Re: Xbox 360 vs. Playstation 3 vs. Nitendo Wii (Sta vam vise odgovara)
Ja ne pisem nebuloze, izgleda da se samo ne razumemo. Ja ti pricam da u finalu za izradu jedne igre je potrebno manje vremena i novca nego ranije jer je poteban manji broj ljudi. Npr. ranije ti je bio potreban/potrebni covek/ljudi koji rade u 3DS, Maya i drugim aplikacijama zbog izrade recimo pratecih video sekvenci u igri, zato sto su real-time rendering mogucnosti racunara i konzola od pre par godina bile prilicno ogranicene. Danas to ne predstavlja problem jer se sve moze uraditi na samom engine-u igre, zahvaljujuci moci danasnjeg hardvera, sto deluje i "prirodnije" i bolje se uklapa u samu igru. Seti se interaktivnih filmova koji su suvereno vladali u toku jednog kratkog perioda na PC trzistu (negde sredinom 90-ih godina) pa razmisli koliko je kostala njihova izrada (Gabriel Knight II: The Beast Within, Phantasmagoria I & II, Black Dahlia, Ripper...). Ovo ti je samo jedan primer, a da ne pricam o programskim jezicima/okruzenjima koji su sve jednostavniji za upotrebu i skracuju vreme izrade...
|