PDA

Prikaži potpunu verziju : Castle Smashers


Mercury
9.8.2010, 12:52
Zdravo svima http://www.dizajnzona.com/forums/style_emoticons/default/biggrin.gif

Posto sada treba da diplomiram, resio sam da napravim video igru kao zavrsni rad.
Tako da cu ovde postavljati progress,video i sve vezano za razvoj igre. Kao mali development blog http://www.dizajnzona.com/forums/style_emoticons/default/rolleyes.gif

Igra koju pravim ce biti remeke igre Crash the Castle, cuvene flesh igre koja koristi Box2D za simulaciju :

http://i.i.com.com/cnwk.1d/i/tim//2010/02/03/castle_540x378.jpg



Treba da zavrsim igru i zavrsni rad do septembra, tako da nema vremena za zezanje http://www.dizajnzona.com/forums/style_emoticons/default/biggrin.gif
Igru radim u XNA-u, znaci C#, a fiziku uz pomoc Farseer physic engine-a.

Evo nekih shootova i slika

http://i.imagehost.org/0594/catapultMechanics.png

Ko zeli da pogleda video nekih testova neka ode na ovaj kanal :
http://www.youtube.com/user/TrifkeBD88

More to come :)

NISAM NESTO SMART
9.8.2010, 13:26
Wao kako majstorski si odradio ove covecujke stvarno lepo crtas....jedva cekam da vidim gotovu igru posto deluje veoma interesantno a i originalna igra je cool(ova deluje jos bolje):aplauz:

Mercury
9.8.2010, 14:37
Wao kako majstorski si odradio ove covecujke stvarno lepo crtas....jedva cekam da vidim gotovu igru posto deluje veoma interesantno a i originalna igra je cool(ova deluje jos bolje):aplauz:

Hvala. Uskoro cu i neki video gejmpleja da okacim jer je glavna mehanika igre gotova :)

Andross
9.8.2010, 15:35
Dobra tech kombinacija za pravljenje igre :D Fino izgleda samo tako nastavi :)

Mercury
9.8.2010, 20:52
Dobra tech kombinacija za pravljenje igre :D Fino izgleda samo tako nastavi :)

Hvala Andross :)

Evo video za sada :

http://www.youtube.com/watch?v=p4nUXWZqqyI

siv0nja
11.8.2010, 10:30
Jako lepo izgleda za sad :tapsh:i svidja mi se kako si dizajnirao ratnike

Mercury
12.8.2010, 12:28
Jako lepo izgleda za sad :tapsh:i svidja mi se kako si dizajnirao ratnike

Hvala siv0nja :)

Napravio Particle System :D !

PARTICLE SYSTEM VIDEO ! CLICK ME ! :) (http://www.youtube.com/watch?v=oBLJ7tnwYSQ)

Particle System sam napravio tako da moze da koristi spriteSheet animaciju koju sam crtao frame by frame ( kao dim u ovom videu), ili dio SpriteSheet-a ( kao sto je otrov u videu ).

Takodje mogu da menjam nacin na koji se krecu partikli u X i Y osi, u videu sam napravio da idu ka gore.
Jos cu ja na njemu da radim posto ocu da bude fin i fleksibilan, pa ako budem radio jos neku igru da mogu da ga koristim :rolleyes:

I evo gamePlay Videa za sada:

GAME PLAY VIDEO ! (http://www.youtube.com/watch?v=Nb96aGmS4Ts)

Nesto neradi dobro konvertor, tako da video masa secka, ali verujte mi na rac da se frame rate nije spustao nize od 59.8 :) ( i to u nekim slucajevima koji se retko desavaju)
U svakom slucaju evo sta sam radio i prepravljao:

1.Parallax scrolling
2. Menjanje oruzja ( samo treba da to povezem sa gornim panelom)
3. Mehanika katapulta
4. Iscrtavanje kanapa.

Mercury
13.8.2010, 13:12
Ovo je samo test koji sam radio za igru. Zeleo sam da napravim sistem za aktivaciju igre.
Tako da sam napravio spoj izmedju XNA-a i Windows formi koristeci staticne metode.

AKTIVACIONI KOD TEST VIDEO (http://www.youtube.com/watch?v=HPplkEXRQsY)

Moguce je :

1. Probavanje igre - Imate ogranicen broj levela i oruzja
2. Aktivacija igre - Kada aktivirate igru imate sve levele i sva oruzja

Kada se igra aktivira, igra je uvek aktivirana, kao sto se vidi u videu.

Takodje sam napravio generator aktivacionih kodova. Kada se klikne na dugme generate key (naravno to nebi se nalazilo u ovoj formi jer onda to nebi imalo), generise se aktivacijski kod baziran na kriptografskoj sifri. Imao sam na faksu predmet Sigurnost informacionih sistema,tu se uci steganografija i kriptografija, pa sam ucio dosta sifarskih sistema. Nisam mislio da ce mi to negde trebati, ali evo sam mu nasao primenu :)

ps. Verovatno necu prodavati igru, bice besplatna ali sam to napravio cisto da imam za diplomski kompletnu igru,
kada izadjem pred komisiju da imam i to da pokazem ... :)

irreal
13.8.2010, 18:30
sve je to super, ali svega ti, pre nego sto izadjes pred komisiju, potrazi pomoc nekoga ko zna engleski. boli me da citam one natpise :)

Mercury
13.8.2010, 19:04
sve je to super, ali svega ti, pre nego sto izadjes pred komisiju, potrazi pomoc nekoga ko zna engleski. boli me da citam one natpise :)


Ne brigaj pred komisiju izlazim tek krajem septembra, ima vremena za sintaksne greske da budu ispravljene, one su uglavnom napravljene jer brzo kucam a ne proveravam pre nego sto ne odradim glavne stvari i mehaniku u igri... Super je kad ti sintaksa smeta, a ne glavne stvari u igri :tapsh:, ja sam onda super ,xexexe :to_care:

irreal
13.8.2010, 19:44
Super je kad ti sintaksa smeta, a ne glavne stvari u igri :tapsh:, ja sam onda super ,xexexe :to_care:

Svakako! nisam hteo da ponavljam reci svih ostalih, al da se razumemo : svaka cast na ostalom!

