PDA

Prikaži potpunu verziju : Light Wave


X800 GT
6.4.2006, 20:05
Ljudi el vredi da pocnem da ga ucim, ili mi preporucujete neki drugi program?
El neko koristi Light Wave?

Highlander
6.4.2006, 20:27
Jesi li ti pogrešio sobu, ili postoji još neki LightWave osim onog za 3D modeliranje i animaciju?

X800 GT
6.4.2006, 21:12
Jesi li ti pogrešio sobu, ili postoji još neki LightWave osim onog za 3D modeliranje i animaciju?

Pogrešio sobu:boodala:

nesonjacc
7.4.2006, 22:33
Kako god bilo- Lightwave 3d je stvar proslosti- citaj pregazilo ga vreme
Strasno je iza MAYE i MAXA - i nema ama bas nikakve svrhe pocinjati sa ucenjem - ekstra sto nove verzije nije bilo ko zna od kada
Zaboraviti na LIGHTWAVE i baciti instalaciju sto dalje--- :boxing:

ATI`
28.7.2006, 20:10
Kako god bilo- Lightwave 3d je stvar proslosti- citaj pregazilo ga vreme
Strasno je iza MAYE i MAXA - i nema ama bas nikakve svrhe pocinjati sa ucenjem - ekstra sto nove verzije nije bilo ko zna od kada
Zaboraviti na LIGHTWAVE i baciti instalaciju sto dalje--- :boxing:

Da li si ti svestan sta si napisao?! "Lightwave stvar proslosti" ?!

Evo ti sam najznacajnijih igara i filmova koji su radjeni uz pomoc Lightwave-a :kreza:

Igre:
- DOOM 3
- Quake 4
- Serious Sam 2
- The Chronicles of Riddick: Escape from Butcher Bay
- Full Spectrum Warrior
- Unreal Tournament 2003
- Diablo
- Fallout 2
- Deus Ex 2: Invisible War
- Ground Control II

Filmovi:
- Mission Impossible III
- Poseidon
- The DaVinci Code
- The Guardian
- X-Men 3: The Last Stand
- Harry Potter and the Prisoner of Azkaban
- Spider-Man 2
- Van Helsing
- Lara Croft Tomb Raider 2:
- The Last Samurai
- The League of Extraordinary Gentlemen
- Lord of the Rings: The Return of the King
- The Matrix Reloaded
- The Matrix Revolutions
- Pirates of the Caribbean: The Curse of the Black Pearl
- Black Hawk Down
- Blade 2
- Star Wars Epsiode II: Attack of the Clones
- A.I.: Artificial Intelligence
- Jurassic Park III...

Ovo je samo mali deo onoga sto je radio Lightwave. I zar je on stvar proslosti???:icon_scra A broj serija, video spotova, kratkih filmova.... je poveci :kreza:

A veci spisak mozes videti ovde http://www.newtek.com/lightwave/projects.php

Za tvoju informaciju Hollywood-om jos uvek vlada kombinacija Lightwave3d+SoftImage :D :D :D

RaideR
28.7.2006, 21:21
^^ Istina ziva :)

ATI`
28.7.2006, 21:46
Javi mi kad MAX bude radio radiosity rendering :kreza:

ATI`
28.7.2006, 21:48
...ekstra sto nove verzije nije bilo ko zna od kada...

Upravo je izasla verzija 9!! :D

A za razliku od 99% kompanija NEWTEK za svaku novu verziju svojih programa ima opravdanje a ne samo puko dodavanje brojeva!

bobi
28.7.2006, 22:04
Da li si ti svestan sta si napisao?! "Lightwave stvar proslosti" ?!

Ne lupaj, lightvawe jeste stvar proslosti.
Pazi, postojala su nekada (2000-2001) tri najmocnija programa za 3D grafiku.
U lighwave-u si mogao da radis dobre procedural, materijale za metal, u mayi si mogao da sasvim dobro odradis animaciju tkanine, dok si u max-u najbolje mogao da radis na game dev-u.
Sada je to stvar proslosti, i max i maya (koju je max-ov Autodesk kupio) obiluju najrazlicitijim alatkama, dok je lightwave ostao daleko iza.
Javi mi kad MAX bude radio radiosity rendering :kreza:
Javljam ti. :)
Radiocity postoji u max-u jos od verzije 6 ( plus mental ray render) i oba su integrisani u max-u.

Pozuruje me drug da pijemo, inace bih imao jos mnogo toga da napisem :)

ATI`
28.7.2006, 22:30
Ne lupaj, lightvawe jeste stvar proslosti.
Pazi, postojala su nekada (2000-2001) tri najmocnija programa za 3D grafiku.
U lighwave-u si mogao da radis dobre procedural, materijale za metal, u mayi si mogao da sasvim dobro odradis animaciju tkanine, dok si u max-u najbolje mogao da radis na game dev-u.
Sada je to stvar proslosti, i max i maya (koju je max-ov Autodesk kupio) obiluju najrazlicitijim alatkama, dok je lightwave ostao daleko iza.

Javljam ti. :)
Radiocity postoji u max-u jos od verzije 6 ( plus mental ray render) i oba su integrisani u max-u.

Pozuruje me drug da pijemo, inace bih imao jos mnogo toga da napisem :)

Radiosity u MAX-u nema veze sa pravim radiosity-jem, to je samo plugin Renderman integrisan u njega ali je on i pre bio nedovrsen.

MAX-ov limit su TV reklame, svidelo se to nekome ili ne!

P.S. Trebao bi javiti Dzordzu Lukasu da radi na programu koje je proslost. Mozda covek nije obavesten :D I ID Software-u da hitno Quake Wars prebace u MAX :D :D :D

P.S. 2 Upravo je ta proslost u verziji 9 presla i na MacOS :D

holodoc
28.7.2006, 22:47
Da ali niko da napomene da se LightWave3D uvek koristi za odrađivanje jednog manjeg dela posla u svim projektima a to je uglavnom deo vezan za modeling ili eventualno generisanje terena (malo jači generator reljefa). Ista stvar kao što je primena ZBrusha ili sličnih alata samo što se LW3D kao može da pohvali da je samostalan program na tu temu.

@ATI
A baš si našao sajt sa referentnom listom proizvoda za čiju izradu je korišćen LW3D:) Pa normalno je da će na tu listu proizvođač da stavi i projekat u kome se učešće Light Wave 3D-a svodi na korišćenje CD-a sa piratskom kopijom programa kao podmetača za kafu:dzavo:

Lično sam u LW3D-u radio još na Amigi kada je stajao rame uz rame sa legendama kao što su "Real3D" i "Imagine". Tada je mogao da se pohvali da spada u sam vrh ponude.

Danas, par interesantnih mogućnosti (koji čine možda 2% realnih novina) ne mogu da pokrpe gomilu nedostatke koje LW3D ima?

