Veteran

Član od: 18.12.2007.
Zahvalnice: 520
Zahvaljeno 356 puta na 192 poruka
Određen forumom Re: Risen

http://tv.multiplayer.it/4737/risen-...prima-gdc-2009

Doberlec, the CM from Deep Silver:

Citat:
Many of the things noted here are undergoing changes as we speak. So it would be a bit unwise to judge a game by the video you saw. There are also some things which might have gone lost in translation. Climbing for example is a vital part of the game and even necessary to reach special places, so its not true that climbing is not available. You perhaps shouldn't center your feelings around all the stuff that could go wrong but rather on the game when it is released. There will also be a Demo of Risen available so everyone of you will be able to judge fi they like the game or not based on their first few hours.

Oh and by the way - there may be no swimming but Risen will include many things you haven't seen in ANY RPG out there so stay tuned and don't despair. It's a great game and you can take my word on that, even though I'm from the dark side (publisher)
Eh,nista,kad izadje videcemo,ali zasad stvari ne izgledaju sjajno.Kao prvo,igra vizuelno jako lici na Gothic 3(sto je OK),ali cini mi se da vidim na videu i dobro staro kocenje.Sto nas dovodi do zakljucka da su mozda ponovo isti endzin koristili.Dobro,mozda su ga napisali ispocetka,ali ipak,ne bih da ponovo moram cekati 3 godine da bi odigrao igru ko covek...
Borbeni sistem je uzas,blago receno.To ce valjda promeniti,nadam se.

A posle gledanja nekih concept art-ova Gothic cetvorke,mislim da pocinjem da menjam misljenje.Mozda ipak stanem na stranu spell bounda.Njihova igra izgelda mracno barem,Risen izgleda sve nesto hepi.Bljak.I nameless hero ce biti novi Kralj Myrtane.Aj zamislite koliko ce kul biti sresti lika kojeg ste vodili sve vreme kao NPc-a.Svidja mi se jako ta ideja.
King Rhobar III [ a.k.a old nameless ]

Ne znam vise sta da mislim...

Poslednja ispravka: goodlikesweeper (28.3.2009 u 21:57)
goodlikesweeper je offline   Odgovor sa citatom ove poruke