PDA

Prikaži potpunu verziju : Project Sora


Inuyasha
22.8.2007, 2:16
E sada, dosta vremena je proslo odkada sam poceo da se upoznajem sa fantasticnim svetom kompjutera (Hehe, ne, ne sa casopisom, ali i tu vec ima vishe od 5 godina), i sa svetom Animea. Vreme je da se pocne neshto raditi, neshto shto ce mozda promeniti svet mmo igara. Znam da ovo zvuci nerealnim gledajuci da glavni programer (Isto clan ovoga foruma, his codename is Veverica) ima 16 godina, isto kao i glavni dizajner (Lil' ol me :D), ali verujte mi, ono shto ce mo ovde prestavidi za jedno godinu dana bice neshto AWE! Da predjem na star. "Project Sora" iliti "Sora Online" (u prevodu sa japanskog sora znaci nebo), je izuzetno sareni MMORPG, koji ce se po mnogo cemu razlikovati odostalih naslova. Odma u ranoj fazi razvijanja je odluceno da igre NE bude "point und klick" nego neshto slicno DMC-u (shto se tice kretanja karaktera). Karkter ce moci da skace, izvodi komboe, i svaka klasa ce imati svoje specijalne mogucnosti, po uobicajnome. U Igri za pocetak ce se moci igrati 3 osnovne klase (Warrior, Ninja i Mage), sa mogucnosti biranja razlicitih pod-profesija (npr Mage ce oko 20-30 nivoa moci da postane Healer Mage, Inverno Mage (atack) i Summoner). PVP - kratko i jasno, u pvp-u se sve klase biti izbalansirane i nece puno zavisiti od opreme nego od veshtine igranja, izvodjenje komboa, hack/slash akcija i mogucnosti svake klase da prevlada drugu ce se sigurno svakome svideti. Ninje ce biti brze, moci ce da skacu visoko i da se pentaru na sve strane, ali sa osrednje healtha i leather armorom. Warrioiri ce biti malo kruti ali extremno izdrzljivi sa jakim napadima, magovi ce biti vishe nukeri, sa neverovatnim napadima ali malo healtha.
Tokom igre ce se od igraca traziti da igraju u grupama od po 3 ili navishe, naime za neke instance smo resili da se nece moci tek tako, idemo, koljemo nacinom proci, nego npr. Warrior razbije vrata, ninja se popne negde visoko i aktivira rucicu koja spushta neki kristal ili sl, i posle mage aktivira spirite u krisalu i otvara portal u drugi deo instance (U get the point). Glavna mapa ce se sastojati iz 5 kontinenata. Kontinet Snega, Kontinent Suma, Kontinent Peska, Kontinent Vode (iliti torpska oblast) i Kontinent Planina. Svaki ce sluziti kao statrtna oblast koju mogu igraci da biraju na pocetku. One ce se razlikovati po Dropovima kai i sakmom stilu dropova (vishe Roubastih pancira u Kontinentu peska, dok u kontinentu planina Heawy Armori i sl.) tako da ce igraci imati dosta toga da istrazuju. Lvl-ing ce ici do 99 nivoa i igra nece biti grind, uglavnom ce questovi, pvp i istazivanje donositi najvishe exp-a. U svetu sore ce biti puno mozgalica i skrivenih oblasti sa tajnim areama, za ciji pristum ce biti potrebno resenje mozgalice, koje ce se menjati svakih nedelju dana.

Inuyasha
22.8.2007, 2:18
Igra je dizajnirana (i trenutno se modeluje) u Anime stilu, necemu slicnom svetu .hack//SIGN-a. Graficni engine je OGRE3D - open engine neverovatnih mogucnosti baziran na c++ -u, ali o tome neka prica moj drugar Veverica. Mene pitajte za dizajnerska resenja i modelovanje likova (imao sam mali help iz inostranstva, poshto sam pocetnik u 3ds-u, ali bogom dano imam tu mogucnost ba brzo kontam stvari). Kod za igru je negde
25% gotov.Joj i da otvoreni smo za kritike i sugestije, ali nezelim poruke tipa "nema sanse da ovo odradite"...keep that to yourself, ko nas ne poznaje, nezna s' kime ima posla :dzavo:

P.S. Oni znakovi na slici iznad "Sore" su markovi kontinenata. Prvi je znak za kontinet Suma, drugi je kontinet Planina, Treci kontinent Peska, Cetvrti Kontinet vode (tropska oblast), a peti Kontinet Snega.

P.S No.2: Moguce da sam neshto zaboravio pomenuti, look at the time :a_whistli, otvoreni smo za pitanja. Joj i da zanemarite stamparske greske, neam volje sad sve da ispravljam :D

Sora by Inuyasha & Veverica
(zvuci otkaceno, zar ne :a_bleh:, neamo pojma kako da se zove dev-team :kreza:)

Highlander
22.8.2007, 2:24
Lepo zvuči. :) Želim vam svaku sreću i upornost da završite ovaj projekat. Dok završite, ja ću, nadam se, dobiti brži net pa ćemo da se igramo... :D

Inuyasha
22.8.2007, 2:27
Puno hvala, za godinu dana ce mo imati funkcionalnu pre beta ili beta verziju, pozvan si u testing team :D Igracemo se, nego sta!

nika100
22.8.2007, 2:34
Svidja mi se ovaj logo, nadam se da ce i igra biti dobro.
Srecno!

veverica
22.8.2007, 3:13
Da nastavim...

Poceli smo da planiramo i da izradjujemo projekat pre nekih mesec ipo i od tada se navelo dosta zanimljivih ideja , nacrtalo krcat crteza i napisano na stotine pseudokodova . Pocetkom smo mislili da pishemo svoj engine ali cim smo pogledali Ogre3d ideja je brzo pala u vodu poshto kad smo ugledali mogucnosti ovog open source engina pala nam je brada do poda , a srce pocelo brze lupati (dobro mozda preterujem :D ) . Slozili smo se da uradimo lepu i detaljnu grafiku koja se ipak moze pokrenuti na starijim kompovima , ali naravno pored grafike nismo zaboravili ni na gameplay koji je po mom mishljenju cak i vazniji :)
Dosad igra ima osnovne mogucnosti kretanja i ubijanja "kripova" , mogucnost korishcenja komboa , korishcenja raznovrsnih oruzlja , takodje ima i ugradjenu fiziku koja josh nije usavrshena ali ovih dana cu se posvetiti razvoju shto realnije fizike ( bar koliko je to u jednom MMORPG-u potrebno ) imamo napisane kodove za komunikaciju koje josh treba dosavrshiti i implementirati u igru
Teammate Inuyasha je vec napravio dosta modela koje cu ubrzo ubaciti u igru pa onda cete dobiti i nekoliko screenshotova ...
Uloge u "timu" smo lepo raspodelili tako da niko ne bude preoptereten i da se mozemo maxsimalno usredotociti na stvar koju radimo
Inuyasha je kao shto je reko glavni dizajner i naravno kreator svih skica koje i sad stoje na mom stolu
Ja cu se baviti programiranjem ove igre i 2d desingom (mada je ovo drugo relativno malo potrebno u 3d igrici :) )
A zvuk cemo reshiti zajedno ... nekako :D

veverica
22.8.2007, 3:15
Hvala na pohlvali za logo :) sutra ako imam vremena napravicu josh jedan ... valjda :)

maxa
22.8.2007, 3:27
Ako nije problem, da li možemo da vidimo nekoliko screenshot-ova iz igre?

veverica
22.8.2007, 3:55
Kao shto sam reako u prvom postu
screenshotove cete dobiti cim se modeli implementiraju :D
strpite se josh malo u roku od pola mesece ili mozda mesec cemo vam pokazati screenshotove:D

