PDA

Prikaži potpunu verziju : Create "console"


clzola
19.6.2012, 21:04
Pravim jednu aplikaciju za prikazivanje grafova, osmislio sam da prozor sadrzi poazdinu na kojoj bi graf bio prikazan i "konzolu" gdje bih kucao razne komande. Koristim SFML za izradu aplikacije i uspio sam da napravim pozadinu za crtanje i konzolu. Uspio sam da prikazem graf, da dodajem cvorove, grane...
Problem mi je da citam komande koje zadajem. To sam dosta jadno napisao. xD
Ideja mi je da zadatu komandu gledam kao string a zatim da prebrojim rijeci i onda switch(brojRijeci) i udaram ako ima 1 rijec, ako ima 2 i tako dalje do 5.
E sad svaka komanda pocinje sa graph.XXX gdje je x nesto sto zelim da uradim sa grafom + par argumenata koji se ralikuju od koamnde do komande.

Na primer komanda da dodam cvor bi bila sledeca

graph.add vertex 10 50

Ovo bi dodalo cvor na kordinatama (10, 50);

Medjutim do sada sam implementirao jedan dio komandi, ali posto je sve to jadno, prebrojavanje rijeci pa onda gledanje podudaranja stringa, pa ako je ovo ono, jedva se snalazim u kodu + dosta se bagova pojavljuje koje tesko resavam. A imam jos dosta komandi da implementiram, plus tu su razni algoritmi koji treba da prikazu konacne rezultate.

Da li postoji neki efikasniji nacin da citam zadate komande, Pokusao sam na google da nadjem kako da napravim svoju "konzolu" ali ne znam ni kako da ukucam xD
Sve mi izbaca kako da napraim Win32 Console Applcation :)

Evo kod: http://paste2.org/p/2056356
I sami mozete da vidite koliko je to jadno xD
Kompajliram pod Linux.

Belphegor
19.6.2012, 21:17
Zanimljiv artikl

http://archive.gamedev.net/archive/reference/programming/features/consoleSTL1/