1. Bela Ladja apsolutni favorit.
2. Prison break ( malo mesamo strane i domace serije
)
3. Terminator: The Sarah Connor Chronicles
4. Rome ( u pocetku sam mislio da ce biti sr..e ali me je posle prosto odusevila)
5. Hotel Babylon ( serija sa pomalo neobicnom radnjom i dosta britanskog humora)
Ps: Ostale domace serije necu da pominjem jer ih ne volim ( mnogo su depresivne) naravno svaka cast za par izuzetaka ali ipak....