![]() |
![]() |
|
Akcione igre First-person-shooteri i slično... |
Pregled rezultata glasanja: Srpski prevod za S.T.A.L.K.E.R.: Call of Pripyat | |||
http://www.sk.rs/forum/showthread.php?t=52117 |
![]() ![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
Linkovi za download: |
![]() ![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
http://www.mediafire.com/?glzzol4oyrzyz0t |
![]() ![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
http://www.4shared.com/file/ZG7g-Wln...bian_v101.html |
![]() ![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
Za englesku verziju igre: Kad ubacite folder "gamedata" od prevoda u glavni folder igre, potrebno je da promenite naziv foldera rus ( gamedata\configs\text\rus) u eng |
![]() ![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
Prevodilački tim: kvare_cg; Pjanovic; purke62; Alomovica; Strelok; BooQy; strelok4556 |
![]() ![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
Glasova: 0. U ovom glasanju ne možete da učestvujete |
![]() |
|
Alatke vezane za temu | Vrste prikaza |
![]() |
#1 |
Starosedelac
Član od: 7.12.2005.
Lokacija: Sablasni Kosačanovac
Poruke: 1.266
Zahvalnice: 142
Zahvaljeno 703 puta na 359 poruka
|
![]()
Izašao je tekst u jednom ruskom gaming časopisu o drugoj ekspanziji za Stalkera. Ako i glavna priča bude dovoljno dobra- ovo može da bude bolja igra od originalnog SoC-a jer su batalili rat frakcija ( jedini mogući problem su samo tri mape, ali su bar nove (Pripjat bi trebalo da bude drugi deo grada ) i svaka je za trećinu veća od Swampa što može da kompenzuje taj nedostatak). Dakle izgleda da su počeli da uvažavaju kritike iznesene povodom Clear Sky-a
![]() Prevod BAC9-FLCL Spoiler za Tekst 1. deo:
Poslednja ispravka: lijenština (23.4.2009 u 15:12) |
![]() |
![]() |
Sledećih 4 korisnika se zahvaljuje korisniku lijenština na korisnoj poruci: | ||
![]() |
#2 |
Starosedelac
Član od: 7.12.2005.
Lokacija: Sablasni Kosačanovac
Poruke: 1.266
Zahvalnice: 142
Zahvaljeno 703 puta na 359 poruka
|
![]() Spoiler za Tekst 2.deo:
Poslednja ispravka: DeCoy (23.4.2009 u 22:50) Razlog: kolegijalnost sa drugim štampanim medijima |
![]() |
![]() |
Sledećih 4 korisnika se zahvaljuje korisniku lijenština na korisnoj poruci: | ||
![]() |
#3 |
Veteran
|
![]()
dobro izgleda.
samo da izadje. 2 i 3 deo nisu izasli. smesno je to sto ruje kazu ''кровосос'' sta on radi sisa krov? x) |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Veteran
Član od: 22.7.2008.
Poruke: 762
Zahvalnice: 43
Zahvaljeno 301 puta na 180 poruka
|
![]()
Pa sad , dal je baš smešno, jer je to to ipak krv na ruskom.Mislim da je na staroslovenskom korv ili baš kao na ruskom krov.A na ruskom krov bi se reklo крыша.
|
![]() |
![]() |
Sledeći korisnik se zahvaljuje korisniku purke62 na korisnoj poruci: | ||
MICROCOMP DOORS (24.4.2009) |
![]() |
#5 |
Starosedelac
|
![]() ![]() Uh, ovo bi stvarno mogao da bude najbolji deo do sada, samo da odrze sve ovo sto su napricali.A i red je da konacno urade igru kako treba, da ne trebamo posle da cekamo 10 patcheva da bi normalno igrali. Ma u stvari, nema veze i da cekamo 15 patcheva, isplatice se jer ipak stalker je stalker, bice ovo jos jedno nezaboravno iskustvo. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Veteran
|
![]() Citat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Starosedelac
|
![]() Citat:
![]() Poslednja ispravka: Luka.zip (24.4.2009 u 21:25) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Starosedelac
Član od: 7.12.2005.
