PDA

Prikaži potpunu verziju : Project: Echo - MMORTS


EclipsE
7.4.2009, 0:32
Dakle kao sto sam naslov kaze, u pitanju je jedan MMORTS (Browser Based). Mozete se registrovati ovde http://www.projectecho.byethost10.com/new/ .
Kada se ulogujete, idite na Pomoc da bi se malo bolje upoznali sa igrom.

Javite utiske :)

P.S. Statistika ne radi... jos :P

P.P.S. neke stvari cu morati da preradim... npr. ceo deo za gradove cu da odradim preko ajax-a, da ne bi odjednom uchitavao 10 gradova odjednom itd...

KarloBasic
7.4.2009, 3:29
Evo da ja prvi probijem led.

Prvo svaka cast, napokon i neko da napravi nesto. Na prvi pogled mi uopste nije licilo na igru, vec me je jako podsecalo ne nesto (kao da sam vec video sajt slicnog izgleda, ali ne mogu da se setim gde)
E sad jos nesto sto se tice izgleda. Kao sto bi rekli u seriji: "Mislim nemo se ljutis ali..." cini mi se da je malo nepregledno. Valjda sam navikao na Travian pa ocekujem da se sve vidi u glavnom prozoru ( vojska, gradjevine, resursi,eventualno napadi) i da se sve moze uraditi u navise 2-3 koraka.

Znam da ovo jos nije gotovo, ali to su moji prvi utisci. Koliko sam ja shvatio vecina potencijalnih korisnika odustane zbog toga sto ne mogu da se sadju na sajtu, a pogotovo ovi "novi klinci" koji nemaju strpljena i zivaca. Znaci moje misljenje je da bi na tome trebalo najvise da poradis.

( imas privatnu poruku od mene)

EclipsE
7.4.2009, 7:19
Jeste malo nepregledno, moracu da sredim deo za gradove a pogotovu vojsku, jer ni ja ne mogu da se snadjem. :D

Andross
7.4.2009, 10:52
Valja za sada, svidja mi se sto moze da se gradi vise zgrada odjednom. Mapu ces morati da graficki doradis malo. Sada cekam da se izgrade zgrade pa da oprobam vojsku :)

dark mesiah
7.4.2009, 12:31
Zanimljivo... Ako si ti ovo sam napravio ...:tapsh: svaka cast.
Jedino ne razumem, sta ako ja sad ostavim moj akaunt tako kako jeste, pa ce on da stoji tako i niko nece moci da me eliminise jer nisam ukljucio 'battle mod', a kasnije ce se nagomilati gomila takvih drzava i prepuniti mapu.

Andross
7.4.2009, 19:50
Pa ko u ikariamu ih brise ako su 30 dana neaktivni (ubaci nesto tipa vacation mode, za one korisnike koji stvarno nece imati vremena da u tom periodu igraju).

EclipsE
7.4.2009, 21:19
Jos nisam razmishljao previshe o tome, zbog toga shto nisam ni planirao da imam ovoliko igraca :opanachke naravno, sve se da promeniti...

EDIT: inache sam primetio da ne pishe koliko vojnika je ucestvovalo u borbi i koliko je poginulo, nesto se izbagovalo :/ moram to da popravim asap..

MG-RAY
7.4.2009, 22:12
Ah... Vidim, vec si stavio igru na forum... Pa, za pocetak, mnogo mi se vise svidja od Traviana (bez uvrede za one koji to igraju), jer je cekanje od par sati na izgradnju zgrade smejurija...

Nego, nadam se da si zakrpio one sigurnosne "rupe" :D...

EclipsE
7.4.2009, 22:25
MG-RAY mi je personalni security inspektor... progurao javascript u polje koje stripuje html tagove xD

MG-RAY
12.4.2009, 21:43
:opanachke Of course...

Nego, kada cemo moci da kupujemo polja... Ovako nema nikoga u battle modu, pa malo stagnira sve... ???

EclipsE
13.4.2009, 0:30
ne znam, prvo mi treba rebalans igre jer kako je 3dmaniak rekao, nafta nichemu ne sluzi xD inache oni koji su igrali primetice potpuno nov deo za gradove/vojsku
mada koliko vidim nikog i ne zanima ova igra ...

MG-RAY
13.4.2009, 18:21
Pa... Mene zanima :D...

Polako se penjem ka vrhu... :P

Ne znam... Mozda nekome ovi kvadratici umesto mape predstavljaju prepreku... Meni licno ne, ali ko zna...

KarloBasic
14.4.2009, 2:06
mada koliko vidim nikog i ne zanima ova igra ...

Ma nije to, nego su ljudi ostali bez teksta tj :eek:. Svi samo cekaju da nekog :dedica:, a kad treba :tapsh: onda nista.
Samo napred nemoj sad odustati kad je sve skoro gotovo.

