Pa Fallout 76 i jeste canon jer postoji u lore-u od pocetka, jedino sto se malo znalo o njemu, tek sa Fallout 3 i NV se malo vise saznalo posto su Bethesda i Obsidian ubacili informacije o njemu u terminalne tekstove (isto je tizovan i na pocetku 4 ke kada igrac sedi u kuci sa svojom familijom a ron perlman prica na tv) . Ali on stoji u zvanicnom guide-u jos od doba Interplay-a i svuda se navodi kao jedan od glavnih vaultova koji se trebalo otvoriti 25 godina nakon nuklearnog napda. Sto se tice Virdzinije i za nju se tizovalo da je bila sediste nuklearnih testova americkih snaga, i dobro se secam jedne holo trake i 4ke gde se medju glavnim odbradmenim sistemima DEFCON-1 i 2 spominje nuklearno oruzije iz Virdzinije.
Mada najveca ironija jeste da ovi iz Vault 76 uposte nisu ni prvi koji su izasli u post-apokalipticnu ameriku, iako to Bethesda tako reklamira...to su zapravo bili Roger Maxon i njegovo osoblje iz baze Mariposa koji su je napustili posle samo par meseci od nuklearne katastofe i naselili Wasteland i formirali ono sto ce kasnije biti poznato kao BOS ili Brotherhood of Steel.
Uglavnom svidja mi se ideja i setting ali ja bih pre da je ova igra standardni sp rpg, na kojii bi spalio 200+ sati i instalirao 200+ modova...kao sto je to slucaj (kod mene) sa starijim Fallout igrama