Inuyasha
22.8.2007, 13:46
Yep, bice screenova, a ako se docepam skenera bice i skecheva (pf, niko u mom okruzenju nema skener :paranoia:). Malo cu da pricam o samim modelima u igri. Kao shto sam naveo modeli ce biti skroz u anime stilu. Kao shto sam vec pomenuo bice 3 klase. Za svake od 3 klasa planirano oko 3 modela (muskih i zenskih) mo mogucnosti dodavanja ratnih markova kao i menjanje njegovog oblika - boja, macijih usiju, kose, boje kose, boje ociju,i ako nam uspe seme boje pancira (znaci ti na pocetku birash da ti na pancirima sidingsi budu plavi, i to ce te popratiti kroz celu igru) mda, o tim bojama za pancir se josh diskutuje.
Imam skecheve...ali nemogu da vam pokazem shta mislim zbog razloga navedenog gore...sry :(, but i promise cim nadjem nacin da se dokopam jednog skenera, bice sve okaceno odje ^^

Stevvan
22.8.2007, 16:13
Ok, ljudi zelim da vam pozelim pre svega da istrajete i da zavrsite igru. Ako budete bili dovoljon uporni i vredni srece vam nece ni trebati;) Ogre je super engine, tako da ako nesto zapne nemojte da se vadite na njega:D Imate moju punu podrsku:alealeee:

Inuyasha
22.8.2007, 19:16
Hvala, najverovatnije ce nam trebati neko ko radi max vec vishe godina, ja cu poceti da ucim rigovanje, samo da skinem neki loodi video tutorial od 3 giga :) Jbg, imamo dosta modela, ali ne vredi nishta kada sam samo pocetnik u maxu hehe. Mozete ovo da shavtite kao regrutaciju :D:D:D

LoneWolf
22.8.2007, 20:22
Nije vam los wallpaper,ali nisam mogao da ne primjetim ovo iznad slova S sto mi lici na "kvacicu" i nenamjerno procitam SHORA online :D
Moze neki shot likova,menija ili neceg slicnog?
(znam da ne moze odmah,ali vise sam mislio na "futuristicki" screenshot svega toga - kako bi sve trebalo da izgleda) ;)

Inuyasha
22.8.2007, 20:31
Samo da zavrsim pancir na modelu, postovacu render, ok?

LoneWolf
22.8.2007, 21:23
Oho-ho,i panciri postoje :alealeee::to_care:
Priznaj da pravis tactical shooter :D
Cekamo screenshot i ako treba pomoc oko necega,tu smo i ja i kolege sa foruma.

Inuyasha
22.8.2007, 22:50
You got me :paranoia: sha ce mo sada, sada svi znaju da pravimo Raven Shield Online :D:D:D. Hvala na podrsci, nebrini pitacemo :)

veverica
23.8.2007, 4:03
Evo napravio sam logo u b&w formatu

I poshto smo se dogovorili da nam se dev-tim zove spiral napravio sam i jedan logo nabrzaka

Inuyasha
23.8.2007, 4:11
Evo i ja necim da se pohvalim, naime, poshto ste me pozurkali zavrsio sam (80%) model zenskog Heawy Warriora, nema josh cizme...ali bice, kasnije...evo vam dva rendera. Jeste da su texture zesci paint, ali dobro je uspelo. Slike su po 150 kila, tako da i dial-upovci nece imati problema ^^
http://i33.photobucket.com/albums/d93/Boris_Kozma/Render01.jpg
http://i33.photobucket.com/albums/d93/Boris_Kozma/Render02.jpg
Kritike? :)

Stevvan
23.8.2007, 9:33
Jesi li ti modelovao ovu zenu ili si skino gotov model pa posle dodao odecu?

3dM@niak
23.8.2007, 12:48
joj, ja uvek davim ljude kad pocnu nesto da prave, jer sam malko skeptichan :D suvise sam propalih projekata video, pa uvek davim iz dobre namere :) :)
logo mi se jako svidja, bash je kul :D
ideja za manga MMORPG je mnogo kul, samo me brine kako cete da isprogramirate i napravite MMORPG, no necu sa tim da davim :D
jedino gnjav-pitanje ovaj put je - koliko poligona ima ovaj tvoj model, i kolika je velicina texture? posto mi oklop jednostavno deluje previshe zaobljeno, a textura prilicnoo smooth (mada ok, ako si koristio istu manju texturu, pa je stavljao odvojeno na svaki deo, posto su skoro svi isti, onda je ok :D)
dakle, samo me polycount malo brine :)

e i da, isto pitanje ko i stevvan.. :) :D ako si ti radio - onda je fenomenalan model :)

genius
23.8.2007, 12:58
Ej cak i kada je polycount mali lepe teksture mogu dosta da izvade stvar tako da predlazem da ubacite u ekipu i nekog manijaka koji moze da odradi texture ono bas profi...

MG-RAY
23.8.2007, 12:59
Lepo, sono saki ni kimi wa nani wo , u cemu radite ?

Pod pretpostavkom da veverica zna to da odradi, imate jedan malo veci problem... server.

LoneWolf
23.8.2007, 13:02
OK su shotovi maximalno,znam da je tek u pocetku ali vidi se da jos treba poraditi na modelima ;)
Probacu da vam odradim neki Title screen ili Main menu u Photoshopu pa ako bude OK,mozete da ga dodate u projekat.:ciao:

Inuyasha
23.8.2007, 14:28
Kao prvo hvala svima na pohvalama, dizete moral, that is good :D, kao drugo: Mene pitajte za dizajnerska resenja i modelovanje likova (imao sam mali help iz inostranstva, poshto sam pocetnik u 3ds-u, ali bogom dano imam tu mogucnost ba brzo kontam stvari)
Nazalost nisam ja crtao devojcicu, samo armor (ceo armor...XD), jbg, nama nije najveci problem programiranje, nego bash 3dcrtanje...ja sam max poceo pre 3 dana, pa sad vi vidite :), shta da kazem, radio sam u puno razlicitih 3d applikacija ali 3DSMax je keva, nema svadnje oko toga, za jednostavnije modele (kutije i sl) je bio odlican SkechUp...ali to je 0 od programa. Joj i da treba nam neki manijak koji razbija max, da pomogne i da me malo poduci, jer vecina tutoriala sa neta je zesci sux, zato shto preskacu korake...
...no necu sa tim da davim :D
jedino gnjav-pitanje ovaj put je - koliko poligona ima ovaj tvoj model, i kolika je velicina texture?...
Nebrini, ne gnjavish, gnjav pitanja su skoro najbolja, jer otvaraju oci na neke do tada ne primecene porbleme :)
Textura je made in paint za 10 sekundi, bilo je oko 4 ujutru kada smo se dogovorili kako da se zoe dev team, a do onda nisam teo da postavljam modele, velicina...nekih 200 sa 200, par kila XD...Polycount, hm, gde da pogledam to? :opanachke:kreza:
...
Probacu da vam odradim neki Title screen ili Main menu u Photoshopu pa ako bude OK,mozete da ga dodate u projekat.:ciao:
U got it! ^^

Joj i da za server nije prob, imam jednog prijatelja koji kupuje novi komp, pa ce nam pokloniti stari :D

Evo, znaci rekrutujemo
1.) Nekoga "manijaka" koji radi cs kao profi
2.) Nekoga "manijaka" koji radi 3d kao profi

Mda cs nije toliko strasno, ali moze ^^

Stevvan
23.8.2007, 18:22
jbg, nama nije najveci problem programiranje, nego bash 3dcrtanje...


Mislis? Vreme ce pokazati;)
Btw, mislim da bi bilo bolje da likovi ne budu u tom fazonu japanskih crtaca. Bolje vam je da uzmete i izmislite neki svoj stil...
Btw, kako napreduje programiranje? Imate li problema sa fizikom, AI-em?

Andross
23.8.2007, 21:17
Videcete matematika je toliko ogromna tako da ce vam uvek faliti nesto.
Slazem se sa Stevvanom sto se tice programiranja, ali ne zelim da ulazim u bespotrebne rasprave, vec cu samo da vam pozelim srecu i zelju da istrajete.

