Forum Sveta kompjutera

Nazad   Forum Sveta kompjutera > Test Play > Mrežne igre > MMORPG igre

MMORPG igre Massively multiplayer online role-playing games - WoW, Guild Wars, Eve Online, Age of Conan, Lineage, kao i mnoge druge...

Odgovor

Alatke vezane za temu Vrste prikaza
Stara 22.11.2009, 20:07   #81
High life
Starosedelac

Član od: 12.9.2009.
Zahvalnice: 73
Zahvaljeno 807 puta na 347 poruka
Određen forumom Re: Allods Online - Ruski MMORPG

Citat:
RUSuper kaže: Pregled poruke
Ne vidim poentu u organizovanom guildu dok traje beta faza :P
Guild formalno stvaramo nakon poslednjeg wipea.
High life je offline   Odgovor sa citatom ove poruke
Stara 22.11.2009, 20:11   #82
Vecanski
Član

Član od: 22.11.2009.
Zahvalnice: 22
Zahvaljeno 165 puta na 70 poruka

Igram na EU serveru i zadovoljan sam sa igrom. Probao sam sve klase sa imperijine strane i najvise mi se svidjaju warrior i healer. Medjutim imam par zamerki - borba je suvise spora - narocito sa warriorom kome se power jako brzo potrosi pa moram da cekam da se dopuni u toku bitke (sto znaci da stojim i ne radim nista dok me mobovi udaraju i to 1 na 1) - nije problem u pocetku ali ako se to nastavi u kasnijoj fazi igre ne vidim smisao. Inace koristim osnovni udarac pa cekam 3 sec da se on napuni pa opet osnovni i tako dok se ne napuni skala za udarce koji koriste battle advantage pa onda iskoristim jedan od tih udaraca. Mobovima treba prilicno vremena da umru jer cesto dodguju pa to smara. Inace je grafika odlicna i questovi zanimljivi... sve u svemu jako dobra igra, jos samo da poprave ove stvarcice i eto mene full time na Allodsu. Poz.
Vecanski je offline   Odgovor sa citatom ove poruke
Stara 22.11.2009, 20:17   #83
High life
Starosedelac

Evo nekih informacija i o Astralu, Astralnim putovanjima itd... Prevedeno je sa Ruskog uz pomoc Google translatea pa cete oprostiti na pomalo shuntavom prevodu.

Interesting about the development: We had to somehow move forward the universe - in fact since the events of "Cursed Lands" Many years have passed. In addition, Astral - this is our main feature and it should be interesting - with its variability and unpredictability, with the treasures that it can find. Well, it is logical to introduce Astral real warships, which the player could not only explore the world, but also to fight with other travelers. Astral, with all its structure, we came up with from the beginning, though he first for the most part was about the ships, the dangers and research. Reference to the Astral was the book (the film did not exist) "Mist" by Stephen King, which appeared fog that has captured all of which vodilis terrifying monsters, and monsters. Something like we wanted to do in the beginning. But gradually we came to today's astral plane.
Astral ship - a large and complex mechanism with a bunch of important devices. From their stable and harmonious work life depends on the vessel and the success of any journey. A typical astral Sarnauta ship, designed for a crew of 6 characters, consists of a wooden or metal casing, special sails - accumulating energy, astral reactor, which provides propulsion and operation of all combat systems. The ship is armed with guns and torpedo tubes for the attack on the enemy, as well as energy shields that serve to repel enemy attacks. The main percussion instrument of ships are cannon. As a weapon they have several kinds of magic charges. Their energy is converted into large magical impulses. There are charges that are well penetrated the shields of the charges is that a well-piercing shell, is striking devices ship. Also, any of the guns can initiate boarding special shot. Torpedoes - large capacity ammunition that fired from torpedo tubes, located at the bow of the vessel. Energy shields are located in the bow, the stern, as well as the two sides, and they protect the ship from damage. The heart of the ship - it is mana reactor, which derives energy from the Astral with special sails and it provides all the devices.

