Citat:
NaraYan kaže:
-česta neizbalansiranost protivnika (oneshoot ceo dungeon, bossa sasečeš u 5 sec a onda ti naleti troll na izlazu koji je jači od zmaja, doduše kako lvli odmiču manje ima toga, sad se i troll završava u sekundama)
|
Meni se dopada sto su protivnici neizbalansirani. Navescu zasto, ali prvo da podsetim da su developeri naglasili da su upravo to i zeleli da postignu. Da ce biti neprijatelja normalne ili manje tezine, ali da ce se igraci takodje na pojedinim mestima susretati sa neprijateljima surove tezine.
E sad meni se to dopada, jer simulira realni svet. Svet koji nije prilagodjen pojedincu, nije izbalansiran i nije fer. Imate lake protivnike, imate teske protivnike, i imate nemoguce teske protivnike. Pravi svet nije zainteresovan koje sposobnosti imate, i ne sinhronizuje se prema vama. Ali u pravom svetu, sto je vas odredjeni skill veci normalno je da ce i oni najtezi "protivnici" biti laksi. A neki uprkos svemu i dalje prejaki, ali verovatno podnosljiviji. Dopada mi se da tako bude i u igri. Realno je da bica variraju po snazi, pa cak i drasticno.