PDA

Prikaži potpunu verziju : pakovanje mpeg-2 fajlova na dvd bez kompresije

ural
12.9.2006, 1:34
Nisam bas sretno skrojio naziv teme ali nadam se da necete zamjeriti.Trazio sam po forumu rijesenje mog problema ili nisam dobro trazio ili ... uglavnom ja sam pocetnik u ovim vodama.Da predjem na problem.
Sa tv karticom sam skinuo par fajlova u dvd formatu i velicine su oko 2,5 gb
pa bih sad hteo da recimo takva 2 fajla spakujem na 4,7gb tj. jedan dvd ne bih da ih kompresujem u nekakav divx ili tako nesto nego bih sa nekim programom za dvd autoring to fino da napravim e sad je problem kako to da mi stane na 1 dvd .Dali postoji tako neki program za dvd autoring da to nekako kompresuje na potrebnu velicinu od 4,7gb. ili ima neko drugo rjesenje.
Hvala i nadam se da nisam puno lupao!

NenadN
12.9.2006, 9:19
Pa za takve stvari, mozes da koristis Nero Vision, DVD Shrink, Adobe Encore, Sony DVD Arhitect i ostale DVD authoring programe.

ural
14.9.2006, 8:03
Pa za takve stvari, mozes da koristis Nero Vision, DVD Shrink, Adobe Encore, Sony DVD Arhitect i ostale DVD authoring programe.

Probao sam ja sa ulead softverom koji sam dobio uz leadtekovu tv karticu ali kazem problem mi je sto su ti fajlovi veci od 4,7 gb a u tom softveru nema opcija da to smanji na potrebnu velicinu to mi je najveci problem ovo ostalo sa tim programom ulead dvd movie factory sam skontao ali tu opciju da smanji na potrebnu velicinu nisam nasao e sad dali sa tim programima koje si ti naveo ima ta opcija i kako on to smanji na potrebnu velicinu a da ne kompresuje nije mi jasno.

NenadN
14.9.2006, 11:24