The internal infrastructure of the vessel consists of a chart room, the bridge which is traffic management, repair bays, where it is repairing damaged in the fighting elements of the hospital where the victims are treated in a battle on the team and the treasury, which holds trophies obtained in the astral raids. With the device, located in the tower, you can scan the terrain for several kilometers in radius from the ship. Embarkation / disembarkation of the ship comes with a special teleport. Since it is using the boarding party may move to board an enemy vessel.

For the construction of the astral ship will take time, money and patience, because the ship itself - is a technically complex device. But performing certain tasks, the player can accelerate this process. One of these tasks - is a daily quest, which resulted in the player rely various useful materials. In the second - is necessary to pass a dungeon with a group of fellow high-level and then the speed of construction of the astral ship will increase significantly. If a daily basis to perform these tasks, you can get the ship several times faster than usual.

Structural differences between the ships of the League and the Empire are not as large as it might seem at first glance. Wood and metal plating are equally vulnerable under the shell of astral energy, so the benefits of a ship in a battle with the metal body slim. Battle of two ships, usually begins with an artillery duel, in which opponents seek to knock out the important elements of an enemy ship. The key to success in the astral battle - concerted action of the crew. Ship's role in no way connected with the class of your character, in addition, the duties on the ship to vary depending on the situation. Members of the crew provided: speed controller, steering wheel and steering wheel height. Someone from the team will get the role of captain. The captain has a special "visor-navigator" that lets you see the space around the ship to observe the appearance of the dangers near your ship, and to inform the crew about the status of nearby enemy ships.

Interesting about the development: When we first started doing "a prototype ship, we immediately decided that we will ship role. We still do not know how they will be distributed and whether they will be fixed. Gradually, we added the role, which was not on the "prototype". The role of the navigator, who can watch what is happening around. From testing purposes we have a 180-degree turn - because we in the test required the ability to instantly deploy a ship. Then came a great idea to leave it in the game. And these abilities somewhat. There was a card that allows you to choose about where we can go. Repair device, which stood in the middle of the ship, turned in our goblin-repairmen. Ship repairer should offer goblins to a broken mechanical devices to repair them.

The helmsman must skillfully maneuver the ship with the help of horizontal and vertical control surfaces, away from the enemy's shots and taking the most convenient position for firing. The problem with the Gunners - accurate fire to suppress the energy shields and firing points of the enemy ship, after which the enemy ship will be easy to take for the boarding or destroy.
Stara 22.11.2009, 20:19   #84
High life
Starosedelac

However, the skill of the navigator and the Gunners would be useless unless there is normal functioning of all ship systems. This task is assigned to the flight engineer, assisted by a team attached to the goblins of Mechanical performing repair of damaged ship. However, the qualification of repair crews goblins quite low: it is likely that the inept goblin not only persists, but also cause additional damage. Describing the technical device astral ship should also be noted that its reactor is prone to overheating. To prevent this, keep in mind that you can not simultaneously give maximum power load on all systems. All equipment ship consumes energy, energy is produced in the reactor by suction from the Astral. Energy is infinite, but the more it is required, the more necessary to work the reactor, and the greater the chances that it will overheat, and if it does, it will either shut down or explode.

But the main highlight of course is the astral fights boarding combat.
Boarding combat boils down to seize prey located in the treasury of an enemy ship. When boarding your ship turns into a real PvP-arena: a vessel wrapped impermeable protective sphere, all devices are switched off, and the hurricane begins battle for the treasure. And there have been desperately fighting the entire crew, regardless of ship's duties.

The aggressors are moving on board an enemy vessel with teleport. This battle takes place using traditional land battles. After the bout must be captured prey to move into your own ship.

