Citat:
4th Dimension kaže:
Pa zato mu i treba AI i to jako dobar. Da može da povjeri guvernerima i generalima dio posla. Dok on čačka nešto oni čačkau nešto drugo.
|
Želiš li super-realnu igru sa odličnim AI?
Imaš li kojim slučajem super-računar?
Za takve stvari ti ne treba super-duper-ultra-mega-giga dobar AI. Za takve stvari ti treba do detalja razrađena mehanika igre. Pogledaj karikaturu sistema u Rome: Total War. Imaš guvernera koji ima neke atribute. Imaš grad koji ima neke atribute. Atributi zavise od gomile stvari koje ovde neću da nabrajam, jer ih iskreno i ne znam, samo ih naslućujem. Staviš guvernera u grad i program na osnovu zadatih parametara računa ishod. Potpuno algoritamski proces.
U upravljačkim simulacijama se zapravo boriš sa samom mehanikom igre, a sa tek ako imaš protivnike tvog ranga, recimo predsednika konkurentne države, može da se priča o nekakvom AI-u, o nekom odlučivanju itd.
U igrama ionako nemaš pravi AI, već skripte ( sa izuzetkom Creatures-a , Black and White-a i još možda nečega).
Pravi AI je rezervisan za druge stvari.