Inuyasha
23.8.2007, 21:26
Hvala, hvala...kao shto sam reko programiranje nije moj hleb...hm, neznam dje je veverica, nema ga danas, pitacu ga, pa nek vam on odgovori na pitanja. Pricali smo o tome ranije, reko je da nece prestavljati veci probem, OGRE je neverovatan. Inace samo da se zna veverica je decko koji je osvoji dosta takmicenja na polju programiranja :) Ali necu ja da pricam nishta, neka on saopshtava. Joj i shto se tice likova, neverujem da ce mo menjati, devojke moru biti kawaii :D

genius
23.8.2007, 21:53
I nemoj stalno da upotrebljavas JOJ uzrecicu.... nije dovoljno manly za ozbiljnog game developera :)

veverica
23.8.2007, 22:25
Uf , nestojim bash danas naljbolje sa zdravljem , a vidim ima dosta pitanja ... probacu da odgovorim , ali mi nemojte zameriti ako danas neshto pogreshno kazem , ocajno me boli glava :n-cc2:

Programiranje nece biti toliko tezak posao , ali ce dugo trajati , srecom imam vremena i zelje da projekat zavrshim
Pisanje svojeg engina bi sa druge strane bio previshe velik zalogaj za mene ( za to mi bi barem trebala bar 4-5 ljudi koji se osredjne snalaze u C++)

AI i Fizika , hm ima tu i tezih stvari od toga npr. serversko programiranje u kojem imam iskustva ali bi trebalo josh malo ... ali naucicu ja i to do kraja ove godine :)

Photoshop mi srecom odlicno ide , pogotovo kad imam savrsheno nacrtane inuyashine skecheve , ali nikad u zivotu nisam probao praviti texture ...
Sve ostalo shto je 2d nije problem , cim smislim u glavi kako da nacrtam :)

Inuyasha
23.8.2007, 23:07
I nemoj stalno da upotrebljavas JOJ uzrecicu.... nije dovoljno manly za ozbiljnog game developera :)
Hehe, to cu smatrati kao kompliment, odsad cu koristiti U umesto Joj :D

3dM@niak
24.8.2007, 5:18
1.) Nekoga "manijaka" koji radi cs kao profi
2.) Nekoga "manijaka" koji radi 3d kao profi

hahaha pa ne mozete da me za 2 posla regrutujete :D hahahahahah
nisam profi, al ime odgovara :D hahhaha

elem, texture se uvek rade dimenzije X x Y gde su i X i Y stepeni dvojke (ne pitaj me zasto ,neko mi je objasnjavao, nesto u grafickoj, oko memorije i dza-bu ili brzine... nisam bas skapirao, no, tako je :D)
polycount je JAKO bitan, za RPG je jako-JAKO bitan, a za MMORPG - pa... JAaaaaAAAaaaKo bitan (pogledajte screenshotove WoW-a - to je bash-bash low poly)
e sad polycount ces videti ako na naziv viewporta lupish desni klik pa izaberesh show statistics. A da odredis sta hoces statistika da ti prikaze - ides na configure viewport u istom meniju koji se dobije tim desnim klikom :)

Eto, to ti je nesto za pocetak, malko sam umoran sad, probacu sto mogu malo ovako da vas posavetujem i tako-to, kolko umem, samo 5 ujutru nije pravo vreme :D
videcete da problema oko pravljenja igre ima JAKO mnogo, kote se kao zechevim rokove koje sebi zadate cete vise puta desetostruko pregaziti, no ne dajte da vas to zadrzi :) i, kada vam se ekipa jos malo uhoda, razmislite da nadjete jos ljudi, pogotovo za 3d, jer ce tu posla biti JAKO mnogo, mnogo vise nego sto se u prvoj nekoj proceni vidi... znaci - programiranje je strucniji posao, a 3d je duzi i jednostavno trazi mnogo ljudi :)

ziveli, i da vam pravljenje igre pocne srecno, a kad dodje vreme, i srecno zavrshi :D

P.S. sad vidim da planirate da stavite server za MMORPG na ortakov stari komp :D to nesto mislim da nece ici :D nisam siguran, al koliko se secam, najveci problem firmi koje drze MMORPG naslove (tipa Blizzard) - su serveri, koje jednostavno ne mogu dovljno brzo da namnoze... naravno, ne ocekujem da imate igracha kao WoW, ali ipak - taj jedan komp - nece vrshi posao, ako mene pitate :) informishite se josh oko toga od strucnjaka :)

EclipsE
24.8.2007, 9:20
elem, texture se uvek rade dimenzije X x Y gde su i X i Y stepeni dvojke (ne pitaj me zasto ,neko mi je objasnjavao, nesto u grafickoj, oko memorije i dza-bu ili brzine...

neke graficke ne podrzavaju teksture koje nisu stepeni dvojke :)

veverica
24.8.2007, 10:01
Neee , taj jedan komp ce biti za testiranje i naravno pri tome uzmemo da na testingu nece biti puno igraca...:D

Naravno da ce nam redovan server biti jaca mashina , ali ima josh dotle vremena da se razmishlja

Sad mi je najvaznije da napravim funkcionalan program koji moze importovati te modele , shto mozda zvuci lako ali je u realnosti jako teshko i zahteva ocajno puno rada i znanja ... srecom imam iskustva u programiranju u dosta jezika ( C++ , Java , .NET, php, asp , vb ) a sa c++ radim vec neke 3 godine

ali jedan problem je da nikad nisam radio progame na linuksu , a to planiram postaviti na server...

Inuyasha
24.8.2007, 15:17
1.) Nekoga "manijaka" koji radi cs kao profi
2.) Nekoga "manijaka" koji radi 3d kao profi

hahaha pa ne mozete da me za 2 posla regrutujete :D hahahahahah
nisam profi, al ime odgovara :D hahhaha

elem, texture se uvek rade dimenzije X x Y gde su i X i Y stepeni dvojke (ne pitaj me zasto ,neko mi je objasnjavao, nesto u grafickoj, oko memorije i dza-bu ili brzine... nisam bas skapirao, no, tako je :D)
polycount je JAKO bitan, za RPG je jako-JAKO bitan, a za MMORPG - pa... JAaaaaAAAaaaKo bitan (pogledajte screenshotove WoW-a - to je bash-bash low poly)
e sad polycount ces videti ako na naziv viewporta lupish desni klik pa izaberesh show statistics. A da odredis sta hoces statistika da ti prikaze - ides na configure viewport u istom meniju koji se dobije tim desnim klikom :)

Eto, to ti je nesto za pocetak, malko sam umoran sad, probacu sto mogu malo ovako da vas posavetujem i tako-to, kolko umem, samo 5 ujutru nije pravo vreme :D
videcete da problema oko pravljenja igre ima JAKO mnogo, kote se kao zechevim rokove koje sebi zadate cete vise puta desetostruko pregaziti, no ne dajte da vas to zadrzi :) i, kada vam se ekipa jos malo uhoda, razmislite da nadjete jos ljudi, pogotovo za 3d, jer ce tu posla biti JAKO mnogo, mnogo vise nego sto se u prvoj nekoj proceni vidi... znaci - programiranje je strucniji posao, a 3d je duzi i jednostavno trazi mnogo ljudi :)

ziveli, i da vam pravljenje igre pocne srecno, a kad dodje vreme, i srecno zavrshi :D

