|
TEST PLAY
Nema te igračke platforme na kojoj legendarni Toni Hok nije proterao svoj još legendarniji skejt. Vožnja je počela u jesen davne 1999. godine, na PlayStationu, a od tada igra, kad god je bila dostupna, nije silazila sa top-lista. Do sada je objavljeno preko 20 naslova, ali velika stvar dogodila se 2020. godine kada je Vicarious Visions na rafove prodavnica poslao remasterizovana prva dva poglavlja serijala Pro Skater. Igre su odlično prihvaćene, naročito zbog podatka da su dolazile u paketu, pa lovu nije bilo potrebno posebno odvajati za svako od poglavlja. Open-world okruženje Pro Skatera 4 zamenjeno je vremenski ograničenim pojedinačnim misijama Bilo je pitanje dana kada će ista stvar da bude urađena sa poglavljima 3 i 4, mada niko nije mogao da pretpostavi da ćemo morati da čekamo čak pet godina da se tako nešto dogodi. Posao je ovog puta poveren studiju Iron Galaxy, dok se u ulozi izdavača još jednom našao Activision. Inače, obe igre je u originalu potpisala kompanija Neversoft, koju po dobrom pamtimo ne samo zbog Toni Hoka i njegovih vratolomija, već i zbog naslova kao što su Guitar Hero i Call of Duty. Remasterizovane verzije Trojke i Četvorke dostupne su obliku jednog paketa i to za sve trenutno aktuelne igračke platforme. NA situaciji možemo da zahvalimo podatku da je Iron Galaxy odlučio da pokretački engine bude Unreal Engine 4, a ne njegova next-gen iteracija. Zbog toga, pomalo ćete se razočarati vizuelnim dostignućima naslova, iako je u odnosu na original u pitanju „korak od sedam milja”. U velikoj meri, stvar „vadi” podatak da je rezoluciju moguće podići do komplementa 4K. Stvar koja se nama mnogo više dopala od puke promene rezolucije jesu kvalitetnije teksture i ubedljivi svetlosni efekti, koji maskiraju nedostatke pokretačkog enginea. Ipak, zvezda koja u ovoj oblasti najviše sija jesu animacije skejtera koje izgledaju bolje nego ikada. Mehanički, igra je identična 1 + 2 prethodniku, s tim da valja napomenuti da su ubačene „cake” i iz naslova Underground, koji, da tako kažemo, predstavlja „franšizu u franšizi” univerzuma Toni Hok. Zanimljivo je da u remasterizovanoj verziji nisu dostupne sve „mape” iz originala, ali su se tvorci potrudili da za ovu priliku spreme i prstohvat novog sadržaja. Na raspolaganju je i podrška za međuplatformske okršaje za više igrača, u kojima može da učestvuje najviše osam individua. Kada vam sve to bude dosadilo, možete da se okrenete dizajniranju sopstvenog skejt parka, gde vas očekuju moderne alatke za njegovu izgradnju. Kada su skejteri u pitanju, 3 + 4 može da se pohvali do sada najobimnijim rosterom. Na raspolaganju je čak 36 njih, a ono što će vas oduševiti je podatak da se pored starih kuka mesto našlo i za novu generaciju. Međutim, to je tek početak - postoje „specijalni gosti”, skejteri koji mogu da se „otključaju” i oni koji se dobijaju kupovinom Deluxe izdanja igre. Među njima su popularni glumac Džek Blek, pa Slejer iz igre Doom, Mikelanđelo iz „Nindža Kornjača” i tako dalje. Naravno, omogućena je i svojeručna izrada skejtera, pa pustite mašti na volju. Tony Hawk’s Pro Skater 3 + 4 ostavlja utisak dobro upakovanog proizvoda. Nemate