Forum Sveta kompjutera

Nazad   Forum Sveta kompjutera > Test Run > Video/TV softver
Uputstvo Članstvo Kalendar Današnje poruke Pretraži

Video/TV softver Video programi, formati, kodeci, konvertori, DVD/TV softver, satelitski/DVB programi, DivX i sl.

Odgovor
 
Alatke vezane za temu Vrste prikaza
Stara 12.9.2006, 1:34   #1
ural
Novi član
 
Član od: 16.8.2006.
Poruke: 11
Zahvalnice: 0
Zahvaljeno 0 puta na 0 poruka
Određen forumom pakovanje mpeg-2 fajlova na dvd bez kompresije

Nisam bas sretno skrojio naziv teme ali nadam se da necete zamjeriti.Trazio sam po forumu rijesenje mog problema ili nisam dobro trazio ili ... uglavnom ja sam pocetnik u ovim vodama.Da predjem na problem.
Sa tv karticom sam skinuo par fajlova u dvd formatu i velicine su oko 2,5 gb
pa bih sad hteo da recimo takva 2 fajla spakujem na 4,7gb tj. jedan dvd ne bih da ih kompresujem u nekakav divx ili tako nesto nego bih sa nekim programom za dvd autoring to fino da napravim e sad je problem kako to da mi stane na 1 dvd .Dali postoji tako neki program za dvd autoring da to nekako kompresuje na potrebnu velicinu od 4,7gb. ili ima neko drugo rjesenje.
Hvala i nadam se da nisam puno lupao!
ural je offline   Odgovor sa citatom ove poruke
Stara 12.9.2006, 9:19   #2
NenadN
aka Shon3i
 
Avatar korisnika NenadN
 
Član od: 2.12.2005.
Poruke: 2.246
Zahvalnice: 7
Zahvaljeno 191 puta na 129 poruka
Određen forumom Re: pakovanje mpeg-2 fajlova na dvd bez kompresije

Pa za takve stvari, mozes da koristis Nero Vision, DVD Shrink, Adobe Encore, Sony DVD Arhitect i ostale DVD authoring programe.
NenadN je offline   Odgovor sa citatom ove poruke
Stara 14.9.2006, 8:03   #3
ural
Novi član
 
Član od: 16.8.2006.
Poruke: 11
Zahvalnice: 0
Zahvaljeno 0 puta na 0 poruka
Određen forumom Re: pakovanje mpeg-2 fajlova na dvd bez kompresije

Citat:
NenadN kaže:
Pa za takve stvari, mozes da koristis Nero Vision, DVD Shrink, Adobe Encore, Sony DVD Arhitect i ostale DVD authoring programe.