Pa čak ni inata radi:dzavo:

ATI`
28.7.2006, 23:04
Da ali niko da napomene da se LightWave3D uvek koristi za odrađivanje jednog manjeg dela posla u svim projektima a to je uglavnom deo vezan za modeling ili eventualno generisanje terena (malo jači generator reljefa). Ista stvar kao što je primena ZBrusha ili sličnih alata samo što se LW3D kao može da pohvali da je samostalan program na tu temu.

@ATI
A baš si našao sajt sa referentnom listom proizvoda za čiju izradu je korišćen LW3D:) Pa normalno je da će na tu listu proizvođač da stavi i projekat u kome se učešće Light Wave 3D-a svodi na korišćenje CD-a sa piratskom kopijom programa kao podmetača za kafu:dzavo:

Lično sam u LW3D-u radio još na Amigi kada je stajao rame uz rame sa legendama kao što su "Real3D" i "Imagine". Tada je mogao da se pohvali da spada u sam vrh ponude.

Danas, par interesantnih mogućnosti (koji čine možda 2% realnih novina) ne mogu da pokrpe gomilu nedostatke koje LW3D ima?

Pa čak ni inata radi:dzavo:

Takodje sam radio u LW3D-u jos na amigi :dzavo: Real3D i Imagine sam probao iz znatizelje, Kasnije sam silom prilika kratko vreme radio u 3D Studio-u za DOS ali sam od verzije LW3D 5.5 opet se vratio na sto se mene tice najbolji 3D program.
Isto niko nije napomenuo sta se dobije kad se LW3D kombinuje sa Video Tosterom! :kreza: :kreza: :kreza: Gde je onda konkurencija :D

ATI`
28.7.2006, 23:18
...Da ali niko da napomene da se LightWave3D uvek koristi za odrađivanje jednog manjeg dela posla u svim projektima...

Vrhunski modelari na Zapadu uglavnom koriste Lightwave-ov modelar. U svim onim projektima se modeluje i motira scena u Lightwave-u a renderuje u SoftImage-u!

holodoc
28.7.2006, 23:22
Da ATI' ali vreme Video Toastera, Skale i ostalih džidža-bidža je prošlo:)

Vreme neumitno gazi pa je isti slučaj i sa ovim draguljima sa Amige.

Inače jedna televizija u Čačku (neću naravno da pominjem ime) je do skoro (pre par godina) koristila Amigu za montažu (Skala na celih 14 disketa i Video Toaster).

Što se tiče programa za 3D naravno kao i u svim ostalim sferama vlada izreka "O ukusima ne treba raspravljati!";)

Znači rasprava tipa:

Adobe Illustrator ili Corel Draw
Light Wave ili Maya ili 3DSMax ili SoftImage
Microsoft Word ili Open Office

nema smisla jer svakome nešto "leži" pa zato to i koristi!

E sad, bez obzira na to što neko zavoli neki program i ostane dugi niz godina uz njega ukoliko podrška (koja nešto vredi) izostane makar i na par meseci to nij više to.

Da ne bude da samo ti koristiš stare fosilne:) programe evo ti još jedan primer. Ja lično još uvek koristim Amigin "Photogenics" zato što do dana današnjeg nisam naišao na neki dobar plugin koji može da zameni "Photogenics-ov" Plasma efekat. Nije mi jasno da se neko ne seti da napravi makar sličan plugin (možda grešim dušu pa ovako nešto postoji ali ja nisam uspeo da naletim na to) u kome je moguće podešavati parametre za rendanje višekolorne plazme. Znači rendanje plazme u 16 miliona boja je fantastično!

:ciao:

ATI`
28.7.2006, 23:31
Da ATI' ali vreme Video Toastera, Skale i ostalih džidža-bidža je prošlo:)

Vreme neumitno gazi pa je isti slučaj i sa ovim draguljima sa Amige.

Inače jedna televizija u Čačku (neću naravno da pominjem ime) je do skoro (pre par godina) koristila Amigu za montažu (Skala na celih 14 disketa i Video Toaster).

Što se tiče programa za 3D naravno kao i u svim ostalim sferama vlada izreka "O ukusima ne treba raspravljati!";)

Znači rasprava tipa:

Adobe Illustrator ili Corel Draw
Light Wave ili Maya ili 3DSMax ili SoftImage
Microsoft Word ili Open Office

nema smisla jer svakome nešto "leži" pa zato to i koristi!

E sad, bez obzira na to što neko zavoli neki program i ostane dugi niz godina uz njega ukoliko podrška (koja nešto vredi) izostane makar i na par meseci to nij više to....

Ne razumem tu izjavu "proslo". Pa to koriste skoro sve TV stanice u Americi !

Naravno da ce TV iz Cacka da uzme nesto sto je lako dostupno na nasem trzistu, problematicni Pinnacle ili ako ima srece neki Matrox :D ali to ne znaci da je LW i VT proslost !!! Mi ionako nismo deo sveta :D

P.S. Ovo za Pinnacle znam po pricama koji koriste njihove proizvode a cak sam i ja radio na jednoj TV sa miroVideo karticom, to je bio horor :(

holodoc
29.7.2006, 0:25
Pa krenulo se malo ka antikvitetima pa sam pretpostavio da pričaš o starom Video Toaster-u.

Naravno da nije moguće porediti stari i novi jer im se koncepcije rada skoro pa potpuno razlikuju. Zato mi je stari nekako draži ako me razumeš;)

ATI`
29.7.2006, 0:43
Pa krenulo se malo ka antikvitetima pa sam pretpostavio da pričaš o starom Video Toaster-u.

Naravno da nije moguće porediti stari i novi jer im se koncepcije rada skoro pa potpuno razlikuju. Zato mi je stari nekako draži ako me razumeš;)

Cini mi se da kad pomenem LW3D pomislis da pricam o antikvitetima ?!

Nemoj uzimati nasu zemlju kao relevantnu za odredjivanje % korisnika nekog 3D programa. LW3D je 3D program koji se najvise koristi u "ozbiljnim poslovima"!

Sto se tice "programa fosila" steta je sto su samo LW3D i DirectoryOpus prezivela krah Amige :(

holodoc
29.7.2006, 2:02
Ma DOpus je već prerastao u pravog mutanta toliko da ne možeš više da se snađeš u njemu. Ja i dan danas koristim famoznu "četvorku" iako imam negd einstalaciju Magellan-a:)

A što se tiče fosilnih programa verovao ili ne i dan danas neka firma radi Photogenics ali ako se dobro sećam u nekoh HDR verziji ili kako ga zovu.