P.S. sad vidim da planirate da stavite server za MMORPG na ortakov stari komp :D to nesto mislim da nece ici :D nisam siguran, al koliko se secam, najveci problem firmi koje drze MMORPG naslove (tipa Blizzard) - su serveri, koje jednostavno ne mogu dovljno brzo da namnoze... naravno, ne ocekujem da imate igracha kao WoW, ali ipak - taj jedan komp - nece vrshi posao, ako mene pitate :) informishite se josh oko toga od strucnjaka :)
Hm, ,koristim max8, neshto mi nema tih opcija, no nema veze, snaci cu se, nemam sada volje da preturam. Zahvaljujemo se na hvali, U i da, ortakov stari komp ima 512 rama, 80giga hdd, i Athon XP na 1.8 (i ne toliko vazno ali ati9600pro), mislim da ce biti dosta za pocetak...:kreza: Inace hvala na savetima, trudicu se da shto manje segnemata ubacim u kocke na koje svedi transformacija XD (uglaznom sam koristio po 25 na svaku statistiku)...
EDIT: Inace "Manijace" (:D) kako napreduje onaj vash projekat? :)

3dM@niak
24.8.2007, 15:33
da shto manje segnemata ubacim u kocke na koje svedi transformacija XD (uglaznom sam koristio po 25 na svaku statistiku)
ovaj deo sam slabo skapirao, jel hoces da kazes da si pravio objekte iz kocaka sa 25x25x25 delova?
a u Maxu 8 jos nije tako uvedena statistic, vec imas polygon counter (onaj zadnji panel desno (utilities, sa 10 buttona), pa ides na More, pa iz liste izaberes polygon counter)
ako me nisi skapirao de se nalazi, pogledaj u helpu, ja sam malko konfuzan :D

A nas projekat fino ide, bolje nego sto sam se nadao :)

Inuyasha
24.8.2007, 15:42
Dap, vecina pancira je tako radjena, primitivnu objekti, edit mesh, soft selection i sl...Aha...pogledacu, hvala...

EDIT...pogledao sam "samo" 104.080 :D:D:D

3dM@niak
24.8.2007, 16:08
ok :D e sad ovako, jos ovo, i povlacim se, dosta sam pricao :D
25x25x25 = 15.625 Poligona, sto znaci 31.250 trouglova (kada se radi grafika za igru, broje se trouglovi, jer graficka crta trouglove)
E sad, prosecan model za FPS igru, u vrlooo kvalitetnom engine-u, ima do 3000 trouglova :) za MMORPG to mora da bude jos manje :) pogledaj ako je neko grab-ovao neki model iz WoWa, ili ako nadjes neke specifikacije, koliki su oni polycount terali.... znaci model ne bi trebao 1500 trouglova da ti prelazi, ako mene pitash, jer sa tih 1500 mogu skroz fini modeli da se naprave :)

a 104.080... pa.. jasno ti je :D:D

genius
24.8.2007, 16:22
WoW mislim da ima izmedju 30-50 trouglova :D Da vidis samo Magtheridona kako je ruzan jer ko da je pravljen od kartona.... Neznam kolko stvarno ima ali da ih je malo, stvarno jeste

Inuyasha
24.8.2007, 17:29
Haha...dobro, nio nema veze, sada znam, hvala, i manijace, samo ti pricaj, da nisi spomenuo...uf :D

LoneWolf
24.8.2007, 17:41
Evo dvije slike projekta Sora od mene,kao sto sam obecao odradio sam wallpaper (doduse,minimalisticki,ni 5% od onoga sto zaista znam i mogu) + main menu interface,pa kazite sta mislite o tome.

Izgled glavnog menija (title screen) (http://www.speedyshare.com/362899521.html)

Wallpaper (http://www.speedyshare.com/263356998.html)

Napominjem da su oba "wallpapera" uradjena za 10tak minuta "rada" u Photoshopu,i mogu se izmjenjivati kako god zelite,ali ne bi htio da koristim neautenticne rendere i slicno.Sve sto se koristi u izradi grafickih elemenata za igru treba da bude AUTORSKI i koliko je god moguce JEDNOSTAVNO,ali funkcionalno i estetski dopadljivo.
Javite kako vam se svidjaju slicice :ciao:

Inuyasha
24.8.2007, 22:50
Pa sada...dont take this the wrong way, but, nije bash neshto. Wallpaper...meny...jednostavno nije taj stil koji smo zamislili za igru...cenimo shto si se potrudio, ali nama treba neshto bolje, veverica ce uraditi neshto, pa ce mo okaciti, nazalost kao shto sam pomenuo neam skener da vidish skice koje sam crtao, onda bi najverovatnije skontao stil :)

Eris
3.9.2007, 21:50
Dosta sad o grafici :D
Nego da smanjite malo taj max lvl sa 99 (puno je brate) stavite 50-60 dosta ovi u wow-u sad izbacili 80 lvl ko to moze da dostigne :n-cc2:
E da a kad smo vec kod questova i toga da li ce text questova i ... moci biti i na srpskom ja u wow-u za neke questove moram da se mucim da prevedem 1 rec sa engleskog na srpski :D
I puno srece bilo bi lepo da ovo uspe svidja mi se zamisao(to za istance i to sto ce igraci morati biti ujedinjeni) :D

veverica
3.9.2007, 22:09
Pa sad ... 99 levela ce ostati , to smo se vec dogovorili

E sad za questove ( i za ostalo) sam ja mislio da napravimo neki sajt sa kojeg mozemo skinuti takozvane "Language Pack - ove" ali o ovoj ideji josh nismo razgovarali ... proci ce josh dosta vremena kad ce ovo biti stvarno potrebno u igrici :):):)

EclipsE
3.9.2007, 22:13
Nego da smanjite malo taj max lvl sa 99 (puno je brate) stavite 50-60 dosta ovi u wow-u sad izbacili 80 lvl ko to moze da dostigne :n-cc2:

Pazi, ne mozesh sad da gledash wow i da mislish da ce tako biti i ovde. Ne znam kako je to uradjeno u wow-u ali sve zavisi od toga kako oni odrade, znaci koliko ce ti exp trebati za sledeci level i protivnici, koliko ti oni daju exp... :)

Eris
3.9.2007, 22:17
Pa i tu si upravu ali o5 treba izmisliti sve to do 99 lvl-a :D
Samo sam rekao izgleda malo puno :) Ali igrica prema prici mi se extra svidja :D

Sasa90
3.9.2007, 22:25
Koliko sam ja stigao da procitam i koliko mi je Inuyahsa ispricao ideja o igri mi se svidja. Samo mi je puno 99 levela. Ko ce to sve da napravi a tek ko da odigra?

Andross
3.9.2007, 22:33
Game: Diablo II
Hero: Assasin
Level: 89

To ti sve govori...
I nema opravdanja tipa "to ti je samo hack & slash", jer npr. mene je TQ smorio posle 24-og levela tako da sve zavisi od igre...

veverica
3.9.2007, 22:37
Hm... razumem mislite da je 99 puno

Ali kao shto smo vec rekli kod nas nije vreme najvazniji faktor u igri vec je to znanje i poznavanje skrivenih mesta na kojima se brze " kupe " exp
Naravno , da me ne svatite pogreshno , moze da se leveluje lik i sa cistim ubijanjem kripova ali ce mu biti potrebno PUNO vishe vremena nego u slucaju kad malo upotrebi viljuge mozga :D

Eris
3.9.2007, 22:40
Extra je to sve ali najvise mi se svidjaju ninja i warrior,nevolim maga mislim da su p..ke zato sto se obicno stekaju iza drugih,ali o5 imaju extra dmg :D
I da pitam oce biti mozda prevozna sretstva(kao u wow-u npr konj),to bi bilo extra posto nije uvek lepo pesaciti :D

EDIT:Nemojte staviti da se placa igra da bi mogao igrati :D

veverica
3.9.2007, 22:57
Prevozna sredsta su nam medju prvima u igri

Znaci imacemo konje(mozda) , cepeline :D , zdralove itd...

