нека одгледа Don’t Breathe или Get Out. Оцена 5/10. Lavender Одлучио сам се да одгледам првенствено због слатке главне глумице и очекивао више, а филм, колико год средина била сувља, није толико лош, иако је као хорор прежвакана прича. Оцена 5/10. This Beautiful Fantastic Танак са пар препознатљивих глумаца. Првих пола сата мало дави, а остатак филма се доста споро развија, да би друга половина добила више на снази, посебно пред крај, иако је и то недовољно да бих могао дати препоруку. Главна глумица је јако слатка са предивним акцентом и стилом и она је и држала филм у великој мери. Оцена 4,5/10. Snatched 1 од најгорих филмова 2017. године, а Ејми Шумер иако не зна да глуми, овај филм је ипак био ужасан на вишем нивоу од тога. Оцена 3,5/10. Tale of Tales Уврнут филм који је покушао да буде нешто посебно, а завршио супротно. Тежило се ка некој бајковитости, а добијена је конфузија и разбацаност сцена. Први сат је Боже сачувај, па следи мало боље и онда као још боље задњих пола сата, али опет, утисак је јако лош. Оцена 2,5/10. What We Do in the Shadows Нисам гору комедију гледао, једва сам издржао пола сата, насмејао сам се 2, 3 пута у смислу набацим мали осмех на лице и то је све. Има доста алузија и свега што тежи да буде интересантно, али начин на који је снимано, као документарац са вампирима, је ненормално досадан. 1 од најгорих филмова које сам икада гледао. Није ни чудо што сам га избегавао да одгледам, био сам у праву. Оцена 2/10. |
25.11.2017, 4:10 | #11931 |
Deo inventara foruma
Član od: 9.11.2005.
Lokacija: Beograd
Poruke: 4.012
Zahvalnice: 1.799
Zahvaljeno 958 puta na 582 poruka
|
Re: Dnevnik gledanja filmova II
auuu 2/10 za what we do in the shadows.
ukusi BAAAS umeju da se razlikuju. evo ja moram reci da dugo nisam gledao bolju komediju! ima svoj smek, upecatljiv i nekako blizak ambijent, ne manekenise, drugaciji je a ne odlazi u nebulozu. 8/10! |
25.11.2017, 7:21 | #11932 |
Veteran
Član od: 5.11.2005.
Poruke: 826
Zahvalnice: 177
Zahvaljeno 199 puta na 154 poruka
|
Re: Dnevnik gledanja filmova II
American made
Posle ko zna koliko godina, gledao sam film sa Tom Kruzom . Kad sam bio klinac, Tom je bio kul - Koktel, Top Gun i tako to. I sta da vam kazem, Tom vise nije kul, malo je mator i vise nije smeker. Film sam gledao jer me radnja asocirala na Blow, koji nije sad ne znam ni ja kakva filmcina, ali je Dzoni Dep mnogo interesantniji. Ekipa koja glumi Eskobara i drustvo je slabija od one iz Narcosa. Slika, osvetljenje i boje su uradjeni tako da podsecaju na filmove iz perioda 80-ih (tj na filmove kada smo ih gledali na "debelim" televizorima). Film nije dosadan, nemam sta posebno da mu zamerim (nema onih kretenskih akcionih scena gde nemas pojma sta se desava), ali nemam ni nesto posebno da pohvalim. Od ovakvih filmova se ne ocekuje da ostave ne znam ni ja kakav utisak, ali ovaj bas nista. The Wraith Ovo sto sam napisao o Tomu Kruzu me podseti, pa evo jedan film iz 80-ih. Nedavno sam u nekom youtube klipu video scene jurnjave kolima iz ovog filma, pa rekoh da se podsetim. Ko nije ljubitelj 80-ih i scena jurnjave dobrim masinama iz tog perioda bolje da ne gleda. Carli Sin i Serilin Fen su mladi i lepi, Dodge Interceptor (prototip koji se pojavljuje u ovom filmu) je nekad bio interesantan, scene trkanja su ok, ali to je sve sto valja. Gluma je, pa . Film ima mnogo elemenata karakteristicnih za taj period, nekada je bio popularan, danas moze da bude interesantan samo onima koji zele da se podsete tog perioda. |
25.11.2017, 14:02 | #11933 |
Deo inventara foruma
Član od: 1.12.2006.
Lokacija: secretlevel.org
Poruke: 4.264
Zahvalnice: 1.929
Zahvaljeno 1.916 puta na 819 poruka
|
Re: Dnevnik gledanja filmova II
Ja ne volim komedije, ali What We Do in the Shadows je vrh film.
Wraith sam gledao kao klinac pre skoro 20 godina, na TV Art, secam se da mi je onaj auto bio kul. Bas karakteristican za onaj period, jedan od boljih B filmova po meni |
25.11.2017, 17:15 | #11934 |
Deo inventara foruma
Član od: 15.11.2006.
Lokacija: Niš
Poruke: 3.329
Zahvalnice: 792
Zahvaljeno 887 puta na 554 poruka
|
Re: Dnevnik gledanja filmova II
Spectral (2016) - dobra sci fi akcija-ratni, odlicni efekti i atmosfera.
Howl (2015) - Ne toliko horor ali sjajna atmosfera, noc, kisa, voz u sred sume... |
25.11.2017, 21:28 | #11935 |
Deo inventara foruma
Član od: 19.8.2009.
