PDA

Prikaži potpunu verziju : Pomoc oko VB Programa!!!

F3aR
21.2.2007, 16:24
Buduci da sam amater, za vezbanje sam uzeo da radim address book. Molim vas da ga pogledate i da mi kazete gde sam pogresio, tj. da mi pomognete da isprawim to sto ne radi. VB 6.0 mi stalno prijavljuje gresku kada idem na "Dodaj Korisnika". Molim vas, ako ima neka dobra dusa medju vama programerima, a nadam se da ima, da pogleda ovaj program i da mi posalje tacan kod i da mi kaze sta je bilo u pitanju.:icon_scra :icon_scra :icon_scra

IMENIK

EclipsE
21.2.2007, 22:08
opste nemam pojma sta si radio....... sve je zbrkano

aj uradicu ti jedan primer da vidish kako bi to izgledalo

Notorious B.I.G
17.4.2007, 21:32
Ne znam u čemu ti je greška ja sam program otvorio u VB 2005 i radi dobro,samo doradi ga jos malo:cool:

rudar
17.4.2007, 22:55
Buduci da sam amater, za vezbanje sam uzeo da radim address book. Molim vas da ga pogledate i da mi kazete gde sam pogresio, tj. da mi pomognete da isprawim to sto ne radi. VB 6.0 mi stalno prijavljuje gresku kada idem na "Dodaj Korisnika". Molim vas, ako ima neka dobra dusa medju vama programerima, a nadam se da ima, da pogleda ovaj program i da mi posalje tacan kod i da mi kaze sta je bilo u pitanju.:icon_scra :icon_scra :icon_scra

IMENIK

A dje ti je .exe fajl u ovom folderu?!

fast
19.4.2007, 21:48
Ja cu ti poslati kod ako uspem da ti ulovim gresku. Mozda ne bas danas ali za neki dan cu ti se javiti sa odgovorom na ovom forumu (temi). Poz

fast
20.4.2007, 17:42
Evo i mene sa odgovorom. . . Pogledao sam tvoj program. Moracu da te razocaram - nisam siguran gde si pogresio. Morao bih da prodjem kroz ceo kod da bi saznao gde koci. Primetio sam da ti je kod neuredan i razbacan. Pisao si redove preko reda, a to se ne sme! Nasao sam par gresaka sto se tih redova u kodu tice i prepravio ih, ali i dalje negde koci.