Nego primetio sam jednu nelogicnost. Ja sam se registrovao kao MojeIme. I sad kad pokusam da se prijavim i napisem MojeIme nece da prihvati. A kad napisem mojeime onda oce. Znam da PHP razlikuje velika i mala slova, ali ako sam se registrovao sa velikim, onda bi bilo logicnije da se mogu prijaviti sa velikim.

PS. Za par dana je gotov i moj Riziko verzija 2.0

dark mesiah
15.4.2009, 13:33
Koliko sam shvatio jednom kad ukljucis battle mod vise ne mozes da ga iskljucis. A kako to da neki imaju vise od jednog grada, a nemaju ukljucen battle mod :confused:

EclipsE
15.4.2009, 14:40
battle mod je uveden tek kasnije pa ti koji imaju vishe od jednog grada nisu ukljuchili...

dark mesiah
15.4.2009, 18:07
Trebalo bi da dodas neku motivaciju za borbu tj na neki nacin da ih nateras da ukljuce battle mod. Jedino bi onda bio problem kako da sprecis jake da ih odmah ne zgaze.

Jedno pitanje... zasto labaratoriju za hranu nisi jednostavno nazvao farma ? :)

EclipsE
15.4.2009, 20:04
zbog toga shto je buducnost i pored fabrike robota hocesh farmu? :P

Rokac
18.4.2009, 1:47
za stare igrace:

Treba jedan master reset, pa svi ispocetka. Ko zeli vise gradova morace da ukljuci battle mod

za nove igrace:

Treba da staviti da se battle mod iskljucuje nakon 7 ili 14 dana od kreiranja grada! To vreme je dovoljno da za solidnu razgradnju...

:tapsh: Svaka cast na trudu, ja ne bih imao zivaca...

EclipsE
19.4.2009, 16:36
remake u izradi... ukoliko imate neke ideje pishite inache ce mnogo da lichi na travian :P

yoshida
19.4.2009, 18:04
remake u izradi... ukoliko imate neke ideje pishite inache ce mnogo da lichi na travian :P

tebi svaka čast na entuzijazmu za ovo :)

ikariam, ogame, travian, bitefight, sve je to iste "kuhinja" iz nemačke programerske firme.

treba još mnogo balansiranja i rada (i ove svetski poznate igre se stalno modifikuju), ali stvarno imaš moju podršku :tapsh:

EclipsE
19.4.2009, 18:12
pa kad sam video travian, hteo sam da se :n-hang:
zato cu da ga iskopiram jedno 90%, svidja mi se ideja sa skladishtem sirovina, sa sklonishtem, izvidjachi, dosta jedinica koje imaju 2 odbrane u zavisnosti od tipa protivnichke jedinice itd... mada sam krenuo da studiram travian tek pre 2 dana, tako da moram josh da blejim za josh vishe ideja :)

Markonije
19.4.2009, 23:09
Samo napred,bice to dobar mmorpg:tapsh:

holodoc
19.4.2009, 23:33
Moja jedina preprouka ti je još jednom da se malo pozabaviš design pattern-ima OOP-a u PHP-u jer ćeš sa toliko "featurs-a" veoma brzo izgubiti na fleksibilnosti svog koda kada shvatiš da si pogrešno pristupio rešenju problema. Ne mogu da prevodim sada ali evo ti izvod iz jednog od mojih skorašnjih postova sa jednog od foruma na kojem sam član jer me zaista mrzi da prevodim ili ponovo pišem sve a mislim da ćeš razumeti :D Bitne su knjige ;)

Simshaun is right. If you are interested in experimenting with flexibility in OOP then you definitely need to learn design patterns. They will change the way you look at OOP and teach you to "favor composition over inheritance" (I had to use this famous sentence by "Gang of Four" :D )
I would really like to recommend you the following two books which deal specifically with design patterns in PHP.

Pro PHP: Patterns, Frameworks, Testing and More (http://www.amazon.com/Pro-PHP-Patterns-Frameworks-Testing/dp/1590598199)
PHP Objects, Patterns, and Practice, Second Edition (http://www.amazon.com/PHP-Objects-Patterns-Practice-Second/dp/1590599098)

Both of them are excellent if you intend to learn design patterns and implement them in PHP. The second book is completely based on a PHP reinterpretation of the famous book Design Patterns: Elements of Reusable Object-Oriented Software (http://www.amazon.com/Design-Patterns-Object-Oriented-Addison-Wesley-Professional/dp/0201633612) by "Gang of Four" which is I believe still considered a must read for every serious OOP developer.

In your case PHP Objects, Patterns, and Practice, Second Edition (http://www.amazon.com/PHP-Objects-Patterns-Practice-Second/dp/1590599098) will have all you need to construct a solid database abstraction level for your project since one whole chapter is devoted to dealing with databases ;)
Zaista mi je žao što zbog svojih obaveza nemam jednostavno vremena da ovde demonstriram kako bi design pattern-i pomogli u razvoju tvoje igre ali dobra stvar je da druga od knjiga namenjenih PHP-u upravo sadrži jedan veoma dobar primer pravljenja igre koja se tematski zasniva na "Civilization-u" ;) Ako prvi put kada pročitaš tu drugu knjigu ne budeš baš sve razumeo ne očajavaj :) Design pattern-i mogu da budu izuzetno težak koncept za razumevanje ali kada jednom sve počne da dolazi na svoje mesto ponovnim čitanjem nećeš verovati koliku moć i kontrolu imaš nad svojim projektima...A da...Ono što budeš ovde naučio na PHP primerima važiće apsolutno za bilo koji zreliji OOP jezik (C#, Java...)