Kao neko ko je koristio i XNA i Farseer, samo reci hvale, pogotovo za crteze i animaciju.

eto, ako bas moram da ti sitnicarim, kolko vidim, na katapultu je "kugla" privezana za katapult pravom linijom, a ne lancem ili kanapom.

al u principu samo napred ;)

sasha vukelic
16.8.2010, 7:47
svaka cast i srecno na ispitu :)

Mercury
17.8.2010, 16:23
Hvala svima !

Evo kako bi izgledao u boji:

http://j.imagehost.org/0203/colorConcept.png

Andross
17.8.2010, 16:29
Lici na razjarenog deda mraza :kreza:

doctor
17.8.2010, 16:38
Lici na razjarenog deda mraza :kreza:

Same opinion here :D

Mislim da se ta crvena baš ne uklapa... Probaj sa nijansama plavo-sive (ne znam kako da se izrazim drugačije :o)

Mercury
17.8.2010, 16:58
Ma i meni isto licni kad ga bolje malo pogledim :)

A nesto od ovog valja li :
http://j.imagehost.org/0321/test23.png

http://j.imagehost.org/0204/test2.png


Meni se iskreno svidja plava, ipak su to vikinzi sa ledenog podneblja :D

DylaN
17.8.2010, 17:05
Plava :)

doctor
17.8.2010, 18:55
Another vote for "plava" :D

boshkodj
17.8.2010, 19:13
Probaj zelenu :opanachke

siv0nja
17.8.2010, 20:47
Siva FTW u kombinaciji sa pastelnim nijansama, i ja bih im malo povecao zenice ...na toliko malim modelima skoro da se i ne vide ,ali opet to je tvoj stil tako da uzmi ovo sto sam rekao kao moje misljenje ne kao sugestiju.

P.S boja brade mi se nikako ne uklapa ili nek je crna ili nek je siva (seda) ,ako hoces da budu plavusani ili ti pravi Nordijci onda im bar dodaj i kosu u istoj boji ili pletenice i naglasi brkove da budu debeli i masni :)

i jos na kraju izbaci jedan mac i stavi mali buckler ili neki wooden rounded shild ...ovako mi ne deluju bas kao kompletni ratnici ( a i retko ko ide u bitku sa 2 maca) , ako bas hoces da ih docaras kao vikinge onda malo poradi na oruzijima pa ubaci da jedan ima 2h sekiricu , jednom stavi neki maul itd ..ovako su svi isti a verujem da uz malo poteza mozes jako lepo da uradis da izgleda bolje

DylaN
17.8.2010, 22:01
A da vas dvojica malo saradjujete oko ovo igre :) to ne bi bilo lose

siv0nja
17.8.2010, 23:02
Ja sam uvek voljan za saradnju , mada mislim da njemu dizajner ne treba jer zna lepo da crta ,a i to je njegov dipl. rad i nebi posle mogao da kaze da je to njegovo delo ako mu drugi crta. :) , elem kazem kako bih ja to uradio da nekim slucajem dizajniram :)

doctor
17.8.2010, 23:40
Siva FTW u kombinaciji sa pastelnim nijansama, i ja bih im malo povecao zenice ...na toliko malim modelima skoro da se i ne vide ,ali opet to je tvoj stil tako da uzmi ovo sto sam rekao kao moje misljenje ne kao sugestiju.

P.S boja brade mi se nikako ne uklapa ili nek je crna ili nek je siva (seda) ,ako hoces da budu plavusani ili ti pravi Nordijci onda im bar dodaj i kosu u istoj boji ili pletenice i naglasi brkove da budu debeli i masni :)


Samo da kažem da sam i ja isto ovo mislio nego mi je slaba moć deskripcije... :) A i vokabular sa imenima boja je malo "tanak" (npr "pastelne nijanse" mi na kraj pameti nisu bile):)

boshkodj
18.8.2010, 0:34
Siva FTW u kombinaciji sa pastelnim nijansama, i ja bih im malo povecao zenice ...na toliko malim modelima skoro da se i ne vide ,ali opet to je tvoj stil tako da uzmi ovo sto sam rekao kao moje misljenje ne kao sugestiju.

P.S boja brade mi se nikako ne uklapa ili nek je crna ili nek je siva (seda) ,ako hoces da budu plavusani ili ti pravi Nordijci onda im bar dodaj i kosu u istoj boji ili pletenice i naglasi brkove da budu debeli i masni :)

i jos na kraju izbaci jedan mac i stavi mali buckler ili neki wooden rounded shild ...ovako mi ne deluju bas kao kompletni ratnici ( a i retko ko ide u bitku sa 2 maca) , ako bas hoces da ih docaras kao vikinge onda malo poradi na oruzijima pa ubaci da jedan ima 2h sekiricu , jednom stavi neki maul itd ..ovako su svi isti a verujem da uz malo poteza mozes jako lepo da uradis da izgleda bolje

Cini mi se da ako bi bila siva i odeca i brada / brkovi, da bi nekako izgledalo monotono, zato sto je i oruzje uglavnom sive boje...

Mada mislim da bi bolje bilo da prvo radis programerski deo igre, pa kada sve odradis, onda da predjas na "lickanje" :)

siv0nja
18.8.2010, 13:09
Cini mi se da ako bi bila siva i odeca i brada / brkovi, da bi nekako izgledalo monotono, zato sto je i oruzje uglavnom sive boje...

pa zato sam rekao u kombinaciji sa pastelinim nijansama ,nadam se da si primetio to , a ne treba da bude monotone već ne treba da bude prenaglašeno odnosno da se uklopi lepo u ostali ambijent.

Mercury
18.8.2010, 13:43
Cini mi se da ako bi bila siva i odeca i brada / brkovi, da bi nekako izgledalo monotono, zato sto je i oruzje uglavnom sive boje...

