Freaky (2020)
Puno zabavniji nego li oba dela
Happy Death Day istog reditelja, horor komedija za razbibrigu
apsolutna preporuka.
Criminal (2016)
Malo bolji nego slican mu
Self/less (2015) a oba povezuje
Ryan Reynolds pa bas ako ne znate sta bi da vam ubije vreme a trazite nesto sto ne trazi angazovanje vijuga e u tom slucaju i moze da se pogleda u suprotnom
zaobici.
Boss Level (2020)
Pojedine eksplozije tj CGI izgledaju kao da su ispale iz PS igraica iz 90ih. Nije mi ostavio neki utisak kvalitetnog zabavnog filma, sve nekako deluje sklepano na brzinu. Radije preporucujem
Wheelman (2017) gde Frank Grillo ne deluje kao kaskader koj je dobio sansu da nosi glavnu ulogu.
Greenland (2020)
Pozitivno sam iznenadjen ovim filmom jer sam ocekivao smece tipa
Geostorm (2017) medjutim oo je nesto sasvim drugacije i da nije ubacene totalno nepotrebna patetika koje nema puno ali ima je dovoljno da pokvari utisak ovo bi bio jedan od boljih filmova ovog tipa a ovako je definitivno samo
ok disaster movie.