EclipsE
20.4.2009, 0:19
zato sam i krenuo projekat ponovo, totalno OOP, sve koristi AJAX... i malopre sam dobio inspiraciju za unikatnu igru, googlao sam i nema takve :P
a sad cu da vidim ima li te druge knjige da se "kupi" :)

EDIT: evo kupujem :)

Red Dragon
25.4.2009, 22:49
Ovo se vise nece razvijati? Steta...

EclipsE
25.4.2009, 23:27
pa realno, igra nema neku poentu ^^

EclipsE
8.12.2009, 22:12
Ima li neko ideju za neki browser based MMO? Evo, sada imate priliku da vasu pricu pretvorite u igru :D
Krenuo sam skoro u razvijanje jedne mnooogo mocnije igre, ali fali mi ideja. Ja sam npr. zamislio igru kao upravljanje kazinom - imate kazino, kupujete stolove i mashine, unajmljujete radnike, pokusavate da budete najbogatiji covek u virtuelnom svetu. Sa jedne strane, ideja deluje super, dok sa druge strane nema te borbe sa drugima i takmicenja kakvog ima u drugim MMO igrama gde vam je cilj da napravite armiju kojom cete sravniti protivnika sa zemljom. Mene su takve igre jednostavno smorile, i trazim neku ideju koja bi bila interesantna ljudima koji bi je igrali...
:icon_stud

Ivan-94
9.12.2009, 8:14
Pa mozda nesto kao,ti si predsednik neke zemlje.Vodis zemlju,vojsku,ekonomiju...Da imas ministarstva,ratove...Meni bi tako nesto bilo mnogo zanimljivo kao sto je Geo Political Simulator,samo sto bi to bilo u browseru.

MG-RAY
9.12.2009, 10:52
Pa, to je deja-vu... tj. vec imas eRepublik...

Treba smisliti nesto novo, zanimljivo, i pre svega nesto sto ce gomili ljudi biti zanimljivo...

@ElicpsE
Lepo sto si se ponovo bacio na posao... :D

EclipsE
9.12.2009, 16:53
Treba smisliti nesto novo, zanimljivo, i pre svega nesto sto ce gomili ljudi biti zanimljivo...

Upravo tako. Skoro svaka igra ima neke elemente ratovanja, a ja to pokusavam da izbegnem..

Ivan-94
15.12.2009, 20:51
Upravo tako. Skoro svaka igra ima neke elemente ratovanja, a ja to pokusavam da izbegnem..
Nemaju tycoon-i,mozes i tako nesto?

EclipsE
15.12.2009, 20:55
Pa ovaj casino projekat je i bio zamisljen tako...

Ivan-94
15.12.2009, 22:41
Pa ovaj casino projekat je i bio zamisljen tako...
Pa...hoce li biti nesto od njega?

EclipsE
15.12.2009, 22:56
Kao sto rekoh, trenutno trazim neke druge ideje obzirom na to da nema nekog takmicenja osim u tome ciji ce kazino biti bolji i ko ce zaradjivati vishe para... Ako ne smislim nista drugo, napravicu to sto sam zamislio.

KarloBasic
22.12.2009, 5:48
Mislim da je bolje da napravis nesto drugo, gde ce ipak biti nekog takmicenja medju igracima. Bez takmicenja ce igra biti prilicno dosadna.
Ako si vec krenuo sa kazinom probaj da ubacis neko takmicenje ili borbu izmedju vlasnika kazina, tj da se novac preliva od jednog
igraca ka drugom. Evo nekoliko primera:

* kazino, neka masina, sto, poker aparat ili sta vec imas moze biti ostecen od strane drugog igraca.
(ovo se desava i u realnom zivotu, kad jedan drugom digne kockarnicu u vazduh.). Ovde mozes da ubacis
neko osiguranje (u stvari osiguranje bi simuliralo def-vojsku u ratnim igricama). Pa sto si vise osiguran
imas manje gubitke, ali pri tome moras placati osiguranje. Narvno napadac bi morao da unajmi nekog
za pare da odradi taj posao. Ako unajmi skupljeg placenika, sansa da se unisti neka masina ce biti veca.


* jedan vlasnik kazina moze da ode u kazino drugog igraca, da malo isproba srecu. Pa recimo ako napravis
da je sansa za dobitak 50% (primeri: veca ili manja karta, crno/crveno u ruletu ...),
a pri tome je dobitak duplo veci od uloga. Ili nek je sansa 5%, ali je dobitak 20-puta od uloga.
U svakom slucaj napravis tako da niko nije na dobitku, tj posle "beskonacno" mnogo partija svi su ostali na istom.
Ali, ko zna da se kocka i ko ima srece moze da profitira na ovom delu.