Lokacija: Sablasni Kosačanovac
Poruke: 1.266
Zahvalnice: 142
Zahvaljeno 703 puta na 359 poruka
|
![]()
Evo i zvaničnog obaveštenja o igri. Izgleda za sada odlično, mada videćemo da li će ih implementirati kako valja.
![]() Citat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Član
Član od: 15.10.2008.
Lokacija: Pripyat
Poruke: 293
Zahvalnice: 34
Zahvaljeno 73 puta na 41 poruka
|
![]()
Ne znam zasto ali story-line me strasno poseca na Priboi Story, pretpostavljam da znate o cemu pricam. Ona najava izgleda dobro ali setite se da su nam i Clear Sky obecavali kule i gradove a dobili smo ubagovanu aplikaciju za kidanje zivaca ( hvala bogu patch-evi su ispravili vecinu bagova ). Nisam bas razumeo ovo sa novim teritorijama, hoce li pored starih ubaciti i ove navedene ili ce izbaciti stare i ostaviti samo par novih ( koliko god da su velike mislim da je to los potez )? Pre par meseci sam ukrajincima poslao i e-mail u kome sam predlozio novu igru (naravno znao sam da od toga nema nista ali vredelo je pokusati) i ovde ce te naci deo e-maila, doduse na engleskom posto me mrzelo da ponovo prevodim na srpski :
Hello again. This time I am not going to complain about bugs but I would like to propose you something. All S.T.A.L.K.E.R. fans, including me, would like to see new Stalker game. I have an idea that you might find interesting. The new game should be called "The Chronicles of Strelok" or something similar, and it should have three chapters. Plot of the game should be next: I Chapter It should consist of Strelok's coming into the Zone, assembling the group ( Fang, Ghost and Doc ) and learning of the Zone and its secrets ( Brain Scorcher, Factions, Artifacts, Sarcophagus... ). The world around should be constant battle and forming of factions, from whom Strelok gathers information. The end of the chapter should finish with making of protection device and Strelok's first visit to the center. II Chapter It should begin in Chernobyl NPP with Strelok who must now come back from the center with the rich loot and share it with the group. Soon Scar will come to action and start chasing the group. The task should be to hide the info they have gathered and find more info about mysterious faction chasing them and while doing that they stumble upon the information about Wish Granter. Group plans another raid to the center. Strelok is skeptical but Fang and Ghost persuade him to go. While Strelok advances to NPP the group is being hunted by Clear Sky and only Doc menages to hide. In the end Strelok is knocked out by large Blowout and turned into S.T.A.L.K.E.R. III Chapter Not much can i tell about that. I think it should consist mainly of the same thing as The Shadow of Chernobyl, but with extra content from Clear Sky and some new things made for new game. It should be remake. World It Should consist of all the territories shown in previous two games along with the underground levels ( all of them ) plus one or two new ones, so it would depend of Strelok will he go past the Scorcher or by Lake Yantar. I have many more ideas about artifacts, anomalies, story, quests, dialogs, items and features and I would like to see them in the new game, but I am no programmer so I present my ideas to you in hope you would listen to them. Molim vas ocenite ideju zato sto mi stvarno stalo sta o njoj misle i drugi fanovi S.T.A.L.K.E.R.-a. |
![]() |
![]() |
Sledeći korisnik se zahvaljuje korisniku Strelok na korisnoj poruci: | ||
ktulu (7.5.2009) |
![]() |
#10 |
Član
Član od: 29.1.2007.
Lokacija: Kragujevac
Poruke: 482
Zahvalnice: 47
Zahvaljeno 123 puta na 90 poruka
|
![]()
Što se tiče samog Call of Pripyat nastavka, kako ja razumem, očekuje na dosta kraći standalone nastavak gde će pomenute (and more) regije biti jedine u kome će se igrač kretati (znači bez starih prostranstava), ubaciće uglavnom dobre stvari iz obe igre, dodati spavanje itd.