Mapa je dosta velika pa bi bez prevoznih sredstava bilo smorno igrati

Eris
3.9.2007, 23:04
Jeste bilo bi smorno :D
Znaci po svemu sudeci igrica je dojaja (bar ce biti ako se zavrsi,a nadam se da hoce) :D
E da jos jedna ideja:ako ima vode u igri(a 100% ima) stavite neke skrivene oblasti ispod vode npr:kad zaronis i nadjes pecinu u vodi u kojoj ima vazduha a ta pecina je puna nekih cudovista ili necega sa dosta dobrog armora :D
Ili na drvetu se popnes sa nindzom i nadjes gnezdo od neke ptice koja krade(kao svraka) i nadjes mac neki onako prosecan :D
Znam da to puno rada zahteva(i da nije lako reci nego treba i uraditi,rado bi ja pomogao samo jos sam pocetnik u svetu programiranja) ali bi bila zanimljiva igra dojaja :D

EclipsE
3.9.2007, 23:09
Pa i tu si upravu ali o5 treba izmisliti sve to do 99 lvl-a :D

Samo mi je puno 99 levela. Ko ce to sve da napravi a tek ko da odigra?

Kako mislite ko ce sve to da napravi, da izmisli, wtf?? Sistem je veoma prost, npr za lvl 2 treba ti 200 exp, i za svaki naredni lvl ti treba exp iz proslog * 2, onda bi bilo

lvl 2 - 200
lvl 3 - 400
lvl 4 - 800

itd...
a creepovi ti npr daju exp = hp * dmg
i ako neki creep ima 10 hp i 5 dmg dace ti 50 exp... naravno, sve treba uskladiti :)

veverica
3.9.2007, 23:13
Ovo shto ste vi dosad naveli verujte mi moze da se uradi sve u roku od jedne nedelje

Ima tu drugih ( puno tezih ) stvari da se odrade

Sad radim na usporavanju lika prilikom otpushtanja tastere i ubrzavanju prilikom polazenja
E da po ovom mozete zakljuciti da ce likovi imati svoj max speed i usporavanje i ubrzavanje

veverica
3.9.2007, 23:18
@Eclipse
e kad bi to bilo tako lako
jednostavna je matematika u navedenim uslovima ali krepovi nece imate samo osobine helt i dmg bice tu brzina udaranja , brzina kretanja , udaljenost na koju kreap moze udarati ili ispaliti strele

i josh gomila uslova a josh nisam ni govorio o tome da zavisi i od tvog lika kolko ce dobiti exp-a zbog uskladjenosti rasa i klasa :D

Eris
3.9.2007, 23:22
Jos nesto da pitam,koje rase sve tu postoje posto su dosad navedene samo klase?A i bilo bi glupo da svi imaju iste klase npr nek neprijatelji imaju umesto ninje nesto drugo.

rudar
4.9.2007, 1:00
E sada u sushtoj suprotnosti sa ostalim postovima dodjem ja i kazem:

Ako igra bude zavrshena (a mislim da hocje ;)) i ako bude dobra (obimna, zanimljiva) nemojte napraviti greshku i NE staviti pretplatu! U tom sluchaju, JA je necju igrati (u sluchaju da bude pretplate:to_care:) ALI ako se ljudima svidi (naravno besplatni) demo (bez podrshke za multiplayer, znachi da ga ne mozemo zloupotrije6iti :D) zapadnjaci cje biti napaljeni i mozete da obrnete velike pare i da finansirate sledecji projekat , prije nego shto se pojavi crack (shto je nazalost neizbjezno) i razni piratski serveri... Poenta ovog posta je:
"Ne budite ludi i ne propustiti priliku da zaradite!!!"

Nazalost, chitav ovaj post a pogotova zadnja rechenica zvuche veooma pohlepno... Ali, zashto ne naplatiti svoju pamet?:)

Pozdravi, uz vas sam (nazalost samo moralno;)) !!! :alealeee:

(mozda niste primijetili ali mnooogo koristim rijech 'nazalost' :D:D:D)

veverica
4.9.2007, 14:46
@Eris
Pa dosad imamo josh samo to ali izmishljamo shta ce josh biti (a verujte bice dosta)

@rudar
videcemo prvo igra treba da se napravi ...

Eris
4.9.2007, 22:41
E Veverice da te pitam a odakle ce te uzimati zvukove(za smeh ili tako nesto slicno)??? :confused:
I jel znate mozda otprilike koliki su minimalni zahtevi da bi se igrica mogla igrati ?
I mogu li ja biti jedan od beta tastera? :to_care:

veverica
4.9.2007, 22:47
Poznajemo jednog coveka koji ima profi studio i tamo mozemo snimati shta god 'ocemo
Minimalni zahtev igrice cemo drzati nisko da shto vishe njih moze pokrenuti igru
Shto vishe beta testera to bolje , znaci moze :D:D:D

Eris
4.9.2007, 23:06
Hehe :D Super
Nego vidim da ste sve vec sredili,znaci igrica 100% USPEVA!!!!! :D:D:D:D

Inuyasha
4.9.2007, 23:22
Jedno vreme nisam pisao, vreme da nadoknadim sve...nisam ni bio preterano aktivan...tsk, tsk....

Idemo polako, neko je gore pomenuo mountove, da kao shto je veverica rekao bice ih, bice konja (najverovatnije) ili neka druga kopnena zverka koju treba josh izmisliti :D, Zmajevi ce doci kao leteci mountovi kasnije, mozda bude i grifona i sl...Naravno tu ce biti transporti u obliku cepelina ili brodova kao i teleporteri u glavnim gradovima.

Tajnih mesta ce biti dosta, i stalno ce se menjati, nacini, tj zagonetke ciji ce rezultat biti potreban za ulaz u ove "secret are-e" ce se menjati svake nedelje (ili neshto slicno...Ono za pticu je dobra ideja :)

Lvl-ovanje...99 nivoa, nivo igraca nece biti neshto preteramo znacajan kada bude rec pvp, naime sistem koji planiramo da razvijemo ce biti combo based, shto znaci nema point, klick, i onda rokanje magija, nego ce igrac sam da razbija koristeci slican borbeni sistem kao shto je u Raikonu.

Muzika i zvuk u igri, nije problem, studio mozemo unajmiti, stari mi se bavio muzikom jako puno, pa ima priljatelje, a za muzicku podlogu igre tj. za njegovo ostvarenje ce biti zasluzni (najverovarnije) par drugara iz su koji razbijaju svirku. A osim toga imam dosta opreme kuci, kao i dobar osecaj za ritam pa mozda koju numeru sam napishem :D

Kao shto sam ranije naveo nama je (trenutno) najpotrebnija podrska u oblasti 3d grafike, jer iako nije najtezi posao, njega ima najvishe. Polako ucim max, ali poshto je pocela skola...nemam vishe toliko vremena, nazalost malo smo kasnije poceli...trebali smo odma na pocetku leta.

Inace za OGRE 3D (game engine) nije potrebna zver od racunara, ali za sav eye candy koji ce biti implementiran u samu igru ce vam trebati solidan racunar (giga rama, x1600pro/6600gt, proces na 2ghz)...uglavnom tako neshto...znaci nishta monstruozno. Graficni igra ce biti predivna, po mojim ranim procenama izgledace ko FarCry (!)

Eris
5.9.2007, 19:31
E da to sto si rekao za grifone i to,nemojte bas previse da kopirate wow(neke detalje) ipak je bolje novo nesto npr:nemoj da bude grifon nek bude nesto ono kao velika ptica(ali prava ptice ne polu ptica polu...) ili moze neki zmaj.Imam ja jednog druga koji rastura 3D Max i Mayu ali ga znam samo iz wow-a(ali mi je acc na originalu istekao :D) tako da nista od toga,a i on radi sad neki 3D film,tako da neverujem da bi odma mogao i pomoci,a film zavrsava tek oko januara ili februara zaboravio sam.
I neznam vise sta da kazem...... osim srecno :)

Nemesis
5.9.2007, 21:11
Jel' me to oči varaju ili se ovde pravi MMORPG!? :eek:

Andross
5.9.2007, 21:12
Ne, ne varaju te ;)

Inuyasha
6.9.2007, 20:37
@Eris
Ne kopiramo wow...to su sve nashe ideje, osim toga, ideju za grifone sam dobio gledajuci Harry Pottera, a ne iz wowa hehe, no dobro u got a point ;) Ma izmislicu neshto.
@Nemesis
Yep, punokrvni MMORPG, samo ce te se josh morati strpiti duze veme da bi dobili pre beta verziju :D (oko godinu dana or so...)