Mada mislim da bi bolje bilo da prvo radis programerski deo igre, pa kada sve odradis, onda da predjas na "lickanje" :)

Kad smo vec kod programiranja, radim na level select systemu :

Video:
http://www.youtube.com/watch?v=R8dbZJJsT-E

Jos je to WIP, ali polako ga dopunjujem. U levom donjem uglu pise ime mesta na kome sa nalazite, a u desnom uglu
cu napraviti trofeje i skor ( ukoliko ste unistili level sa jednim bacenjem gold, sa 2 ili 3 bacanja silver i sa 4 ili 5 bacanja bronze trophy)...

Za sada pravim mapu sa 10 levela, ali kada bude sve funkcionisalo, povecavam broj levela i mapu ... :)

Mercury
19.8.2010, 12:02
Mali update:

KLIKNI ME ! (http://www.youtube.com/watch?v=5iK4NF9PpLo)

Napravio trofeje i skor, ucitavaju se preko xml-a, tako da moze da se sacuva,
sto je jako bitno za igru... http://www.dizajnzona.com/forums/style_emoticons/default/rolleyes.gif

Mercury
21.8.2010, 15:54
UPDATE :

VIDEO UPDATE ! KLIKNI ME :) (http://www.youtube.com/watch?v=XymSHmry3_Q)

1. Cela igra je povezana ( delove igre sam pravio u razlicite projekte zbog testiranja, i sada je sve to napravljeno u jednom
i povezano da funkcionise ), intro, title, main menu, options, instruction, new game, continue...

2. Dodao sam zoom kamere na ispaljivanje katapulta, kao sto ima u igrici na kojoj je bazirana ova
3. Score napravljen ( kada izgubi, ili kada unisti sve neprijatelje, pojavljuje je skor sa poenima i trofejom)

Trenutno radim na "Ease in and out" kameri, kada se kamera vraca do katapulta da se pomera sa easeom :)
I naravno crtkam artwork ... :kreza:

Pozdrav kompjuterasi do sledeceg updejta ...

DylaN
21.8.2010, 16:56
Lol kada kugla pogodi lika on nestane nadam se da ces tu ubaciti neku animaciju i malo krvi :)

Mercury
21.8.2010, 17:33
Lol kada kugla pogodi lika on nestane nadam se da ces tu ubaciti neku animaciju i malo krvi :)

Naravno :) Najace da tako ostane :icon_scra

Evo ja se malo zezao photoshopu, pa sam nacrtao vikinga na brzaka ( slem mu je nedaj boze, al je smesan :) ) :

http://img816.imageshack.us/img816/2696/concept2dviking.png

DylaN
21.8.2010, 17:36
Opet :tapsh:

Mercury
23.8.2010, 13:45
Evo ko zeli da proba "work in progress " igru :) sto sam za sad napravio:

http://www.megaupload.com/?d=5KN7UR5L

To su ti 3 levela, na brzaka sam ih sklopio...

Kontole :

Na klik misa ispaljujes kugle i na jos jedan da prekines kanap ( ako si vec igrao sa neta znas )
Leva i desna strelica za razgledanje terena
I na numpad 0 ,1 ,2 i 3 menjate kugle ( za sada )

Ako igra ne radi podji ovde :
http://forums.xna.com/forums/t/1988.aspx ( moja je pravljena na xna frameworku 3.1 )

boshkodj
23.8.2010, 15:08
Svaka cast :tapsh:

Bas je odlicno uradjeno, ali mislim da ti je sada bitnije sta "nije dobro" :opanachke

Ovako...

1. Kad mi je izbacilo score tablu, uspeo sam nekako da zabagujem, pa sam uspeo i dalje da izbacujem kugle

2. Mislim da nije potreban "dim" iza kamenja :p

3. Nekako mi izgleda da bi beli flesh trebao brze da se odvija.

4. Cini mi se da bi bilo lepse da katapult u odabiru levela ne pulsira :D

:ciao:

Andross
23.8.2010, 15:22
Takodje kad dobijem zlatni pehar promeni se u srebrni jer se sledeca kugla spawnuje.

siv0nja
23.8.2010, 16:10
Hm , meni se ne svida kako radi fizika , naime na prvom nivou mozete iz prve unistiti dvorac cak i ako promasite sve !!!???!!!! ..... naime zidine kao da su Zive ! i non stop rade ...pomeraju se milimetar po milimetar , jednostavno ne mogu da miruju ....pa eto probajte sami promasite dvorac i gledajte sta ce se desiti ...nakon nekoliko minuta dvorac se rusi sam od sebe ...to je prva stvar ....druga stvar kad padne kameni blok na glavu ratniku i ratnik veoma cesto prezivi takve stvari :P , treca stvar pokusajte da ne otkacite kuglu ...otpasce sama od sebe i tu se vidi kraj tekstura a ako to uradite ponovo kugla se otkotlja u levo i jednostavno propadne u zemlju ....tad mi se cesto desi bug da vise ne mogu da startam katapult......i zadnja stvar je dizajnerske prirode ....kod slojeva od pozadine ....ako zelis da postignes dubinu nekog pejzaza onda bi trebalo da postepeno posvetljujes slojeve ...koji bi na kraju trebali da predju u plavicasto sivu nijansu...na taj nacin ces dobiti osecaj prostora.


Ostalo je sve super , i imam u vidu da je sve ovo W.I.P. pa ti samo skrecem paznju na te greske kako bi ih ispravio i napravio sto bolju igru ...inace nisam picajzla :P

~Raf~
23.8.2010, 19:05
Mozda su ti na ovim nivoima ciljevi preblizu katapultu pa moram da gadjam "na dole" ako me razumes. Bilo bi lepo i kada bi mogla da se odalji kamera jer mi se desi da odapnem kamen a on preleti cilj previsoko i ne vidim njegovo sletanje uopste i koliko sam preterao.

