Forum Sveta kompjutera

Nazad   Forum Sveta kompjutera > Test Play > Strateške igre

Strateške igre Potezne i real-time strategije...

Odgovor

Alatke vezane za temu Vrste prikaza
Stara 16.6.2011, 22:13   #1
Isko
Deo inventara foruma

Član od: 25.8.2006.
Zahvalnice: 1.236
Zahvaljeno 668 puta na 346 poruka
Određen forumom Dawn of War III

Citat:
Danny Bilson iz THQ-a potvrdio da Relic radi na Dawn of Waru III kojeg će službeno najaviti na Gamescomu
Sredinom veljače THQ je natuknuo kako će novi RTS iz Relica biti najavljen u kolovozu i tada se spekuliralo o kojoj je igri riječ.

Sada pouzdano znamo da Relic radi na trećem Dawn of Waru obzirom da je ovu vijest potvrdio Danny Bilson iz THQ-a koji je tajnu povjerio Eurogameru.

"Osjećam se kao guzica kad kažem da je (Dawn of War III) odličan, no uistinu je" kaže Bilson i dodaje kako će gotovo sigurno biti službeno najavljen u kolovozu na Gamescomu.

"Dawn of War III će imati mnogo širu stratešku komponentu, više kao konstantnu globalnu bitku s mnoštvom manjih taktičkih stvarčica, poput kakvog MMO-a", zaključuje Bilson.
(bug.hr)

Citat:
THQ has teased a new direction for upcoming real-time strategy game Dawn of War III.
Developer Relic is taking elements from the first game and the second game and adding something new, THQ core games boss Danny Bilson told Eurogamer.
"We're working on the next-generation of that franchise right now," Bilson said.
"I feel like an ass saying it's fantastic, but it is. And we're going to do something with it you haven't seen before.
"Preserving some things that have always been great about the first two generations of it, going back to 1 on some things, 2 on some things, and 3 will bring us some new things.
"When you see it you're going to go, whoa. I promise."
Last year Eurogamer broke the news that Relic was in the brainstorming stage of Dawn of War III.
Bilson suggested the Warhammer 40K RTS would launch between 18 months and two years after Dawn of War II - Retribution, pegging DOWIII for the August 2012 to February 2013 window.
He also said the game may "be a more digital free-to-play experience with all the depth and quality of a Relic RTS" - depending on the performance of Company of Heroes Online.
Given that game didn't work out, will Dawn of War III take a more traditional approach?
"Now Dawn of War III, either way, is going to have a much larger strategic component to it, more of a global battle going on with little tactical things, sort of MMO-like," Bilson continued.
Yesterday Bilson teased the reveal of an unannounced game at Gamescom in Germany in August. Could Dawn of War III be it?
"I can say that crowd, those hundreds of thousands of people, in that space at that time, this one's built to announce at that place. I'll say that. That's my clue."
(eurogame.net)

Najzad jedna lijep vijest o strategijama.
Isko je offline   Odgovor sa citatom ove poruke
Stara 18.6.2011, 15:53   #2
Lich_king2
Veteran

Član od: 29.6.2008.
Zahvalnice: 722
Zahvaljeno 213 puta na 149 poruka
Slanje poruke preko MSN-a korisniku Lich_king2
Određen forumom Re: Dawn of War III

Ako je kao Dawn of War 1 bar jednim delom, count me in. Base building is win for me.
Lich_king2 je offline   Odgovor sa citatom ove poruke
Sledeći korisnik se zahvaljuje korisniku Lich_king2 na korisnoj poruci:
Isko (18.6.2011)
Odgovor

Bookmarks sajtovi

Alatke vezane za temu
Vrste prikaza

Vaš status
Ne možete postavljati teme
Ne možete odgovarati na poruke
Ne možete slati priloge uz poruke
Ne možete prepravljati svoje poruke

BB kod: uključeno
Smajliji: uključeno
[IMG] kod: uključeno
HTML kod: isključeno

Slične teme
tema temu započeo forum Odgovora Poslednja poruka
WarHammer 40k: Dawn of War 2 Isko Strateške igre 435 6.3.2016 20:42
Stellar Dawn DylaN MMORPG igre 0 15.7.2010 0:05
dawn of war soulstorm nemanjasmash Mrežne igre 1 30.7.2009 17:12
WH40K Dawn of War: Dark Crusade voodoo_ Strateške igre 439 5.3.2009 12:45
Warhammer Dawn of War online Nikola95 Online susreti 0 10.5.2008 14:55

Sva vremena su po Griniču +2 h. Sada je 14:19.