Veruješ li da nisam uspeo da "beknem" u njemu koliko nema veze sa originalom :confused:

Joj setih se famoznog Deluxe Painta sad:love:

ATI`
29.7.2006, 2:14
Ma DOpus je već prerastao u pravog mutanta toliko da ne možeš više da se snađeš u njemu. Ja i dan danas koristim famoznu "četvorku" iako imam negd einstalaciju Magellan-a:)

A što se tiče fosilnih programa verovao ili ne i dan danas neka firma radi Photogenics ali ako se dobro sećam u nekoh HDR verziji ili kako ga zovu.

Veruješ li da nisam uspeo da "beknem" u njemu koliko nema veze sa originalom :confused:

Joj setih se famoznog Deluxe Painta sad:love:

Mozda DOpus jeste mutant ali ja bi bez njega napustio comp :D

Svaki program mogu zameniti drugim ali DOpus nikad !

Photogenics HDR sam probao ali to nema veze sa originalom i radi neki sasvim drugio posao, doduse korisnici kazu da je dobar. Doduse i 700$ je dobro :D

bobi
29.7.2006, 13:44
Kako sad pa ispade da je max-ov radiocity ili mental ray losiji od lightvawe-ovog radiocuty-ja?
Sta to ima Lighvawe-ov GI, sto max nema?
Drugo, u filmskoj industriji se koriste najrazlicitiji programi, zavisno od potrebe.
Ono sto sam milion puta vec pominjao jeste, da 3D program ne cini dobru sliku, vec je cini dobar znalac.

Sad me podsetiste na real3D i deluxe paint, koji sam bas pre neki dan upalio i podsecao se crtkanja.
Lighvawe nisam probao na Amigi, vec na PC-u (jel se jos skace u poseban prozor za modelovanje? :) ).

ATI`
29.7.2006, 15:35
Kako sad pa ispade da je max-ov radiocity ili mental ray losiji od lightvawe-ovog radiocuty-ja?
Sta to ima Lighvawe-ov GI, sto max nema?
Drugo, u filmskoj industriji se koriste najrazlicitiji programi, zavisno od potrebe.
Ono sto sam milion puta vec pominjao jeste, da 3D program ne cini dobru sliku, vec je cini dobar znalac.

Sad me podsetiste na real3D i deluxe paint, koji sam bas pre neki dan upalio i podsecao se crtkanja.
Lighvawe nisam probao na Amigi, vec na PC-u (jel se jos skace u poseban prozor za modelovanje? :) ).

U filmskoj industiji se uglavnom koriste LW3D i SoftImage!

Real3D ima i u verziji za Windows. Zove se RealSoft 3D v4.0 :D

Da, u Lightwave-u su modelar i layout posebni prozori sto je jedna od stvari koja mi posebno odgovara u njemu!

To da dobru sliku ili animaciju ne cini program vec onaj sto radi u njemu je apsolutno tacno.

Ali je zanimljiva i cinjenica da je 3D Max daleko prodavaniji na istoku nego na zapadu ?! iako je skuplji od Lightwave-a.

Psychon@ut
29.7.2006, 21:51
Ali je zanimljiva i cinjenica da je 3D Max daleko prodavaniji na istoku nego na zapadu ?! iako je skuplji od Lightwave-a.
Pa da, dobro je poznata činjenica je da su ljudi s istoka ili bogatiji ili znaju skrivene/komplikovane puteve
pronalaženja software-a.:dedica:

ATI`
31.7.2006, 12:45
Ajde da se ne prepucavamo koji je bolji nego neka svako pokusa da nadje nesto sto njegov omiljeni program ima a drugi program nema! :D

bobi
31.7.2006, 12:55
Ajde da se ne prepucavamo koji je bolji nego neka svako pokusa da nadje nesto sto njegov omiljeni program ima a drugi program nema! :D
Evo ja cu da pocnem :)

Edit/poly tehnika modelovanja sa svim opcijama koje u njoj stoje (cut, hinge, extrude, bevel, inset...)
Odlicna je (najbolja od svih programa) za game dev.

edit: 3D max naravno :)

nesonjacc
31.7.2006, 14:40
Lightwave i softimage su BILI u upotrebi u filmskoj industriiji.
Dok ih konkurencija olicena pre svegau MAJI a zatim i MAXU nije pregazila
A lightwave polako pada u zaboraaaaav( ili je vec odavno pao)

Ako je nesto u upotrebi u filmskoj indutriji to je MAYAAAAAA

Uostalom jos pre nekoliko godina Max je preskocio Lightwave( sa malom nadom da ce ovaj ikada da ga stigne - a narocito sad odkako je i MAYA Autgdeskov proizvod)

Aj fanovi Lightwavea malko UPDEJTUJTE svoje podatke ( npr za negde par godina) :rofl:

ATI`
31.7.2006, 15:39
Lightwave i softimage su BILI u upotrebi u filmskoj industriiji.
Dok ih konkurencija olicena pre svegau MAJI a zatim i MAXU nije pregazila
A lightwave polako pada u zaboraaaaav( ili je vec odavno pao)

Ako je nesto u upotrebi u filmskoj indutriji to je MAYAAAAAA

Uostalom jos pre nekoliko godina Max je preskocio Lightwave( sa malom nadom da ce ovaj ikada da ga stigne - a narocito sad odkako je i MAYA Autodeskov proizvod)

Aj fanovi Lightwavea malko UPDEJTUJTE svoje podatke ( npr za negde par godina) :rofl:

"BILI" ?!

Raspitaj se malo sta koriste u kompanijama koje rade efekte za holivudske filmove!

Autodesk je kupio Maya-u vodeci se logikom ako ne mozes da ih pobedis ti ih kupi :D :D

Da Lightwave pada u zaborav zar bi od verzije 9 koja je upravo izasla imalo smisla portovati je i na MacOS :D

ATI`
31.7.2006, 16:55
E da, upravo mi je lik iz Croteam-a rekao u cemu su radili SeriousSam 1 i 2 :D :D :D :D :D

Sta mislite u cemu?

bobi
31.7.2006, 17:03
E da, upravo mi je lik iz Croteam-a rekao u cemu su radili SeriousSam 1 i 2 :D :D :D :D :D

Sta mislite u cemu?
Ne znam.
u C++? :)

ATI`
31.7.2006, 17:12
Ne znam.
u C++? :)

Mislim da tema govori o grafici ;)

nesonjacc
31.7.2006, 17:17
BILI?????

Pa naravno da je BILI

Ako si ti pronasao Vremensku masinu pa se vratio unazad par godina mozda jos uvek jesu.

Vidi se da nisi u toku kad je u pitanju filmska industrija, a bogame ni kad su igre u pitanju

A to sto su asseti za jedan Serious sam i da dodam Ground control II radjeni u lightwaevu ne znaci da treba zanemariti recimo 99% game developera koji rade bas u MAXU
bas taj neki Max je no 1 u Gaming industriji

Dakle da ponovim - Aj malko Google pa provera statusa LIGHTWAVE-a
Jer se vec neko vreme bori da sustigne konkurenciju koja je nekada davno bila iza njega( i to bas davno). i nesto mu ne ide

A i jos jedan fakat
-Lightwave 3d 9 = 356$
-3ds max 8 = 3495$
-maya7 unlimited= 6999$

I posle ovoga -STA RECI???