Ovaj uticaj emisija bi se možda mogao odnositi na menjanje rasporeda anomalija i mutanata i možda njihova agresivnost, tako to a možda će neke frakcije (u širem smislu te reči) da nagrabuse pa će neki prolazi biti prohodniji i tako to. Ništa specijalno ne očekujem. Ovo sa istraživanjem nakon prelaska igre mi zvuči izuzetno zanimljivo ali s obzirom na AI i gameplay prethodnih delova, ne znam koliko ćemo moći da iskoristimo ovu opciju i zabavimo se. Možda bi to bilo korisnije u pravom nastavku STALKER-a. Jedino ako nabudže ogroman broj sidequestova ili nekakvo povremeno nasumično generisanje istih, čisto da živnemo malo. @Strelok, što se tiče ideje, mislim da je cela ideja oko samog početka sasvim dobra tj. Chapter I. To bi čak moglo da stvori prostor za ponovno stvaranje STALKER sveta i priče, sa mnogo više detalja, gameplay-a i dodataka. Ali ipak mislim da je sasvim dovoljno prequel-a, bar za mene. Evo sad ćemo imati i Call of Pripyat. A ponovno preživljavanje jurnjave sa Strelokom iz CS (sada iz njegove perspektive) i naročito re-imagined Shadow of Chernobyl (k'o sada Riddick) mi ne pada na pamet da igram. ...dobro, pada mi na pamet da igram sve vezano za STALKER-a ali mi se to nikako ne bi dopalo. Kao što rekoh, dosta je bilo prequel-a i među-priča. Sam nastavak bi mogao da prati dalju deformaciju zone jer je Strelok prihvatio da se pridruži naučnicima. Ovaj scenario ostavlja ogroman prostor za razvijanje priče, mnogo apokaliptičnije događaje i destabilizaciju zone i veliku borbu čovečanstva da preživi raspad same stvarnosti... itd. Mada će pre napraviti neku foru da je sve sada stabilnije, ali tamo sad vojska pravi probleme ili neki individualac ponovo želi sve za sebe, C-Conciousness biva destabilizovan od strane samog Streloka i njegovih planova i tako to. Ja bih najviše voleo da vidim razvoj gameplay-a, mnogo bolji sistem FPS-a i oružja, dosta komplikovaniji sistem izbegavanja i ispitivanja anomalija/sakupljanja artefakata, čak neku nasumičnost samih njihovih tipova i kombinacija. Uneti možda neki RPG sistem, svet bez učitavanja nivoa, komplikovan sistem questova i grananja sa mogućnošću stalnog kreiranja misija da nikad ne bude dosadno i naravno popraviti ogroman broj bugova na koje danas već i navikli ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Veteran
|
![]()
@ktulu
Sto se tice nastavka, samo bih te ispravio u jednoj stvari: Strelok se nije pridluzio C-C projektu, jer u najboljem kraju (onom sa ubijanjem monolitovaca na drugoj strani CNPP) on ubije clanove projekta i tada vidimo kao da je Zona nestala, i uticaj C-C nestao takodje. Naglasavam "kao", jer to verovatno nije slucaj. C-C vise nema, ali Zona je jos uvek tu, samo u nekom promenjenom obliku, pritajila se i ceka sledecu priliku za napad na covecanstvo. Poslednja ispravka: gamer4life (9.5.2009 u 17:46) |
![]() |
![]() |
Sledeći korisnik se zahvaljuje korisniku gamer4life na korisnoj poruci: | ||
Pjanovic (8.5.2009) |
![]() |
#12 |
Član
Član od: 15.10.2008.
