PDA

Prikaži potpunu verziju : iPhone - ima li neko konkretnog iskustva u portingu igre na iPhone?


goran-cmean
6.2.2009, 14:34
Interesuje me da li se ovdje nađe faca s konkretnim iskustvom u prenosu PC igre na iPhone? mislim na iskustvo koje ne mora biti samo programersko: grafičari, sound majstori, game dizajneri su pozvani da se uključe u diskusiju.

Pitanje i nije posve retoričko. Radi se o casual igrici koja je pogodna za male screenove.

zchira
6.2.2009, 18:47
Nisam siguran, ali mislim da je za izradu igara za iPhone potrebno da se uclanis na neki appleov sajt.
Tada dobijas mogucnost da skines razvojno okruzenje.

Clanarina za taj sajt se placa... najjeftinija varijanta je 99$.
Zauzvrat, (osim sto dobije razvojno okruzenje) oni se brinu i za distribuciju igre (bez obzira na licencu, tj. moze biti besplatan. open source, a i ne mora.)...

goran-cmean
6.2.2009, 20:07
Pitanje se odnosilo na konkretno iskustvo... znači ne-čitao, nego hodao po ćupriji?

zchira
6.2.2009, 21:06
OK. I ja sam hteo da pravim igru za IPhone, ali sam za sad odustao zbog ove cene. I to je moje iskustvo... Ne mora odma da se ljutis:)

Patton
9.2.2009, 10:45
Da, treba nekakva clanarina da bi se usao u taj Apple-ov developer klub :) Dalje, aplikacije se razvijaju iskljucivo na MAC-u, ne znam dal postoje i dal moze da se radi na PC-u uz neki emulator ili sta vec. Predpostavljam da treba nesto da se plati i kada plasiras aplikaciju u Apple Store.

Izvin sad, ovo je opet "mislim ovo", "mislim ono" post, ali cisto eto sam hteo da ti skrenem paznju da moras imati neki osnovni budzet, da bi samo uleteo u tu pricu sa Apple-om. Jos ako u taj budzet spada i kupovina nekog MAC-a, pitanje je koliko ti se to isplati. Skini iTunes i provrti malo Apple Store da vidis kako se krecu cene aplikacija.

prodam
24.4.2009, 17:20
treba da napravite nalog na iTunes u naso sam uputsvo na spskom na sledeci sajt: http://ajfon.rs/index.php?option=com_content&view=article&id=321

federer
6.2.2010, 21:12
To i nije bas jednostavno jaro, jer moras dooooosta osakatiti igru da bi mogla na iPhone. A sto se tice ono sto moras platit za razvojno okruzenje, svi znamo da postoji piraterija :kreza:

Djordje Turjacanin
6.2.2010, 21:25
1x:facepalm za buđenje teme stare skoro 1 godinu.
2x:facepalm za to da koristimo pirateriju da uzmemo IDE da bi smo napravili neku igru za iPhone koja će moćda moći da se plaća.

federer
6.2.2010, 22:37
Znas ti da sam ja ovdje No.1 ozivljavac matorih tema..

goran-cmean
24.7.2010, 22:09
1x:facepalm za buđenje teme stare skoro 1 godinu.
2x:facepalm za to da koristimo pirateriju da uzmemo IDE da bi smo napravili neku igru za iPhone koja će moćda moći da se plaća.

:confused: Dragi Djordje, u medjuvremenu je iPhone postao planetarno najpopularnija platforma za prodaju ne samo igara nego i svakojakog softvera... više sam očekivao, ali nažalost

Dakle, pitanje je imali neko spreman da napravi nešto na iPhone-u ili Androidu - uskoro će imati daleko veće tržište.

Drugo, ne radi se o pirateriji nego o sasvim legalnom vlasništvu kopirajta

pozdrav svima koji su učestvovali

irreal
25.7.2010, 22:33
iPhone [je] postao planetarno najpopularnija platforma za prodaju ne samo igara nego i svakojakog softvera...

malo ga pretera (malo vise)

imas ti neke dokaze da potkrepis tu tvrdnju ?

ne znam kako definises "svakojaki" softver, ali je jasno kako se definisu igre, a tu je i dalje vodeca platforma nintendo ds, koliko ja znam.

doduse, nisam pratio tolko stanje u poslednje vreme, zato sam i otvoren ka mogucnosti da si ti upravu a ja ne, samo trazim neko istrazivanje, anketu, dokument, izjave, nesto ?

goran-cmean
26.7.2010, 7:42
no sikiriki, popularno mislim u novinarskom štihu - dakle, u medjuvremenu je iPhone postao planetarna medijska zvijezda o kojoj bi svako htio da sve zna... Izvještaji o prodaji pojednih igara pune naslovnice novina koje nemaju nikakve veze s tehnologijom...

U slučaju nas koji se ovdje okupljamo to su bitne činjenice jer proizvesti dovoljno dobru igricu za Nintendo vjerovatno nismo u stanju - bolji su od nas, imaju razmaženu publiku i zatvoren pristup.

Publika na iPhonu je puno nižih zahtjeva - dovoljno je pogledati šta se sve tamo prodaje. Pristup je manje-više otvoren, jedino se treba sagnuti i pokupiti pare. Možda i nisam u pravu?

irreal
26.7.2010, 10:49
ne ne, svakako jesi (mozda se ne slazemo u potpunosti, ali generalno razmisljanje da)

samo to ne znaci da je iphone najpopularniji, nista vise nisam hteo da kazem...


inace, stogod lakse ces razvijati i izbaciti aplikaciju za Android nego za iPhone, ali na androidu je manje ljudi naviklo da placa aplikacije, uglavnom traze besplatne vartijante svega ili piraterija.

dok kod apple-a, ljudi su navikli da pucaju ogromne pare za sitnice, pa nekako ima gomila ljudi koji bez razmisljanja kupuju svasta.