Poruke: 6.769
Zahvalnice: 3.089
Zahvaljeno 4.935 puta na 2.298 poruka
|
Re: Dnevnik gledanja filmova II
A Ghost Story (2017)
Dosta spor, "umetnički" film, koji odiše melanholičnom, nadrealnom i ponekad jezivom atmosferom. Glavna tema je beznačajnost pojedinca u odnosu na univerzum. Film je neujednačenog kvaliteta- druga polovina je znatno lošija, sve nekako gubi fokus i postaje haotično, tako da sam sa popriličnom mukom priveo film kraju (još sam bio pospan). Šta znam, ima tu finih kadrova i scena, možda i vredi da se odgleda, ali ne očekujte zaokruženu celinu i osećaj zadovoljstva po završetku.. |
26.11.2017, 3:15 | #11937 |
Deo inventara foruma
Član od: 19.8.2009.
Poruke: 6.769
Zahvalnice: 3.089
Zahvaljeno 4.935 puta na 2.298 poruka
|
Re: Dnevnik gledanja filmova II
Vidim da na IMDB-u svi kukaju na scenu kada Mara jede pitu (), a meni je daleko više išao na nerve onaj smrdljivko koji nešto kao filozofira na onoj žurci.
|
26.11.2017, 14:00 | #11938 |
Starosedelac
Član od: 15.7.2016.
Poruke: 1.396
Zahvalnice: 104
Zahvaljeno 481 puta na 282 poruka
|
Re: Dnevnik gledanja filmova II
The Panic in the Needle Park (1971)
http://www.imdb.com/title/tt0067549/?ref_=nv_sr_1 Iako je pre toga debitovao prvi put u Tv seriji N.Y.P.D i filmu Me, Natalie (1969), ovaj film je za Al Paćina bila prva velika glavna uloga koja mu je u neku ruku pomogla da probije led i tako kasnije dobije ulogu u sada već legendarnom The Godfather (1972) i drugim kultnim ostvarenjima, što bi rekli sve ostalo je istorija a sam film prati dvoje mladih zavisnika u Njujorku Bobi i Helen. Sa današnje distance mnogi posmatraju film kao veliku kampanju protiv droge ali opet film ima i svojih kvaliteta posebno sama gluma, istakao bi i ulogu glumice Kitty Winn koja se uz mladog Paćina takodje dobro ističe, za one koji su osetljivi na scene sa iglama teško da će izgurati film do kraja. Ocena 7/10 The Kentucky Fried Movie (1977) http://www.imdb.com/title/tt0076257/?ref_=nv_sr_1 Kompilacija mini skečeva koji variraju od komičnih, uvredljivih i bez ikakvog ukusa. Najduži skeč u samom filmu je parodija na film Enter the Dragon sa Brus Lijem koji se kako sam naveo previše odužio. Za svoje vreme eksperimentalni film koji je napravljen kako bi se gledaocima ponudilo nešto novo i drugačije. Ocena 6/10 Idi i Smotri a.k.a Come and See (1985) http://www.imdb.com/title/tt0091251/?ref_=nv_sr_1 Idi i Smotri je Ruski ratni film koji prikazuje iz perspektive nevinog deteta horor i užase Drugog svetskog rata, nakon ovog iskustva više nikada nećete biti isti, realno brutalan film koji će svakog pogotiti emocijama. Koliko god pokušavali da okrenemo glavu od svega što smo već čuli o najvećem sukobu u istoriji nažalost on se stvarno dogodio a filmovi poput ovog će biti samo podsetnik da se ovakve stvari više nikad ne dogode, sam kraj filma je tako moćan i snažan da je to nešto što nikada neću zaboraviti, od muzike i kinematografije sve pohvale, nezaboravan i izuzetno težak film. Ocena 8/10 Poslednja ispravka: code master (26.11.2017 u 19:28) |
26.11.2017, 17:25 | #11939 |
Deo inventara foruma
Član od: 22.10.2007.
Lokacija: Niš
Poruke: 3.020
Zahvalnice: 230
Zahvaljeno 404 puta na 330 poruka
|
Re: Dnevnik gledanja filmova II
|
26.11.2017, 22:00 | #11940 |
V.I.P. Test Play
Član od: 5.4.2006.
Lokacija: Beograd
Poruke: 14.769
Zahvalnice: 5.415
Zahvaljeno 4.097 puta na 2.672 poruka
|
Dnevnik gledanja filmova II
^A licni utisci?
|
Bookmarks sajtovi |
Tagovi |
filmovi, preporuka, review |
Alatke vezane za temu | |
Vrste prikaza | |
|
|
Slične teme | ||||
tema | temu započeo | forum | Odgovora | Poslednja poruka |
Da li neko zna koji je ovo film? | DJ_MY_SOUL | Kompjuteri i film | 2589 | 9.4.2024 13:29 |
Najbolji horror film ikad napravljen? | FRIghTMaN | Kompjuteri i film | 734 | 6.11.2013 1:57 |
Problem tokom gledanja filmova, tacnije steka mi slika a zvuk ide normalno | Dijenek | Kvarovi | 27 | 15.5.2010 13:19 |
Slabiji zvuk govora od ostatka zvukova (prilikom gledanja filmova)... | polarnimeda | Operativni sistemi | 2 | 14.10.2008 13:12 |
Taj film... | aerochivija | Brbljaonica | 15 | 20.7.2008 21:46 |