Forum Sveta kompjutera

Nazad   Forum Sveta kompjutera > Test Run > Programiranje

Programiranje Programski jezici, tehnike, alatke...

Odgovor
 
Alatke vezane za temu Vrste prikaza
Stara 28.1.2012, 17:46   #1
Milan1997
Veteran
 
Član od: 22.5.2011.
Lokacija: Novi Sad
Poruke: 497
Zahvalnice: 31
Zahvaljeno 42 puta na 34 poruka
Slanje poruke preko Skypea korisniku Milan1997
Određen forumom Uvod u programiranje

Podzrav,
Hteo bih da mi malo pojasnite neke stvarčice o programiranju. O programiiranju samo znam to da se podrazumeva pod pravljenjem programa. Znam da ima neke veze sa C++ (niti znam šta je C++), kao što vidite apsolutni sam početnik. Hteo bih u skorijoj budućnosti da se bavim programiranjem pa bih želeo da naučim nešto novo (ima dosta ljudi na forumu koji se razumeju u svakojake oblasti). Nadam se da je programiranje zanimljiva stvar.
Milan1997 je offline   Odgovor sa citatom ove poruke
Stara 28.1.2012, 18:19   #2
voodoo_
V.I.P. GNU/Linux
 
Avatar korisnika voodoo_
 
Član od: 1.11.2005.
Poruke: 11.163
Zahvalnice: 2.081
Zahvaljeno 4.922 puta na 2.858 poruka
Određen forumom Re: Uvod u programiranje

C++ je napredni programski jezik i ne bi trebalo da ga se dotačinješ dok ne savladaš neke najosnovnije stvari (ili da povučem paralelu, ne krećeš sa srednjoškolskom lektirom ako prethodno nisi savladao ni azbuku).

Što se tiče učenja, mislim da ne bi trebalo da krećeš ništa na svoju ruku ako si nemaš nikakvo predznanje. U prvoj godini srednje ćeš imati nekakvu informatiku gde će se (nadam se) raditi i osnove programiranja, pa ćeš tu steći okvirnu sliku šta je to otprilike. E onda možeš da kreneš nešto konkretnije. Do tad ne kreći ništa da ne bi učio pogrešno, a to je gore nego da ne znaš ništa.
voodoo_ je offline   Odgovor sa citatom ove poruke
Stara 28.1.2012, 22:32   #3
Kosinus
Član
 
Član od: 3.11.2009.
Lokacija: root_localhost
Poruke: 132
Zahvalnice: 16
Zahvaljeno 20 puta na 12 poruka
Određen forumom Re: Uvod u programiranje