PDA

Prikaži potpunu verziju : Problem kod instalacije Debiana

marcco
8.1.2006, 0:34
Prvi put instaliram Linux i dopao mi je pod ruku disk iz jednog casopisa,tako da sam krenuo sa instalacijom Debiana 3.1

Pocetak je fino prosao ali onda sam restartovao komp,krenulo je bootovanje, a onda se zaustavilo na sledecim redovima:

drivers/usb/input/hid-core.c:ctrl urb status-2 recieved
drivers/usb/input/hid-core.c:usb_submit_urb(ctrl) failed

Provalio sam da su u pitanju usb portovi pa sam sve uredjaje iskljucio, i sve je proslo OK,do pojavljivanja welcome screena prije nastavka podesavanja vremenske zone,korisnickog naloga i sl... tada treba potvrditi sa OK a meni tastatura ne radi :rolleyes:
Prikljucio sam je a onda sam dobio opet onu gornju dijagnozu.

Da li to Linux ne prepoznaje uredjaj (tastaturu),da li nedostaju drajveri (i kako da ih instaliram) ili kako na drugi nacin da rijesim problem?

Imajte samo u vidu da sam potpuni pocetnik na Linuxu.

Hvala unaprijed.

Pantelija
8.1.2006, 0:40
Da li to Linux ne prepoznaje uredjaj (tastaturu),da li nedostaju drajveri (i kako da ih instaliram) ili kako na drugi nacin da rijesim problem?

Moguce da ces morati da instaliras najnovije drajvere, moja ti je preporuka da ih skines sa www.usb-drivers.com I ja sam pocetnik na Linu, ali jos ih nisam instalirao. Imas veoma koristan forum za Dabian: http://debian.fsn.org.yu/forum/ I sacekaj da ti se ovde javi neko od iskusnijih Pingvinasa. A linux prepoznaje tastaturu jer nebi mogao da je ne prepoznaje da koristis sve pingvinske funkcije u konzoli.

Covenant
8.1.2006, 1:35
Zakljucujem da imas(verovatno) USB tastaturu.....
Pogledaj u BIOS-u da li su ukljuceni svi USB portovi(All enabled),a ukljuci i opciju USB Keboard legacy support(ne znam sad napamet gde su)-koja omogucava da ti proradi USB tastatura u DOS-u i slicnim textolikim OS-ovima...
PoZ!

marcco
8.1.2006, 1:45
Ljudi hvala vam,ali vec sam rijesio taj problem.