EclipsE
6.9.2007, 20:49
Ne verujem da se za godinu dana moze napraviti MMORPG. Samo napraviti neki RPG zahteva dosta posla, a kamoli MMORPG + sto vas je malo, a zamislite blizzard koji je radio WOW ko zna koliko...

Inuyasha
6.9.2007, 20:58
Pre beta verzija za nas znaci verzija gde sve funkionishe (znaci ceo motor) i koja je spremna za implementaciju modela i mapa.

veverica
6.9.2007, 21:15
A dotle camo vam mozda dati da vidite testove kretanja likova ili sistem borbe :D:D:D samo da svi rade funkcionalno bez greshaka

Eris
6.9.2007, 22:52
Sto kaze Eclipse malo je nemoguce da izadje za 1,1 i po godinu ali ako vi kazete tako ok :D
WoW je izasao 2005 koliko se ja secam,a frozen neznam kad je izasao ko zna nek izracuna :D
Ma sve je to ok ali ja jedva cekam WoW film izlazi 2009 godine tako su bar najavljivali (bice ceo 3D) kao cinematic kad prvi put instalirate wow ili ako ste gledali Final Fantasy, ma film ce biti extra bar se nadam :D:D:D:D

Inuyasha
6.9.2007, 23:06
Pazi imash veliku razliku kada pishesh igru od nile i kada imash vec gotov engine. U nashem slucaju je bolja varijanta, mi imamo ceo engine, samo treba napraviti kodove za igru. Zato kazem da ce pre beta verzija biti gotova za jedno godinu dana. Znaci samo skelet igre, u koji idu modeli, mape, zvukovi itd...I molim vas da od ove teme ne napravite temu o wow filmu.

EclipsE
6.9.2007, 23:38
Ali imash i veliku razliku kada engine nije tvoj i kada ti napishesh engine...

Eris
7.9.2007, 9:24
Izvini to za wow film ali nisam mogao da se suzdrzim toliko mi se gleda.
Nema veze samo vi javite kad izlazi beta verzija i kako je mogu nabaviti
da probam i to balkansko cudo od MMORPG :)

Inuyasha
7.9.2007, 10:49
Ali imash i veliku razliku kada engine nije tvoj i kada ti napishesh engine...
Pazi, zashto bi se mucili da pishemo sopstveni engine kada je tu besplatni OGRE 3D koji je fantastican? Za ogre nemash ni editore ni nishta, samo Engine i nishta vishe. U Code Blocks - u sastavljamo kod...nevidim oko cega pravite hajku...
Inace, samo da se zna, nekoliko vec komencijalnih igara koristi ogre, tako da nam nije ni na vrhu pameti da pishemo sopstveni engine. A osim toga engine je neverovatan, i nije prezahtevan...googlajte malo...
http://www.ogre3d.org/index.php?set_albumName=album53&option=com_gallery&Itemid=55&include=view_album.php
http://www.ogre3d.org/index.php?set_albumName=album28&option=com_gallery&Itemid=55&include=view_album.php
http://www.ogre3d.org/index.php?set_albumName=album22&option=com_gallery&Itemid=55&include=view_album.php
...
Pored ovoga za Dz treba da se mucimo da pishemo sopstveni engine?

EclipsE
7.9.2007, 11:13
Nisam rekao da morate da napishete svoj engine, nego da nije isto koristiti neki engine i napisati svoj... Vremenom cete mozda doci do nekih problema ali videcemo...

Stevvan
7.9.2007, 11:41
Ja u potpunosti podrzavam sto su uzeli ogre a ne krenuli da pisu svoj engine.
Kao prvo:
Ogre je napisala grupa strucnjaka i on bi verovatno bio dosta optimizovaniji od endzina koji bi oni napisali sem ako ne bi izdvojili bas dosta vremena.
Sto pisati nesto ispocetka kada je neko to napisao i jos stavio za OpenSource, sto znaci da mozes da izmenis delove koji ti neodgovaraju i time ga prilagodis svojim potrebama. Pisanje iz pocetka je u potpunosti nepotrebno.

veverica
7.9.2007, 11:57
Vec sam negde rekao da je pisanje svojeg engina pod broj jedan nepotrebno za igru koja nije revolucionarna u pitanju grafike a ogre danas drzi veova visok standard i josh neshto nemojte meshati ovo
Ogre3d nije game engin kao neki drugi , vec je on samo graficki engin totalno pisan u C++ , drugim recima engine za zvuk , fiziku , i josh puno toga moramo pisati rucno
Kad bih imao tim od 50 - 60 ljudi naravno da bih krenuo da pishem svoj engin poshto donosi neke prednosti , ali te prednosti se sa malo veshtine moze postici i u ogre-u
Videli ste screenshotove iz ogre-a , znaci na grafiku se nemozete zaliti , a sa ogreom je vec pisana jedna komercijalna mmo igra samo mu je jedini problem shto nije originalna vec je neka jadna kopija wow-a , a nasha igra kao shto vidite pokushava doneti neshto novo , neshto bolje i svakako zanimljivije od sadashnjeg standarda...

Nemesis
7.9.2007, 17:06
Da li neko od vas shvata da je lakše napisati engine od nule nego se baktati sa arhitekturom oko mrežne igre? Da ne pominjemo kakva je to noćna mora kod masivnih mrežnih igara?

Ja sam radio eksperimente na tu temu za potrebe fakulteta i ceo naš tim se namučio oko jednostavne multiplayer igre. Imaš li ti predstavu šta je potrebno za MMO!???

veverica
7.9.2007, 17:19
Nemoj me pot potcenjivati :D:D:D
Znam shta je sve potrebno radio sam vec na takvim projektima , a ovo shto si rekao za engin vs. mmo arhitektura , ja ipak stojim na strani onih koji misle da je engine puno tezi , ima puno vishe matematike , trigonometrije itd... Dok se mmo arhitektura svodi na "kompjuterske" pojmove shto je u mom slucaju puno lakshe

Eris
7.9.2007, 20:19
Nemojte se svadjati :D
Ali mi jos niko nije odgovorio kako ce se moci doci do te beta verzije???:confused:

Inuyasha
7.9.2007, 23:30
Neznamo to josh...kako bude bice :)

GaleOm
8.9.2007, 17:35
Ako pravite MMO procitajte ovaj transkript govora koji je odrzao Jeff Strain
http://www.guildwars.com/events/tradeshows/gc2007/gcspeech.php

Inuyasha
8.9.2007, 20:57
Hvala na textu, procitacu ga kada budem imao vremena hehe...malo je dugacko, ali izgleda zanimljivo.

Andross
8.9.2007, 21:15
Ukratko treba ti puuunooo ljudi i minimum 30 mil. dolara or something like that...

