Non-stop - Odlican akcioni film, Liam briljirao, likusa iz Downtona ocajna. 8/10
Jobs - Ne interesuje me epl i Dzobs, al reko da odgledam. Ispada da nije po istinitoj prici i da je obicna dramatizacija, uzgred losa. 5/10
The Intouchables - konacno sam odgledao ovaj film, iz 4. pokusaja. Dobar film po istinitoj prici. 7.5/10
Elysium - odlican cgi, skidam kapu. Cak je i pocetak filma interesantan, al onda vidim nissan, gmc i kawasaki u 2154. godini i ubiju mi imerziju. Prica nikakva. 6/10