![]() |
![]() |
![]() |
#1 | |
Deo inventara foruma
Član od: 23.3.2009.
Poruke: 3.590
Zahvalnice: 2.048
Zahvaljeno 971 puta na 571 poruka
|
![]() Citat:
Poslednja ispravka: DeCoy (14.6.2009 u 16:35) Razlog: plagijator |
|
![]() |
![]() |
Sledećih 5 korisnika se zahvaljuje korisniku Psycho13 na korisnoj poruci: | ||
Densetsu (14.6.2009), Devilish Soldier (13.6.2009), Flash91 (14.6.2009), player1 (14.6.2009), Wolverine (14.6.2009) |
![]() |
#2 |
Deo inventara foruma
Član od: 23.2.2009.
Lokacija: Belgrado
Poruke: 9.756
Zahvalnice: 1.641
Zahvaljeno 3.789 puta na 1.850 poruka
|
![]()
kec je shit...tako da ne nameravam dvojku da plejam...xD
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Starosedelac
|
![]()
Ne budali. Prvi deo je odlican, mozda malo kratak,ali OK. Nesto sasvim novo u svetu igara...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
V.I.P. Test Play
Član od: 5.4.2006.
Lokacija: Beograd
Poruke: 14.859
Zahvalnice: 5.746
Zahvaljeno 4.129 puta na 2.698 poruka
|
![]()
Super.
Nadam se samo da ce malo manje izgledati ko "lenj" port za konzole (bez podrske sa pamcenje pozicije i menjanje profila, i manjak 4:3 rezolucije monitora). Mislim da sam Faith ubio bar 150 puta (bez preterivanja) zbog tih checkpointa. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Deo inventara foruma
|
![]()
evo sta kazu pc igre
http://www.pcigre.com/content/view/13934/2/ |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Veteran
Član od: 8.5.2009.
Lokacija: Ub/Beograd
Poruke: 1.017
Zahvalnice: 392
Zahvaljeno 528 puta na 225 poruka
|
![]() |
![]() |
![]() |
Sledećih 3 korisnika se zahvaljuje korisniku wolf88 na korisnoj poruci: | ||
![]() |
#7 |
V.I.P. Test Play
Član od: 5.4.2006.
Lokacija: Beograd
Poruke: 14.859
Zahvalnice: 5.746
Zahvaljeno 4.129 puta na 2.698 poruka
|
![]()
^Zaboravio si "?" u naslovu.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Deo inventara foruma
|
![]()
Kec mi je bio smor, tako da..meh.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Deo inventara foruma
|
![]()
Ne znam, ne volim taj setting, kao i za crysis, bacio sam 1500 dinara
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Deo inventara foruma
Član od: 23.5.2010.
Poruke: 5.645
Zahvalnice: 589
Zahvaljeno 1.568 puta na 897 poruka
|
![]() ![]() Poslednja ispravka: Emix (9.6.2011 u 16:02) |
![]() |
![]() |
Sledećih 7 korisnika se zahvaljuje korisniku Emix na korisnoj poruci: | ||
bela lampa (10.6.2011), dellboyan (1.4.2012), doctor (9.6.2011), Pinball Wizard (9.6.2011), Shonkas (9.6.2011), sidewinder989 (10.6.2011), Stranger2 (2.4.2012) |
![]() |
#12 |
Član
Član od: 25.5.2007.
Poruke: 339
Zahvalnice: 121
Zahvaljeno 81 puta na 51 poruka
|
![]()
Takodje, Mirror's Edge kida...
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Član
Član od: 18.4.2006.
Poruke: 181
Zahvalnice: 114
Zahvaljeno 78 puta na 43 poruka
|
![]()
Jes!!! Neocekivano od strane EA nakon onog obavestenja o gasenju razvoja ME 2, ali eto
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Deo inventara foruma
Član od: 14.3.2008.
Lokacija: EHCPCGG
Poruke: 12.196
Zahvalnice: 4.379
Zahvaljeno 3.323 puta na 2.297 poruka
|
![]()
Obavešteno je da je "canned" ali ne i da je zauvek prekinut razvoj igre
![]() ![]() Zamislite samo free-run po ogromnom gradu ili multiplayer ovakve igre... Mogućnosti su ogromne. Još ako se budu dobili za nastavak i mod alati... |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Deo inventara foruma
Član od: 21.5.2008.
Poruke: 4.916
Zahvalnice: 1.072
Zahvaljeno 1.096 puta na 715 poruka
|
![]() Citat:
![]() Inače, kec je bio dobra igra. SVe je to nekako imalo svoju čar. Meni je ovo simpatična igra i odudara od standarda akcionih igara. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Deo inventara foruma
Član od: 23.5.2010.