+ bagovi koje su ti vec napisali, sve ostalo je super, mozda ce biti i bolja od uzora :aplauz:

irreal
23.8.2010, 19:14
generalno odlicno napredujes, svaka cast.

e sad, na listu postojecih zamerki cu da dodam jos da je malo glupo (i neobazrivo) da na startu igre prebacis na full screen mod u neku tebi znanu rezolicju.

takve stvari treba ja da mogu da biram unapred.

za potrebe testiranja je i onako bolje imati celu igru u prozoru, a u finalnoj verziji ce vec moci korisnik da bira.

siv0nja
23.8.2010, 20:07
generalno odlicno napredujes, svaka cast.

e sad, na listu postojecih zamerki cu da dodam jos da je malo glupo (i neobazrivo) da na startu igre prebacis na full screen mod u neku tebi znanu rezolicju.

takve stvari treba ja da mogu da biram unapred.

za potrebe testiranja je i onako bolje imati celu igru u prozoru, a u finalnoj verziji ce vec moci korisnik da bira.


i ne samo to meni po izlasku iz igrice (posto to radim na ALT+F4) obavezno pobrka ostale prozore ...znaci ako mi total cmd bio otvoren na Maximize on ga vrati na Restore Down.

Mercury
23.8.2010, 20:12
Svaka cast :tapsh:

Bas je odlicno uradjeno, ali mislim da ti je sada bitnije sta "nije dobro" :opanachke

Ovako...

1. Kad mi je izbacilo score tablu, uspeo sam nekako da zabagujem, pa sam uspeo i dalje da izbacujem kugle

2. Mislim da nije potreban "dim" iza kamenja :p

3. Nekako mi izgleda da bi beli flesh trebao brze da se odvija.

4. Cini mi se da bi bilo lepse da katapult u odabiru levela ne pulsira :D

:ciao:

1. Znam to mi je bar lako za prepraviti .
2. Znam, to mi je za testiranje partikla ( samo test)
3. Prepravicemo :D
4. Videcu, posto jos nisam siguran dali cu to koristiti za odabir levela, ili nesto drugo (vikinge), al zato fensi katanci moraju ;)

Takodje kad dobijem zlatni pehar promeni se u srebrni jer se sledeca kugla spawnuje.

Znam to cu prepraviti, treba da uvedem jednu varijablu za end igre i to ce resiti problem.

Hm , meni se ne svida kako radi fizika , naime na prvom nivou mozete iz prve unistiti dvorac cak i ako promasite sve !!!???!!!! ..... naime zidine kao da su Zive ! i non stop rade ...pomeraju se milimetar po milimetar , jednostavno ne mogu da miruju ....pa eto probajte sami promasite dvorac i gledajte sta ce se desiti ...nakon nekoliko minuta dvorac se rusi sam od sebe ...to je prva stvar ....druga stvar kad padne kameni blok na glavu ratniku i ratnik veoma cesto prezivi takve stvari :P , treca stvar pokusajte da ne otkacite kuglu ...otpasce sama od sebe i tu se vidi kraj tekstura a ako to uradite ponovo kugla se otkotlja u levo i jednostavno propadne u zemlju ....tad mi se cesto desi bug da vise ne mogu da startam katapult......i zadnja stvar je dizajnerske prirode ....kod slojeva od pozadine ....ako zelis da postignes dubinu nekog pejzaza onda bi trebalo da postepeno posvetljujes slojeve ...koji bi na kraju trebali da predju u plavicasto sivu nijansu...na taj nacin ces dobiti osecaj prostora.


Ostalo je sve super , i imam u vidu da je sve ovo W.I.P. pa ti samo skrecem paznju na te greske kako bi ih ispravio i napravio sto bolju igru ...inace nisam picajzla :P

Ja zato jesam picajzla :) i ovo mi je jako bitno. Zelim da mi igra bude ispeglana u svakom pogledu. Ovo jeste WIP, tacnije prepravljao sam kod da bi je napravio igrivom, jer su neki ljudi trazili od mene da je probaju i ovako kako oni kazu "grbavu" verziju. Sve cu prepraviti, jer mi znace ovakvi odgovori kako bi poboljsao igru generalno.

Sto se tice tog levela radi se o jednom bagu, nepravilno je kreiran level (nije podesena frikcija), pa zato slajduje, taj prvi level, ova dva ja mislim toga slajdovanja nema.
Sto se tice neprijatelja jos radim na tome, samo je tu problem, tu oko glave za koluziju inace ostalo bi trebalo da je ok. Inace sto se tice toga kada opalis katapult i kugla se sama otkaci, tako je i u orginalnoj igri. :)

Mozda su ti na ovim nivoima ciljevi preblizu katapultu pa moram da gadjam "na dole" ako me razumes. Bilo bi lepo i kada bi mogla da se odalji kamera jer mi se desi da odapnem kamen a on preleti cilj previsoko i ne vidim njegovo sletanje uopste i koliko sam preterao.

+ bagovi koje su ti vec napisali, sve ostalo je super, mozda ce biti i bolja od uzora :aplauz:

Pa ne trudim se da bude bolja, ali zelim da bude drugacija :). Prepravicu tu relaciju, jel imam vec napravljen offsetX za kreiranje level, sada je ona postavljena na 3000, ako ocu da je zamak dalje samo stavim 10000 recimo, i resen problem :)


generalno odlicno napredujes, svaka cast.

e sad, na listu postojecih zamerki cu da dodam jos da je malo glupo (i neobazrivo) da na startu igre prebacis na full screen mod u neku tebi znanu rezolicju.

takve stvari treba ja da mogu da biram unapred.

za potrebe testiranja je i onako bolje imati celu igru u prozoru, a u finalnoj verziji ce vec moci korisnik da bira.

i ne samo to meni po izlasku iz igrice (posto to radim na ALT+F4) obavezno pobrka ostale prozore ...znaci ako mi total cmd bio otvoren na Maximize on ga vrati na Restore Down.


Ne brigaj to sam vec napravio, samo nisam ubacio options u test. Inace testirao sam igru i radi menjanje rezolucije, sto je jos bolje, napravio sam da radi i za wide monitore, tako da ne strecuje artwork ( pillar box ). Testirao sam wide rezoluciju sa pillar boxing-om na bratovom kompu koji ima wide laptop, i sve radi savrseno.