Lokacija: Pripyat
Poruke: 293
Zahvalnice: 34
Zahvaljeno 73 puta na 41 poruka
|
![]()
U potpunosti se slazem s tobom ktulu ali ovo sam pisao pre nego sto je najavljen Call of Pripyat. Sto se boljeg gameplay-a tice, neophodan je ali mislim da kijevski tim mrzi da zagreje stolicu posle uspesnog SoC ( Clear Sky je dokaz ). Mada smatram da bi za koju godinu S.T.A.L.K.E.R. stvarno trebao da dobije re-maik sa boljim gameplayom, poboljsanim dialozima, vecom teritorijom, izrazenom moci izbora i pojacanim RPG elementima. Mislim da je najveca greska ukrajinskog tima ta sto su krenuli iz sredine. Mnogo bi bolje bilo da su krenuli od samog pocetka stvaranja zone, i ogromne teritorije za istrazivanje a da kasnije samo rade patcheve i addon-ove za poboljsanje gameplaya ali niko nije savrsen. Na kraju ostaje samo nada u nove projekte, jer ipak nada umire poslednja. Sam svet koji je tim iz Kieva stvorio ima neverovatnog potencijala ali problem je u tome sto uglavnom samo ljudi van tima znaju da ga iskoriste. U razvoju je par modova koji bi mogli malo da promene situaciju i dodatno poboljsaju SoC ali njihov izlazak je zakazan za kraj godine. Stvarno i nama treba jedan dobar Modeling studio ( Steta sto nemam blage veze s programiranjem a da nije vezano za sredjivanje niza brojeva XD ).
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Član
Član od: 29.1.2007.
Lokacija: Kragujevac
Poruke: 482
Zahvalnice: 47
Zahvaljeno 123 puta na 90 poruka
|
![]()
@gamer4life, pa upravo tako, mi ne znamo koji će biti "kanon" kraj. Jedan od krajeva prikazuje da se Strelok pridružio CC-u a drugi, "najbolji" kraj prikazuje uništenje projekta i nestanak zone (najzad čisto nebo) te sumnjam da bi taj kraj bio izabran kao logični nastavak priče. Zona je posledica čeprkanja prirode te sumnjam da se može tek tako pritajiti i smiriti. Mada, ko zna. Meni bi bilo malo bezveze ako apsolutno eliminišu CC za nastavak ali pošto je to "good" ending, ne bi me ni čudilo.
Što se mene tiče, valjao bi jedan veliki revamp gameplay-a, da bude totalno druga mehanika one srži FPS-a, komunikacije sa NPCjevima i sistem questova. Možda i važnije od svega ovoga bi bilo to da GSC tim ostane na istom putu i načinu razmišljanja, pa čak i po ceni još više bagova. Moguće je i da vidimo nastavak koji je mnogo više inspirisan originalnom knjigom Roadside Picnic i filma Stalker, bar po nekim elementima. Recimo ubacivanje originalnog vanzemaljskog porekla Zone, mada to verovatno ne bi bilo dobro, zatim pravu svrhu Stalkera, a to je da vode zainteresovane ljude u zonu (team-based ili escort misije), da ubace neku dublju ličnu priču glavnog lika (problem sa mutiranom ćerkom iz knjige/filma) i razne druge originalne elemente u priči. Ili čak, kako su ludi, mogu da se nadovežu na prvobitnu ideju u ranim fazama igre pa prebace sve u malo futuristički svet što opet ne bi bilo baš sjajno. Ufff... previše stvari može krenuti naopako ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Veteran
Član od: 22.7.2008.
Poruke: 762
Zahvalnice: 43
Zahvaljeno 301 puta na 180 poruka
|
![]()
Nekako baš ne razume šta se većina toliko hvata za poboljšanje gameplya.Prvo što treba poraviti je po većini gameply.Ja ne bih rekao da je to najslabija tačka, sve se može bolje ali ja mislim da je to jedna od najboljih stvaru u oba dela.Normalno uz atmosferu.A uopšte nebih voleo da se STALKER 2 radi u cryenginu.Nemam ništa protiv Crysis serijala ,naprotiv,ali bih više voleo da odrade neki X-Rey 2.0.Stalker da ostane stalker.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Starosedelac
Član od: 7.12.2005.
