PDA

Prikaži potpunu verziju : Skole za programiranje


Kachy
8.12.2005, 14:22
Koje skole za programiranje postoje u beogradu?Adrese i Broj telefona?

pyost
8.12.2005, 20:24
SystemPro, detalje ne znam, pogledaj na www.systempro.co.yu

Oliver
8.12.2005, 22:33
Naučićeš da isprogramiraš "Hello World"
Za iskusnog programera ti treba iskustvo a ne kurs od 15 dana

Sale KG
8.12.2005, 23:38
A i baš si našao šta da pitaš :D. Sad će samo da pljušte reklame. Lepo ti ukucaj taj naslov u google pa ćeš se i sam začuditi koliko ON zna :).

-Vertex-
14.12.2005, 20:08
Poceo sam da ucim C++, ali mene pre svega zanima RPG Game programming with C++ OpenGl ili DirectX9...
Vidim dosta kurseva po NET-u za C++ (i upisacu neki)...
Ali gde se uci programiranje igara?
Ono sta sam video po NET-u sve BZV... :(

ElastoManiac
14.12.2005, 20:11
Pa to mora da bude u krvi...

-Vertex-
15.12.2005, 12:24
Pa to mora da bude u krvi...


Boze dragi... :rolleyes:

3dM@niak
15.12.2005, 12:33
Kako programiranje igara moze da bude u krvi?! Talenat je neosporno vazan, ali niko nije rodjen sa chipom za programiranje u C++ -u sa ugradjenim poznavanjem cele sintakse i reshenjima svih mnogobrojnih problema u programiranju...

Ja sam uvek hteo da programiram igre, i to mi je u krvi, pa sam ucio VB, sad cu C++.... Kolicina igara u krvi mi i nije neshto pomogla, samo koliko da me drzi da ne odustanem...

Notorious B.I.G
17.4.2007, 21:38
Mani se kurseva i tih *****a uzmi neku dobru knjigu sedi kući i vežbaj i tako ćeš najbolje naučiti:cool:

M1los
17.4.2007, 21:59
...Talenat je neosporno vazan...

Nemojte plašiti ljude s tim "Talenat je preko potreban, neosporno važan", itd. Ovdje važi pravilo kao i u drugim stvarima: Talenat 10%, Rad, rad, i samo rad (vježba) 90%:)

bladerunner
18.4.2007, 13:44
Pa to mora da bude u krvi...

Sestro, dve jedinice intravenoznog C++, odmah i nakačite ga na monitor... ;)

Notorious B.I.G
25.4.2007, 22:06
I ako nemaš talenta sve se može naučiti treba samo vežbati

quick
25.4.2007, 22:22
Ali takvi bez talenta teze uce pa brze odustanu.
Izgleda da je to "prirodna selekcija". To kazem bez nekog "dizanja u visine" game programera, jednostavno, nije svako za svaki posao.
Bez rada nema nista ali je potreban i odredjen nivo inteligencije, poznavanja matematike, logicko razmisljanje itd.

no729
24.8.2007, 13:36
Mani se kurseva i tih *****a uzmi neku dobru knjigu sedi kući i vežbaj i tako ćeš najbolje naučiti:cool:

Apsolutno se slazem samo bih dodao jos i net. Na netu imas da nadjes bukvalno sve. Ja sam svojevremeno radio neki model viewer u OpenGL-u (za prikaz modela iz Neverwinter Nights-a) i dosta toga sto mi je trebalo sam nasao na netu. Dakle zaboravi te kurseve i tzv. skole neces tamo nista nauciti samo ces im ostaviti kintu

da007
14.9.2007, 11:09
Pri pravljenju igara talenat je potreban za graficki dizajn, a programiranje je nesto drugo.

Sto se tice ucenja ja sam samo jednom isao na kurs programiranja (necu reci gde da ne bi bilo antireklamiranja). Bio je koncipiran tako da se od ponedeljka do petka osam sati dnevno nauci C#. Iako detaljno poznajem C++, ne samo kao nesto sto koristim nego i dosta toga "ispod haube", jedva sam izdrzao taj kurs i mislim da to vreme nisam efikasno uspeo da iskoristim. Vec u cetvrtak sam bio smozden. Pretpostavljam da je najbolje uzeti neku knjigu pa polako sam vezbati.

Jos nesto: sam programski jezik je samo deo price mozda i manji. Za igre je potrebno znati i mnogo toga sto se jako retko koristi u "obicnom" programiranju.
1) DirectX ili OpenGL API: stvari koje su zaduzene za grafiku. Problem sa njima je najblaze receno ocajna originalna dokumentacija.
2) malo analiticke geometrije: 3D, koordinate, matrice, vektori, samo elementarna matematika.
3) Windows API: ovo moze i kroz DirectX a mislim na zvuk, rad sa misem, tastaturom, dzojstikom, volanom i mrezne operacije ukoliko se pravi multiplayer.
4) algoritamske fore: igre zahtevaju primenu specificnih algoritama, npr.: poznat problem u RTS-ovima kada je potrebno objekte sa jedne tacke na mapi prebaciti na drugi na najkraci nacin a i drugi AI problemi, gomila grafickih algoritama za specijalne efekte, senke npr.

I na kraju preporuka:
- Frank D. Luna: Introduction to 3D Game Programming with DirectX 9
- Wolfgang F. Engel: ShaderX2: Introductions and Tutorials with DirectX 9.0.
Iz prve knjige se mogu lepo nauciti osnove, potrebno je operativno znanje C++-a i Frank vas onda lepo uvede u razne 3D stvari.
Druga knjiga je zbir nepovezanih tekstova raznih autora o primeni sejdera. Pisana je za one koji vec koriste DirectX. Kako god tu je opisano kako se prave senke. Iako zvuci jednostavno uopste nije. Nazalost devetka polako zastareva. Stigao nam je DirectX 10 i opet sledi bubanje novog API-ja... fuj.