tema: Avioni
Prikaz jedne poruke
Stara 5.7.2012, 21:16   #2919
vasiljevic
Starosedelac
 
Član od: 21.4.2006.
Lokacija: Beograd
Poruke: 1.678
Zahvalnice: 15
Zahvaljeno 624 puta na 388 poruka
Određen forumom Re: Avioni

Probaj ovo jer je to negde najbolje objašnjenje vežbe, i to mislim na donji deo i kada se povežu stvari.

http://vayu-sena.indianmilitaryhisto...n-fornof.shtml

I da, dotični pukovnik je stvarno pokazao gadno neznanje jer je on šef test dela Nellis baze i pilot na F15. Ako je u pitanju neznanje, jer dotični intervju je bio privatno predavanje bivšim pilotima USAF, pa je tu pitanje koliko je on rekao ono što je bilo a koliko ono što žele da čuju slušaoci. U svakom slučaju, Su 27 ima LJuljke i na uvodnicima vazduha ima postavljenu mrežicu koja se na poletanju diže i koja služi da se zaštite motori pri poletanju. I standard koji imaju i Rusi, i Indijci i mnogi koji su imali sa rusima posla i od njih nešto učili je recimo poletanje 2 aviona odjednom. Primer je recimo ovde:

http://www.youtube.com/watch?v=yPsLXakIzo0

Ako se ne varam slovački piloti. Pa se krene na dalje i dalje i vidi da nije bilo mnogo toga baš kako priča bata. Od pominjanja F 22 i njegovog vektorisanog potiska pa do kasnijeg upoređenja sa Su 30 i konstatacije da je Su 30 veliiiiki avion i da tu vektorisani potisak ne radi posao jer je tako na svim velikim avionima (sic, a F 22, gde je on, mali avion?), pa do pominjanja podataka o konstantnim ugaonim brzinama i manjeg sakrivanja podataka. Da, F22 može da ide na 28 stepeni/sec, ali to je ono što radi sa vektorisanim potiskom, jeste, F 15 ima nekih 15-16 stalno, ali nema vektorisani potisak, i tu se vidi koliko vektorisan potisak doprinosi manevarbilnosti. I jeste, Su 27 serija ima 22-23 stepena (čak i više, ako ga baš interesuje, ako se ne varam beše 25), ali je to situacija bez vekktroisanog potiska, sa vektorisanim potiskom to je podatak opsega 35+ step/sec. Tako da ... Treba uzeti u obzir da Indijci nisu imali svoje IFF u radu, nisu imali raznenu podataka među avionima (onaj link na SU avionima, ima ga svaki) jer su se zvanično izvadili na Ruse koji su navodno zabranili upotrebu dotičnih (logično, to je ogroman adut za Indijce u ratovima), pa je radar radio u dosta ograničenom trening modu ne ono operativnom ili ne daj bože ratnom modu (dakle, manje performanse), identifikacija ciljeva i navođenje je vršeno od strane američkih kontrolora ( koji su imali velikih problema oko razumevanja engleskog sa indijskim akcentom, mislim, baš problematično) .... Imaš tu navedeno dosta toga.

Sad, idem da se tušnem pa na spavanej, sutra ustajem baš rano, ali će mo da se vratimo na ovaj čllanak čim stignem do kompa opet .
vasiljevic je offline   Odgovor sa citatom ove poruke