Stevvan
31.7.2006, 17:26
Blender 2.42-besplatan.
Eto sta treba reci:alealeee:

ATI`
31.7.2006, 17:29
BILI?????

Pa naravno da je BILI

Ako si ti pronasao Vremensku masinu pa se vratio unazad par godina mozda jos uvek jesu.

Vidi se da nisi u toku kad je u pitanju filmska industrija, a bogame ni kad su igre u pitanju

A to sto su asseti za jedan Serious sam i da dodam Ground control II radjeni u lightwaevu ne znaci da treba zanemariti recimo 99% game developera koji rade bas u MAXU
bas taj neki Max je no 1 u Gaming industriji

Dakle da ponovim - Aj malko Google pa provera statusa LIGHTWAVE-a
Jer se vec neko vreme bori da sustigne konkurenciju koja je nekada davno bila iza njega( i to bas davno). i nesto mu ne ide

A i jos jedan fakat
-Lightwave 3d 9 = 356$
-3ds max 8 = 3495$
-maya7 unlimited= 6999$

I posle ovoga -STA RECI???

Pa i Linux je free pa je bolji od Windows-a (navodno) :D

I nije 356$ nego 495$, zar mislis da je sve u ceni?

Ja poznajem tri osobe u Srbiji koji se bave 3D animacijom i sva trojica rade u LightWave-u!

Ako se oni koji zaradju leeeepeeee parice na njemu nasmeju kad pomenem Max onda valjda to nesto znaci!

bobi
31.7.2006, 17:31
Blender 2.42-besplatan.
Eto sta treba reci:alealeee:
Hahaha... care :)


Ja poznajem tri osobe u Srbiji koji se bave 3D animacijom i sva trojica rade u LightWave-u!
Ako se oni koji zaradju leeeepeeee parice na njemu nasmeju kad pomenem Max onda valjda to nesto znaci!
To nista ne znaci.

ATI`
31.7.2006, 17:32
Hahaha... care :)


To nista ne znaci.

Te reklame gledas na svim velikim TV stanicama kod nas :D

A to je polje gde je 3D Studio nekad bio 100% prisutan :D :D :D

3dM@niak
31.7.2006, 17:58
Warcraft III je radjen u maxu
in-game modeli i prerenderovane animacije
WoW intro je radjen u maxu
Starcraft je radjen u maxu
A sve su hitovi bili kada su izasli.

ATI`
31.7.2006, 18:09
Warcraft III je radjen u maxu
in-game modeli i prerenderovane animacije
WoW intro je radjen u maxu
Starcraft je radjen u maxu
A sve su hitovi bili kada su izasli.

Jesu, ali ti modeli su ipak jednostavni mora se priznati. DOOM 3 je radjen u Lightwave a sumnjam da ima veceg hita :D

nesonjacc
31.7.2006, 18:16
I da prosirim spisak

Dakle u Maxu su radjeni i:

Act of War: Direct Action
Act of War: High Treason
Battlefield 1942
Black & White
C&C Renegade
Darwinia
Diablo II
Doom 3
Empire Earth
Ghost Recon
GTA III
Half-Life
Halo: Combat Evolved
Halo 2
King Kong
Mafia
Lord of the Rings(bfme 1 , bfme 2, Rotk, tt, Fotr....)
Max Payne
Medal of Honor
Need for Speed
Quake 4
Red Faction
Splinter Cell
The Elder Scrolls IV: Oblivion
Tony Hawk's Pro Skater
Warhammer 40,000: Dawn of War
Warcraft 3
World of Warcraft
X³: Reunion
X²: The Threat

Hocete jos?????

Da cena ne mora da znaci nista -Ali u ovom sluchaju Znaci :rofl:

nesonjacc
31.7.2006, 18:17
A evo ih i Filmovi


Black Hawk Down
Blade: Trinity
Cats & Dogs
Die Another Day
Dr. Dolittle 2
Driven
Final Destination 2
Harry Potter and the Prisoner of Azkaban
Harry Potter and the Goblet of Fire
Hellboy
I, Robot
Jurassic Park
K-19: The Widowmaker
Lara Croft: Tomb Raider
Lost in Space
Mighty Joe Young
Minority Report
Mission: Impossible II
Panic Room
Paycheck
Planet of the Apes
Reign of Fire
Scooby-Doo 2: Monsters Unleashed
Sin City
Sky Captain and the World of Tomorrow
South Park: Bigger, Longer & Uncut
Spiderman 3
Star Wars: Episode III Revenge of the Sith
Swordfish
The Cathedral
The Core
The Day After Tomorrow
The Green Mile
The Incredibles
The Italian Job
The Last Samurai
The Majestic
The Matrix Reloaded
The Mummy
The Thirteenth Floor
The Truman Show
(T)Raumschiff Surprise – Periode 1
X-Men
X-Men 2
X-Men 3

A ima toga i josh

ATI`
31.7.2006, 18:21
xaxa ko te to slagao?

Iz skoro svih igara mozes da nadjes na Internetu modele, i naravno da su .lwo format :D

nesonjacc
31.7.2006, 18:39
E kad je neko tvrdoglav -Zemlja je RAVNA pa Ravna

Xexe- Pre ce biti da je neko tebe slagao.

modeli iz igara nisu LWO - vec su u formatima koje igre(engine) citaju

A to sto se modela na netu tice zaboravio si da kazes da su u
OBJ, MAX/3ds i LWO

A to je jer su konvertovani u iste jer su najkorisceniji.:rofl:


- Navedi mi Igre i filmove koje su radjene u lightwaveu.
Nemoj da si tvrdogldav nego samo malo potrazi po netu. Al stvarno.:aplauz:

ATI`
31.7.2006, 18:43
... - Navedi mi Igre i filmove koje su radjene u lightwaveu...