Lokacija: Sablasni Kosačanovac
Poruke: 1.266
Zahvalnice: 142
Zahvaljeno 703 puta na 359 poruka
|
![]()
Shadow je imao problema u razvoju zbog menjanja koncepta igre više puta tokom vremena. CS je radio drugi tim sa drugim prioritetima u odnosu na original i to se vidi.
Inače u još jednom intervjuu sadašnji lead projekta je rekao da će kao i u prvom delu testiranje biti povereno nekoj firmi izvan GSC-a ( za razliku od CS-a) pa će verovatno biti stabilnija po tom pitanju. Drugo samim tim što se odustalo od rata frakcija, igra će dobiti ponovo na atmosferi- jer nema više gomilanja stalkera koji uglavnom stoje u mestu čuvajući neku kotu 23. ![]() ![]() Priznali su i da je priča u CS bila loša pa će se (tako bar kažu) potruditi više po tom pitanju. Inače CS je imao samo jednu mapu koja je bila dobra -a to je Swamp . Ostale nove mape su bile ništa posebno ( Hospital je bio uski hodnik, Limansk linearan, Red Forest meni lično još lošiji od originala). Sve ostalo je manje više isto kao i u SoC-u. Ako bi recimo morao ponovo da idem kroz Cordon, Garbage, Yantar, Agroprom, Army Warehouses, Dark Valley - pošto sam ih magistrirao u dve prethodne igre- to bi bilo stvarno loša odluka... Ovako dobijamo bar nešto novo: iako mapa nema mnogo bar su velike -svaka je veća od swampa -koji nije bio mali- uz par novih underground nivoa. Uostalom pola mapa u CS-u je bilo takoreći mrtvo posle ispunjenja glavnog questa, ( Recimo Yantar). Druga stvar svi side questovi su sada posebno pisani a ne generični što može da poveća zanimljivost igre i dužinu igranja pre nego što vam dosadi. Freeplay je bonus - iako ne donosi ništa novo (kako je rečeno - bar opsesivni sakuplači svega i svačega (poput mene) će imati field day. ![]() Nije ni CS bio toliko loš u osnovi - njega su ubile loše odluke- pre svega atmosferu ( slomljeni rat frakcija uz preterani respawn) , Limansk kao zatvoren nivo od ostatka igre i neinspirativna priča uz nestabilnost koda. U svakom slučaju bar su prepoznali zašto CS nije radio. A to je već korak napred. ![]() Poslednja ispravka: lijenština (8.5.2009 u 7:51) Razlog: typo ispuštene reči |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Veteran
Član od: 22.7.2008.