* vlasnik moze da povecava verovatnocu dobitka. Pa ako je verovatnoca manja opada mu broj gostiju,
a ako je veca onda raste. Pri tome se i njegova zarada menja, pa mora naci optimalnu granicu.

* ako bi recimo imao mapu grada (npr: uzi centar, siri centar, naselja u gradu, prigradska naselja...)
Vlasnik kazina bi mogao da zakupi prostor za kazino na nekoj od ovih lokacija. Pa ako je u samom centru
ima veci broj posetilaca, ali je zato cena zakupa veca ili npr da je porez veci.
Naravno ako imas manji kazino, uzimas manji lokal, manje placas, ali i manje gostiju mozes da ugostis.
U svakom delu grada ima ogranicen broj ljudi koji idu u kazino, pa ako ima mnogo kazina u istom delu grada
opada broj gostiju po kazinu i tu nastaje takmicenje medju vlasnicima. Kupujes masinu koju niko nema i
pridobijas goste. (Ovde imas mozda malo vise racunanja, ali to racunanje ne bi morao uvek da radis, vec samo
kad neko kupi masinu ili promeni lokaciju)

* igrac moze da ima vise kazina, na razlicitim lokacijama. Da zatvara neki kazino ili otvara novi ...
(ovo je isto kao i vise sela u strateskim igricama)

* slabiji igrac da placa reket jacem igracu, da mu ovaj ne posalje nekog iz prvog primera gore...

* vlasnici kazina (igraci) mogu da se udruzuju u porodice, slicno kao mafijasi (ovo simulira saveze u drugim igricama)
i na taj nacin stite jedni druge.

EclipsE
22.12.2009, 12:49
Hvala na idejama :D
Inace, odlucio sam da igra bude open-source, tako da svako moze da dodaje neke nove stvari i ispravlja moje greske (kojih, nadam se da nema puno).

EclipsE
11.4.2010, 21:46
Evo par screenshotova najnovijeg projekta.

Clan page
http://img143.imageshack.us/img143/8396/ss1pk.th.jpg (http://img143.imageshack.us/i/ss1pk.jpg/)

Treniranje spellova
http://img249.imageshack.us/img249/9679/ss2ir.th.jpg (http://img249.imageshack.us/i/ss2ir.jpg/)

Notifikacije
http://img23.imageshack.us/img23/8800/ss3wi.th.jpg (http://img23.imageshack.us/i/ss3wi.jpg/)

Battle sistem
http://img202.imageshack.us/img202/9998/ss4ft.th.jpg (http://img202.imageshack.us/i/ss4ft.jpg/)

MG-RAY
11.4.2010, 23:49
Evo par screenshotova najnovijeg projekta.

***



Kako napreduješ sa tim uopšte, sećam se kada sam poslednji put probao, a nije skoro bilo...? :D

EclipsE
11.4.2010, 23:58
Ide ide, nego ima mnogo stvari a i ponestaje ideja ^^

MG-RAY
12.4.2010, 9:22
Hm... Pa, vidim da dosta toga sada imas, a ceo Naruto univerzum ima dosta toga da ponudi... Ne znam koliko izvodljivo bi ti bilo da ubacis i neki oblik questova, jer realno, o tome se i donekle radi... :opanachke

Btw. rezervisi mi Hatake Kakashi nick... :kreza:

EclipsE
12.4.2010, 13:22
Problem je sto nemam ideju za questove... Mislio sam da isto bude u fazonu bitka protiv nekih cudovista ali previse je komplikovano :D Tako da sad trazim neke druge ideje...

dark mesiah
12.4.2010, 15:21
Ako ti je borba teska, stavi neke zagonetke ili mozda Sudoku :D

EclipsE
12.4.2010, 15:40
Bice borbe, ali samo protiv drugih igraca (od 4. lvla). Glupo je samo uciti magije i boriti se protiv drugih, tako da mi treba jos nesto da bi igra bila zanimljivija..

dark mesiah
12.4.2010, 16:18
Bice borbe, ali samo protiv drugih igraca (od 4. lvla). Glupo je samo uciti magije i boriti se protiv drugih, tako da mi treba jos nesto da bi igra bila zanimljivija..

Mozda nesto u ovom stilu

Quest Status:
-------------------
Name: current level
-------------------
Caves: level 1
Ruins: level 1
Forest: level 1
...itd

Number of attempts left for today: 1


Svaki level sadrzi odredjen broj neprijatelja, svaki igrac ima odredjen broj pokusaja dnevno.

EclipsE
12.4.2010, 17:47
Svaki level sadrzi odredjen broj neprijatelja, svaki igrac ima odredjen broj pokusaja dnevno.

Kako si zamislio nacin igre?

dark mesiah
12.4.2010, 19:57
Kako si zamislio nacin igre?