Inuyasha
8.9.2007, 21:24
Aha...kako god cika game dev kaze...we shall see :dzavo:

3dM@niak
8.9.2007, 22:00
sta god sada mislio - necete napraviti igru (da ioleeeeee valja) bez bar nekih ulozenih para, i dostaaa ljudi.
Sigurno, mogu da ti potpishem. Ekipa i ja smo radili igru i ocigledno je sada da od toga nece biti nishta, jer neamo dovoljno ni ljudi, ni iskustva, ni kinte da platimo sto zatreba.
tako da - istrajte koliko mozete, ali se ne nadajte previshe... jednostavno je neizvodljivo. Mislim ok, mozda nekome nekad i uspe da napravi neku igru u low budget varijanti. ali... mozda 1 u milion. i taj lik mora da bude master-game-developer :)
dajte neke slike ili nesto da vidimo progres :)

Inuyasha
8.9.2007, 22:04
^^, sve je to ok i strava, ali mi smo spremni da ulozimo neshto u projekat, a osim toga, jako lepo napredujemo...veverica ce postovati neshto, samo je sada zauzet :) Svi nam kazu da necemo uspeti, ali mi teramo kontru. Mozda ne uspemo, ali ce mo probati, a vec smo poshteno zagrizli :D
Uf treba i sledece godine ici na Imagine Cup, treba napraviti i za to neshto :D:D:D

veverica
8.9.2007, 23:49
Ako se ja dobro secam zamolili smo vas u prvom postu da nam NE shaljete postove u kojima nam opisujete da necemo uspeti sa nashim projektom , znamo i mi dobro sve te poteshkoce koje nam stoje na putu
Kao shto sam rekao nismo pocetnici , znamo dobro shta radimo i zashto to radimo
Potpuno razumem da sumnjate u nash projekat , da vam priznam ponekad se i mi zamislimo , ali bih vas zamolio da te misli zadrzite za sebe jer nam sa time ne pomazete ni u kom slucaju
Ako i neuspemo sa projektom znacemo da nismo izgubili vreme radeci gluposti Imacemo puno vishe znanja i iskustva u pravljenju 3d igara nego na pocetku projekta
Josh bih neshto rekao , onaj ko nas nepoznaje nemoze znati za shta smo mi sposobni , ja znam sebe da nisam covek koji zaboravlja svoje zelje i svaki dan se trudim da se bar malkice priblizim realizaciji mojih snova , a sad mi je zavrshetak ovog projekta postala jedna od najvaznijih stvari koje hocu da uradim
Za sebe znam da necu odustati , a isto tako znam i za druga & kolegu inuyashu da nije covek koji tek tako zaboravlja svoj cilj i potpuno sam uveren da zajedno imamo dosta velike shanse da uspemo
Ako nam neverujete barem nam nemojte odnositi zelju sa postavljanjem postova u kojima stoji da nam se snovi nikad nece ispuniti

3dM@niak
9.9.2007, 0:49
^ Svaka pohvala za taj stav, koji ocigledno delimo, jer nikad ne bih rekao da NiKAD necete uspeti :) ja verujem u sebe, a verujem i u druge koji to zasluze :) a vi to zasluzujete jer se trudite i radite :) ali smatrao sam da ce vam koristiti da vam prenesem svoje iskustvo :)
No, samo napred :) ziveli :)

Eris
9.9.2007, 1:08
Brate stvarno malo je glupo sto im samo govorite da nece uspeti bolje im pomozite!!!
Bilo bi super da ova igra uspe,mozda se nekima i nesvidja ali meni je zextra i voleo bi da uspe,steta sto nemogu da pomognem :(

Inuyasha
9.9.2007, 1:42
^ Svaka pohvala za taj stav, koji ocigledno delimo, jer nikad ne bih rekao da NiKAD necete uspeti :) ja verujem u sebe, a verujem i u druge koji to zasluze :) a vi to zasluzujete jer se trudite i radite :) ali smatrao sam da ce vam koristiti da vam prenesem svoje iskustvo :)
No, samo napred :) ziveli :)
Hvala na razumevanju, kako ono kazu ljudi, dzabe govorish detetu da ne pipa peglu jer ce se opeci, ono ce je ipak pipnuti :) Shta reci, veverica i ja smo eXtremno tvrdoglavi i zilavi (shto nam treba iz vishe razloga), ja sam dodushe lenj ko cuskija, ali kada neshto utubim u glavu to ide. Kazu da je jedan od najvecih problema u game-making to da se dizajneri i programeri neslazu. To ovde nije slucaj, obojica smo kreativni i razumemo se, shto stvara savrseni balans (:D).
Shta vishe reci, guracemo Soru go granica, ali sam ubedjen da ce mo do pre beta verzije izgurati. A za ovo ostalo, snacicemo se nekako, oduvek sam se divio "garazama" programera (ako se dobro secam to je bilo i u slucaju Max Payna-a), i ljudi uspeshe. Ko se ne igra nemoze ni da pobedi jelte ;)

Nishta projekat sora przi punom parom napred, mi se josh jedno vreme necemo predati, ja cu nastaviti da ucim max (poshto sada imam net i na novome kompu), pa za nekih godinu dana cu (valjda) doci na neki odgovarajuci pro-amaterski nivo, a do tada ce mo da improvizujemo, i jednostavnije modele cu da modelujem u SkeshUp-u :kreza::kreza::kreza:

Ideja imamo, motivacije imamo, engine imamo, C'mon, everybody hand's up, Tommorow hero's will come back, Let's go, start the contdown! 3,2,1 MAKE SOME NOISE!!!

MG-RAY
19.9.2007, 17:29
I... hocemo li dobiti te screenshotove ? :D

btw... Inuyasha, nesto mi je cudan taj tekst... :), zar nije bilo:

Come on, everybody hands up!
It's the hero's comeback you've been waiting for!
Throw up your hands and count down!
Let's go, 3-2-1 MAKE SOME NOISE!

ovo me podseti... moram da uradim nesto specijalno u vezi Naruta... :)

Inuyasha
21.9.2007, 19:23
Bice shotova malo kasnije, sada slabo imamo vremena od skole...a shto se tice teksta, nisam ga znao napamet, to je bilo nako...iz secanja ^^

Game fever
21.9.2007, 20:28
Jedva cekam da vidim novu sortu MMO igara. I jos sa balkana, a glavni devolperi clanovi naseg foruma. Napred SORA.

Lokigodofirendlies
21.9.2007, 20:42
Sto se tice samog razvoja igre ne mogu da pomognem al ako nekom treba da se polome noge/glava/razni ekstremiteti:boxing::boxing::boxing: samo recite it shalllll be done

Samo napred carevi:n_klanja::n_klanja::n_klanja::n_klanja:

Sasa90
21.9.2007, 22:45
Jedva cekam da vidim novu sortu MMO igara. I jos sa balkana, a glavni devolperi clanovi naseg foruma. Napred SORA.
Zaboravio si spomenuti da su tvoji prijatelji:D Inace svaka im cast na strpljenju... Neka ljudi samo govore da je to nemoguce mi smo uz tebe!!!

3dM@niak
13.10.2007, 3:12
kak ide? :) ne javljate se? :)

Inuyasha
15.10.2007, 9:57
Trenutno smo zaglibili, skola i sve...malo vremena za ovako neshto, ali josh uvek radimo :)

3dM@niak
11.11.2007, 23:56
kako ide? dugo se ne cujete? :) mozda sam dosadan, sorry, al me zanima :)

Red Dragon
27.11.2007, 19:15
Steta, izgleda da je projekat (nadam se privremeno) stao. Dokusurio ga je najgori neprijatelj.......obaveze. A taman se hteo da nahvalim tvorce kako im je super ideja, kako je hrabro upustiti se u takav projekat(pogotovo kad iza sebe nemate bar 15-ak ljudi i isto toliko miliona dolara:D), kako se nadam da ce je jednom uspesno zavrsiti i da ce se snaci u moru drugih free mmo anime projekata........cekaj malo, ovo bi trebalo da je besplatan MMO, zar ne?:opanachke
Mene je najvise zanimalo to da li imate neku pricu koja ce se protezati kroz igru. Bas je onako dusu dalo za svet inspirisan istocnjackom mitologijom i misticnim bicima. Da li ste razmisljali o cemu ce se uopste tu raditi(ne verujem da bi tolike nindze, warriori i magovi krenuli da se mlate medju sobom zbog sira, piva i vojne muzike).
Da li ste razmisljali da ubacite featove/perkove? S obzirom kako ste glomazan posao uzeli da radite, ovo bi bilo cisto zezanje.
Ako vam treba neki savet oko nindza i zmajeva:dzavo:, zovite(pod uslovom da projekat jos zivi)!:ciao:

