TEST PLAY
Koliko li je vremena prošlo otkako što se neki naš prapredak zapitao o onom svetu, dok se pored njega nije stvorio dušebrižnik koji bi tim povodom da profitira na ovom svetu? Sekunda, plafon! Priliku da budete dotični, pruža Honey, I Joined a Cult, u kome vodimo sektu u Americi tokom 70-ih godina prošlog veka. Kakva zemlja, takva i vera, ali je makar vizuelno prijemčivo. Muzička podloška (fank) takođe valja i u skladu je sa tematikom. Ovaj kult vešto vrbuje Ovo je veoma dobar estetski i mehanički klon Prison Architecta. To znači da je jedna stranica isuviše tesna za opis tone fora koje treba pohvatati. Cilj je da redovno i temeljno šišate svoje stado od viška love, a da vam loš glas (heat), koji nekim čudom prati ovakve zajednice, ne dođe glave. Prekorači li određeni nivo, eto vam snage SOB-a pred vratima (Special Observation Bureau, dovitljivo se podudara i sa Son of a Bitch), što je krajnje tužan epilog za jednog mesiju. Srž puta do punog sefa je briga o članovima kulta koji za džabe rmbače na vašem posedu i posetiocima kojima svakog dana prodajete maglu. Startujete podizanjem „montažne seljane” na ograđenoj parceli, izgradnjom namenskih objekata ili prostorija (ako ćete sve pod jedan krov). Uz kapelu koja je centar zbivanja, vaša ekipa ište odaje za osnovne ljudske potrebe, dok su vernici željni meditacije, hipnoze, terapija sa strujom, crvima, psihodeličnim biljkama i ostalim budalaštinama. Svaka od ovih aktivnosti zahteva makar jedan rezervisan kutak, pa će vaš kompleks, kako budete otključavali grane sa povećeg stabla napretka, progresivno biti sve veći i sve zahtevniji za održavanje. Prostorno planiranje stoga je glomazan, ali nije jedini aspekt igre. Kadrovska politika posebna je priča. Uži krug organizacije popunjavate iz redova donedavnih „klijenata”, čija je skala regrutacije dostigla maksimalni nivo. Kada vam se pridruže, dodeljujete im zaduženja i u nastavku im levelovanjem budžite određene sposobnosti (ima ih deset, u tri kategorije) kako bi bili još efikasniji. Poželjno je da, primera radi, onaj ko je zadužen za vaš PR bude vešt govornik, dok će nasilje i improvizacija dobro doći za neka druga zaduženja. Ona podrazumevaju posebne misije po ostatku grada, koje vam igra povremeno nudi kako biste došli do nekog retkog ukrasnog predmeta i još važnije, dodatnih exp poena. Problem je u tome što privlače i neželjenu pažnju, pa je bolje da ih preskočite ako su vam na raspolaganju samo nesposobni idioti. Nažalost, ljudi su razmaženi, pa ćete, umesto da brojite pare na miru, morati stalno da vodite računa o tome ko je od članova gladan, umoran, da li se povredio ili mu je dosadno. Nivo vere takođe je važan faktor, pa je, kao što vaši članovi „rade” klijente, neophodno da i vi redovnim propovedima „radite” njih. Honey je definitivno gotivna igra koja će vas, ako ste poklonik žanra, sa lakoćom vrbovati. To ne znači da nemamo zamerki. Spisak ima svega dve stavke, ali obe bole. Na njemu je prvo prenatrpan interfejs, koji je morao bolje da se organizuje. Poruke redovno zaklone neki bitan deo ekrana, što, kada obuzme rukovodilačka strast, ozbiljno ide na živce! Drugi, znatno teži prekršaj, isplivava tek nakon što debelo zagazite u priču. U igri o sekti, samog sektašenja je premalo i ima dobro da se otelite dok do njega dogurate. Ono se svodi na odabir tipa kulta (da li je tehnokratski, hipi, apokaliptični...), što više utiče na dezene vaših građevina i predmeta kojima ukrašavate prostorije, nego na sam gameplay. Dakle, uglavnom otključavamo, pregrađujemo ili budžimo sobe i pazimo da zaposlenima ne pukne film. To smo sve mogli i u simulaciji bilo koje druge izrabljivačke organizacije - outsourceovanog call centra, fabrike iPhonea u Kini, redakcije nekog IT časopisa... Ovakvo saznanje prilično kvari inače dobru igru. Krenulo je odlično, a onda se izduvalo, kao da nas je neko namamio i prodao nam maglu. Potrebno: Core i5-4690K / FX-8370, 2 GB RAM, GeForce GTS 250 / Radeon HD 5750 Poželjno: Core i5-7600 / Ryzen 5 2600X, 4 GB RAM, GeForce GTS 250 / Radeon HD 5750 Ova igra je: upravljačka simulacija sekte Platforma: Windows Veličina: 450 MB Studio: Sole Survivor Games Izdavač: Team17 Adresa: PEGI: 12 76
|
||||||||||
Najčitanije
Igre
Telefoni
Hardver
Softver
Nauka
Microsoft Windows 11 23H2 Sveže oprani Prozori Windows Copilot, ugrađeni AI pomoćnik, već sada je daleko više od toga što je Cortana ikad bila i mogla da bude... Asus ROG Maximus Z790 Formula Hladna zimi, hladna leti Uz Raptor Lake Refresh generaciju Intelovih Core procesora paralelno je „osvežena” i ponuda modela matičnih ploča... Apple Watch Ultra 2 i Apple Watch Series 9 Ovogodišnji „ vršioci dužnosti” Oba sata dolaze sa preinstaliranim WatchOS-om 10.x i to je jedna od značajnih novina... Asus ROG Ally Z1 Extreme Saveznik je stigao! Ovo je Windows PC, oličen u formi ručne igračke konzole, što ga već na prvu loptu razlikuje od najvećeg konkurenta, Valveovog Steam Decka... Estetska vizija Pavela Surovog Arhetipsko kulturno nasleđe i AI Kako to izgleda kad AI u svoje ruke uzme neko ko i te kako ume da ga iskoristi kao alatku? Razvoj traktorskog snopa Svemirski čistač Naučnici su na korak od stvaranja tehnologije koja je donedavno bila sastavni deo naučne fantastike... Samsung Galaxy Tab S9 FE+ Povoljan kvalitet Uređaj laserski fokusiran na zonu gde se preklapaju vrh srednjeg dela tržišta i početak onog najvišeg... Borba YouTubea protiv adblockera Reklamokalipsa YouTubea Alphabet očekuje da mu se vrati uloženo, što je sasvim normalno, ali sam kvalitet usluge na svim nivoima opada u svim Googleovim proizvodima... Regulacija kripto-trgovanja Kripto-tržište u paklenoj kuhinji Tržište kripto-valuta i srodnih finansijskih instrumenata pretrpelo je još jedan veliki i razočaravajući potres... Alan Wake II Ovo je hrabar, na momente lud i superpretenci-ozan, ali nikada dosadan eksperiment kombinovanja naracije i gejmpleja... The Talos Principle 2 Bolju, impresivniju, zarazniju i produkcijski napucaniju glavolomku u ovome trenutku nećete naći... Call of Duty: Modern Warfare III Kampanja je kratka, multiplayer recikliran, a glavna novost je zombi režim DMZ, posuđen iz Warzonea... |
||||||||||