PDA

Prikaži potpunu verziju : VB6 i programiranje igara


nika100
6.6.2007, 23:22
Znaci koristim visual basic 6 i u njemu volim da pravim igrice.
Problem se javlja u tome sto mi je bitblt postao dosadan i nekako ogranicen.
Rado bih presao na OGL ili DX ali znam da DX i VB6 ne idu nesto lepo zajedno, pa bi vas molio da mi date link do nekih tutoriala za pocetnike (po mogucnosti za OGL)

Marko_L
7.6.2007, 19:08
Rado bih presao na OGL ili DX ali znam da DX i VB6 ne idu nesto lepo zajedno
Pa kad već sve znaš, za šta će ti tutorijali ? Po čemu to ne idu lepo zajedno i kako se to manifestuje ?

nika100
7.6.2007, 20:37
Samo sam cuo, ali neznam :)

EclipsE
7.6.2007, 20:43
Predji na C#... VB je previse spor za game dev :)

Marko_L
9.6.2007, 22:35
Zavisi šta hoćeš da praviš. Ako hoćeš neki 3D FPS, sa kompleksnim modelima, onda verovatno jeste. Za prostije 3D igre, i bilo šta 2D, VB6 u kombinaciji sa DirectX-om je odličan.

EclipsE
10.6.2007, 9:10
Ja bih ipak preporucio C# i XNA, super kombinacija (bar za mene)

nika100
10.6.2007, 13:11
Mene interesuju samo 2d igre
Inace za C sharp imam celu knjiku, i imam celu knjigu za njega i za vb.net za rad sa DX9

nika100
19.7.2007, 1:27
Sada cu malo da experimentisem sa C#.
Ja medju ovim .NET jezicima stvarno ne vidim neku razliku.
VB.NET i C# su nekako skroz slicni (po meni).
Ustvari u svim tim .NET jezicima se maltene radi samo pozivanje nekih objekata odnekud, naprimer za MsgBox je system.windows.form.messagebox.show ("neki text"); i u vb.NET i u C#