Poruke: 762
Zahvalnice: 43
Zahvaljeno 301 puta na 180 poruka
|
![]()
@Lijenština
"...Red Forest meni lično još lošiji od originala." Ili si se pogrešno izrazio ili stvarno misliš da je stari Red Forest loša mapa.Meni jedna od omiljenih mapa upravo Red Forest u SoC.Razmišljao sam kako bi bolo super da je nova i stara Red Forest spojena jer se fizički dodiruju.Sve se nadam da će neko to uradi u nekom mega modu i u CS uključi stare mape pa da svratim malo u Bar na pićence.Inače interesantno je da je nivo Agroprom najstariji i najmanje je pretpeo izmena od Alfa Builda 1935.Obišao sam ga u Alfi i 95% je isti kao u SoC stim što je underground potpuno otvoren i može se ući i izaći na nekoliko mesta koja su inače u SoC "zatrpana" , valjda da bi se dobio još jedan nivo.U CS je dodat još jedan deo i otvoreni neki delovi starog undergraunda.Mislim da i u Cordonu ima undergraund samo nije otvoren,nekao mi sumnjive one šahte, možda se varam. Šta sam u osnovi hteo da kažem, voleo bih da je Zona kompletirana i da je potpuno dostupan svaki njen pedalj.Da teleporti nebudu prebcivanje na lokaciju 3 ili 5 kilometara nego poput teleporta između nivoa Bar i Wildtheritory i da kad pogledaš globalnu mapu Zone sve bude tu a ne kad prelaziš iz nivoa Dakvalley u Cordon imaš "rupu" u mapi tu je mogla interesantna mapa da se odradi.Onda bi igra bila preko 10Gb , pa šta.Ma moram naučiti pod stare dane da pravim mape nije ni taj 3Ds Max toliki bauk.Da napravim komplet mapu između Dark Walley i Cordona, za početak samo taj tunel,(prepuun raznih karakondžula,hehe). Edit: Mislio sam konkretno na ovaj deo mape koji je izgleda i trebao da postoji preko kojeg ,logično,bi trebala i pruga da prelazi, jer ovako ispada da pruga ulazi u tumel i tu je kraj,a na drugoj srani je logično povezana sa Swamp i "odlazi" dalje od tunela za natpisom "ТУЗЛА" ![]() Poslednja ispravka: purke62 (8.5.2009 u 9:16) |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Starosedelac
Član od: 7.12.2005.
Lokacija: Sablasni Kosačanovac
Poruke: 1.266
Zahvalnice: 142
Zahvaljeno 703 puta na 359 poruka
|
![]() Citat:
![]() Ih kada bi izdali full SDK... Gde bi nam kraj bio. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Veteran
Član od: 22.7.2008.
Poruke: 762
Zahvalnice: 43
Zahvaljeno 301 puta na 180 poruka
|
![]()
Da, a i ovo što ima kvalitetnih alata je na ruskom pa se ti snađi,nije problem sam ruski, može da se razume nego treba imati Windows na ruskom da bi mogao da vidiš komande odnoso da nebudu ???????? i tome slično.Jedino mi nije jasno kako se onaj čudak i genijalac Gosuke (japanac) snalazi, a pravi čuda, svaka mu čast.Nebih se iznenadio da mu GSC ponudi posao.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
V.I.P. GNU/Linux
Član od: 1.11.2005.
Poruke: 11.271
Zahvalnice: 2.175
Zahvaljeno 5.002 puta na 2.915 poruka
|
![]()
Ne moraš da imaš ruski windows, samo idi u Control Panel > Regional Settings > Language for non-Unicode programs i namesti Ruski.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Član
Član od: 15.10.2008.
Lokacija: Pripyat
Poruke: 293
Zahvalnice: 34
Zahvaljeno 73 puta na 41 poruka
|
![]()
