Hebiga, ovo je vec poznat simptom, mada sada manje izrazen nego sa pojavom prethodne generacije konzola.
Skoro sve igre koje u svom razvoju zakaci taj prelazak sa jedne na drugu generaciju konzola obicno boluju od vece zahtevnosti, cesto neopravdane.
Ja se secam da sam morao nov komp da uzmem sa core 2 duo procesorom i 8800GT grafikom kad su krenule igre za xbox 360 i ps3, tj. negde na leto 2008-e godine kako bih izigrao sve naslove koji su se pojavili u prethodnih godinu dana (Assasins Creed, Mass Effect, Bioshock, GTA IV, Crysis (doduse nije bio na konzolama ali je isto tako bio jedan od razloga zasto sam uzeo nov komp

)).
Optimizacija je vazda bila problem na PC-u, kome se ne svidja neka predje na konzole ili neka kupuje high end hardver da ublazi taj efekat koliko je moguce, sto po meni nije bas toliko dobar potez u zemlji gde je standard mnogo nizi nasrpam zapadnih zemalja, obzirom na to sta se dobija za ulozen novac... Bar za sada nije, posto mislim da situacija moze potpuno da se promeni ako Khronos i DX12 ispune sva silna obecanja, pa cemo valjda konacno dobijati portovane naslove koji ce biti optimizovani pa priblizno dobro kao na konzolama, cime bi efektivno high end graficke kartice mogle da guraju sve igre na ovim apijima bezmalo u 4K u 60FPS-a bez problema, teoretski govoreci.

@Bokela:
Zar neko i dalje preorderuje igre posle onavkih fijaska u 2014 godini?
