PDA

Prikaži potpunu verziju : Rpg xp pomoc


Loole
18.1.2007, 20:46
Zelim da napravim jedan rpg u gmu, pa mi treba pomoc od vas. Zanima me koliko iskustva ,zavisno od levela junak treba da dobije kada ubije neprijatelje razlicite tezine. Drugim recima ,treba mi tablica za xp, u fazonu, level 1, nep level jedan , xp 10, i tako za svaki level. ako me je neko razumeo i ako moze neka mi napravi tu tablicu, cisto da se ja orijentisem.

kish
18.1.2007, 21:16
Koliko sam ja primetio u raznim RPG-ovima, za svakog neprijatelja se dobija isti proj xp poena, samo je fazon u tome sto je za svaki level potrebno sve vise i vise poena. Recimo za prelazak na 2. level je potrebno 100exp, dok je za prelazak na 3. level potrebno, ne 200, nego 300, za 4. level 600 itd... Ja sam kao primer potreban broj bodova uvek mnozio sa 2, a ti u zavisnosti od igre, mozes uzimati i neke druge vrednosti. Kao sto vidis ovom metodom ti nije potrebna nikakva tablica, jer se na svakom levelu izracunava potreban broj xp-a za prelazak na sledeci level (recimo za ovaj moj primer: (level+1)!*100 ). A sto se tice protivnika, jednostavno sto tezi protivnik to vise xp-a daje ;)

Stevvan
18.1.2007, 22:23
Kish mi uze rec iz usta. Samo recimo za lakse snalazenje mozes namestiti :exp = nep.health :100 * (nep.atack + nep.defence)

Shang Tsung
18.1.2007, 23:43
Pa pokradi iz nekog rpg-a ako ti je bas tolko hitno, da nemas vremena da smislis.

Loole
19.1.2007, 0:43
hvala, kish i stevvan. Nije meni tesko da smisljam, nego sam prvi put u rpg development vodama, pa ne znam kako to ide. ja sam mislio da sto vise ubijam jednog istog neprijatelja dobijam manje xpa od njega. u svakom slucaju hvala.

voodoo_
19.1.2007, 14:02
A zašto ne bi napravio modul za Neverwinter Nights? Njegov Aurora toolset je daleko bolje razvojno okruženje od ovih malih programa, rezultati su daleko profesionalniji i imaš temeljan tutorial na biowareovom sajtu.

Stevvan
19.1.2007, 14:10
A zasto ti to nebi uradio?:) Bez obzira sto to izgleda lakse decko verovatno zeli da stekne malo iskustva.

voodoo_
19.1.2007, 18:21
Daleko više iskustva će steći u Neverwinteru. Ne kažem da je lakše ali kad masteruje Auroru, moći će da napravi apsolutno sve što mu padne na pamet, a pritom njegove igre neće biti tema podsmeha zbog arhaičnog izgleda.

Loole
19.1.2007, 18:52
Ma nemam ja namere da pravim neke ekstra dobre igrice u tom nevewinter ili nekom drugom programu. Samo hocu da napravim jedan mali rpg u gmu posto u njemu znam da radim. A nemam zivaca da ucim neki od tih programa sve ispocetka, pa da kad njih naucim kazu mi batali to i uzmi C++.