Arriving home in the harbor, the damaged ship can embark on the repair in the shipyard. That's where repairing and modernizing the astral court. Marine unit improved with the help of special parts, which can be found at the astral islands - from guns and ending with shields, engines. They must be delivered in the hangar and there is a special engineer will make parts of this device.
Stara 22.11.2009, 20:21   #85
High life
Starosedelac

Citat:
Vecanski kaže: Pregled poruke
Igram na EU serveru i zadovoljan sam sa igrom. Probao sam sve klase sa imperijine strane i najvise mi se svidjaju warrior i healer. Medjutim imam par zamerki - borba je suvise spora - narocito sa warriorom kome se power jako brzo potrosi pa moram da cekam da se dopuni u toku bitke (sto znaci da stojim i ne radim nista dok me mobovi udaraju i to 1 na 1) - nije problem u pocetku ali ako se to nastavi u kasnijoj fazi igre ne vidim smisao. Inace koristim osnovni udarac pa cekam 3 sec da se on napuni pa opet osnovni i tako dok se ne napuni skala za udarce koji koriste battle advantage pa onda iskoristim jedan od tih udaraca. Mobovima treba prilicno vremena da umru jer cesto dodguju pa to smara. Inace je grafika odlicna i questovi zanimljivi... sve u svemu jako dobra igra, jos samo da poprave ove stvarcice i eto mene full time na Allodsu. Poz.

Borba ce se posle sa lvlima ubrzati. A i Ruje su popravile stvar sa posledjnim patchem.
Stara 22.11.2009, 20:26   #86
cages
Starosedelac

Član od: 6.12.2005.
Zahvalnice: 406
Zahvaljeno 181 puta na 133 poruka

Ma to je namerno napravljeno u beti da mobovi sporo umiru etc jer je cap lvl samo 10 u cbt1.
cages je offline   Odgovor sa citatom ove poruke
Stara 22.11.2009, 20:38   #87
makarije
Veteran

Član od: 10.12.2005.
Zahvalnice: 51
Zahvaljeno 28 puta na 24 poruka

@Vecanski....imas kod svake klase skill koji se zove "Basic Attack" i koji je odmah ubacen u skill bar kad pocnes igru sa bilo kojim likom a koji svi obicno izbace iz skill bar-a

koristi taj skill u pauzi ostalih skillova, on ne trosi nista....
makarije je offline   Odgovor sa citatom ove poruke
Stara 22.11.2009, 20:38   #88
Johny Atos
Član

Član od: 26.10.2005.
Zahvalnice: 35
Zahvaljeno 11 puta na 10 poruka

Citat:
cages kaže: Pregled poruke
Liga ftw ^^
4Makarije:nije da ja tako kazem nego je tako 100%,provereno radi jer ja imam EU klijent a igram na US serveru jer nisam nabavio key za Eu cbt ;P
Sto se patcheva tice EU i US verzija se slazu u potpunosti,verzija klijenta je potpuno ista a jedino ruska verzija ide ispred par patcheva (ne znam tacno koliko),pokusao sam i to da zbudzim sa EU klijentom da igram na RU ali nisam uspeo ;P
Anyway,igra je extra kvalitetna i,sto je vrlo vazno,extra ispeglana i sa malo bugova vec u closed beti 1 sto znaci da ce kada izadje biti ftw
Jel mozhesh da mi objasnish kako da se sa EU klijentom povezhem na US server? Imam nalog za obe bete i imao sam oba klijenta ali sam obrisao US verziju zbog prostora na disku, i za***** se Hocu nazad na US server, evropski server smara
Johny Atos je offline   Odgovor sa citatom ove poruke
Stara 22.11.2009, 21:08   #89
High life
Starosedelac

Citat:
Johny Atos kaže: Pregled poruke
Jel mozhesh da mi objasnish kako da se sa EU klijentom povezhem na US server? Imam nalog za obe bete i imao sam oba klijenta ali sam obrisao US verziju zbog prostora na disku, i za***** se Hocu nazad na US server, evropski server smara
Lol, sto EU smara?
Stara 22.11.2009, 21:17   #90
RUSuper
Deo inventara foruma