Za sada ovo su rezolucije koje 100% rade ( testirano naravno fullscreen i windowed ) :

640x480
800x600
1024x768
1280x720
1280x800
1280x1024


Hvala svima za feedback, jako mi je bitno da me malo i kritikujete i dajete ovakve zamerke da poboljsam igru, a ne samo da me hvalite :)

Javljam se kad ispravim ovu gomilu gresaka, sa novim updejtom... Do tad cu i iscrtkam nesto novo ... :)
Pozdrav svima ... :ciao:

stepanov
23.8.2010, 21:06
U win sedmici kaze castle smashers has stoped working

boshkodj
23.8.2010, 21:11
U win sedmici kaze castle smashers has stoped working
Meni radi bez problema...

I da, pogledaj, na 3. levelu sam pogodio kuglom samo pocetak "oborenog zida", i obojica su izginuli, a zid se nije cak ni pomerio :opanachke

irreal
23.8.2010, 22:28
U win sedmici kaze castle smashers has stoped working

nije sedmica uzrok, verovatno XNA framework nemas.

probao sam i na x32 i na x64 sedmicama, radi.

siv0nja
23.8.2010, 22:49
Sto se tice tog levela radi se o jednom bagu, nepravilno je kreiran level (nije podesena frikcija), pa zato slajduje, taj prvi level, ova dva ja mislim toga slajdovanja nema.
:ciao:

Na zalost i na drugom nivou se isto desava, samo nisam hteo da postam misleci da ces primetiti , nema veze sa rasporedom kamenih blokova, vec je jednostavno nekakava greska u samoj fizici njihovog ponasanja, elem da ne tupim ...ucitaj igru ,idi na drugi nivo , nista ne radi samo klikni na desno da vidis zamak i gledaj kako se za nekoliko minuta sam od sebe raspada !!! ....jbg ja o programiranju nemam veze pa sma rekao da je problem u fizici ,ispravite me ako gresim slobodno. :)

Andross
23.8.2010, 23:08
Pricam napamet ali je to mozda do zaostalog koda iz Farseer demoa pa deluje sila kada prevlacis misem :)

Mercury
24.8.2010, 1:18
Pricam napamet ali je to mozda do zaostalog koda iz Farseer demoa pa deluje sila kada prevlacis misem :)

Ne radi se o zaostalom kodu, jer farseer updejtuju svaki drugi dan :)
Tacnije problem kod farseer-a 2.1.3 verziji i ranije, u tome da ne postoji najbolji nacin da se uspavaju objekti ( ko zna box2D zna o cemu pricam, ako objekti odmaraju, prestaje da deluje na njih fizika, sve dok ih sila ponovo ne probudi ). Imali su neki inactivity controler ali on nije dobar kako su mislili, kazu autori.

Ali je izasao farseer 3.0, koji je baziran na box2D-u, bas sam ga probao i ima malo slicnosti sa farseerom ali 80% je box2D, i sto je najbitinje ima sleep za objekte. Ja sam ranije radio u box2D-u, davno, ali podseticu se i mislim da cu ipak morati da prbacim kod u farseer 3.0, osim toga sto ce super onda funkcionisati, ubrzanje same fizike je ubrzano za oko 50% sto je good thing.

Tako da cu verovatno promeniti sve da funkcionise na farseer 3.0 :dedica:

Nece biti toliko jednostavno, ali mislim da ce vredeti ... :)

Mercury
24.8.2010, 10:23
Evo test farseer physics 3 engine-a :

http://www.youtube.com/watch?v=WFkUBKJ5Z10

Kad objekti potamne, oni su u sleep modu. Dobro je sto je u farseeru direktno u njemu implementirana ova funkcija, tako da nemoram da se mucim oko podesavanja.

Andross
24.8.2010, 11:38
Ne radi se o zaostalom kodu, jer farseer updejtuju svaki drugi dan :)

Ne mislim na to, nego sam video da koristis DemoBaseXNA is Farseera pa sam mislio na kod iz demoa koji sluzi da misem povlacis bodije u demou :)

Mercury
24.8.2010, 12:38
Ne mislim na to, nego sam video da koristis DemoBaseXNA is Farseera pa sam mislio na kod iz demoa koji sluzi da misem povlacis bodije u demou :)

Pa DemoBaseXNA koristim samo za crtanje tog kanapa za katapult i testiranje (debug view), i za nista vise... :) Tako da nije do toga. Svejedno vise to necu koristiti jer sad pravim da radi u farseer 3.0. Za sada radi testirao sam ga bas u igri, ali moram da podesavam dosta toga jer je ipak dosta drugaciji, tako da ce biti mucenje :)

Mercury
24.8.2010, 19:25
Cita levele za sada, namucio sam se oko kamere jer za iscrtavanje treba da se koristi ortogonalna projekcija, pa sam imao offset kad se pomeram,
ali sam to sad resio.

http://www.youtube.com/watch?v=FwmgmTJtjcs

~Raf~
12.9.2010, 10:30
alo Merkur daj neke novosti :D

Mercury
12.9.2010, 11:30
alo Merkur daj neke novosti :D

Evo neke novosti :

Promenio sam izgled malo, kao sto vidite...

http://a.imagehost.org/0833/updatePicture.png



Trenutno radim na fizici i raspucam se od preracunavanja ... :(
(tacnije racunam impact force, iliti kada jedan objekat udari u drugi, kojom
je jacinom udario, smrtonosnom ili ne, kako nebi bilo problema kao u
predjasnoj verziji). Inace vecinu koda sam pretvorio u FP3 tako da se
dvorac nece vise unistavati sam od sebe, jupi :aplauz:

I radim na levelu za bosove, to je novina koju spremam ...

Tacnije imacete zadatak da sa katapultom unistite bosa,
gadjajuci ga u osetljive delove (naprimer. za bosa Kraken-a (pogledaj wiki),
bice poenta da se boss pogodi u oci i pipke). Posebno se prave leveli za
njih, npr za bosa Krakena level ce biti blizu vode u kome ce biti sam boss ...

