Bez uvrede, premalo si odmakao da bi mogao da sudiš o priči.

Rećiću ti samo ovo: ovde psihološki momenat preovlađuje, i
Zato sam i toliko oduševljen.

I sve ostalo je u skladu sa time rađeno. Tranzicije su spore da bi podigle tenziju. U principu, obzirom da ima jako malo back tracking-a (dok ga je u prve dve igre bilo za izvoz), meni ovo nije smetalo. Što se tiče nepostojećih opisa predmeta, da pitam ja tebe: Koliki motinor imaš?

Ja sam na 19" sve bez problema prepoznao...
Da rezimiramo, ova igra se igra zbog atmosfere. Bolju nećeš naći nigde, skoro sigurno. Ako nemaš vremena i/ili živaca da pustiš igru da te uvuče, bolje batali.
Spoiler za sanduk:
To "kao mlin za kafu" se zove kurbla.

Iskoristi ta dva metalna dela na kutiji u hodniku, prčkaj malo, provalićeš već i sam.