Član od: 10.11.2007.
Zahvalnice: 2.120
Zahvaljeno 786 puta na 496 poruka
Slanje poruke preko MSN-a korisniku RUSuper Slanje poruke preko Skypea korisniku RUSuper

poceo sam na US serveru zovem se mindowner :P
RUSuper je offline   Odgovor sa citatom ove poruke
Stara 22.11.2009, 21:23   #91
Johny Atos
Član

Član od: 26.10.2005.
Zahvaljeno 11 puta na 10 poruka

Citat:
High life kaže: Pregled poruke
Lol, sto EU smara?
Ne mogu da se naprave likovi na obe frakcije, iako u beta announcementu pishe da mozhe, a takodje shto pishe da je server engleski ne vazhi jer ima vishe francuza i nemaca i retko ko pricha engleski
Johny Atos je offline   Odgovor sa citatom ove poruke
Stara 22.11.2009, 21:45   #92
High life
Starosedelac

Citat:
RUSuper kaže: Pregled poruke
poceo sam na US serveru zovem se mindowner :P
Welcome aboard !!! Ima nas sve vishe
Stara 22.11.2009, 22:23   #93
Vecanski
Član

Zahvalnice: 22
Zahvaljeno 165 puta na 70 poruka

@Makarije Pazi ovako, Powerful Blow kosta 26 powera, Basic Attack 11 powera i ne puni Combat Adventage - a vraca mi se 21 power svake 3 sekunde, pa sa ukupno 100 powera ne trosi mi se ni tih 11 jer posle 10tak udaraca moram da cekam - kad vidim ono DODGE dodje mi da se ukokam...
Vecanski je offline   Odgovor sa citatom ove poruke
Stara 22.11.2009, 23:20   #94
cages
Starosedelac

Citat:
Johny Atos kaže: Pregled poruke
U folderu C/gPotato.eu/AllodsOnline/proflies postoji konfiguracioni fajl accountServer.cfg.E sad ako,recimo,koristite EU verziju igre taj fajl MORA da bude za EU verziju kada startujete igru a zatim kada se pojavi prozor na kome pise da je verzija igre ok i postoji button PLAY odete u neki editor i promenite taj fajl u
account_srv_host = "Allods-account.gpotato.com"
account_srv_port = 9340 za US verziju ili

account_srv_host = "obt.allods.ru"
account_srv_port = 9317
za RUS verziju.
Kada sledeci put hocete da startujete igru taj fajl mora biti
account_srv_host = "Account.en.allods.gpotato.eu"
account_srv_port = 9340
Poenta je znaci da cfg fajl bude EU samo kada startujes igru,onog momenta kada se pojavi "PLAY" button odes u norton,recimo,i copypastujes vec spremljen US cfg fajl koji cuvas kao txt dat u nekom folderu kao ja sto radim,prekopiras ga preko EU cfg i gg.Na zalost taj postupak mora da se ponovi svaki put kada se startuje igra ali to je 20 sekundi posao umesto skidanja nova 2+ gb ;P
I da nemoj da cekas da ti igra radi repair nego pre startovanja sledeci put vratis taj fajl na staro (znaci EU ver) dok startujes klijent i onda opet isto gore navedeno
Deluje konfuzno ali je u stvari vrlo prosto
Hop it helps ;P
Sledeći korisnik se zahvaljuje korisniku cages na korisnoj poruci:
Johny Atos (23.11.2009)
Stara 22.11.2009, 23:30   #95
jpriest
Član

Zahvalnice: 40
Zahvaljeno 37 puta na 26 poruka

pozdrav svima, da se prikljucim temi. registrujte se na forum gilde, da napravimo dobar community pred OB kad cemo nadam se i osnovati guild
jpriest je offline   Odgovor sa citatom ove poruke
Stara 22.11.2009, 23:33   #96
cages
Starosedelac

