Prikaz jedne poruke
Stara 19.2.2010, 11:24   #10
player1
V.I.P. Test Play
 
Član od: 5.4.2006.
Lokacija: Beograd
Poruke: 14.864
Zahvalnice: 5.759
Zahvaljeno 4.133 puta na 2.700 poruka
Određen forumom Re: Civilization V

Jel ukapirao neko da "debeli" city radius ima mnogo vise smisla u hex sistemu polja neko u kvadratnom? Nema vise jedno polje razlike po dijagonalama, a dva po vertikali/horizontali.


Citat:
--ComputerBoy-- kaže: Pregled poruke
Ali ja neshvatam zasto toliko forsiraju grafiku u poslednja 2 dela kad je ona u ovoj igri u potpuno drugom planu! U Civ-u uopste nije sustina u grafici, nego u mogucnostima ratovanja, diplomatije i ostalog.
Uspesne franchize rade na tome ne samo da zadovolje stare fanove nego da pridobiju nove. U tu svrhu idu graficka poboljsanja. A i zabluda je da stariji naslovi nisu radili na tome.

Na primer, prvi Civ je imao prilicno slikovite ekrane za nove tehnologije i animacije za osnivanje/osvajanje gradove (za svoje vreme), i animirane lidere, dok je drugi deo imao filmice za cuda sveta i zive glumce kao savetnike. Veoma je bitan "wau" efekat za nekoga ko prvi put igra igru, ili neku igru slicnog zanra. Vazno je izbeci "exel spreedsheet" efekat koje nekad strategije izazovu kod novih igraca. Naravno, posto igrac postane "hooked" onda je na gejmpleju da ga zadrzi da igra jos jedan i jos jedan potez.


Moj prvi Civ je bio Civ1, kad jos nisam bio ni tinejdzer, i ne verujem da bi mi privukao paznju kako valja da nije bilo i dobrih grafickih elemenata za to vreme (Staljinov kez kad oce mir, na primer, i slicne forice).

Poslednja ispravka: player1 (19.2.2010 u 11:39)
player1 je offline   Odgovor sa citatom ove poruke
Sledećih 2 korisnika se zahvaljuje korisniku player1 na korisnoj poruci:
aljosabre (27.2.2010), Oggy (25.2.2010)