Jako jednostavno... imas "mapu" po kojoj se kreces, tj vise vrsta (tip mape bi zavisio od toga koji tip questa odaberes)...
1. linearnu
2. mapu sa dve linije
3. mapu sa tri linije

Svaki quest bi sadrzao odredjen broj situacija, i vrstu mape.
npr. Ruins: level 5 (2. linije, 6 situacija)
Kod svake situacije bi igrac birao sta oce da radi. Broj odluka zavisi od tipa mape koji quest sadrzi. Pa ako bi tvoj quest imao linearnu mapu, morao bi da se suocis sa svim preprekama na koje naidjes. Ako quest ima 2. linije biras izmedju dve stvari... itd.

npr. mapa sa 2. linije:
Situacija 1: nailazis na 2 cudovista(svako cudoviste je drugacije, i svako ima neke slabe tacke) ti biras sa kojim oces da se boris.
Situacija 2: nailazis na 1 cudoviste, posto quest ima 2. linije, mozes da ga obidjes uz kaznu, ili da se boris.
Situacija 3: nailazis na kutiju iznenadjenja i cudoviste, mozes da uzmes kutiju iznenadjenja (koja moze da te osteti ili da te nagradi) ili da se boris.
itd.

Dakle ceo quest bi se sastojao od situacija na koje igrac naidje, i odluka koje on treba da donese.

Sto se tice borbe, mogla bi da se odvija isto kao i sa drugim igracima, pretpostavljam da si borbu zamislio tekstualno u turn based stilu.

EclipsE
12.4.2010, 20:53
Kada se clanovi prijave za 2v2, 3v3 ili 5v5, idu na sledecu stranu:

http://img682.imageshack.us/img682/5775/25568369.th.jpg (http://img682.imageshack.us/i/25568369.jpg/)

gde moraju da potvrde da su spremni za borbu. Kada svi clanovi budu spremni, sistem non stop proverava za tim koji je iste velicine kome su clanovi slicnog levela. Kada sistem pronadje 2 tima koja mogu da idu jedan protiv drugog, idu na battle stranu:

http://img202.imageshack.us/img202/9998/ss4ft.th.jpg (http://img202.imageshack.us/i/ss4ft.jpg/)

Bira se random jedan od ta dva tima koji ce da dobije prvi potez. Igra se tako sto igrac koji je na potezu, klikne na magiju koju zeli da baci, pa zatim klikne na igraca na kog zeli da je baci i klikne Confirm Move (dugme se stvori ispod frame-a protivnika). Njegov potez se zavrsava i igra sledeci igrac.
Neke magije imaju cooldown, tako da se posle koriscenja ne mogu koristiti opet na nekoliko poteza.

Tvoj predlog jeste dobar, ali problem je to sto mapa i cudovista zahtevaju dosta crtanja - i ovako cu imati problema da nacrtam/pronadjem ikone za sve magije koje planiram da ubacim. Uostalom, nisam siguran ni kako bih odradio mapu (mada ipak jQuery je zakon)...

dark mesiah
12.4.2010, 21:09
...
Tvoj predlog jeste dobar, ali problem je to sto mapa i cudovista zahtevaju dosta crtanja - i ovako cu imati problema da nacrtam/pronadjem ikone za sve magije koje planiram da ubacim. Uostalom, nisam siguran ni kako bih odradio mapu (mada ipak jQuery je zakon)...

Ne moras da crtas mapu, ja sam upotrebio rec mapa, ali to je usustini zamisljena mapa. Dakle dovoljne su ti jednostavne ikone linija, ispod kojih bi se ucitavale ikone cudovista.

Pa bi kasnije mogao da dodas nesto vise.

Sto se tice cudovista... jedino da nadjes nekog ko bi ti pomogao.

Red Dragon
16.4.2010, 14:21
Ovo izgleda bas interesantno. Kad cemo moci da probamo?:)
Mozemo li i mi da predlazemo po neku ideju?

EclipsE
16.4.2010, 14:56
Mocicete da probate kad se igra zavrsi. :D
Da, trebaju mi ideje :rolleyes: Prva i glavna stvar je ime igre, obzirom na to da cu morati da pronadjem i domen koji nije zauzet, ali uglavnom otvoren sam za bilo sta sto moze da poboljsa igru.

Inace, evo na cemu sam radio proteklih dana:
http://i40.tinypic.com/10paoo7.jpg

dark mesiah
16.4.2010, 20:41
Zanimljivo je kako svi hoce od svojih ideja da prave igre, a kad nekom trebaju ideje, onda niko nista (pod tim "svi" mislim na wannabe programere koji prave teme sa namerom da naprave igru)

EclipsE, koliko sam shvatio, ti ides ozbiljno sa ovim...mislim, napisao si da oces da nadjes domen koji nije zauzet ?

EclipsE
16.4.2010, 20:56
Da, planiram da uzmem hosting kod sezama...