FILMOVI:

Ant Bully
Garfield 2
Mission Impossible III
Poseidon
She's the Man
The DaVinci Code
The Guardian
X-Men 3: The Last Stand
A Sound of Thunder
Are We There Yet?
Bad News Bears
Charlie and the Chocolate Factory
Elektra
Elizabethtown
Fantastic Four
Into the Blue
Kung Fu Hustle
Mr. and Mrs. Smith
Serenity
Sin City
The Adventures of
Shark Boy & Lava Girl in 3D
Sky High
The Woods
The Aviator
Blade Trinity
The Day after Tomorrow
Exorcist: The Beginning
Flight of the Phoenix
Garfield
Ghost in the Shell 2: Innocence
Harry Potter
and the Prisoner of Azkaban
Hellboy
Immortelle (ad vitam)
Innocence
I, Robot
The Manchurian Candidate
The Passion of the Christ
The Perfect Score
Sky Captain and the World of Tomorrow
Something Borrowed
Spider-Man 2
The Terminal
Thunderbirds
Torque
Van Helsing
Agent Cody Banks
Daredevil
Duplex
Final Destination 2
Finding Nemo
Freddy vs Jason
Gothika
Holes
The Hot Chick
The Italian Job
L'apetta giulia e la signora vita
Lara Croft Tomb Raider 2:
Cradle of Life
The Last Samurai
The League of Extraordinary Gentlemen
Legally Blonde 2:
Red, White, and Blonde
Lord of the Rings:
The Return of the King
Looney Tunes: Back in Action
The Matrix Reloaded
The Matrix Revolutions
Pirates of the Caribbean:
The Curse of the Black Pearl
S.W.A.T.
Torque
The Triplets of Bellville
X2: X-Men United
Adaptation
The Adventures of Pluto Nash
Auto Focus
Black Hawk Down
Blade 2
Brotherhood of the Wolf
Collateral Damage
Death To Smoochy
Die Another Day
FoodFight!
Half Past Dead

ATI`
31.7.2006, 18:44
JOS FILMOVA:

Halloween: Resurrection
Hart's War
Impostor
Jane Goodall's
Wild Chimpanzees (Imax)
K19 The Widow Maker
Kung Pow! Enter the Fist
Master of Disguise
No Good Deed
Panic Room
The Pianist
Race To Space
Rollerball
Scooby Doo
Spider Man
Star Trek: Nemesis
Star Wars Epsiode II:
Attack of the Clones
The Time Machine
Undercover Brother
We Were Soldiers
xXx
A.I.: Artificial Intelligence
Avalon
Behind Enemy Lines
Black Knight
Bones
Corky Romano
Delivering Milo
Driven
Enigma
Final Fantasy
Going Back
Jason X
Jimmy Neutron, Boy Genius
(2002 Oscar Nominee)
Jurassic Park III
Kate and Leopold
Lara Croft Tomb Raider
Max Keeble's Big Move
Megiddo: The Omega Code 2
Monsters, Inc.
Scary Movie 2
Shipping News
Spy Kids
The One
The Others
3000 Miles to Graceland
Battlefield Earth
The Cell
Charlie's Angels
Dracula 2000
Dungeons and Dragons
Final Destination
Gladiator
How the Grinch Stole Christmas
Little Nicky
Mission to Mars
O Brother, Where Art Thou?
Pitch Black
Red Planet
Rules of Engagement
Scary Movie
The Sixth Day
Supernova
X-Men
The Astronaut's Wife
Bats
Deep Blue Sea
Deep End of the Ocean
Dogma
From Dusk Till Dawn 2
My Favorite Martian
The Thomas Crown Affair
Toy Story 2
The World Is Not Enough
Armageddon
The Avengers
The Big Hit
Blade
Blues Brothers 2000
Chairman of the Board
Deep Impact
Lost in Space
Octopus
Phantoms
Shakespeare in Love
The Siege
Tale of the Mummy
Anastasia
Conspiracy Theory
Contact
Devil's Advocate
The Fifth Element
Flubber
Free Willy 3: The Rescue
The Jackal
Men in Black
Mortal Kombat II: Annihilation
Red Corner
Spawn
Sprung
Star Kid (aka The Warrior of Waverly Street)
Titanic (Visual Effects Oscar Winner)
Wishmaster
Courage Under Fire
Galaxis
Goldeneye
Lord of Illusions
Nixon
Waterworld
Freejack
Jurassic Park
Star Trek VI:
The Undiscovered Country

ATI`
31.7.2006, 18:45
IGRE:

Dark Sector
Driver: Parallel Lines
KrabbitWorld Labyrinth
Black
Burnout: Legends (PSP)
Burnout: Revenge
Heroes of Might & Magic 6
Ridge Racer (PSP)
Ridge Racer 6 (Xbox 360)
Serious Sam 2 (PC)
Shadow of the Colossus (PS2)
Quake IV
Ace Combat 5
Baldur's Gate: Dark Alliance II
Burnout 3
The Chronicles of Riddick:
Escape from Butcher Bay
Cold War
Deus Ex 2: Invisible War
Doom III
Ground Control II
Powerdrome
ProPlanet Sanitaryware Browser
Targetware:
Unlimited Expansion Flight Sims
WarDevil
Battlestar Gallactica (cut scenes)
Broken Sword:
The Sleeping Dragon
Brute Force
Deus Ex 2: Invisible War
Firestorm
Port Royale
Removal Man
Serious Sam - XBox
Unreal Tournament 2003
Age of Mythology
Anno 1503
Blood Omen 2
Carnivore 3
Dead to Rights
Serious Sam: Second Encounter
Unreal Championship
007 Racing
Anachronox
Barbie Pet Rescue
Civilization III
Halo
I-War 2: The Edge of Chaos
Mechwarrior 4: Black Knight
Resident Evil: Code Veronica X
Serene Screen
Aquarium Screen Saver
Serious Sam
(2001 Game of the Year,
April 2001 PC Gamer Game of the Month)
Three Sons
(modeling / character movement)
2000:
1602 A.D.
Baldur's Gate II
Daikatana
Deus Ex (2000 Game of the Year)
Disney's Mickey Saves the Day
Escape from Monkey Island
Everquest: The Ruins of Kunark
Icewind Dale
Kiss Psycho Circus
Ms. Pac-Man Maze Madness
NFL Blitz 2000
Quake III Team Arena
Rollercoaster Tycoon:
Loopy Landscapes
StarTrek Elite Force
Star Trek: Klingon Academy
Virtual Pool 3
V-Rally 2
Abomination:The Nemesi Project
Asheron's Call
Braveheart
EverQuest
Homeworld (1999 Game of the Year)
Nomad Soul
Official F1 Racing
Omikron: The Nomad Soul
Planescape: Torment
Resident Evil: Code Veronica
Rollercoaster Tycoon
Rollercoaster Tycoon:
Corkscrew Follies
Sid Meier's Antietam
Ultima IX: Ascension
Unreal Tournament
Urban Chaos
Adidas Power Soccer 98
Baldur's Gate
Command & Conquer: Red Alert
Diablo
Duke Nukem'
Fallout
Fallout 2
Red Beard's Pirates Quest
Star Trek: Starfleet Academy
Ultima Online
Virtual Pool
Virtual Pool 2
X-Men: The Ravages of Apocalypse

nesonjacc
31.7.2006, 19:07
Bolje da si lepo stavio ovo
http://www.newtek.com/products/lightwave/projects/index.html

Tu se vidi da kako idemo ka 2006 dolazimo do cinjenice da je lightwave poklekao pred konkurencijom

Sto se filmova tice ima poklapanja - jer se razliciti elementi obezbedjuju razlicitim softwerom -
Npr u blade trinity je raspadanje vampira radjeno u Maxu upotrebom plugina --Thinking particles

A i u nekim filmovima je toliko malo digitalnih intervencija da nema ni svrhe pominjati ih.

