PDA

Prikaži potpunu verziju : IDE aplikacija

NEWSWEETTOFFEE
7.8.2012, 16:09
Pozdrav!

Ineresuje me koja IDE aplikacija je najboljia za C jezik? Ja sam početnik i krenuo sam sa Code::Blocks IDE, ali mi se čini da ne radi baš najtačnije. Hvala unapred!

PeTkO
7.8.2012, 16:39
Pa i ja sam koristio code::Block, doduse za C++, i IDE ko IDE...ide nekako :) Probaj Eclipse ili NetBeans, mislim da su bolji od C::B

voodoo_
12.8.2012, 11:24
Visual Studio 2010 Express, Dev-C++ (ponovo se razvija).

Neutrino
12.8.2012, 11:31
Dev-C++ (ponovo se razvija).
Interesantno, hvala za informaciju. Iskopah link za "novog" developera pa eto ostaviću ga ovde pošto je DevC++ svojevremeno bio bomba od IDE-a za C dok ga "stari" autor nije napustio pre mnogo godina.

http://orwelldevcpp.blogspot.com

ivan90BG
12.8.2012, 15:52
Ja bih za C/C++ uvek preporučio Qt Creator.

Neutrino
12.8.2012, 16:26
Ja bih za C/C++ uvek preporučio Qt Creator.
Qt Creator je ogroman i usko vezan za Qt SDK tako da nije baš pogodan za one koji bi samo da uče i eksperimentišu sa C/C++. Zato je za tu svrhu DevC++ dugo bio neprevaziđen na Windows-u jer je bio mali, veoma brz, izuzetno proširiv (ima svoj PackageManager) i naravno koristi MingGW. Nažalost projekat je odjednom potpuno zamro pre nekih pet godina baš kada je trebala da izađe nova verzija pet u kojoj nije čak implementirano ni debugovanje koda itd.

Evo sad sam iskreno veoma prijatno iznenađen što je neko rešio da na sebe preuzem teret nastavka rada na tom IDE-u.

ivan90BG
12.8.2012, 16:58