Uh malo smo odskocili od teme. Za raspravu oko modelovanja S.T.A.L.K.E.R.-a valjalo bi napraviti poseban topic. Call of Pripyat mi se vise cini kao veci addon nego zasebna igra. Izgleda da stvarno vise nemaju zelju da rade vec samo da sto pre zavrse i uzmu pare ( sto usled piraterije i nije nesto). Sto se tice vracanja pravog zanimanja Stalkera, kao vodica, nemam nista protiv ali S.T.A.L.K.E.R. je nesto sasvim drugo. Oni su agenti CC i ako ste pazljivo slusali onaj hologram u SoC njihov naziv je acronim i znaci : Scavenger, Trespasser, Adventurer, Loner, Killer, Explorer, Robber, iliti sve so oni rade za CC kako bi ga zastitili od uticaja drugih. Vise bih voleo da vidim taj element price. Sto se licne price tice stvarno je bezveze sto je nema. Bilo bi lepo videti sta je Streloka nateralo da dodje u Man Made Hell ( iskljucujem potragu za bogatstvom jer bi bilo bezveze ). Sto se same teritorije tice mislim da bi trebali da udvostruce vec ukupnu teritoriju iz prethodne dve igre tako da i ako Cordon, Garbage..... postoje, postoje i druge teritorije kojima se mozemo kretati i tako izbeci de zha vu evekat. Faction war sam po sebi ne bi bio bezveze da nema respawna. Svaka frakcija bi trebala da ima fiksan broj ljudi u pocetku i da se kasnije eventualno osvajanjem odredjenih strateskih ciljeva ljudstvo poveca ( mislim na neko selo ili slicno ). Sto se opreme saboraca u frakciji tice, takodje je bezveze uradjeno. Mnogo bolje bi bilo da postoje tacno odredjene lokacije na kojima ce moci da se poboljsa naoruzanje, npr. vojni punkt, ostava ili cak neka fabrika naoruzanja ( 'fala bogu toga je bar bilo u sovjetsko vreme ). Artefakti su takodje traljavo odradjeni, ima ih previse. Posto je u pitanju sequel igre pa bi trebalo da ima stvarno malo artefakata i da budu dobro skriveni, neki dobar side quest ne bi bio na odmet. Trebalo bi ubaciti neku enigmu oko skupljanja artefakata a ne samo doci u radioaktivnu oblast, izvuci detektor i OPA evo ga artefakt. Iskreno, ja bih popravio ovo sa radiacijom, tako da bude realnije. Srazmerno primljenoj dozi tezina koju mozes nositi se smanjuje, nemogucnost da se dugo trci, spotano krvarenje, otpornost na udarce i pogotke se takodje smanjuje, ljudi koji su kudikamo zdraviji nece da pricaju s tobom ako imas nesto vecu dozu i na samom kraju smrt ako se ne izleci. So me dovodi do sledece stvari vezane za radiaciju. Inekcije i vodka su bezveze. Bolje bi bilo staviti na par mesta u igri neku navodno kliniku ili army outpost ili jos bolje scientist camp u kojima ce se za odredjenu svotu novca radiacija moci ukloniti. Tako da vise nece biti srljanja kroz radioaktivno polje sa nekom bednom jaknicom i posle samo drmnuti malo vodke i sve je uredu. Upgrade sistem bi trebalo da ima malo manje opcija i da bude vidljiv, npr kad stavis gasmasku na odelo da se HUD promeni i smanji ti oblast vidljivosti. Mogucnost da sa mrtvog stalkera mozes skinuti odelo ili naci artefakt je takodje dobra. Jos samo jedan mali detalj. Mislim da bi bilo dobro da ako uperis nisan kalasnjikova u neke likove na drugoj strani mape nisan ne pocrveni jer kako kog djavola mozes znati ko su oni. To bi povecalo upotrebu dvogleda i opreznost igraca. Za sada to je sve sto imam da iznesem ali budite uvereni bice toga jos. Jos jednom pozivam programere i modelare da se udruze i zajedno naprave neki vraski dobar mod koji ce od S.T.A.L.K.E.R. serijala napraviti ono sta je u pocetku i zamisljeno.
|
![]() |
![]() |
![]() |
Bookmarks sajtovi |
Tagovi |
call of pripyat, cop, pripyat, radiation, s.t.a.l.k.e.r., stalker |
|
|
![]() |
||||
tema | temu započeo | forum | Odgovora | Poslednja poruka |
CoD 6: Modern Warfare 2 | Isko | Akcione igre | 3416 | 2.5.2019 13:07 |
Najbolji način za igranje Call Of Duty 2 preko Interneta! | Guterill | Online susreti | 64 | 16.2.2010 4:20 |
Call of Duty Real-Time Card Game (kartaška igra sa tematikom drugog svetskog rata) | Liquid Nitrogen | Brbljaonica | 9 | 7.6.2008 12:56 |
Call of Duty - Nema teksta u meniju | ForceWare | Kvarovi | 15 | 28.8.2006 19:28 |