To je novina koju zelim da ubacim da bi se razlikovao od drugih physics based igara...

Keki
12.9.2010, 13:26
Samo tvoje vikinge(?) malo promeni. Neka jedan ima dva maca, drugi na primer mac i stit a treci buzdovan recimo. Da se malo razlikuju. Nije im dosta sto imaju isti kez, jos moraju biti i braca po oruzju.;)
Inace jedva cekam finalni proizvod, ne sumnjam da ce biti odlicna igra.

Mercury
14.9.2010, 16:44
Samo tvoje vikinge(?) malo promeni. Neka jedan ima dva maca, drugi na primer mac i stit a treci buzdovan recimo. Da se malo razlikuju. Nije im dosta sto imaju isti kez, jos moraju biti i braca po oruzju.;)
Inace jedva cekam finalni proizvod, ne sumnjam da ce biti odlicna igra.

Hvala. Naravno ali sad zelim da zavrsim kod, mozda kad se budem malo smorio od kodiranja pa promenim ...

Evo ono na sta su me mnogi opominjali, a to je da se dvorac sam rusi...
Sada je to reseno nece biti problema ...

Evo test video koji sam napravio da pogledate :

KLIKNI ME ! (http://www.youtube.com/watch?v=2bmQN5Tq56U)

Kada cigle predju u tamniju boju one se uspavaju, a kada se vrate u normalnu boju prelaze u aktivno stanje...

Takodje sada radim na eksplozivnoj lopti ( bezveze je kada nema eksplozije jel tako :D ), i blizu sam toga da je zavrsim...

Takodje treba da radim na novim objektima, cigle razlicite duzine i visine, drvo razlicite duzine i visine, mislio sam takodje da napravim ekplozivno bure koje ce biti po terenu, koje kada se dotakne eksplodira, da ima malo i taktike...
Tako da dobijem raznovrsnost levela...

Pozdrav ;)

Mercury
20.9.2010, 20:02
Napravio sam Force of Impact kod, iliti sada resavam koluziju sa neprijateljima tako sto proveravam kojom jacinom deluju objekti na neprijatelje, i ako je ona veca od predvidjene, neprijatelje unistavamo.

To sam gledao na igrici "Angry Birds", na bratovom androidu ( izasla prvo za Iphone, inace masa jaka igra ), gde se neprijatelji ne unistavaju u odnosu na koluziju sa objektima, vec u odnosu na silu koja deluje na njih.

KLIKNI ZA VIDEO ! :) (http://www.youtube.com/watch?v=mGi1iAuHF64)

Takodje sada kada sam odradio vecinu glavnih stvari, bacam se na artwork jer tu ima dosta stvari koje treba da nacrtam i izanimiram ( vise neprijatelja, boss, itd...).

Evo sada sam bas nacrtao i promenio onaj volume bar plavi sa ovakvim, ovo je mini verzija :

http://img832.imageshack.us/img832/406/volumebar.gif

Javljam se sledeci put sa nekim slicicama iz igre, necu sve pokazivati jer necu da vec znate unapred sta igrate ... mozda 2,3 lika ...

Do sledec posta, otpozdrav :kreza:

Mercury
17.10.2010, 12:51
Evo mali updejt:



IZGLED :

http://b.imagehost.org/0372/prozori.png


SKICA MAPE ( u izradi ) :

http://b.imagehost.org/0754/mapa.png



Vecina stvari koje sam zeleo da odradim sam odradio, sada crtkam menije, dodajem levele, nove likove i tako ... E da i napravio sam logo (hope you like it ) :D

Talk to you later,
Mercury

Mercury
6.3.2011, 14:05
Diplomirao sam u decembru prosle godine sa ovom igrom.
To mi je bilo bitno ;)

A sada, pogledajte sliku i recite mi sta vidite

http://www.freeimagehosting.net/uploads/cbd9f4b979.png

Sve sam rekao zar ne ?

Startovao sam portovanje ove moje igre na android platformu.
Od ovog porta bi hteo da uzemem neke pare na Android Marketplace-u, za razliku od mog diplomskog rada,tako da sam krenuo lagano.
Grafiku imam ( samo je menjam ponegde, dizajn GUI-a itd.), C# i java su jako slicni, i portovanje ide kao po loju.

Ono sto sam ja radio mesec dana, prakticno sam konvertovao u javu za 2 dana.
Jedini problem ce biti konvertovanje fizike iliti farseer koda u box2d, ali posto sam i sa box2d-om petljao ranije u javi i as3-u, nece biti problema.
Isto razmisljam o tome kako da uradim odabir levela, jer sam to pre radio preko strelica na tastaturi
( mana Iphone i Androida za igre je to sto nemaju dugmice, sve je tac, pa moram da improvizujem, a jos veca mana kod androida je to sto nemaju standard ( razlicite rezolucije,itd.), tako da mora o svemu da se misli).

Evo screenshoot-a:

http://img18.imageshack.us/img18/9196/androidshoot.png

Evo videa ( sorry za low quality video, ali ja bolju web kamericu nemam ) :

http://www.youtube.com/watch?v=LCfCOF71L6M&feature=channel_video_title

Polako radim i javljam se sa novim updejtom

Mercury

chaami
6.3.2011, 15:09
Odlican potez:aplauz:
Pravo trziste za ovakve igre su upravo Android i iPhone. PC tesko da moze da donese neku zaradu na ovom polju. Samo polako ... igrica sjajno izgleda i verujem da ce biti uspesna:)

Mercury
9.3.2011, 9:08
Odlican potez:aplauz:
Pravo trziste za ovakve igre su upravo Android i iPhone. PC tesko da moze da donese neku zaradu na ovom polju. Samo polako ... igrica sjajno izgleda i verujem da ce biti uspesna:)

Hvala chaami na podrsci !

Update :

Dodao:

Indipendent Resolution Renderer - Iscrtavanje ekrane na razlicitim rezolucijama android telefona
Indipendent Input Manager - Upravljanje inputom na razlicitim rezolucijama android telefona
Tweener System - Dodao tweening system za lepse prelaze pomocu sumotween biblioteke

Takodje posto sada imam indipendent resolution renderer i input manager presao sam sa rezolucije 480x320, na 800x480 rezoluciju, i sada razvijam igru u toj rezoluciji.