ATI`
31.7.2006, 20:19
Bolje da si lepo stavio ovo
http://www.newtek.com/products/lightwave/projects/index.html

Tu se vidi da kako idemo ka 2006 dolazimo do cinjenice da je lightwave poklekao pred konkurencijom

Sto se filmova tice ima poklapanja - jer se razliciti elementi obezbedjuju razlicitim softwerom -
Npr u blade trinity je raspadanje vampira radjeno u Maxu upotrebom plugina --Thinking particles

A i u nekim filmovima je toliko malo digitalnih intervencija da nema ni svrhe pominjati ih.

I work in the Film industry and have for some time now used LightWave, Maya and Softimage, and to be fare they all have there good points and bad, Lightwave is used ALOT in the industry both for polygon and character 3D, and is HIGHLY regarded because it has one of the BEST rendering engines on the planet, Maya is regarded and one of the easiest to learn, and has the best modeller available, especially studio tools, but it has the worst renderer on the market, nearly as bad as Discreets 3D Studio. Softimage|3D (not XSI) is get perfect, it is fast, and renders great, but is a pig to learn, and not cheap, XSI is also good but nowhere near as fast to work with as 3D. overall I would recommend LightWave, because of cost, and overall rendering quality, Maya if you have the dosh, but you will need to get a third party renderer, and Mental ray is not the option, too new and not properly intergrated, Renderman is great, but again at a cost.
Hope this helps.....

ATI`
31.7.2006, 20:38
Max ce krajem godine imati u 64-bitnoj verziji :D

bobi
31.7.2006, 20:51
Maya is regarded and one of the easiest to learn, and has the best modeller available, especially studio tools, but it has the worst renderer on the market, nearly as bad as Discreets 3D Studio. Softimage|3D (not XSI) is get perfect, it is fast, and renders great, but is a pig to learn, and not cheap, XSI is also good but nowhere near as fast to work with as 3D. overall I would recommend LightWave, because of cost, and overall rendering quality, Maya if you have the dosh, but you will need to get a third party renderer, and Mental ray is not the option, too new and not properly intergrated, Renderman is great, but again at a cost.
Hope this helps.....
hahahaha :)
Sad si stvarno preterao.
Cekaj... cijem sudu ti verujes (svojem, ili nekom tamo)? Ja da imam vremena i volje, mogu da ti nadjem milion takvih intervjua koje se odnose na milion varijanti razlicitih 3D programa.

A jos mi nisi odgovorio na prvo pitanje.
U cemu se radiocity razlikuje u lighwave-u u odnosu na max-ov radiocity ili light tracer?

Sad citam, ovaj tvoj lik (koji god da je) kaze da mental ray ne treba koristiti, zato sto je jos uvek u fazi istrazivanja, ili sta ti ja znam...
Evo sad vidim...
Not properly integrated.
Mental ray u mayi "not properly integrated"?
Sta reci sad?
Znam 1000 mayasa koji bi te lincovali zbog ovoga.

Pazi sad.
On kaze da maya ima najbolji nacin modelovanja, sto uopste nije tacno, ili u najbolju ruku parcencetom, delimicno polutacno. Evo zasto.
Maya ima dobar nurbs modeling (a opet neki treci programi poput rhino-a imaju bolji), a poly modeling kakav ima max moze samo da sanja (a i mnogi drugi 3D programi).
Sad, nadam se da znas razliku izmedju nurbs i poly modelovanja.
Izvini ako lightwave nema nurbs modelovanje :)

Lik se dalje usudjuje da uporedi sjajan XSI sa Lightwave-om. I da XSI-u nadje mane u poredjenju sa ovim.
Greh.
XSI je jedan od najizuzetnijih programa u 3D CG industriji.

Hoces da uradimo jedan test?
Ajde da ja i ti (kada smognemo vremena) uzmemo prostu prostoriju i da nakon sto je osvetlimo koristeci standardni nacin osvetljavanja ( nema GI rendera ) izracunamo vreme koje je potrebno za vizuelizaciju iste.
Evo ja cu da je izmodelujem prostoriju u max-u i eksportovacu ti u formatu u kojem zelis.
Postavicu jedan box u sceni odakle bi svetlost trebala da bije kroz prozor.

Uzmi mayu, uzmi lightwave, uzmi XSI, uzmi sta hoces, a ja cu da uzmem max...
I na kraju preracunacemo render vreme i kvalitet ( i ustupiti projekte onima koji zele da provere).
Ljudi na ovome forumu mogu onda da prosude, ciji je realisticniji render...
A onaj ko izgubi... pazi... onaj ko izgubi... kupuje gajbu piva :)

Jel' moze? :)

ATI`
31.7.2006, 21:01
hahahaha :)....A onaj ko izgubi... pazi... onaj ko izgubi... kupuje gajbu piva :)

Jel' moze? :)

Pusti render, ajde odmah da uzmemo tu gajbu :kreza:

nije ravnopravno sto se tice brzine rendera, LW3D je 64bit :P

3dM@niak
31.7.2006, 21:02
ovaj tekst ne znam odakle ti, ali recimo sledece: ja znam da radim fino u maxu, ali samo citao dosta i o maji... skoro sve ovde sto je receno o maxu i maji je netacno. Mental ray je integrisan u max skoro kao scanline, a isto mislim da je dobro integrisan u Mayu.
Drugo, maja je teza od maxa za ucenje, a max ima bolji default renderer. Max je mnogo bolji za modelovanje (poly) od Maye, dok Maya ima jakeee nurbse i dobar char modeling i animaciju...
cek, ajd da malo usporimo... jel ti radis u lightwave-u?
daj neki svoj radi u lightwave-u, pa da vidimo sta moze da se uradi.
Da ne pricamo na prazno ovako.
A maya je glavna u filmskoj industriji, to se zna.

