Hardver Internet Vesti Put kojim se nije vozilo
Ambiciozan projekat kompanije Apple, zakopan u tajnosti, izaziva interesovanje radoznalih ljubitelja tehnologije, iako nikada nije ugledao svetlost dana. Nepotkrepljena intrigiranost je upornošću pronašla iznenađujuće informacije u vezi sa partnerstvom kompanije iz Kupertina sa kineskim proizvođačem električnih automobila BYD, koje je nastalo u cilju brzog pronalaženja inovativnih rešenja i poboljšanja tehnologije automobilskih baterija. Naizgled nova saradnja doseže u prošlost čak do 2017. godine, tada stvarajući koaliciju kako bi razvili litijum gvožđe fosfatne (LFP) baterije, koje su posedovale ključne karakteristike potrebne projektovanim elektro–vozilima kompanije Apple. Iako je BYD kompanija poznata po sopstvenim automobilima pokretanim elektromotorom, ishod kolaboracije sa američkim gigantom je trebalo da bude koristan samo zapadnom tržištu i Apple Car vozilima. Apple je „uložio” vrhunske inženjere za napredno upravljanje baterijama i toplotom, dok se ekpertiza kineske strane saradnje očekivala u proizvodnom procesu najmodernije LFP tehnologije. Presudni trenutak koji je impresionirao Apple inženjere je bilo prikazivanje Blade baterije. Svojom bezbednošću i kapacitetom, baterija je osvojila Apple, koji je odlučno odabrao BYD za partnera. Baterija je vremenom postala zaštitni znak BYD vozila, ali se u istom periodu Apple povukao iz partnerstva, te je, uprkos višegodišnjoj saradnji, potražio nove solucije. Projekat „Titan“ je započet pre čitave decenije, kada je Apple kontaktirao velike proizvođače automobila kao što su Mercedez-Benz Volkswagen i Tesla, tražeći priliku za saradnju. Suočavajući se sa kompleksnošću stvaranja potpuno autonomnog vozila, Apple je poklekao pred planinama izazova odlagajući projekat, koji je koštao više od milijardu dolara godišnje, u nedogled. Priča pruža odličan uvid u surovu stvarnost prepunu prepraka i, čak za Apple, neostvaren san ulaska u automobilsku industriju. Apple BYD Project Titan
|
||||||||||
Najčitanije
Igre
Telefoni
Hardver
Softver
Nauka
Intel Core Ultra 9 285K i Intel Z890 čipset Prva strela revolucije Čvrsto verujemo da je Intel na dobrom putu da povrati staru slavu i ponovo postane popularan izbor među svim kategorijama korisnika... Microsoft Windows 11 24H2 Nova Jedanaes'ka Copilot+PC jedan je od razloga zbog čega će mnogi poželeti da instaliraju 24H2 verziju Jedanaestke... Apple iPhone 16 i 16 Pro Max Najmanja i najveća Jabuka Apple je model Pro Max unapredio taman onoliko da vam zagolica maštu - ni manje, ni više od toga... Qualcomm i licenca za ARM tehnologiju Bitka za slobodu inovacija Sudski spor između dve tehnološke kompanije nije samo spor oko licenci i prava - to je lakmus papir za ravnotežu između inovacije i kontrole Misija Europa Clipper i komponente otporne na svemir Otporni jedrenjak Sonda Europa Clipper leti ka Jupiterovom satelitu Evropi, kojeg će, tokom bar četiri godine, proučavati u vrlo negostoljubivim uslovima... Asus ROG Ally X Najbolji , ali... Svet ručnih igračkih konzola u PC formatu nije radikalno napredovao u poslednjih godinu dana, prvenstveno zbog toga što je AMD Ryzen Z1 Extreme jo... Antec Flux Pro Inspiracija je čudo Retki su modeli vrhunskih kućišta koji vas „na prvu loptu” inspirišu da sastavite mašinu u njima... .rs : Planovi digitalizacije • svi u DDC • Novi superračunari • Srbija voz na Gmaps Digitalni buđelar Nadogradnja superračunara u DDC • Planovi digitalizacije • Novi superračunari • Srbija voz na Gmaps Metaphor: ReFantazio Još jedno remek-delo studija Atlus i JRPG žanra, kao i igra koja svakoga prosto lepi za ekran... MechWarrior 5: Clans Najbolja MW igra Pirahna Gamesa, ali i dalje gleda u leđa ranijih, kompleksnijih MechWarrior naslova... Crusader Kings III: Roads to Power Vođenje plemića- bezemljaša je potpuno nov, odličan modalitet igranja u nekoj Paradoxovoj mapa-strategiji... Diablo IV - Vessel of Hatred Zarazna i zabavna ekspanzija, ali to ne znači da D4 ne može i ne treba da bude mnogo, mnogo bolji... |
||||||||||