utisak da bistrite sadržaj dve igre, već da se sve nalazi pod istim krovom. Skejterima se lakše upravlja nego ranije, grafička rešenja su mogla da budu bolja, ali zbog pomenutog „maskiranja” na početku teksta nećete toliko lamentovati nad time; dodat je i novi sadržaj, roster predstavlja odličan balans između legendarnog, modernog i fantazijskog sadržaja, pa se čini da je sve tu za neograničeno uživanje. Ipak, tvorci su napravili jedan gaf, koji je umnogome pokvario utisak o ovom ostvarenju. Naime, svi znamo da je Pro Skater 4 doneo open-world okruženje, ali je ono ovde sasečeno, a kampanja podeljena na misije čije je trajanje vremenski ograničeno. Isto tako, soundtrack je za ovo poglavlje unekoliko izmenjen, što se ljubiteljima originala, takođe, nije dopalo. Potrebno: FX-6300 / Core i3-4340, 8 GB RAM, Radeon HD 7950 / GeForce GTX 660 Poželjno: Ryzen 5 1600X / Core i5-2500K, 12 GB RAM, Radeon R9 390 / GeForce GTX 970 Ova igra je: sportska simulacija vožnje skejtborda Platforma: Windows, Xbox One/SXS, PlayStation 4/5, Switch 1/2 Veličina: 45 GB Studio: Iron Galaxy Studios Izdavač: Activision Adresa: www.tonyhawkthegame.com PEGI: 12 80
|
||||||||||
Najčitanije
Igre
Telefoni
Hardver
Softver
Nauka
Midjourney 7 • DALL-E 3.5 • Google Nano Banana 2.5 Flash • Sora 2 • Synthesia 2.0 • Suno 5.0 • Udio 1.5 • Voyages • Ultimate Vocal Remover 5 • Otter 3.7 • Fathom 1.42 • Lovable • ChatGPT- 5 • DeepSeek 3.2 • Claude Sonnet 4.5 • Google Gemini 2.5 Flash Najbolje AI alatke Probali smo šesnaest alata za generisanje slika, komponovanje pesama, transkribovanje teksta, brzu izradu aplikacija i mnogo toga drugog... AMD Ryzen 9 Pro 9945 Surovi profesionalac Kako i sama oznaka sugeriše, ovaj procesor prvenstveno je namenjen profesionalnoj, odnosno, poslovnoj upotrebi... Asus ROG Strix XG248QSG Ace Trenutni domaći zadatak Asus vraća TN panel na scenu, iz starih razloga: munjeviti odziv tačaka i minimalni motion blur, te postiže novi rekord sa osvežavanjem od čak 61... Lenovo Yoga Pro 7 14AKP10 Opamećeni univerzalac Model koji je sada sposobniji za AI zadatke, ali i bez toga je u pitanju odličan laptop za sve namene... Samsung Galaxy A17 5G Opušten , pouzdan, slabašan Obećana softverska podrška sve do Androida 21 prevazilazi sve što konkurenti nude u ovom rangu... Apple iPhone 17 Pro Max Vrh piramide iPhone 17 Pro/Max ove godine ne možete da kupite u crnoj varijanti... Novi kineski Petogodišnji plan Unapred pripremljeni plan dominacije Kina vidi postizanje veće samodovoljnosti i snage u nauci i tehnologiji kao jedan od stubova sledeće faze razvoja... Sistemi za hlađenje računarskih centara Izbegavanje „toplotnog zida” Razvoj veštačke inteligencije traži sve više struje, a to sve više zagreva serverska postrojenja na čijim leđima sve počiva... Heroes of Might and Magic: Olden Era Early Access verzija novih Heroja ostavlja više nego pozitivan utisak... Battlefield 6 Igrač Battlefielda 6 srećan je što igra nije smeće (poput BF 2042), ali se sa setom priseća visina Battlefielda 3 i 4... Silent Hill f Ideja da igrač nikada nije siguran šta je realnost, a šta tripčina, u Silent Hill f odvrnuta je „na 11”... |
||||||||||