EDIT:

world-wide
http://img63.imageshack.us/img63/5113/worldwide.th.jpg (http://img63.imageshack.us/i/worldwide.jpg/)
prevod na portugalski :D

EclipsE
18.4.2010, 18:50
Misije zamenjene sa achievementima.

http://img88.imageshack.us/img88/2002/achievs.th.jpg (http://img88.imageshack.us/i/achievs.jpg/)

Igraci ce moci da zavrsavaju neke zadatke i dobijace gold/xp/iteme od zavrshenih achievementa.
Achievementi obuhvataju:

- pobeda u areni
- 5(10, 20, 50, 100, 200, mada niko nece sigurno stici toliko ali ko zna :D) uzastopnih pobeda u areni (odvojeni achievi za 2v2, 3v3 i 5v5)
- za 5, 10, 15, 20 level
- kreiranje klana
- pridruzivanje klanu
- ubijanje protivnika
- ubijanje protivnika DoT-om (damage over time effect)

Ima ih jos, a sigurno ce ih biti jos vise...

EclipsE
23.5.2010, 19:04
http://ninjas.in.rs/

Neka zabava pocne. ^^
Inace, nije sve prevedeno na srpski, tako da se preporucuje da budete na engleskom neko vreme.

i zaboravih, na hotmail i yahoo aktivacioni mail kasni i dolazi u junk >.>
sa gmailom je ok

Patton
23.5.2010, 19:36
Nije losa grafika, mislim ikonice... ko ih je radio?

EclipsE
23.5.2010, 20:00
Ikonice su skidane sa Iconfinder.com, google image search, a neke su uzete iz WoW-a, obzirom na to da sam ja programer a ne dizajner ^^

doctor
23.5.2010, 20:45
Registrovao sam se, i meni se 'đa :D
EDIT: 'El može da oformim klan SK? :D

Red Dragon
23.5.2010, 22:52
Registrovao sam se, i meni se 'đa :D
EDIT: 'El može da oformim klan SK? :D
Ja cu da formiram.:D
edit: Klan Sveta Kompjutera je formiran. Svi su dobrodosli.

doctor
23.5.2010, 23:34
Lol, brate nije fora... Lepo sam pitao da ja to odradim, ne znam što se ubacuješ na taj način al' dobro...

dark mesiah
24.5.2010, 1:19
Nije lose...

Mada...
1. engleski ti je malo cudan
2. ima previse da se cita i mislim da bi organizacija mogla da bude bolja
3. "techniques"(primary) i nije bas najbolje ime, moglo je "School","Class" ili nesto trece...
4. opis skilova nije bas najbolji, i dosta je zbunjujuc
5. da bi video cemu sluzi neki skill ili item moras da stavis kursor na ikonu, sto je lose resenje, jer treba dosta vremena da nadjem ono sto mi treba...

Toliko za sad...

EclipsE
24.5.2010, 12:50
Nije lose...

Mada...
1. engleski ti je malo cudan
2. ima previse da se cita i mislim da bi organizacija mogla da bude bolja
3. "techniques"(primary) i nije bas najbolje ime, moglo je "School","Class" ili nesto trece...
4. opis skilova nije bas najbolji, i dosta je zbunjujuc
5. da bi video cemu sluzi neki skill ili item moras da stavis kursor na ikonu, sto je lose resenje, jer treba dosta vremena da nadjem ono sto mi treba...

Toliko za sad...

1. :(
2. jbg, tesko je sve uraditi sam
3. lako je promeniti
4. ako imas ideje kako da se promeni opis skillova, reci
5. ok, videcu da odradim da pise opis pored itema/skilla, a ne u tooltipu

isto, primam predloge za balansiranje magija/misija/itema, nisam mogao sve sam da testiram... zato ste tu vi ^^

dark mesiah
24.5.2010, 14:14
1. :(
2. jbg, tesko je sve uraditi sam
3. lako je promeniti
4. ako imas ideje kako da se promeni opis skillova, reci
5. ok, videcu da odradim da pise opis pored itema/skilla, a ne u tooltipu

isto, primam predloge za balansiranje magija/misija/itema, nisam mogao sve sam da testiram... zato ste tu vi ^^

Pa normalno da je ovo konstruktivna kritika :)

doctor
24.5.2010, 14:25
Ume da bude pomalo konfuzna kupovina... Mislim, zašto su sve ikonice iste?
I uz to smatram i da bi trebalo da daš imena itemima :)
I kada će biti još misija? Ili se ovih 5 vrti do nekog levela?

Mislim da bi na strani za "fajt" trebao da stoji neki textbox sa info-om o tome ko je koga čime i kada :D

I naravno, očekujem(o?) neki lepši (prikladniji) skin :)

EclipsE
24.5.2010, 15:13
Ume da bude pomalo konfuzna kupovina... Mislim, zašto su sve ikonice iste?
I uz to smatram i da bi trebalo da daš imena itemima :)
I kada će biti još misija? Ili se ovih 5 vrti do nekog levela?

