PDA

Prikaži potpunu verziju : Jednostavan game engine [tek treba]


allokin
12.1.2009, 0:12
U poslednje vreme proucavam SDL i njegov graficki sistem, prilicno sam pohvatao sve pa bih voleo to da pretocim u neki mali game engine. Posto je OGL brzi po grafici, njega bih koristio za to, a SDL za sve ostalo. Engine ce biti relativno jednostavan (u C-u) mada jos uvek nisam siguran sta ce sadrzati.
Ne znam OGL ali to nije problem, moj problem je miksovanje OGL-a i SDL-a (u grafici, razliciti framebufferi i to), kako to radi i sl. pa ako bi neko bio ljubazan da mi objasni. btw, jel postoji staticna biblioteka SDL-a ili moram ja da je kompajliram?

Stevvan
12.1.2009, 15:38
http://gpwiki.org/index.php/SDL:Tutorials:Using_SDL_with_OpenGL
http://lazyfoo.net/SDL_tutorials/lesson36/index.php
Trebalo bi da je prvi link dovoljan da ti da odgovor na pitanje u vezi integracije opengl-a i sdl-a, ali sam za svaki slucaj postavio 2 :) Sta pretsavlja "sve ostalo"? Sta ce ti staticka biblioteka za SDL? Trebalo bi da ima, tj. da se napravi prilikom kompajliranja source-a...

allokin
12.1.2009, 20:25
Hvala za linkove, razmislicu jos malo kako cu da dizajniram sve pa cu da se bacim na posao.
Pa sve ostalo je ono sto nije grafika.. :) Mislim na tastaturu, mis, threadove, prozor, itd. A sta ce mi staticna biblioteka, necu valjda da vucaram .dll uz biblioteku engina?

Stevvan
12.1.2009, 22:01
Pa u sustini, dll-ovi se prave upravo iz razloga da nesto ne bi moralo da bude deo executable-a :) Btw, s obzirom da nameravas da radis sa opengl-om, preporucujem ti da kao framework koristis glfw, umesto sdl-a. Po meni se dosta bolje integrise uz gl, jer je pravljen za to, a prilicno je mali i fleksibilan :) Jos jedna stvar, u vezi game engine-a. Savetujem ti da prilikom pravljenja engine-a uporedno radis na prototipu igre, i tako upotpunjavas engine jer ces uvek imati ideju i znaces sta nedostaje da bi postao funkcionalan.

allokin
13.1.2009, 7:18
Pa u sustini, dll-ovi se prave upravo iz razloga da nesto ne bi moralo da bude deo executable-a :)
Znam, ali ih nekako ne volim, oduvek sam ih mrzeo. Mora da je neka fobija iz detinjstva. :D

Btw, s obzirom da nameravas da radis sa opengl-om, preporucujem ti da kao framework koristis glfw, umesto sdl-a. Po meni se dosta bolje integrise uz gl, jer je pravljen za to, a prilicno je mali i fleksibilan :)
Izgleda zanimljivo, provericu ga.

Jos jedna stvar, u vezi game engine-a. Savetujem ti da prilikom pravljenja engine-a uporedno radis na prototipu igre, i tako upotpunjavas engine jer ces uvek imati ideju i znaces sta nedostaje da bi postao funkcionalan.
Da, to sam otprilike i nameravao da radim.


Hvala na svemu. Ne znam koliko ce trajati ovo ali zavrsicu ga, moram. :) Izvestavacu o napredovanju.

allokin
9.3.2009, 15:09
Пошто је очигледно да ово не напредује, рећи ћу и зашто (ако икога уопште занима).
Интернет, dial-up невиђено ********************************е. Не могу никакве ресурсе да пронађем, не могу ништа да скинем, да се информишем. Тиме губим неопходну ствар - информацију.
Друго је што сам заузет. Школа, па изласци, мале ствари. Нема више времена за за****************************************цију. Схватио сам да стварно нема времена. Нисам ништа дуго кодовао, компјутер користим само за музику, и то нешто мало. Та област ми је запала негде дубоко у позадину заинтересованости.
И тако, вероватно ништа од овога у скорије време.

fingerprint
9.3.2009, 15:51
Da se ubacim u pricu. SDL ima jednu prednost nad GLFW-om, a to je sto podrzava zvuk (SDL mixer), i to na svim platformama. Razliku u brzini (SDL+ogl vs GLFW) neces primetiti na manjim projektima, a bogami ni veci se ne zale. SDL je jednostavno pravljen za igre, i tu nema sta ;)
Da ne pominjemo da SDL ima i SDL_net (koji nije nesto posebno, ali obavlja pos'o). I svi SDL moduli rade na skoro svim platformama.