Highlander
31.7.2006, 21:03
A onaj ko izgubi... pazi... onaj ko izgubi... kupuje gajbu piva :)

Jel' moze? :)
Ma šta gajbu piva! Za svakog ko koristi max po jednu! :D

Posmatram vas već duže vreme kako se raspravljate, i nažalost ne mogu da upadnem u svadju jer nikad nisam koristio LightWave (a i nemam nameru) pa ne mogu da ga poredjujem sa Maksom (koji koristim!). Verujem da je to slučaj i sa izvesnim korisnicima koji su oduševljeni spiskom filmova i igara koji su radjeni u LW a nemaju blage veze sa ovim drugim.:dedica:

ATI`
31.7.2006, 21:08
Ma šta gajbu piva! Za svakog ko koristi max po jednu! :D

Posmatram vas već duže vreme kako se raspravljate, i nažalost ne mogu da upadnem u svadju jer nikad nisam koristio LightWave (a i nemam nameru) pa ne mogu da ga poredjujem sa Maksom (koji koristim!). Verujem da je to slučaj i sa izvesnim korisnicima koji su oduševljeni spiskom filmova i igara koji su radjeni u LW a nemaju blage veze sa ovim drugim.:dedica:


Imam blage veze sa drugim, vec sam napisao da sam jedno vreme radio u 3D Studio-u za DOS :( ali sam i kasnije povremeno pratio razvoj MAX-a. Medjutim na LW3D-u sam zaradjivao parice, i kad sam prestao to da radim pratio sam redovno njegov razvoj, i sto se bar mene tice ne vidim ni jedan razlog zbogo kojeg bih, ako bih to ponovo radio presao na nesto drugo!

Highlander
31.7.2006, 21:17
Imam blage veze sa drugim, vec sam napisao da sam jedno vreme radio u 3D Studio-u za DOS :( ali sam i kasnije povremeno pratio razvoj MAX-a. Medjutim na LW3D-u sam zaradjivao parice, i kad sam prestao to da radim pratio sam redovno njegov razvoj, i sto se bar mene tice ne vidim ni jedan razlog zbogo kojeg bih, ako bih to ponovo radio presao na nesto drugo!
Ali pazi: DOS!:a_whistli
Pitanje: Jesi li radio na nekom filmu i zaradjivao parice ili si radio reklame?

bobi
31.7.2006, 21:21
Imam blage veze sa drugim, vec sam napisao da sam jedno vreme radio u 3D Studio-u za DOS :( ali sam i kasnije povremeno pratio razvoj MAX-a. Medjutim na LW3D-u sam zaradjivao parice, i kad sam prestao to da radim pratio sam redovno njegov razvoj, i sto se bar mene tice ne vidim ni jedan razlog zbogo kojeg bih, ako bih to ponovo radio presao na nesto drugo!
Pa evo ti jedan razlog za pocetak.
Organsko modelovanje.

Ali jos mi nisi odgovorio na pitanja.

nesonjacc
31.7.2006, 21:34
Cek cek
On rece - Dos.:rofl:
A onda je radio u lightwaveu i prestao da radi---iz ovoga se moze zakljuciti Poodavno:dedica:

3ds za dos je bio modularan kao i Lightwave
Dok je 3ds MAX nesto sasvim drugo

A onda si POVREMENO pratio razvoj i jednog i drugog
Bogami ala si ispratio svaka ti cast( mislim za povremeno)

Ovo stvarno namece pitanje - STA SI TI TO RADIO U LIGHTWAVEU i zaradjivao parice????

Inace u onom spisku naveden je i LORD OF THE RINGS -THE RETURN OF THE KING. E bas me zanima sta je radjeno u LW za ovo.
Jer i Cavke na grani znaju da WETA digital( koja je radila 100% digital worka za Lotr) radi iskljucivo u MAYI i Massivu( massive prime - 17000$)

P.S - Sto se renderovanja u Mayi tice -Samo cu da kazem RENDERMAN

ATI`
31.7.2006, 22:45
...Ovo stvarno namece pitanje - STA SI TI TO RADIO U LIGHTWAVEU i zaradjivao parice????...

TV reklame i uvodne spice za neke emisije.

nesonjacc
31.7.2006, 23:06
Pa sigurno smo nesto od toga videlil.

Daj primer???

Highlander
1.8.2006, 23:25
Pa sigurno smo nesto od toga videlil.

Daj primer???
Samo da nadje spisak sa nekog sajta.

ATI`
2.8.2006, 0:42
Samo da nadje spisak sa nekog sajta.


HAHA Pa zar mislis da cu ja da se pravdam nekom :D

Psychon@ut
2.8.2006, 0:48
Ajde ljudi izqulirajte.Nema svrhe ulaziti u ovkve rasprave.Navedite dobre loše osobine ovog programa ako ste ga koristili, recite zašto je bolji, zašto lošiji.Neko ko nema pojma ništa pametno ne može da čuje ovde:) .

ATI`
2.8.2006, 1:22
Napraviti balon koji izduva a onda ga gravitacija povuce na zemlju traje nekih 10-tak sec. :D a ako bas treba detaljno podesiti parametre moze da se "razvuce" i na ceo minut, naravno prikaz je realtime :kreza:

Highlander
2.8.2006, 12:43
Napraviti balon koji izduva a onda ga gravitacija povuce na zemlju traje nekih 10-tak sec. :D a ako bas treba detaljno podesiti parametre moze da se "razvuce" i na ceo minut, naravno prikaz je realtime :kreza:
A ove slike pokazuju.... šta? Mogao si bar malo veće da staviš, ovako ne vidim ništa. Čekaj malo, ako je sve ovo automatizovano, u čemu je onda čar?

bobi
2.8.2006, 13:04
Napraviti balon koji izduva a onda ga gravitacija povuce na zemlju traje nekih 10-tak sec. :D a ako bas treba detaljno podesiti parametre moze da se "razvuce" i na ceo minut, naravno prikaz je realtime :kreza:
Ako je to to sto mislim, onda bublemesh particles+gravity+deflector = nista tesko.

Ajd okaci izrendanu animaciju da vidim na sta si mislio.

ATI`
2.8.2006, 14:11
Ako je to to sto mislim, onda bublemesh particles+gravity+deflector = nista tesko.

Ajd okaci izrendanu animaciju da vidim na sta si mislio.


Glupo je kaciti izrendanu animaciju, i sam znas sta se dobije, bitan je put kojim se dolazi do toga! koliko brzo, na koliko parametara mozes da utices...


@Highlander: "Ako je automatizovano" pa u svakom je programu automatizovano, samo parametre podesavas, da mozda ti ne pravis plugin onakav kakav ti treba ?!?!. Slike su tu da vidis otprilike sta mislim, a posto se bavis sa tim, razumeces.

bobi
2.8.2006, 14:15
Glupo je kaciti izrendanu animaciju, i sam znas sta se dobije, bitan je put kojim se dolazi do toga! koliko brzo

Ne vidim sto je glupo da kacis test render animaciju. Pa to je samo test render, niko nece gledati kvalitet rendera, vec animacije.
Meni padaju nekoliko nacina na koji ovo moze da se izvede, ali ne mogu da kazem koji dok ne vidim animaciju.
Inace, ako je to to sto mislim, ne bi trebalo da uzme vise od pola sata-sat za pristojan rezultat.

P.S. Mozda nas ovo povede da organizujemo, neka posve korisna mala takmicenja.