Mislim da bi na strani za "fajt" trebao da stoji neki textbox sa info-om o tome ko je koga čime i kada :D

I naravno, očekujem(o?) neki lepši (prikladniji) skin :)

Zato sto ima 300 itema, i nemam zivaca da im izmisljam imena i dodajem drugacije slike ^^
Uvek ima 5 misija, ali protivnici dobijaju bolje magije i imaju vishe statsa svakog levela. MG-RAY ce da odradi neki AI.

To za info cemo jos da vidimo, mada mislim da nece biti neki problem.

Sto se tice izgleda, sam sam dizajnirao i budite srecni :P (osim ako mi neko ne odradi nesto bolje ^^)

doctor
24.5.2010, 15:23
Pa ovaj stil je po meni tako ne-nindža :D

dark mesiah
24.5.2010, 17:32
Sto se tice, sposobnosti, mogao bi da dodas negde u cosak(ili ispod) ikone malu ikonicu koja ce da oznacava tip, npr. crveni noz za ofanzivne, plavi stit za defanzivne... itd.

EclipsE
24.5.2010, 17:42
Ok, a sta npr. sa magijama kao sto je:

Confuse
Illusion techniques

Deals 35 physical damage
Cooldown: 1 turns
Decreases both physical and spell damage taken by 15 for 1 turns
Mana cost: 15
Energy cost: 15

Requires level 2

Inace, uvideo sam da sam napravio gresku kod magija - nema poente nadogradjivati magije jer kostaju vise, a manji bonus daju, pa cu uskoro da promenim cost magija i broj poena koji se dobijaju po levelu, i resetovacu svima magije.

Isto, moracu da promenim nacin na koji se racuna dmg magija. Trenutno, dotovi dobijaju samo 0.3 increase/decrease od buffova/itema.
Plan je da AOE bonus bude smanjen od x1 do x0.5.

dark mesiah
24.5.2010, 18:04
Ok, a sta npr. sa magijama kao sto je:



Inace, uvideo sam da sam napravio gresku kod magija - nema poente nadogradjivati magije jer kostaju vise, a manji bonus daju, pa cu uskoro da promenim cost magija i broj poena koji se dobijaju po levelu, i resetovacu svima magije.

Isto, moracu da promenim nacin na koji se racuna dmg magija. Trenutno, dotovi dobijaju samo 0.3 increase/decrease od buffova/itema.
Plan je da AOE bonus bude smanjen od x1 do x0.5.

Uhh... pa stavis ikonu ofanzivno/defanzivna sposobnost(crven mac preko plavog stita ?)

Edit:
Kako borba protiv drugih igraca funkcionise ?

doctor
24.5.2010, 21:42
Nešto se čudno dešava sa sajtom, radi baš sporo... Možda i ti radiš nešto, al' reko' da ti kažem :)

EclipsE
24.5.2010, 21:45
Shared hosting, nekad bude malo sporiji pa ima delaya oko 2 sec...

doctor
24.5.2010, 22:00
Uh, ovde nije delay 2 sec, barem 30ak sekundi se učitava jedan request... Ako ne i više nekad...
EDIT: Sad radi fino... Koja je fora sa kliktanjem na ikonicu mača i štita pored imena igrača na listi igrača u klanu? 1v1 protiv igrača iz svog klana? Ili...?

EDIT2: Shvatio sam, al' kasno :D

dark mesiah
24.5.2010, 23:11
Uh, ovde nije delay 2 sec, barem 30ak sekundi se učitava jedan request... Ako ne i više nekad...
EDIT: Sad radi fino... Koja je fora sa kliktanjem na ikonicu mača i štita pored imena igrača na listi igrača u klanu? 1v1 protiv igrača iz svog klana? Ili...?

EDIT2: Shvatio sam, al' kasno :D

Ja sam hteo da probam sta radi, pa sam klikao na ikonu pored tvog imena, i kliko "Ready", ali se nista nije desavalo, a pored je pisalo "not ready"... sad sam pogledao, i pise da imam 1 loss, isto kao i ti... sta se desilo :confused:

I sada me stalno izbacuje u "Battle preparations"

EDIT: Ukapirao sam... ubili su me :(, i to dosta lako... svaki udarac po 70 dmg

EclipsE
24.5.2010, 23:21
Ako hoces da izadjes iz battle preparations, samo ides leave...

Inace, za borbu protiv drugih igraca, u klanu imate te ikonice sa stitom i dva maca preko njega. Kada selektujete neke igrace i idete na battle, formira se team. Inace ce se taj sistem promeniti, pravice se arena teamovi (nece zavisiti od klana).

Kada udjete u battle preparations, mora svako da klikne na ready da bi se trazio drugi team za borbu. Naravno, mozete izaci odatle bilo kad klikom na leave.

Stevvan
24.5.2010, 23:41
Evo probao sam i ja igru, deluje prilicno zanimljivo mada treba tu jos dosta stvari da se doda :) Mislim da ne bi trebali helti i energija da se napune kada zavrsis borbu, bolje bi bilo da ostanu takvi kakvi jesu, pa da se polako pune, i da se ubace neki napitci ili hrana za kupovinu ako zelis da se brze napune. Mogli bi zadaci da daju malo vise zlata :D

doctor
24.5.2010, 23:52
Moraš da poboljšaš način borbe među timovima... Za početak - nisam se snašao kako da dođem direktno do Battle Preparations već uvek čekam da me sam prebaci.

