Citat:
Neutrino kaže:
Da se ne lažemo, DLSS služi samo i isključivo da zamaže oči (bukvalno  ) zato što prava stvar, a to je RT, ne može još uvek da radi svoj posao kako treba na trenutnom hardveru.
To je isto kao što je FXAA bio "revolucionaran" za anti-aliasing kad se pojavio jer je trošio daleko manje resursa ali je zato slika izgledala toliko zamrljano i mutno da je većina igrača preferirala da igra bez anti-aliasinga kad je FXAA bila jedina dostupna opcija.
|
Ovim tempom, ni sledeca generacija nece biti dovoljna za RT iskustvo bez DLSS-a. Mozda RTX 5000 serija bude mogla da se nosi sa RayTracingom u native rezoluciji (za ~4-5 godina). Mislim, RT je apsolutno unistavao Touring, a cak ni +50% performansi po trzisnom segmentu i opet graficke nisu ni blizu da RT bude upotrebljiv bez DLSS-a...
Then again, ako DLSS radi posao kao sto radi u Controlu, CP2077 i Death Stranding, onda je apsolutno game changer i must-have feature (nadam se da ce i AMD izbaciti nesto slicno).