Forum Sveta kompjutera

Nazad   Forum Sveta kompjutera > Test Drive > Prenosni računari

Prenosni računari PDA, notebook, laptop i ostali prenosni računari, ne računajući tablete

Odgovor
 
Alatke vezane za temu Vrste prikaza
Stara 12.5.2008, 11:35   #1
mimik
Novi član
 
Član od: 6.5.2008.
Poruke: 22
Zahvalnice: 3
Zahvaljeno 0 puta na 0 poruka
Određen forumom Toshiba A210-1AO igračka iskustva i saveti

Pozdrav svim članovima foruma!

Od nedavno sam vlasnik ovog laptopa:
Satellite A210-1AO Procesor AMD Turion 64 X2 Dual-Core TL-60 2.0GHz
Memorija 2048MB DDR2 667MHz
HDD 200GB SATA 5400rpm
Monitor 15.4" WXGA 1280x800 Crystal Brite
Grafička karta ATI Mobility Radeon HD2600 512MB

Voleo bih da ovde razmenimo iskustva i savete vezane za mogucnost igranja i potrebnu optimizaciju laptopa (drajveri itd...). Iznecu svoje utiske i ukratko prepricati ono o cemu smo se vec dotakli u jednoj od tema na forumu. Ja sam pocetnik i svaki savet je dragocen
Evo kako meni rade neke igre na (max rezoluciji):

1. COD4 - secka na max podesavanjima ali uz smanjivanje nekih setovanja, moze da "leti". Medjutim clan IvanGrozni kaze "igra leti na maksimalnim podesavanjima i to bez ijednog seckanja ili bilo kog drugog oblika smetnje", mozda ja nisam sve nasetovao o cemu cu kasnije.
2. NFS PRO STREET - identicno kao COD4, usporava na max podesavanjima a sa malo umerenijim setingom moze da "leti".
3. CRYSIS- iako igra sama po defoltu daje "medium" za ovaj komp. igra "leti" jedino ako je sve skoro sve na LOW.

Mozda sam malo laicki ovo napisao ali ko sto rekoh pocetnik sam. Dodacu naknadno broj FPS cim to proverim. E sad pitanja: