PDA

Prikaži potpunu verziju : Pojašnjenje


okan 1988
29.4.2012, 12:08
iiiii

Todors
29.4.2012, 13:01
Uh teško da će ti neko ovde pomoći. Ovo je čista logika, a da bi ti neko odgovorio šta i kako, mora da ima uvid i u ostatak koda i da vidi šta ova logika treba da radi.

Btw. pošto ne znam ništa u vezi te igre i ove f-je, jedino što ovde vidim da ova f-ja uvek vraća true. Verovatno je greška u tome, mada nam opet nisi dao ceo kod ove f-je, što opet ne mora da znači.

Probaj da u donji return da staviš false pa onda probaj.

Mada je opet vrlo moguće da ovaj deo koda koji si nam pokazao ne predstavlja problem.

okan 1988
29.4.2012, 13:26
:_)))))

okan 1988
29.4.2012, 13:49
?????

korisnickoime
29.4.2012, 14:57
// - u velikom broju programskih jezika sluzi za komentar (objasnjenje nekog dela koda).
One naredbe koje su u komentaru se ne izvrsavaju (tako da je svejedno da li si napisao popup_dialog("true") ili popup_dialog("false"))!
U tvom slucaju popup_dialog je verovatno postavljen za dibagovanje (da programeru
olakse otkrivanje greske) a u konacnoj verziji koda se taj dialog jednostavno brise ili stavi u komentar.

Sta pokusavas ovime da postignes?

if (player == "Koreans") {
other_player = "Americans";
other_player = "Chinese";
other_player = "Japanese";
other_player = "Aztecs";
}Posle ovoga u promenljivoj other_player je upisano "Aztecs", prethodne
dodele vrednosti se ponistavaju.

Koji je ovo jezik uopste? :D

Todors
29.4.2012, 15:21
To sam i ja primetio, taj deo koda nema nikakvog smisla. Ko god da je to pisao nije znao šta radi.:confused:

Mada opet ne isključujem da za ovaj jezik nisam nikad ni čuo :)

okan 1988
29.4.2012, 15:27
!!!!!