Dalje, mislim da bi trebalo da BP stranica sadrži, npr dve kolone u kojima će postojati "slotovi" za igrače. Kada svi koji treba uđu, i kliknu ready onda meč počinje. Nešto na tu foru :)

EclipsE
25.5.2010, 0:18
Evo probao sam i ja igru, deluje prilicno zanimljivo mada treba tu jos dosta stvari da se doda :) Mislim da ne bi trebali helti i energija da se napune kada zavrsis borbu, bolje bi bilo da ostanu takvi kakvi jesu, pa da se polako pune, i da se ubace neki napitci ili hrana za kupovinu ako zelis da se brze napune. Mogli bi zadaci da daju malo vise zlata :D

Prvobitna ideja je bila da ostanu healthi, mana i energija posle bitke, i da imas mogucnost da kupujes napitke itd., ali mislim da to nije dobro resenje. Trenutno je igranje mnogo lako, zato sto monsteri ne bacaju jake magije i nemaju mnogo healtha - kada budem malo izbalansirao, zavrsavaces misiju sa 20-30 healtha ^^

Moraš da poboljšaš način borbe među timovima... Za početak - nisam se snašao kako da dođem direktno do Battle Preparations već uvek čekam da me sam prebaci.

Dalje, mislim da bi trebalo da BP stranica sadrži, npr dve kolone u kojima će postojati "slotovi" za igrače. Kada svi koji treba uđu, i kliknu ready onda meč počinje. Nešto na tu foru

Kao sto rekoh, promenice se sistem prijavljivanja za bitke jer ce se uvesti arena teamovi, pa neces zavisiti od klana. Isto u planu je da se u sidebaru updateuju nove bitke tako da mogu ljudi da vide kada neko udje u bitku da mogu i oni da se prijave.

boshkodj
25.5.2010, 0:20
Dalje, mislim da bi trebalo da BP stranica sadrži, npr dve kolone u kojima će postojati "slotovi" za igrače. Kada svi koji treba uđu, i kliknu ready onda meč počinje. Nešto na tu foru :)
Kao gather. :D

dark mesiah
25.5.2010, 0:28
A da stavis da se borba izmedju klanova ugovara i naravno uz mogucnost ogranicenja slotova i level-a ? Jer stvarno nije fer kad ti "HatakeKakashi", level 3, zada 80 dmg po turnu :)

EclipsE
25.5.2010, 0:44
A da stavis da se borba izmedju klanova ugovara i naravno uz mogucnost ogranicenja slotova i level-a ? Jer stvarno nije fer kad ti "HatakeKakashi", level 3, zada 80 dmg po turnu :)

Uvek je 2v2, 3v3 ili 5v5. To sto se desilo par puta da bude 2v3 to je bug u queue sistemu na koji nisam obratio paznju :mad:

dark mesiah
27.5.2010, 10:45
Izgleda da se desio bug, jer sam jednom izvrsio misije bez cekanja(kad sam izvrsio poslednju misiju odbrojavanje je nestalo), ali nisam siguran da sam dobio experience.

EclipsE
27.5.2010, 15:25
Aha, evo sad sam provalio - kada dobijes level, mozes da radis misije opet... videcu da to sredim. Inace sada radim arena system:

http://i47.tinypic.com/2ntbk14.jpg

doctor
27.5.2010, 21:50
Eee ovo mi se đa :) Inače - we need more missions :D Ove su smorile pomalo, treba da ih uučiniš dinamičnijim, da se protivnici bitnije menjaju kako se prelazi s levela na level... :)

Stevvan
28.5.2010, 14:26
Kada sam resetovao skillove nigde nije pisalo da cu izgubiti deo poena vec samo 10 golda :(:(:( Molim te resetuj mi to lepo :o

dark mesiah
28.5.2010, 23:47
To sto si stavio osnivanje klana u Achievements, tj "Lead on", ce samo motivisati igrace da prave nove klanove, pa ces imati tonu klanova sa samo par igraca. Isto tako... ako budes eliminisao borbu "klan vs klan", kakav ce biti znacaj klanova ?

Dobra je igra, ali ima jos uvek puno mesta za poboljsanje, pa si mogao da stavis na neko vidno mesto "BETA" :)

EclipsE
29.5.2010, 0:10
Klanovi ce sluziti za PvE - bice borbe protiv bosseva.

doctor
15.6.2010, 11:28
Mhm, meni sajt ne radi već dva dana...:confused:

EclipsE
15.6.2010, 12:21
Releasovaću source uskoro ako neko hoće da nastavi razvoj igre...

doctor
16.6.2010, 23:32
Fino... Mada ja sigurno neću biti jedan od tih... Možda nekada... :D