Trenutno radim na katapultu i menjanju grafike za ovu vecu rezoluciju.

Peki_92
11.3.2011, 22:29
okaci neku demo verziju da vidimo kako izgleda, ako je moguce...

Mercury
14.3.2011, 11:00
okaci neku demo verziju da vidimo kako izgleda, ako je moguce...

Okacicu ali kad budem imao neki gameplay :) Ipak je ovo "one man project ". Treba mi vremena za to, idem i na specijalisticke studije pa se polako radi kao sto rekoh.
Jedino ako ces da setas po meniju, mada sad to redizajniram, pa neces moci ni to ...

Zeza me fizika malo, pa moram oko nje da se mucim... Zeznuto je i ta stvar sto box2D JNI wrapper za android nema pre i post resolver kontakte, pa moram da smisljam sta cu
( posto je to moguce dobiti i bez tih resolvera ). Tu se sada mucim polako. Usput crtkam menije i svasta nesto :)

Evo prikaz za odabir levela, da vidite da ipak radim nesto :) ( odradio sam jos neke stvari, ali necu da pokazujem, to cete videti kada budete igrali igru):

http://img828.imageshack.us/img828/299/40levelstomake.png

Najvise sam se mucio oko rezolucije, tj. da bude prikazana igra na razlicitim rezolucijama i da nije u kompatibiliti modu
( ako je u kompatibiliti modu, grafika nece biti ostra kao na drugim telefonima, malo je blurovana, potrebno je podesavanje manifesta). Tako da sada podrzavam android 1.6 pa navise (1.5 verziju isto radi ali u kompatibiliti modu :(, probacu i to da napravim)
Tako da necu da se javljam dok ne napravim nesto. Kad napravim neku alpha verziju, kacim apk ili mozda i na market ako nadjem nekog da mi ustupi mesto za testiranje :)
Tada ce mi biti potrebno testiranje na sve vrste android uredjaja.

Robin, to the Code Cave!!! :D

Mercury
17.3.2011, 1:35
Evo da pokazem mali progres na meniju, i dalje ga prckam, ima neke bagove, pa prepravljam :

KLIKNI ZA VIDEO ! (http://www.youtube.com/watch?v=jAOEcD9ZZbs&feature=channel_video_title)

ps. malo je boja u videu bleda i ne tako ostra al sta da se radi :(

Belphegor
17.3.2011, 21:15
:tapsh::tapsh:Svaka cast, koliko sam video uradio si sasvim fino animacije GUI elemenata a i lepo izgledaju ikone.
Nisam citao prethodne postove ali zar nema Andorid iz SDK-a API funkcije za snimanje videa ili mozda neki externi program koji moze to da radi da bi se lepo sve videlo?


Najvise sam se mucio oko rezolucije, tj. da bude prikazana igra na razlicitim rezolucijama i da nije u kompatibiliti modu...
Nisam znao da je to toliko komplikovano za Android, zar ne moze samo da se nadje faktor za skaliranje grafickih elemenata u srazmeri prema trenutnoj rezoluciji?

Peki_92
17.3.2011, 22:33
a ja mislio bice igra i za pc... :))

Belphegor
17.3.2011, 22:46
Eeee, kad bi tako brzo stancovali igre gde bi nam bio kraj. :kreza:

Mercury
17.3.2011, 22:53
:tapsh::tapsh:Svaka cast, koliko sam video uradio si sasvim fino animacije GUI elemenata a i lepo izgledaju ikone.
Nisam citao prethodne postove ali zar nema Andorid iz SDK-a API funkcije za snimanje videa ili mozda neki externi program koji moze to da radi da bi se lepo sve videlo?

Hvala. Pa mozda i ima ali ga ja nisam nasao :). Cini mi se da nema, ima tipa Screen@Droid ali to je uzasno sporo pa ne vredi ...

Nisam znao da je to toliko komplikovano za Android, zar ne moze samo da se nadje faktor za skaliranje grafickih elemenata u srazmeri prema trenutnoj rezoluciji?

Pa to i radim, preko opengl komandi za viewport i projection matrix ali zbog razlicitih rezolucija treba da se to dosta izbalansira, tipa :

Rezolucija 800x480, napravi da radi na rezoluciji 480x320, 854x480,itd. Sve imaju razliciti aspect ratio i mora da se balansira kako igra nebi bila rasirena ili skupljena na neke uredjaje. Neki to rade na nacin sto prave 2 artworka, jedan za uradjaje vece rezolucije i drugi za uredjaje nize rezolucije i odnosu na to kakva je rezolucija ekrana takav artwork prikazuju. Ja za sada pravim tako da prikazuje u rezoluciji 800x480, ili 1.66 aspect ratio-u, i ako nisu taj aspect ratio, kao i na desktopu popunjavaju ga sa "black strips", slicno kao sa desktop igrama. Jos ja prckam sa tim, ali bi da se bacim malo na gameplay programiranje :).

a ja mislio bice igra i za pc... :))

Pa nisam hteo da otrkivam ali bice i za PC,Linux i Mac preko lwjgl i jogla :) Testirao i radi ... Tako da da ... bice :)

Evo i slika na desktopu da radi ( za sad samo windowed ) :

http://img692.imageshack.us/img692/5188/desktoppx.png

MG-RAY
18.3.2011, 9:13
Svaka čast, super izgleda, jedva čekam da vidim dalji napredak. :tapsh:

Nego, da li mi se čini, ili koristiš libgdx kao engine?

Mercury
18.3.2011, 9:40
Svaka čast, super izgleda, jedva čekam da vidim dalji napredak. :tapsh:

Nego, da li mi se čini, ili koristiš libgdx kao engine?

