PDA

Prikaži potpunu verziju : Pravljenje Game Engina uz pomoc C# i DirectX-a


ledjo_jzma
25.8.2006, 18:57
Zeleo bih da zapocnem pravljenje 3D Game Engina uz pomoc C# i DirectX. C# mi je naravno poznat. Poznajem i DirectX osnove, ali ne znam odakle da pocnem. Da li neko zna neku adresu sa nekim tekstovima i sl.

voodoo_
27.8.2006, 18:41
Kako je brzina .NET programa manja od brzine nativnih programa pisanih u C-u i C++-u, a kod gejm endžina su performanse na prvom mestu (pa pet praznih mesta, pa izgled i ostalo), preporučujem ti da endžin ne radiš u C#-u, niti u bilo kom .NET jeziku. Znači čist Win32 C/C++. Razlika nije velika pošto je DirectX objektan API i sve se radi preko klasa.

Patton
28.8.2006, 9:53
Upravo tako. 99% igara su sada pisane u Visual C++, pritom mislim na igre koje imaju bilo kakav 3d ili neki slozeniji 2d engine. Naravno postoji gomilu tutorijala za DirectX sa sve primerima na netu (ako ti engleski ne predstavlja problem). A mogao bi da pocnes od toga, kako funkcionise "ekran", otvaranje prozora, prebacivanje u full screen mod... itd.

ledjo_jzma
2.9.2006, 16:36
Hvala na pomoci momci. Znam i c i c++ pa cu videti da se prebacim na njega. Najveci mi je problem sto imam ekipicu od 3-4 programera. Svi znaju C# i DirectX. Samo ja poznajem C/C++. Imamo neku extra pricu. Pocinjemo za jedno 2-3 meseca da radimo igricu. To ce biti MMORPG ili RPG. Nismo se jos dogovorili. Moze da ispadne i strategija.

ledjo_jzma
2.9.2006, 16:43
A sto se tice tutoriala nasao sam ih gomilu na engleskom. On mi nije problem. Cisto sam hteo da vidim kojim redosledom da radim stvari. Radim kao Class Library Project. Vec sam odradio renderovanje sprite-ova i mreza, kao i kameru i istestirao. Sada bi trebalo da odradim Shader-e.

zchira
6.9.2006, 12:19
Mozda bi bilo bolje da koristis openGL umesto directX-a. Prvo, ne zavisi od platforme (lako mozes da prepravis igru da radi i na linux-u), drugo, openSource je:) .
Ja sam na faxu uchio openGL i mogu da kazem da nije mnogo tezak (meni je bio lakshi nego windows GDI recimo). E, sad, ne znam, mozda je directX jos lakshi ali za openGL mogu da kazem da je bash logichan i imas gomilu tutoriala i primera itd.

Za pocetak bi mogao da pogledas radBook (odlicna knjiga)

http://www.gamedev.net/reference/count.asp?LinkID=993

ako nece ovaj link pogledaj:
http://www.opengl.org/documentation/red_book/

u dnu imas linkove za knjigu i primere programchica iz knjige:ciao: