PDA

Prikaži potpunu verziju : Mecha Destroyer (W.I.P)


DarkNemos
23.10.2007, 15:35
Posto se nas moderator Manijak bunio da niko nista ne postuje evo jedan od mene :D

Mecha Destroyer. Nekih 4 sata rada na modelu. Moram jos da detaljisem ovaj model pogotovu ovaj prednji deo i tu i tamo jos dosta toga. No probacu da ga kasnije i texturisem al sve u svoje vreme.

Samo za manijaka :D

http://img218.imageshack.us/img218/6241/mechadestroyermg2.th.jpg (http://img218.imageshack.us/my.php?image=mechadestroyermg2.jpg)

http://img85.imageshack.us/img85/6277/mechadestroyer2yd8.th.jpg (http://img85.imageshack.us/my.php?image=mechadestroyer2yd8.jpg)

I nemoj samo ja da postujem. Poslednja 3 postovana rada su moja. Svi mis i tastaturu u ruke i nema skrtarenja :D

A i druze manijace ti rece da ces nesto da radis cini mi se :D:D:D

DarkNemos
24.10.2007, 18:22
Manijace posle nemoj da se bunis sto niko ne postuje. Nema ko da komentarise! :mad:

kish
24.10.2007, 19:23
'El to MadCat iz Mechwarriora, ili mi se cini? Kako god, nice work.:aplauz:

P.S. - Daj i koju texturu :D

3dM@niak
25.10.2007, 0:03
kako nema, kako nema :) sad cu ja :D
ja se u mechove ne razumem, i nije da ih mnogo volem... oblik ovoga, gde bi mu bila kabina mi ne deluje bas najsrecnij reshen, no ne znam ciji je dizajn tvoj ili....?
No, ono sto bih svakako pohvalio su ova "stopala"
super si ih izdetaljisao, sve pohvale... aj neka textura da padne? :)

DarkNemos
25.10.2007, 8:48
kako nema, kako nema :) sad cu ja :D
ja se u mechove ne razumem, i nije da ih mnogo volem... oblik ovoga, gde bi mu bila kabina mi ne deluje bas najsrecnij reshen, no ne znam ciji je dizajn tvoj ili....?
No, ono sto bih svakako pohvalio su ova "stopala"
super si ih izdetaljisao, sve pohvale... aj neka textura da padne? :)

Ih ja i texture smo dva razlicita pojma :D

Nije moj dizajn. Imam jednu slicku iz perspektive po kojoj sam radio mada se nisam preterano drzao nje.

Samo bih unistio model texturom kad bi je stavio. Bio bi kao onaj prosli mech.

Mogu da ti posudim model pa texturisi :D

Sve u svemu hvala na komentarima

edit: Jel se prvo texturise model pa se postavlja rig ili ide obratno? Kako to uopste ide?

bobi
25.10.2007, 16:17
Prolaziš kroz istu fazu straha od teksturisanja koju sam i ja imao. Razmišljaj logički i traži najprostije rešenje.
Mechevi i bilo koji mehanički objekti su u principu jako laki za teksturisanje i rigovanje, pošto je to uvek objekat sastavljen sa više oštrih delova.
Uzmi detachuj mesh na logične delove (pretpostavljam da nije ceo u jednom komadu). Dakle, detachuj sve što može da se nezavisno mrda, prste, zglobove, delove nogu, kabinu i td.
Time ćeš moći mnogo lako da ga teksturišeš, prostim postavljanjem cilindričnog, ili box ili planar UVW Map modifikatora.
Zar je toliko teško napraviti teksturu u P.S-u?
Uzmi dve tri gotove teksture koje nađeš na internetu (google (http://www.google.com/search?client=opera&rls=en&q=sci+fi+texture&sourceid=opera&ie=utf-8&oe=utf-8)) i lepo ih staviš u photoshopu i izmiksaš (uzmeš gumicu sa nekim interesantnim brušem). Možeš i u maxu da ih izmiksaš ako koristiš blend materijal. Ako skineš teksturu koja ti se sviđa, ali je na primer zelene boje, pa odeš lepo u photoshop i promeniš mu boju na variations ili sa replace colour ili ga sa colorise obojiš... bla bla...
Znači, možeš vrlo brzo da napraviš vrlo ok teksture (i ne smaraj se mišlju da ih ručno crtaš u photoshopu, to retko ko u industriji radi, a i nikada ne možeš postići nivo detalja koju ima obična tekstura uslikana najobičnijim digitalcom).

Rig?
Šta će ti rig za robota poput tvog? :) Uzmi samo, kao što ti rekoh već, razdvoji delove robota koji se mrdaju, i podesi pivot pointe za rotaciju objekta onde gde treba da stoje, linkuj ih međusobno i to je svo rigovanje koje imaš da uradiš. Možeš i IK da dodaš tim objektima (uopšte ti ne trebaju bone's), možeš preko wire parametara da linkuješ neku transformaciju nekog objekta za drugi objekat i td i td.

Ajde da vidimo update.

DarkNemos
25.10.2007, 18:06
Kao prvo za komentar :n_klanja::n_klanja::n_klanja: Bobi kralju :)

Da li je zbog iskustva ili jednostavno nemam talenta za to ali ne mogu da zamislim kako bi izgledao taj mech teksturisan. Kada bih mogao da znam kako ce izgledati finalni produkt verovatno bi mi bilo lakse da sve to odradim.

Mech je mehanicki objekat koji je u 99.9% sastavljen od metala (jedino ako nije onaj organski robot iz Wacrafta (mislim da sam ga video u warcraftu, ne WOW) Znaci treba mi textura metala. To je ocigledno. Ali kakav metal, koje boje, i sve to sto ide uz to. Naravno koristim google da pronadjem neke vec gotove radove pa da vidim kako je na njima resena textura i to daje rezultata mada na netu nema bas veliki izbor mech-eva. Ja sam samo nasao desetak razlicitih dizajna. Treba tu vezbe, hvatanja caka i to. A i upravu si, imam pomalo strah od tog texturisanja. Ne znam pa me onako strah da nesto pocnem i objavim;).

Rig. Nije mi problem rig. Bez problema cu postaviti mehanicki rig. Treba mi 15 minuta da postavim sve kosti, 10 minuta da linkujem, 5 minuta da postavim solvere i jos 5 da postavim helpere i nista vise. Na proslom modelu sam bas vezbao rig i pokapirao tonu stvari oko njega. Malo sam imao problema oko proklizavanja nogu prilikom hoda. To jedino nisam uspeo da resim a pretpostavio sam da je do nekih lose postavljenih delova. Videcu na ovom sta cu i kako cu i kako ce ispasti... Za pola sata postavim rig i vec odradim primary i secundary motion kod hoda ;). A i pritom vezbam rigovanje pa zasto da ne postavim rig? :)

POzz bobi

edit: Stize update cim zavrsim sa krecenjem (teski offtropic :D)

Evo i jedine reference koju sam koristio. (Nisam se preterano drzao nje)

KLIK (http://members.aol.com/fnoor/Images/mech05.jpg)

Mrmot
25.10.2007, 19:04
he, i mene je podsetio na LuduMacku :)
simpaticno izgleda clay render :)

bobi
25.10.2007, 23:46
Treba mi 15 minuta da postavim sve kosti,
Šta će ti kosti ako već imaš delove samog objekta?
Pa najbolje kosti su delovi objekta sami po sebi.
Kosti se stavljaju na organskim objektima da bi skin modifierom deformisali mesh, a stavljati kosti na nešto što je, po samoj svojoj formi čvrsto i ostaje čvrsto i nepromenjivo, bilo da se rotira, bilo da bude pod uticajem rotacije nekog drugog objekta je po mojem mišljenju besmisleno.
Podesi samo pivot pointe na delovima mesha, linkuj i ako negde treba dodaj IK i to mu je to.
Zašto prosto, kad može komplikovano. :rolleyes:

3dM@niak
26.10.2007, 11:18
...Kosti se stavljaju na organskim objektima da bi skin modifierom deformisali mesh, a stavljati kosti na nešto što je, po samoj svojoj formi čvrsto i ostaje čvrsto i nepromenjivo, bilo da se rotira, bilo da bude pod uticajem rotacije nekog drugog objekta je po mojem mišljenju besmisleno.
Podesi samo pivot pointe na delovima mesha, linkuj i ako negde treba dodaj IK i to mu je to. ...

Word :)

DarkNemos
26.10.2007, 18:05
Vidi vidi i manijak poceo da spamuje :D

No bobi je bio dobar i vredan i nasnimio je video tut o rigovanju noge (robotske) bez postavljanja kostiju. Ja sam na ovaj isti princip radio samo sto sam to primenjivao na kostima a ladno sam mogao to da primenim na samim objektima. Al svaki dan se nauci po nesto novo :)

Evo uploadovao sam tut na youtube:

http://youtube.com/watch?v=L4dW0FztDyo

I moze se skinuti sa rapidshare-a

http://rapidshare.com/files/65333978/tut_linkIK.avi.html

Ajmo sad svi po jedan rep bobi-u za trud :D

Za svaki slucaj evo kodeka ako nesto zeza.

http://www.techsmith.com/codecs/tscc/default.asp

Hvala bobi!:alealeee:

3dM@niak
27.10.2007, 14:26
go go go :)
dao bih ti rep, al ne mogu, skoro sam ti dao neki :)
Elem, samo, ne znam dal znas - kad oces da kloniras objekat.
ili lupish Ctrl+V
ili dok ga pomeras ili rotiras ili scaliras - drzi shift :)
I fora sa notepadom je super :D :D samo sto se na You-tube-u jedvaaaa nazire sta pise :D

DarkNemos
29.10.2007, 13:31
Ja se malo zezao i isprobavao rig :D

http://youtube.com/watch?v=02nsQgPB07E

bobi
30.10.2007, 15:08
Auuuu... al' ti je loša kamera :)
Spusti je dole i daj joj malko širi ugao, kako bi se videla velilčina tog robota. I dodaj neke sitne zgradice...

Ovaj robot mora da ima mnogo odsečnije hodanje (pošto je robot) i treba da mu se podiže gornji deo kada podigne nogu, a ne da bude ovako ravnomeran.

Da ti ne bih mnogo objašnjavao, evo ti jedan stari test render, jednog lika sa threedy foruma, meni se baš sviđalo kako je izanimirao robote.
http://rapidshare.com/files/66245224/walking.avi.html

DarkNemos
30.10.2007, 16:10
Auuuu... al' ti je loša kamera :)
Spusti je dole i daj joj malko širi ugao, kako bi se videla velilčina tog robota. I dodaj neke sitne zgradice...

Ovaj robot mora da ima mnogo odsečnije hodanje (pošto je robot) i treba da mu se podiže gornji deo kada podigne nogu, a ne da bude ovako ravnomeran.

Da ti ne bih mnogo objašnjavao, evo ti jedan stari test render, jednog lika sa threedy foruma, meni se baš sviđalo kako je izanimirao robote.
http://rapidshare.com/files/66245224/walking.avi.html

Auuuuuuuuu brate robote al su mu dobri roboti aaaaaaaaa :)

Ma ovo sam samo isprobavao rig. Pa rekoh da podelim sa vama :D

A i nisam radio po tvom sistemu:a_whistli

Mrzelo me da isprobavam i testiram a ovaj sistem sam provalio prema tome dabome :D

E fala ti do neba. Sad sam video i materijale i sve juuuuhuuuu :aplauz::D

A kamera je uzas blagi :D:D:D

Mora bre da se steba dosta :icon_stud