ATI`
2.8.2006, 14:18
Ne vidim sto je glupo da kacis test render animaciju. Pa to je samo test render, niko nece gledati kvalitet rendera, vec animacije.
Meni padaju nekoliko nacina na koji ovo moze da se izvede, ali ne mogu da kazem koji dok ne vidim animaciju.
Inace, ako je to to sto mislim, ne bi trebalo da uzme vise od pola sata-sat za pristojan rezultat.

P.S. Mozda nas ovo povede da organizujemo, neka posve korisna mala takmicenja.

Pola sata za sta? Render ili izradu scene?

bobi
2.8.2006, 14:23
Pola sata za sta? Render ili izradu scene?
Za izradu animacije.
Podesavanje materijala i svetala bi trebalo da ide na kraju i vreme za izradu toga zavisi vec od scene do scene.
A sam render, obzirom da je samo jedan balon u pitanju ne bi trebao da traje duze od minute ili dve, za 100 frejma.

ATI`
2.8.2006, 14:28
Za izradu animacije.
Podesavanje materijala i svetala bi trebalo da ide na kraju i vreme za izradu toga zavisi vec od scene do scene.
A sam render, obzirom da je samo jedan balon u pitanju ne bi trebao da traje duze od minute ili dve, za 100 frejma.

Materijali i svetla su neki drugi deo posla. Pazi, balon koji izduva, gravitacija ga vuce prema zemlji i on se naravno ponasa kao da je od platna i u skladu sa tim svojstvom se animira njegov let.

bobi
2.8.2006, 14:33
Materijali i svetla su neki drugi deo posla. Pazi, balon koji izduva, gravitacija ga vuce prema zemlji i on se naravno ponasa kao da je od platna i u skladu sa tim svojstvom se animira njegov let.
Ali ako se balon izduvava, onda je to izduvavanje jace od gravitacije, i balon ce zbog pritiska poleteti na gore, dok se ne izduva dovoljno i tek tada ce pasti na zemlju.
Razmisljam, ovo moze i rucno (koristeci modifikatore) da se izvede bez nekih vecih problema, ako se ne varam

ATI`
2.8.2006, 14:38
Ali ako se balon izduvava, onda je to izduvavanje jace od gravitacije, i balon ce zbog pritiska poleteti na gore, dok se ne izduva dovoljno i tek tada ce pasti na zemlju.
Razmisljam, ovo moze i rucno (koristeci modifikatore) da se izvede bez nekih vecih problema, ako se ne varam

Eto vidi da znas na sta mislim. Znam ja da to moze svaki program da uradi, ali me zanima koliko ti vremena treba u Max-u za to!

bobi
2.8.2006, 15:15
Evo Ati, merio sam vreme. Oko 12 min. za ovo, ako je to to sto si hteo.
Rucno sam animirao bez ikakvog gravity-ja ili havok/reacror-a.

200 kb.
http://www.mysharefile.com/v/4862159/BALON_ZA_ATIJA.wmv.html

ATI`
2.8.2006, 22:57
Evo Ati, merio sam vreme. Oko 12 min. za ovo, ako je to to sto si hteo.
Rucno sam animirao bez ikakvog gravity-ja ili havok/reacror-a.

200 kb.
http://www.mysharefile.com/v/4862159/BALON_ZA_ATIJA.wmv.html

mislio sam na veliki balon visoko na nebu :D

e da, kao tekstura moze da ide i video clip, LW3D ce i dalje da daje preview u real time :D

nesonjacc
3.8.2006, 8:01
A kako bi bilo da malko vidimo taj tvoj balon i REAL time preview???

Da sam ja Bobi sad bih rekao ---ma jel ti to mene malko za*ebavas
Jedino sto smo od tebe videli su dva omalena screenshota jedne SFERE

DAKLE UPLOADUJ RENDER - I onda nece vise biti zabune

Pa mozda , ali mozda cu da te shvatim ozbiljno

ATI`
3.8.2006, 9:55
A kako bi bilo da malko vidimo taj tvoj balon i REAL time preview???

Da sam ja Bobi sad bih rekao ---ma jel ti to mene malko za*ebavas
Jedino sto smo od tebe videli su dva omalena screenshota jedne SFERE

DAKLE UPLOADUJ RENDER - I onda nece vise biti zabune

Pa mozda , ali mozda cu da te shvatim ozbiljno

Ako renderujem to vise nije preview! Mnogo stvari sto LW3D moze da uradi tebi ce da izgleda kao da te za****vam, ali nije tako!

nesonjacc
3.8.2006, 10:22
E jok verovacu ti na REC??:rofl: :rofl: :rofl: :rofl:

Ne brine mene st u LW3d moze da se uradi - vec sta TI u LW3d umes da uradis.- e to je ono o za***avanju


Posto je poenta POKAZATI - sta je bolje Lightwave ili MAX


Pa *ebote pokazi sta to znas da radis u lightwavy

Ajde da ja malo tebi pokazem sta ja Radim u 3ds maxu ( verzija 7)
http://www.robotech.united-earth-group.com/content/view/89/259/

100% moj rad - 6-2006:alealeee: :alealeee:


Pa da vidimo sta ti znas u lightwaeu da uradis:rofl: :rofl:

Psychon@ut
3.8.2006, 11:27
Ajde da ja malo tebi pokazem sta ja Radim u 3ds maxu ( verzija 7)
http://www.robotech.united-earth-group.com/content/view/89/259/
100% moj rad - 6-2006:alealeee: :alealeee:


You are not authorized to view this resource.
You need to login.
Izgleda da je ovo samo za registrovane korisnike!Ali znam već dovoljno koliko znaš:D iz one teme džinovski roboti.

Psychon@ut
3.8.2006, 11:33
mali offtopic
@nesonjacc:aplauz: Jel ono tvoj rad se vrti na naslovnoj www.robotech.united-earth-group.com/ Ako se nevaram to je onaj vf 12(ili Z:D ).

nesonjacc
3.8.2006, 11:46
Hehe.
Da to je taj vf-1 Z.
Moj rad i moj dizajn.:D ( moj sajt.....)

P.S - registracija je potpuno besplatna naravno.( cisto radi statistike je tu)

Psychon@ut
3.8.2006, 20:49
Hehe.
...
Moj rad i moj dizajn.:D ( moj sajt.....)

Jesam konj:boodala: .Kontam nije tvoj sajt:boodala:

Highlander
7.8.2006, 18:37
Hehe.
Da to je taj vf-1 Z.
Moj rad i moj dizajn.:D ( moj sajt.....)

P.S - registracija je potpuno besplatna naravno.( cisto radi statistike je tu)
Ne ken*aj. Nisam znao da je tvoj sajt. Registrovao sam se odavno, malo sam šetao, gledao sličice, ostavio nekoliko komentara. Možda se malo više posvetim tome kad imam vremena.

nesonjacc
7.8.2006, 19:03
Mrtav sam ozbiljan :D
I dobar deo Materijala sa tog sajta je mojih ruku delo.