Inuyasha
27.11.2007, 20:41
Hehe, projekat josh zivi, ali trenutno smo u "skolskom" snu...tesko je odvojiti vremena za iole obimniji posao kada chovek ide popodne u skolu, pogotovo kada je putnik. Ideja ima, price ce biti, samo je josh rano za to. Uglavnom samo spavamo...nadam se da se necemo "Uspavati" :D

Maladikt
10.12.2007, 18:20
Ne sviđa mi se što će igra biti anime, ali vas podržavam. Obaveze su obaveze, i ne može se očekivati da non stop radite na igri. Prvo škola, onda ostalo...

sasha vukelic
17.1.2008, 13:22
Muzika i zvuk u igri, nije problem, studio mozemo unajmiti, stari mi se bavio muzikom jako puno, pa ima priljatelje, a za muzicku podlogu igre tj. za njegovo ostvarenje ce biti zasluzni (najverovarnije) par drugara iz su koji razbijaju svirku. A osim toga imam dosta opreme kuci, kao i dobar osecaj za ritam pa mozda koju numeru sam napishem :D

ako vam zatreba muzickih podloga, javite mi se kada projekat odmakne
evo sklepao sam nesto za pet minuta:

http://rapidshare.de/files/38323305/042.xm.zip.html

naravno, nema ljutnje ako vam ne odgovara!

sasha vukelic
17.1.2008, 13:26
i niko nije primjetio nesto cudno ovdje:
Sistem je veoma prost, npr za lvl 2 treba ti 200 exp, i za svaki naredni lvl ti treba exp iz proslog * 2, onda bi bilo

lvl 2 - 200
lvl 3 - 400
lvl 4 - 800

itd...
zvuci fino za prvih nekoliko levela, no jesi li racunao dalje?

lvl 98 = 31691265005705735037417580134400
lvl 99 = 63382530011411470074835160268800

sto bi bilo otprilike svaki put kad ubijes nekog creepa da ti iskoci gomila brojeva na ekranu od silnog xp-a koji si dobio :)

Stevvan
17.1.2008, 15:23
Ne razumem :) Kakvo iskakanje brojeva? Ako se radi npr ko u diablu samo ce se ona crtica dole popunjavati. A u ostalom ako bi iskakao broj, taj broj bi bio za dobijeni a ne trenutni xp :). U ostalom nemora za drugi lvl da se trazi 200 moze i 20, al da neprijatelj daje umesto 30-50 poena 3-5 :)

Maladikt
17.1.2008, 15:24
i niko nije primjetio nesto cudno ovdje:

zvuci fino za prvih nekoliko levela, no jesi li racunao dalje?

lvl 98 = 31691265005705735037417580134400
lvl 99 = 63382530011411470074835160268800

sto bi bilo otprilike svaki put kad ubijes nekog creepa da ti iskoci gomila brojeva na ekranu od silnog xp-a koji si dobio :)

Možda nisu ni planirali toliko nivoa.

sasha vukelic
18.1.2008, 19:30
U ostalom nemora za drugi lvl da se trazi 200 moze i 20opet, ako ides tom logikom dobijas:
lvl1=20XP, lvl2=40XP, lvl3=80XP, lvl3=160XP, lvl4=320XP, lvl5=640XP...
lvl99=6338253001141147007483516026880XP :mad:Možda nisu ni planirali toliko nivoa.da si bar jednom preletio ovu temu vidio bi izjave kreatora:Lvl-ovanje...99 nivoa99 levela ce ostati , to smo se vec dogovoriliLvl-ing ce ici do 99 nivoano, ko jos cita prethodne post-ove...

Maladikt
18.1.2008, 20:05
Saša, nema potrebe za provokacijama.

Ako te interesuje, temu sam pročitao od početka do kraja odavno. Da li stvarno misliš da se sećam svega što je napisano, a da čitam temu ispočetka još koji put nemam nameru, a ni vremena (100+ postova).

Ja sam napisao to što sam napisao jer se nisam setio da su veverica i Inuyasha napomenuli to za broj nivoa, ne mogu pobogu sve da pamtim. Gomila stvari mi prolazi kroz glavu svaki dan i baš ću da zapamtim koliko je planirano nivoa u mmo-u Sora koji je još uvek u početnoj fazi izrade, ako ga momci ikada i završe (nije da nemam veru u njih, ali gomila stvari se započinje, a 0,1% projekata postane objavljena igra).

A pošto je sve ovo kao što rekoh još u početnoj fazi ne vidim zašto se toliko cimaš oko tih nivoa. Ako igra ikada bude završena, sve u toku izrade je podložno promeni.

sasha vukelic
19.1.2008, 3:41
A pošto je sve ovo kao što rekoh još u početnoj fazi ne vidim zašto se toliko cimaš oko tih nivoa.naravno, svi znamo da je u pitanju najbanalnija stvar o kojoj ne treba ni razmisljati dok projekat ne bude duboko u razvoju... mislim, koga zanima koliko ce koji level trebati xp-a, prije nego sto zna kako neka igra uopste izgleda :D

samo, ono sto mi je bilo zanimljivo jest kako je ovo receno i da bas niko nije u sljedecih 50-ak post-ova ni primjetio kolika je greska u pitanju
http://www.sk.co.yu/forum/showpost.php?p=444394&postcount=103

ivan.a
26.2.2008, 7:16
Ma moze to da se odradi po prostom sistemu npr:
Postavka var:
lvl=1;
xp=0;
max_xp=83;
xpadd=200;Dodajes xp (kad ubijes creepa, quest finish itd):
xp+=10 // - koliko exp dobija za odredjenu akciju (stavio sam kao pr. 10).Nov level:
if (xp>=max_xp) {
lvl+=1; max_xp+=xpadd; xpadd+=112; }Eto cist primer kako moze to da se izvede na lak nacin, al verovatno se to vec zna :)

sasha vukelic
26.2.2008, 9:51
ali, na taj nacin npr. da bi dosao do lvl70 ti treba samo oko 2,5% vise xp-a nego za lvl69... tj prakticno da ne postoji razlika u tezini!

EclipsE
26.2.2008, 15:58
Zato je wow odradjen sjajno shto se tiche lvl-ovanja. Razlika izmedju XP-a potrebnog za nov lvl ne mora da bude velika, ali razlika izmedju dobijanja XP-a moze. Npr. ako si ti lvl 10, i ubijesh kripa koji je lvl 11 dobicesh vishe XP-a nego ako si ubio kripa lvl 8. Zato bi XP trebao da se rachuna u zavisnosti od lvl-a igracha, i tu se dobija razlika u tezini... :)

Crazy Shadow
5.3.2008, 22:54
Samo napred zelim vam srecu!I ja imam tim!Tj nas dvojca ko i vas dvojca.Mi smo zavrsili demo i evo nadamo se i full ,negde smo na pola puta.Extra engin ste odabrali bas sam se odusevio sad kad sam pogledao njihov sajt.Samo nemojte da izgubite volju i sve ce ici kako treba.Srecno!

sasha vukelic
5.3.2008, 23:07
na cemu radite? moze kakav screenshot? :)

Crazy Shadow
5.3.2008, 23:15
na cemu radite? moze kakav screenshot? :)
Ako si mislio na moj post mozes videti sotove i preuzeti demo sa www.fgstudio.zxq.net a i otvorio sam temu Against Terror..

sasha vukelic
5.3.2008, 23:24
o fino, fino... fps creator, pretpostavljam?

Crazy Shadow
5.3.2008, 23:28
Ne bi da ulazim sa mojom igrom u tudju temu.Ako hoces mozemo se prebaciti u temu http://www.sk.co.yu/forum/showthread.php?t=26623 i prodiskutovati.

PeTkO
5.4.2008, 10:13
Jel je i dalje ziv projekat ili je nazalost odlozen na neodredjeno vreme?