PDA

Prikaži potpunu verziju : Promena formata pozadine u gm6.1


Loole
26.7.2007, 14:09
Hocu da u game makeru izbacim pozadine van exe fajla, to nije problem. Kada pozadinu izbacim u bmp formatu zauzima puno memorije, kad stavim u gif ima samo 256 boja, a kad stavim u jpg izgleda sugavo. Komanda sprite_replace podrzava samo ta 3 formata, kako to da zaobidjem. Ova ista slika u bmp formatu zauzima 400 Kb. Pomagajte.

bobi
26.7.2007, 14:13
Ako hoćeš jpg sa što manjom veličinom, idi u photoshop, otvori sliku pa idi na save for web
Ipak, koliko ja znam, bolje ti je da slike držiš u bmp-u, pošto će svaka igra sa jpgovima gubiti vreme dok ih raspakuje, te će samim tim biti mnogo sporija.

MilanGM
26.7.2007, 22:16
Dobro ne bas mnooogo sporija, ali pretpostavlja se da je danas uvek bolje zauzeti vise mesta na hardu, ali da performanse budu bolje.

E, ali ako treba neku radnu verziju da saljes preko neta, pa ti treba da bude mala, onda koristi budjave jpg-ove, dok ne uradis finalnu verziju, gde ces na kraju ubaciti BMP-ove. :)

Loole
26.7.2007, 23:31
Nema veze,nabavio sam gm 7 sa kojim mogu da koristim png fomat.hvala u svakom sluchaju:)

MilanGM
27.7.2007, 6:58
Eee, da PNG je keva! Tamo u samoj slici mozes da namestis transparentne/polu-transparentne pixele, i bog te veselio.

Loole
27.7.2007, 23:04
Samo sto ja ne znam kako se to radi niti kako da iskoristim. Kad bude igra gotova okacicu ovde pa da se prokomentarise.