PDA

Prikaži potpunu verziju : Help oko 3d studio max-a

BIG BROTHER DZONI
4.10.2006, 12:18
E ovako koristim 3dstudio max 5 i posto sam pocetnik imam problem naravno kada napravim neku sliku kako da je sacuvam ali u jpg formatu ili nekom drugom znaci ja to hocu da sacuvam da moze da se otvori(pogleda) i bez 3d sdudija...??? Nadam se da ste me razumeli sta hocu??:confused: :confused:

Lucic Nemanja
4.10.2006, 12:32
Postavis kamer iz ugla kojeg hoces da snimis scenu i pritisnes F9.Videces kako se polako stvara slika i onda kad se stvori kliknes na disketicu (i dalje pretpostavljam da znas):dedica:

Highlander
5.10.2006, 20:33
Postavis kamer iz ugla kojeg hoces da snimis scenu i pritisnes F9.Videces kako se polako stvara slika i onda kad se stvori kliknes na disketicu (i dalje pretpostavljam da znas):dedica:
Da, samo što ne mora da stavlja kameru... može iz bilo kog viewporta. ;) A preporučujem da umesto F9 koristi Shift+Q.

nesonjacc
5.10.2006, 21:50
A odgovor na pitanje -Zashto shift+Q glasi : vrlo lako ce F9 da ti izrenderuje pogreshan viewport( to max vuche vec verzijama) - sa druge strane SHIFT+Q ce uvek da renderuje viewport koji hoces.

E ali Shift+Q ima drugu manu - Ako si u render scene dialogu( F10) - podesio da renderujesh animaciju - f9 ce i dalje da ti renderuje samo trenutni frejm-u vrlo cesto pogreshnom viewportu)
-Dok ce Shift+Q da krene sa renderovanjem animacije
+
:D

Highlander
5.10.2006, 22:02
-Dok ce Shift+Q da krene sa renderovanjem animacije
+
:D
Pa valjda se animacija renda tek na kraju, kad se sve podesi i napravi... a uvek može i da se prekine...;)

nesonjacc
5.10.2006, 22:13
Pa mozhe - al ce vrlo lako da ti se desi da overwritujesh file koji nije trebalo -jer si drmnuo Shift+Q - kad nije trebalo :)
A zaboravio si da u render scene( f10) -iskljucish sejvovanje(:n-cc2: :n-cc2: -naravno ovo ja iz iskustva:a_whistli )

Highlander
5.10.2006, 22:21
E to jeste... kladim se da toga u LW nema...:D

Lucic Nemanja
6.10.2006, 1:35