Poruke: 5.645
Zahvalnice: 589
Zahvaljeno 1.568 puta na 897 poruka
|
![]() |
![]() |
![]() |
Sledećih 3 korisnika se zahvaljuje korisniku Emix na korisnoj poruci: | ||
![]() |
#17 |
Deo inventara foruma
Član od: 23.2.2009.
Lokacija: Belgrado
Poruke: 9.756
Zahvalnice: 1.641
Zahvaljeno 3.789 puta na 1.850 poruka
|
![]()
Pored kampanje, MORALI bi da ubace i multiplayer, igra ima toliko potencijala, da bude sve ono sto brink nije bio...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Deo inventara foruma
Član od: 14.3.2008.
Lokacija: EHCPCGG
Poruke: 12.196
Zahvalnice: 4.379
Zahvaljeno 3.323 puta na 2.297 poruka
|
![]()
...ali da se ne pretvori u puškaranje, ono u kecu je bilo ok, povremeno skupiš poneku puškicu, ali uglavnom se boriš. Akcenat treba da bude na parkouru, zatim na borbi golim rukama, a tek onda na korišćenju hladnog/vatrenog oružja (a pritom bi trebalo i da se igračima omogući neki vid stealtha i izbegavanja borbi...).
Ovde bi multiplayer mogao da bude zlo, ali se takođe nadam i većim, otvorenijim i uopšteno "slobodnijim" mapama u igri, da mogu da trčim od tačke A do tačke B kako hoću a ne kako mi igra nalaže (da ne pričam o tome kako bi bio dobar jedan grad i free-run mod...). Poslednja ispravka: doctor (10.10.2011 u 21:01) Razlog: oružija u oružja |
![]() |
![]() |
Sledeći korisnik se zahvaljuje korisniku doctor na korisnoj poruci: | ||
nexexcalibur (10.10.2011) |
![]() |
#19 |
Deo inventara foruma
Član od: 23.5.2010.
Poruke: 5.645
Zahvalnice: 589
Zahvaljeno 1.568 puta na 897 poruka
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | ||
Starosedelac
Član od: 4.6.2010.
Lokacija: There… Earth. I wish you could see it like I do...
Poruke: 1.384
Zahvalnice: 357
Zahvaljeno 1.100 puta na 450 poruka
|
![]() Citat:
Najcesca pojava u danasnjoj industriji, sve zbog toga da bi se stiglo i zavrsila igra "na vreme". Igra na kraju ispadne tech demo a ne prica koja treba biti ispricana. Retko se danas naidje na igru koja uspe da vas uvuce u svoj svet iz upravo ovog razloga. Mirrors Edge je spasila atmosfera i sam seting u kojem je igra. Takodje lik Faith za pocetak je odlican ali ima puno neispunjenog prostora. Prica je nabrzaka i uz pomoc cutscena(kao i u vecini danasnjih igara) prilepljena tako da nije data dubina koju je pisac zeleo. A cinjenica je da pripovedanje u igri mnogo bolje funkcionise kada se pocne od kvalitetne price pa se razvije igra a ne kada prica bude nataknuta(vecina danasnjih igara) i tada uglavnom pribegne kliseima i izgubi posebnost. Ali gaming industrija je tek na svom pocetku, trebace puno vremena da se dostigne nekakav Inception gaming industrije a to tada ce biti puno eksperimentisanja i promasaja. Nazalost danasnja industrije je previse zagadjen ekosistem koji ne nagradjuje kreativnost vec je sasece u korenu. Pogledajte samo naslove koji izlaze svake godine. Ako vasa igra ne lici na COD a pritom ne spada u nijednu do sada opsteprihvacenih zanrova, lose vam se pise. Stoga je neisplativa proizvodnja ovih dela. Ako pogledate filmsku industriju danas tamo postoji daleko veca mogucnost rizika i otvorenost industrije u kojoj svake godine vidjamo nove naslove koja uspeju da se probiju. Naravno tu su i mnogi nastavci ali je odnos nastavaka i novih ip-a bolji u koristi originalnosti sto nije slucaj kod igracke industrije. TL;DR ne isplati se biti originalan u danasnjoj gaming industriji Btw njen odgovor na ME3 ending(spoiler free) Citat:
|
||
![]() |
![]() |
Sledećih 3 korisnika se zahvaljuje korisniku Bratori na korisnoj poruci: | ||
![]() |
Bookmarks sajtovi |
|
|
![]() |
||||
tema | temu započeo | forum | Odgovora | Poslednja poruka |
Mirror's Edge | zidan grobar | Akcione igre | 425 | 9.4.2016 16:37 |
Hired Guns: The Jagged Edge | Patton | Strateške igre | 10 | 14.6.2009 13:24 |
Mirror's Edge i nVidia PhysX - mit ili istina? | Mihajlo77 | Grafika | 21 | 9.4.2009 12:08 |
EXteel | KiB0rG3000xII | MMORPG igre | 96 | 2.2.2009 9:00 |