![]() |
![]() |
|
Brbljaonica Manje ozbiljno ćaskanje na ostale (kompjuterske i geek) teme... (POSTOVI SE NE BROJE!) (Pravila pisanja: kliknite ovde.) |
![]() |
|
Alatke vezane za temu | Vrste prikaza |
![]() |
#1 |
Deo inventara foruma
Član od: 24.10.2005.
Lokacija: ÷÷÷÷÷
Poruke: 8.825
Zahvalnice: 2.400
Zahvaljeno 1.946 puta na 1.424 poruka
|
![]()
Evo šta me interesuje: imam neki hardver (nije bitno šta - telefon, CPU, TV, veš mašina ), koji ima garanciju 2 godine. Pokvari se posle 20 meseci, a prodavac i servis prihvate da mi zamene taj uređaj za isti novi.
Da li ja posle toga imam garanciju samo preostala 4 meseca ili kompletnih 24 meseca, kao da sam uzeo nov uređaj? Poslednja ispravka: ZoNi (9.6.2018 u 23:00) |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
V.I.P. Test Play
Član od: 1.6.2008.
Lokacija: Banja Luka
Poruke: 16.823
Zahvalnice: 300
Zahvaljeno 8.658 puta na 4.091 poruka
|
![]()
Ovo je moje iskustvo od prije par godina. HDD crkao nakon godinu I po i radnja nije htjela da uvazi garanciju. Posto je HDD bio i dalje pod fabrickom garancijom WD-a kontaktiram njih i oni mi kazu da ha posaljem distributeru. Tako i uradim, nakon par dana dobijem novi HDD I kada sam ga ponovo registrovao na WD sajtu dobio sam novih dvije godine garancije.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
V.I.P. Test Play
Član od: 5.4.2006.
Lokacija: Beograd
Poruke: 14.863
Zahvalnice: 5.757
Zahvaljeno 4.133 puta na 2.700 poruka
|
![]()
Mislim da to ovde u Srbiji drzava stiti na dve godine od originalnog proizvoda. Nisam siguran...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Deo inventara foruma
Član od: 24.10.2005.
Lokacija: ÷÷÷÷÷
Poruke: 8.825
Zahvalnice: 2.400
Zahvaljeno 1.946 puta na 1.424 poruka
|
![]()
Možda nekome zatreba ovaj info:
Ukoliko se neki uređaj (telefon, laptop, TV...) pokvari pri kraju svoje redovne garancije (npr. u 20. mesecu dvogodišnje garancije), a kupac od servisa dobije zamanjen ili bitno popravljen proizvod, nova dvogodišnja garancija počinje da teče od trenutka vraćanja proizvoda sa servisa. Citat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Deo inventara foruma
Član od: 24.10.2005.
Lokacija: ÷÷÷÷÷
Poruke: 8.825
Zahvalnice: 2.400
Zahvaljeno 1.946 puta na 1.424 poruka
|
![]()
Sad se setih: a kako se zna od kada ta "nova" garancija počinje, tj. kako se zna kada je uređaj zamenjen novim?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Član
Član od: 12.6.2006.
Poruke: 112
Zahvalnice: 19
Zahvaljeno 6 puta na 6 poruka
|
![]()
Obično dobiješ izveštaj nakon servisa. Jedan primerak ti potpišeš da njima ostane kao dokaz da si preuzeo uređaj, a jedan primerak dobiješ za sebe. Pretpostavljam da je ista procedura i kada zamene uređaj i kada ga poprave.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Član
|
![]()
Licno iskustvo sa ovlascenim DEL servisom od pre dve godine. Lap top pose 2 godine, tri puta vracan u servis na kraju zamenjena ploca, procesor HDD, grafika. Tako pise na listicu. kada sam pitao pitao koliko garanciju imam odgovor produzena na onoliko koliko je lap top bio u servisu. Hvala bogu od tada radi bez problema.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Intel Inside
Član od: 1.11.2005.
Lokacija: From the murky depths I come...
Poruke: 28.687
Zahvalnice: 1.658
Zahvaljeno 11.201 puta na 7.163 poruka
|
![]()
E u tome je problem što ova obaveza prodavca ne proističe iz Zakona o zaštiti potrošača već iz Zakona o obligacionim odnosima i tržišna inspekcija nema nikakve ingerencije. Jedino što možete da uradite ako prodavac/uvoznik ne žele da uvaže produženu garanciju je da ih tužite na sudu, a retko ko ima nerava da se u to upušta.
https://youtu.be/rfqrattnQd4?t=4m51s BTW ZoNi, kakve god akrobacije pokušavao da izvedem, naslov teme i dalje ne mogu da promenim ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Deo inventara foruma
Član od: 24.10.2005.
Lokacija: ÷÷÷÷÷
Poruke: 8.825
Zahvalnice: 2.400
Zahvaljeno 1.946 puta na 1.424 poruka
|
![]()
Ok, čim se ažurira forumski softver - za dve, najkasnije tri godine - biće bolje
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
Bookmarks sajtovi |
|
|
![]() |
||||
tema | temu započeo | forum | Odgovora | Poslednja poruka |
Selektovanje reči dvoklikom miša BEZ SPACE-a iza reči? | ZoNi | Operativni sistemi | 9 | 10.6.2018 19:54 |