Citat:
jpriest kaže: Pregled poruke
pozdrav svima, da se prikljucim temi. registrujte se na forum gilde, da napravimo dobar community pred OB kad cemo nadam se i osnovati guild
A de je link ffs? ;P Bdw ovde izgleda jedini ja igram ligu? ;(
Stara 22.11.2009, 23:47   #97
GaleOm
Veteran

Član od: 7.11.2005.
Zahvalnice: 350
Zahvaljeno 268 puta na 153 poruka

ne igras jedini Interesantno je sto su mnogi kada im se dao izbor izmedju krsta i petokrake izabrali ovo drugo
GaleOm je offline   Odgovor sa citatom ove poruke
Stara 23.11.2009, 0:21   #98
jpriest
Član

Zahvalnice: 40
Zahvaljeno 37 puta na 26 poruka

Citat:
cages kaže: Pregled poruke
A de je link ffs? ;P Bdw ovde izgleda jedini ja igram ligu? ;(
pardon zaboravio link http://guildorlovi.freeforums.org/
edit: eh ali bicemo empire^^
jpriest je offline   Odgovor sa citatom ove poruke
Stara 23.11.2009, 0:33   #99
Wiki
Član

Član od: 25.10.2009.
Zahvaljeno 102 puta na 75 poruka

Zna li neko kako da promenim boju fonta na chat canalu. Mislim da sam izabrao ligu, ako su oni oni svetli , Vampira in game pa se vidimo.
Wiki je offline   Odgovor sa citatom ove poruke
Stara 23.11.2009, 0:41   #100
High life
Starosedelac

Citat:
GaleOm kaže: Pregled poruke
ne igras jedini Interesantno je sto su mnogi kada im se dao izbor izmedju krsta i petokrake izabrali ovo drugo
Ovo si odlicno primetio.

Ogromna vecina nasih ljudi koje znam da su probali Allods, po defaultu su uzimali Imperiju (Cak i oni koji su strastveni antikomunisti !!?) . Kad sam im ovo predocio, branili su se kako nam je Empire estetika nekako kulturno bliza jer je i Srbija (Jugoslavija tj.) bila komunisticka diktatura.
Ali cinjenica je da nam je Liga mozda i bliza. Nasa i Ruska mitologija (koja je i osnovni motiv Lige, mnogo se manje razlikuju nego SFRJ i Sovjetski komunizam (tj. socijalizam).

Fakat je da smo mi koji smo rollovali Imperiju latentne komunjare

@ Wiki

Da budem iskren ne verujem da boje chat fonta mogu da se menjaju...

Poslednja ispravka: High life (23.11.2009 u 0:58)
Odgovor

Bookmarks sajtovi

Tagovi
allods, mmorpg

Alatke vezane za temu
Vrste prikaza

Vaš status
Ne možete postavljati teme
Ne možete odgovarati na poruke
Ne možete slati priloge uz poruke
Ne možete prepravljati svoje poruke

BB kod: uključeno
Smajliji: uključeno
[IMG] kod: uključeno
HTML kod: isključeno

Slične teme
tema temu započeo forum Odgovora Poslednja poruka
Regnum Online - besplatni MMORPG sa odlicnom 3D grafikom Krvnik MMORPG igre 89 3.10.2010 13:10
online virus scan Harmon23 Zaštita 3 15.4.2008 23:14
Ten golden rules of online gaming... fingerprint Brbljaonica 2 25.3.2008 15:38
DDonline - Dragons and Dungeons online (MMORPG) Beta! (0.91) Nosf Mrežne igre 11 12.11.2007 0:53
Pirati sa kariba ONLINE dodgeme Mrežne igre 23 25.6.2007 14:27

Sva vremena su po Griniču +2 h. Sada je 4:15.