Prikaz jedne poruke
Stara 21.12.2018, 11:49   #9
DukeofSerbia
Starosedelac

Član od: 21.11.2005.
Zahvalnice: 28
Zahvaljeno 353 puta na 261 poruka
Određen forumom Video i audio reprodukcija

Stanje je sledeće – namerno sam naveo NU7100 seriju, a ne 7090 koja je slabija po pitanju puštanja formata (ovo važi i za 40“ i 43“ 7100 modele).

Direktno iz Samsungovog uputstva:
Citat:
Limitations on use of photo, video, and music files Try Now
â—Ź The TV supports MSC (Mass Storage Class) USB devices only. MSC is a class designation for mass storage devices. Types of MSC devices include external hard drives,
flash card readers, and digital cameras. (USB hubs are not supported.) These kinds of devices must be connected directly to the USB port. The TV may not be able to
recognise a USB device or read the files on the device if it is connected with a USB extension cable. Do not disconnect USB devices while they are transferring files.
â—Ź When connecting an external hard drive, use the USB (HDD) port. We recommend that you use an external hard drive with its own power adapter.
â—Ź Certain digital cameras and audio devices may not be compatible with the TV.
â—Ź If there are multiple USB devices connected to the TV, the TV might not be able to recognise some or all the devices. USB devices that use high-power input should be
connect to the USB [5V, 1A] port.
â—Ź The TV supports the FAT, exFAT, and NTFS file systems.
â—Ź After sorting files in the Folder view mode, the TV can display up to 1,000 files per folder. If the USB device contains more than 8,000 files and folders, however, some
files and folders might not be accessible.
â—Ź Certain files, depending on how they are encoded, may not play on the TV.
â—Ź Certain files are not supported on all models.
â—Ź The UHD Video Pack content is not supported by the Samsung UHD TVs produced in 2017 or later.
â—Ź DivX and DTS codecs are not supported by the Samsung TV models released in 2018.
Realno, ovo poslednje (moje podebljanje) je problem – uklonjena podrška za DTS :/.

Što se tiče titlova, nema zime, čita sve spoljašnje i unutrašnje. I audio podrška:
Citat:
Supported music formats and codecs
*.mp3 *.m4a *.mpa *.aac *.flac *.ogg *.wma *.wav *.mid *.midi *.ape *.aif *.aiff *.m4a
Na sledećem linku možeš detaljno pročitati koji video čita:
https://developer.samsung.com/tv/dev...specifications
NU7100 podpada pod 18TV_STANDARD2 (UHD).

Stanje kod LG 50UK6300MLB je definitivno bolje. Na sledećem linku možete preuzeti korisnički priručnik.
https://www.lg.com/rs/podrska/podrsk...lg-50UK6300MLB
Jasno je navedeno u uputstvu da su “DTS kodeci su podržani samo za reprodukciju video datoteka sa USB I HDMI uređaja.”
Takođe, LG čita video fajlove većeg protoka.
Međutim, navedeno je i ovo: „Ultra HD video zapisi kodirani HEVC kodekom koji nisu vlasništvo kompanije LG Electronics možda se neće reprodukovati.“ Hm...

Po meni, izbor je ovim manje-više rešen?
DukeofSerbia je offline   Odgovor sa citatom ove poruke
Sledeći korisnik se zahvaljuje korisniku DukeofSerbia na korisnoj poruci:
krle1987 (21.12.2018)