Naravno ! Zato i imam podrsku za desktop :) . A i svidja mi se kod te biblioteke sto mozes da pristupas direktno opengl-u, ili tacnije imam vecu slobodu za programiranje, a i community je dobar. Cak im ja pomazem oko te biblioteke, tj. nove verzije, tako sto im pravim 3d modele i animacije za libgdx ( za testiranje ogre xml i md5, pravim nesto tipa guerrilla bob, levele i modele ). Hocu da doprinesem community-ju, jel bez njih i biblioteke nebi ja ovo mogao da pravim. Tako da postoji mogucnost da u libgdx 1.0 se pojave moji modeli i animacije u testbedu ;).

Red Dragon
18.3.2011, 14:03
Lepo izgleda. Crtezi su sjajni. Samo napred.

Markonije
18.3.2011, 18:41
@Mercury

Reci mi jel ti "Angry Birds" igra sto je opisana u ovomesecnom brju SK-a direktan suparnik? :)


I jos koliko ocekujes da ce biti 'teska' finalna instalacija igre (u mb) po platformama?

Mercury
18.3.2011, 23:25
Lepo izgleda. Crtezi su sjajni. Samo napred.

Hvala Red Dragon, trudim se :)

@Mercury

Reci mi jel ti "Angry Birds" igra sto je opisana u ovomesecnom brju SK-a direktan suparnik? :)


I jos koliko ocekujes da ce biti 'teska' finalna instalacija igre (u mb) po platformama?


Hahahahaha :rofl: Lepo si me nasmejao Markonije. Nemogu ja sam da se merim sa fincima :).
Ipak je to tim koji pravi igre, a ja sam sam i pravim sve od izgleda, zvuka do progamiranja...
Nije lako raditi sam, ali je velika setisfakcija kada sve uradis sam i sve bude tvojih ruku delo.

Sto se tice igre kolko ce biti teska, moraces da sacekas da napravim igru pa ti javljam :rolleyes:

Peki_92
19.3.2011, 1:11
pa hoce li biti za pc?

Markonije
19.3.2011, 2:21
Podrska je vazna :dedica:

Mercury
19.3.2011, 8:47
pa hoce li biti za pc?

Odgovorio sam ti, procitaj post broj #65. Bice ;).

Podrska je vazna :dedica:

Svakako, to me i tera da idem napred :) Hvala

Mercury
21.3.2011, 13:39
Napravio osnovni editor za igru, Castle Smashers LE 0.1 ( LE znaci Level editor, ne learning edition :D ).
Radjen je u adobe Air-u sa as3. Prije sam korsitio nizove za ucitavanje levela u xna igri, ali na android portu cu koristiti xml,
zato sto je vise pregledan i struktuiran nacin za skaldistenje podataka.

Ovo je prvi editor koji sam ikada napravio, i prvi put da koristim adobe Air platformu, tako da sam zadovoljan kako je ispalo :rolleyes:.

http://img155.imageshack.us/img155/6319/castlesmashersle01alpha.png (http://www.youtube.com/watch?v=0yW7AlCcsdA)

KLIKNI NA SLIKU ZA VIDEO !

Za sada podrzano u editoru :

- Pan
- Scroll
- Pravljenje
- Menanje rotacije
- Menjanje velicine
- Menjanje materijala
- Rotacija za 90 stepeni
- Cuvanje levela
- Ucitavanje levela
- Novi level

Sada kad imam osnovu alatku za levele, krecem u pravljenje level loadera za android, kako bi ucitavao levele u igru.

Nakon toga cu implementirati jos stvari u editor ( "tile snapping" , neprijatelje, teren, propovi, itd), ali za sad mi je bitno da implementiram citac levela na androidu :)

Stevvan
22.3.2011, 13:40
Moram da primetim da je grafika jako dobro odradjena, koji program koristis? Mozes li nam reci malo vise o izradi grafike za ovu igru uopste? :)

Mercury
22.3.2011, 14:10
Moram da primetim da je grafika jako dobro odradjena, koji program koristis? Mozes li nam reci malo vise o izradi grafike za ovu igru uopste? :)

Hvala Stevvan. Grafika iskljucivo radjena u Flashu, i to CS3 :). Sve je crtano sa brash-om pomocu tableta. Posto u fleshu prckam jos od macromedijine flash 5-ice, dosta sam se izpraksirao,
i znam da dosta brzo crtam i animiram u njemu . Poenta flesha u game developmentu je sto lako i brzo mozes da prepravljas stvari koje u drugim programima nebi mogao tako
jednostavno i poprilicno je jednostavan za animiranje. Neznam sta bih ti vise rekao od ovoga, osim da vezbas i vezbas crtanje ako te to interesuje, ali za svaki program ja kazem:

"Nije poenta koju aplikaciju koristis vec sta mozes sa njom da uradis i da izvuces svoj maksimum ..." :dedica: .

Mali update :

Editor :
- Napravio snap to tile/grid (8,16,32,64 px)
- Napravio kostumiziranog misa
- Prechice na tastaturi

Android:

- Import za levele preko SAX xml

Mercury
20.5.2011, 10:16
Mali update :

http://www.youtube.com/watch?v=O_psd7O9c8Q

Dodao ucitavanje levela, animation menager ( na kojem jos uvek radim), scorebord.

Trenutno jos da radim na:

-Dodavanju jos neprijatelja i animacija
-Efekti kada se uniste neprijatelji i objekti
-Statican teren kreator sa borderima ( napravio u editoru, treba da to primenim u javi )
-vise oruzja

Malo sam sada zauzet jer su sada ispiti pa nikako da nadjem vremena za ovo ...

siv0nja
20.5.2011, 18:14
Lepo izgleda ,medjutim deluje mi kao da je katapult suvise blizu neprijateljima ,tako da nema onog iscekivanja gde ce kamen pasti ....mislim ima ali je veoma kratko :)

Mercury
20.5.2011, 19:53
Lepo izgleda ,medjutim deluje mi kao da je katapult suvise blizu neprijateljima ,tako da nema onog iscekivanja gde ce kamen pasti ....mislim ima ali je veoma kratko :)

Hvala. To mi je najlakse prepraviti u editoru, tako da nije to veliki problem, ali ovo sto sam ja nabrojao...Tu bas ima posla :)